A kiló nem százat jelent.

A Fideszre szavazni sokaknak egyre nyomasztóbb kompromisszum (olvasói levél)

2019. január 12.

Facebook oldalunkon kaptuk ezt a jól megfogalmazott írást egy olvasónktól, aki történetesen a kormánypártra szavaz. Üzenete szerintem mindenkihez szól, s különösen az ellenzéki érzelműek számára lehet tanulságos. Személy szerint több okból is fontosnak tartom, hogy párbeszéd legyen a virtuális szekértáborok között. A magyar társadalom végletesen megosztott, noha a nézetkülönbségek legtöbbször nem áthidalhatatlanok, tapasztalataim szerint alig különböző hátterű vagy értékrendű magyar emberek szavaznak az élesen különbözőnek látott pártokra, politikusokra. Át is kéne hidalni azokat a különbségeket, ami a másik oldal megértésével, közös nevezők megtalálásával kezdődne, s elvezethetne egy élhetőbb, konstruktívabb közélethez. Örülök, hogy a Fidesz szavazói között is látják az erőfeszítéseinket e téren. S talán legellenzékibb olvasóink számára is jó érzés lesz tudni, hogy sokak számára "a Fideszre szavazni egyre nyomasztóbb kompromisszum".

tim-gouw-68319-unsplash.jpg

Kedves A kiló nem százat jelent szerkesztő!

Azért szimpatikus a blogod, mert azt érzem rajta, hogy nem valamelyik politikai oldal szócsöve, hanem azt, hogy egy politikailag igen aktív civil, nem bírta már tovább és elkezdte megosztani a gondolatait. Ez arra bátorított, hogy én is leírjam, amit gondolok a politikai helyzetről. Én nem szeretnék közszereplő lenni, ezért nem szeretném saját nevemmel megjelentetni, de ha neked van kedved, kérlek oszd meg ezt az írást.

Segítség egy nem szektás Fidesz szavazó megértéséhez

Sorra jelennek meg a szörnyűlködő elemzések és okoskodások arról, hogy hajmeresztő intézkedései ellenére miért szavaznak ennyien a Fideszre. A válaszok nagyjából arról szólnak mindig, hogy a Fidesz szavazók a propaganda által megvezetettek, vagy hülyék, vagy erkölcstelenek. Birkák, agyhalottak stb. Ez néha odáig megy, hogy a magyar ember alávaló, ezzel ott tartva minden a nemzetét szerető embert a Fidesz mellett. Még az is szokott lenni, hogy azért, mert a Fidesz uralja a sajtót, ami nyílvánvalóan nem igaz, és az emberek lenézése. Most komolyan, tényleg azt képzelik sokan, hogy az internet vidékre csak késve és szemcsésen érkezik?

Van ennek egy intellektuálisabb formája is, kedvencem Filippov Gábor, akinek sikerült kiizzadnia magából a “hibrid elleforradalom” fogalmát pedig neki is csak azt kellene megértenie, hogy ha rossz a kérdés, akkor soha nem fogja a választ megtalálni.

A jó kérdés az, hogy a Fidesz hajmeresztő intézkedései ellenére, mégis sokan miért NEM szavaznak az ellenzékre. Ez azért fontos, mert a Fidesz ezt a teret tölti ki, ahogy Trump is a tengerentúlon.

Az én szubjektív listámat tudom megadni:

1. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelynek bármilyen köze van az MSZP-hez és a DK-hoz, vagy csak tárgyal is velük. Figyelsz kedves Puzsér Róbert? Ennek legfontosabb oka a 2004. december 5-i népszavazás, második oka a 8 éves, gazdaságilag katasztrófális kormányzás. Bakker, az MSZP fő arca most az a Bangóné, aki a 2004-es külhoni magyarok elleni propaganda arca is volt!!! Értitek miért nem, nem soha?

2. Egy országot működtetni is kell, kormányozni. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nem tudja hitelesen garantálni az ország gazdasági stabiltását. És ebben tényleg jó a Fidesz, elég csak ezt az Index cikket elolvasni:  Alapvető emberi igényem, hogy gyarapodni tudjak, ha ezt nem látom biztosítva, akkor nem fogok magam ellen szavazni. A mostani ellenzéki pártok egyikéről sem hiszem el, hogy el tudná kormányozni az országot, hiszen az MSZP/DK már bizonyította, hogy nem, a többiek pedig még magukat sem tudják. Lehet szövegelni, hogy csak az EU pénzekből. Lehet. De ha bármely mostani ellenzéki párt kerülne hatalomra, alapvetően veszélyeztetné az egzisztenciámat. Nem a gazdagságomat, hanem az alapvető megélhetésemet.

3. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nem határolódik el a mostani szélsőliberális gondolkodástól. Gender, #metoo, neomarxizmus, nyílt társadalom eszméje, nemzeti büszkeség lekicsinylése. Megfojt a PC, olyan mintha az 1984-ben élnénk.

4. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nyíltan nem vállalja föl, hogy a migrációt szabályozni kívánja. Ha valaki vállalja, hogy egy emberséges szűrőrendszert hoz létre (a mostanihoz képest nem nehéz) és beengedi a valódi menekülteket, a többieket meg kint tartja, akkor az számíthat rám is.

5. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nem áll ki a magyar érdekekért. Göncz Kinga arcpirító külügyminisztersége testesíti meg azt a legjobban. Ne legyenek illúzióink az EU egy érdekszövetség, és mindenkinek a maga érdeke a legfontosabb. Ha valaki ezt nem konfrontatívan, mint a mostaniak, hanem okosan képviseli, az számíthat rám is.

6. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik veszélyezteti vagy szűkíteni akarja a családi adókedvezményt és a CSOK-ot. Ha valaki jobbat kitalál, az számíthat rám is.

7. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik visszahozná a régi többkulcsos adórendszert. Esetleg, ha 800 bruttó felett behozna egy magasabb adósávot az ok, de alatta soha. Aki most 300 és 800 ezer forint között keres bruttóban, az egyáltalán nem gazdag. Ők nem a NER lovagok. Ezek az emberek rengeteget dolgoztak és tanultak azért hogy most ennyi legyen a fizetésük. Ha nekik jól megy, jól megy az alacsonyabban keresőknek is. Pont őket büntessük?

8. Soha nem fogok álomgyilkosokra szavazni. Legjobb példa az Olimpia és a Liget-projekt. Nagyon fontos számomra, hogy olyan országban éljek, amely jelentős dolgokat hoz létre. Ha valaki megvalósítja ezeket és ezt transzparansen, korrupciómentesen teszi, számíthat rám is.

A demokrácia kompromisszumokra alapul, ezért nem tökéletes, de nem találtak ki még jobbat. A Fideszre szavazni egy egyre nyomasztóbb kompromisszum. De még mindig kisebb kompromisszum, mintha a fenti pontok bármelyike (de főleg az első négy) ellen szavaznék. Sőt, azt gondolom, hogy még ennél is nagyobb kompromisszum lenne ha liberális lennék és a zsidó és cigánygyűlölő Jobbikra kellen szavaznom, vagy valamelyik őskomcsira.

Azt gondolom, hogy a kormánypárti és a kormányellenes szavazó között az a különbség, hogy máshol húzzák meg a kompromisszumuk határait, és ez nem egy értékítélet. De ez egy vesztes szituáció, hiszen a kompromisszum mindig lemondás.

Írd meg Te is a véleményedet! Tavaly több, mint 300 ezren olvastátok a posztjainkat és közel ezren töltöttétek ki a felmérésünket! Köszönjük! Lájkolj, kövess minket a Facebook-on és támogass a Patreon-on!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kilonem100.blog.hu/api/trackback/id/tr4914557506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nick papagiorgo 2019.01.13. 21:01:24

@Homyak: nem hülyéztem én le senkit.
Egy - amúgy igen okos - kollégám szerint a választás "hitkérdés", tehát ami neked szimpatikus, azt elhiszed, és természetesen a neked unszimpatikusok mind hülyék, demagógok, marhaságot beszélnek, hazudnak, stb.

És kb minden ember hasonlóan működik,és is, Te is.
A dolog ott kezdődik, hogy ezt felfogod és megérted, és nem haragszol másra azért, mert pl. politikai kérdésben máshogy gondolkodik, mint Te.

Csak egy tipp az élethez: az élet azért szép, mert az emberek mind másmilyenek, máshogy gondolkodnak - mert ha mindenki ugynaúgy gondolkodna, k...a unalmas lenne. Én a sört szeretem, te a bort, én a Fradinak szurkolok, te az MTK-nak, én Tankcsapdát hallgatok, te Welhellot - és még tudnám a sort folytatni. Felesleges az embereket "észérvekkel" meggyőzni, mert kb ugyananyi, és ugyanolyan színvonalú észérvet tudnak felsorakoztatni, mint Te, csak épp máshogy gondolják. Ha valaki igazán a barátod, de pl. politikában máshogy gondolkodik mint te, ne győzögessed, egyszerűen ne beszélgessetek erről, annyi más téma van még. Hidd el, így sokkal kellemesebb az élet, politikai kérdésekről győzögessenek a politikusok, azok meg vannak fizetve ezért, én nem fogok "ingyen dolgozni" :) A politika csak az élet része, nem az élet maga. A "szörnyű sorsról" meg annyit, hogy az emberek Rákosi meg Sztálin alatt is megéltek (valahogyan) azzal azért a jelenlegi helyzetet igazán nem lehet összehasonlítani. Úgyhogy (ha csak nem vagy megfizetve ezért) nem neked kell a világot megváltani :)

Tamáspatrik 2019.01.13. 21:11:40

Logikai hibák az érvelésben:
1."bármilyen köze van az MSZP-hez és a DK-hoz, vagy csak tárgyal is velük" ilyen módon bármely pártot ki lehetne zárni valamilyen okból, amiért nem tetszik. Bajnai például "libás" volt, ami egy nagy marhaság...

2.'Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nem tudja hitelesen garantálni az ország gazdasági stabiltását."
Honnan tudod meg, hogy képes erre, ha nem szavazol neki bizalmat? Másrészt: GARANTÁLNI egyik párt sem képes az ország gazdasági stabilitását, esetleg tehet érte.
Ergó: az ismert rossz inkább mint az ismeretlen. (Gyávaságnak mondanám.)
3."Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nem határolódik el a mostani szélsőliberális gondolkodástól."
Még a fasizmusból és a kommunizmusból is lehet tanulni, nem? Ezek a gondolatok pedig nem említhetőek egy lapon az embergyilkos rendszerekkel.
Konklúzió: belterjes és beszűkült gondolkodás, gyávaság.

4."beengedi a valódi menekülteket, a többieket meg kint tartja" - ez lehetetlen elvárás, statisztikailag lehet nagy biztonsággal működtetni a rendszert.
Konklúzió: extrém biztonsági igény azaz gyávaság.

5.nagyjából rendben van nálam

6."szűkíteni akarja a családi adókedvezményt és a CSOK-ot".. na és bővíteni folyton? Hol az ésszerű határa a dolognak vajon? Ez mégiscsak terhet jelent a dolgozókra, akik adóznak. 2 féle állampolgárt különböztet meg a mostani rendszer: a hasznosat és a kevéssé hasznosat, azaz férgeset, amelyik hadd hulljon. (Pl. nyugdíjt ne nagyon kapjon.)

7."Aki most 300 és 800 ezer forint között keres bruttóban, az egyáltalán nem gazdag." Na ez erősen szubjektív, 800 bruttót kevesen keresnek, viszont mi van azokkal, akik 150ezer bruttót sem keresnek, nem lehetne az adómentességet részükre visszahozni? (TB-t úgyis fizetnek ők is...)

8. pont: totál hülyeségnek tartom. Görögország olimpiát rendezett, aztán fejre állt, nem nekünk való.

lobaszopiatej 2019.01.13. 21:14:24

@nick papagiorgo: "a Fidesz még mindig a legnébbszerűbb párt, nem ártana ezeken elgondolkodni"

Számomra elég könnyű felfogni.
Mindig is a butább emberből volt több, mint okosból.
Vannak a szociális elemek (MSZP-DK), fasiszták (Jobbik), meg a cselédlelkűek (Fidesz), akik az erős vezetőtől mennek el.
Beszopják az illúziót, hogy elveszik a szavazatuk, és a tömeg részeként erősnek képzelik magukat.
Illetve a maradék, akik vagy kispártokra / személyekre szavaznak (veszik a fáradtságot utánanézni ki képviseli az érdekeit), vagy nem érdekli őket a politika.

2019.01.13. 21:15:45

1. A fidesz is ugyanonnan jött, ahonnan az MSZP/DK stb. azaz komcsi a fidesz is.
2. Gazdaságilag az egész világ felszállóágban van 2010 óta. 2010-ben még a Kósa és a Rogán és/vagy Szíjjártó elintézte a forint árfolyamot. Sok ember egzisztenciája akkor adta be a kulcsot. Az utóbbi években meg ömlik az EU-s pénz, aztán mint a TAO az is elveszti közpénz jellegét. Amíg a német gazdaság megy addig a magyar is fog. Meglátjuk mi lesz, ha nem megy a német gazdaság.
3. Egy közös pont.
4. Ez is közös pont, de azért a letelepedési kötvénynél sem ártana utána nézni, hogy kik jönnek be. Ez manapság nem történik meg.
5. Az a baj, hogy orbán úgy mozog az unióban, mint elefánt a porcelánboltban. Mindent lever. Érdekes dolgot vetettél fel, hogy érdekszövetség az unió. Az.
Viszont milyen érdek vezeti Putyint, hogy ilyen nagy a barátság orbánnal?
A trójai faló szerepét tölti be Oroszország?
Ne feledjük a három balti állam plusz a lengyelek, csehek, szlovákok, románok is tartanak a ruszkiktól.
6. A családi adókedvezményben egyetértünk. A CSOK-kal pedig tőzsdét csináltak az ingatlanból. Szépen beépítették az árakba a 10 milliót. Aki meg nem akar hitelt felvenni és nem akar 3 gyereket az meg menjen a híd alá. Miért nem lehet úgy venni lakást, hogy bocs nekem nem lesz 3 gyerelkem, vond le a 10 millát az árból?
Egyébként nem váltotta be a reményeket, nem lett termékenyebb a magyar.
Mi lesz ezután? Még megdobják 10-20 millióval?
7. A többkulcsos adórendszer egyfajta szolidarítás egy jól működő társadalmi rendszerben.
Németországban nincs ekkora különbség az igazgatói poszt és a legalsó szint között, mint Magyarországon. Ebből fakadóan jóval többen vannak azok aki nem is tudják megteremteni az egzisztenciájukat. Nézz utána.
8.Az utóbbi időben olimpiát két fajta ország rendezett.
1. Akik kőgazdag országok UK, vagy éppen nem számít a pénz, mert a kínai kommunisták meg akarták mutatni magukat.
2. Akik szegények vagy éppen feltörekvők.görög-brazil.
A görögök hogy végezték?
Az már csak hab a tortán, hogy a braziloknál is akkora volt a korrupció a VB és az olimpia miatt is, mint ide Új-Delhi.
Na akkor azt képzeld el, hogy ezek mit össze lopnának abból is. Bár a stadionépítesekből mennyi is esik le nekik? Mennyivel drágult már a Puskás Ferenc stadion?

Nem hiszem, hogy itt nem az lenne és nem hiszem, hogy egy két hetes egy hónapos sportrendezvény gazdaságilag olyan hú de megérné.

Tudod mit kívánok?
Gondold el, hogy egy Svájc egy Ausztria, egy Hollandia, Belgium csak hogy hasonló méretű és lakosságú országokat írjak, viszont gazdaságilag fényévekkel előttünk járnak.
Nos ezen országok sem akarnak olimpiát rendezni. Nem véletlenül.
Viszont azt kívánom, ha majd a magyar gazdaság eléri a fent említett 4 ország gazdaságának átlagát, akkor rendezzen olimpiát a felcsúti sportbohóc.

lobaszopiatej 2019.01.13. 21:17:17

@Tamáspatrik: "mi van azokkal, akik 150ezer bruttót sem keresnek, nem lehetne az adómentességet részükre visszahozni?"

Ezek többsége vagy örökölt pl házat és nem szorul piacképes munkára (ezért kvázi hobbi vagy karitatív tevékenység amit csinál), vagy adót csal (pl BP-i taxisok, fodrászok, kozmetikusok, újságírók, futárok, pincérek zöme).

2019.01.13. 21:17:22

Azt meg már csak halkan teszem hozzá, hogy a németek 1972-ben rendeztek utójára nyári olimpiát. Egy akkora gazdaság és mégsem akarnak olimpiát rendezni. Szó szerint nem akarnak.

ulpius66 2019.01.13. 21:18:47

@Tamáspatrik: "8. pont: totál hülyeségnek tartom. Görögország olimpiát rendezett, aztán fejre állt, nem nekünk való."

... és mekkorát bukott a kormányzó párt!!! (talán meg is szűnt....)

No, akkor, ha a ballibsik "BÁRMI ÁRON" (akár az "ördöggel is szövetkezve") kormányt akartak buktatni, AKKOR IGENIS HAGYNI KELLETT VOLNA AZ OLIMPIÁT, ABBA BIZTOS BELEBUKOTT VOLNA A PATÁS!

exterminador 2019.01.13. 21:18:56

@lobaszopiatej: egyébként a Fidesz addig lesz a legnépszerűbb, amíg be nem dől a gazdaság. Ez ilyen egyszerű. És mivel az uniós támogatások erősen csökkenni fognak...

ulpius66 2019.01.13. 21:21:48

@Tamáspatrik: "mi van azokkal, akik 150ezer bruttót sem keresnek, nem lehetne az adómentességet részükre visszahozni?"

Tamás!

... és a bruttó 151 eFt-t kereső mennyit adózzon?

Tamáspatrik 2019.01.13. 21:25:44

@nick papagiorgo: Elolvastam és megértettem: az alapeszme mindig egyszerű, az eszme ezt csak túlcirádázza (megidelologizálja), hiszen ez a feladata.
Azt nem ismerné el egy fideszes szavazó, hogy a jól ismert mocsárt választja az ismeretlen helyett. A büdös és meleg magyar mocsár, amiben el tudunk lubickolni.
Ennyi van mögötte, nem több. Ne kockáztassunk, a biztonság mindenek előtt - ami dekódolva gyávaságot jelent.
Az ember az érzelmei alapján dönt nagyrészt, tudattalan módon (pl. tiszteli az erőt, félelmei vannak stb.), aztán az elme megideologizálja. Szét lehet kapni az érveket, ízekre lehet szedni, de hiába, ha az alapállás ugyanaz.
Megjegyzem: hogy először rám is hatással voltak ezek a gondolatok, én is úgy véltem, hogy tök jók, de aztán kissé gondolkodva úgy találtam, hogy MÉGSEM jók, vagy legalábbis nem meggyőzők.
A farkas és a bárány c. régi történet, hogy a farkas mindig talál rá ürügyet, hogy megegye a bárányt. "Eliszod előlem a vizet" - "De hiszen feléd folyik a patak". - "Tavaly is beleittál a vizembe." - "De akkor még nem is éltem". - "Akkor az anyád volt" - ráugrott és felfalta.

Tamáspatrik 2019.01.13. 21:27:18

@ulpius66: Túlcifrázod. Nem kell bármi áron kormányt buktatni, legyen a Fidesz kormányzása sikeres, cáfolja meg a rossz véleményeket.

Tamáspatrik 2019.01.13. 21:28:10

@ulpius66: SÁVOS adózás volt régebben is, 150 ezerre nem fizetne, 1 ezerre normál kulccsal..

Tamáspatrik 2019.01.13. 21:30:17

@lobaszopiatej: Nincs tökéletes rendszer gazdaságelméletben sem létezik ilyen. A többség talán Bp-en olyan, és mindig a Bp-i viszonyok alapján hozzák a törvényeket, de a nagy többség vidéken él, és az ország számos részében VALÓS a minimálbér körüli kereset.
Magyar mentalitás, hogy a törvényt megbundázók miatt a tisztességeseket is büntetjük...

ulpius66 2019.01.13. 21:30:54

@Tamáspatrik: ...."legyen a Fidesz kormányzása sikeres, cáfolja meg a rossz véleményeket."

Hahaaahaaaaa......

Az ellenzék szerint a kormány soha, semmiben sem sikeres!
(mondjuk az nagyjából így van a világ összes országában...)

... és egyébként mik a "sikeresség" kritériumai?
(szerintem a "sikerességről" a választók döntenek négy évente, a saját tapasztalatuk alapján...)

bgp 2019.01.13. 21:31:05

@ulpius66: nem neki lett volna rosszabb, hanem az országnak.

Homyak 2019.01.13. 21:31:54

@nick papagiorgo:

Tudod, ebben amit írtál igazad van. Nekem sem azzal van a bajom, ha valaki más politikai nézeteket vall, mint én, engem az emberi ostobaság zavar, és ha a hülyeség szorgalommal párosul, annál nincs rosszabb.
A magam részéről volt olyan barátnőm is, akivel nyílegyenesen más politikai nézeteket vallottunk, mégis jól megvoltunk (szakításunkat az okozta, hogy ő elhagyta az országot).

yourmomtits 2019.01.13. 21:33:22

@exterminador: nyugi, mindjárt jön a doktor úr

ulpius66 2019.01.13. 21:33:32

Egyebekben meg egyetértek azon előttem szólókkal, akik szerint az O1G vagy a ballibsi csőcselék hisztijével a Parlamentben illetve az MTVA-nál NEM LEHET KORMÁNYT DÖNTENI!
(ez egyébként még az EU választások "előjátékának" is édeskevés....)

ulpius66 2019.01.13. 21:35:47

@bgp: "nem neki lett volna rosszabb, hanem az országnak."

Ez így igaz, az ORSZÁGNAK IS!

DE A NEMZETKÖZI TAPASZTALATOK ALAPJÁN LEGALÁBB A PATÁS BUKOTT VOLNA!

....ÉS NEM EZ A VÉGSŐ CÉL?????
(Tudod: bármi áron, csak bukjon a patás!)

Ranó Matyi 2019.01.13. 21:43:24

milyen beszélgetést akarsz, te agymosott fideszes? méghogy te nem vagy szektás. Te vagy a legnagyobb, az iskolapéldája a szektás fideszes tarkamagyar nagybaromnak

Ranó Matyi 2019.01.13. 21:44:47

@ulpius66: ballibsi, csőcselék. Sok eszed nincs. aki ezt a retket utálja az ballibsi

2. Soros
3Gyurcsányista

te meg a szektás agyhalott

Tamáspatrik 2019.01.13. 21:45:14

@ulpius66: Ebben van igazság, tényleg elfogultak vagyunk és ez eléggé szubjektív.
Azonban nem annyira a sikeresség alapján döntünk, hanem az alapján is, hogy hogy mit várhatunk még az adott kormánytól. Azt is mondhatjuk, hogy köszönjük a munkáját, rendben, de most jöjjön valami más.

nick papagiorgo 2019.01.13. 21:46:22

@Tamáspatrik: nézd, lehet ezt ragozni, de a dolog lényege kb az, hogy a fidezesek szerint "minden tökjól működik, az is hülye, aki ezen változtatni akar", az ellenzék szerint meg "minden tökszarul működik, és lehetőleg már ma le kéne váltani a kormányt".

Az igazság - meg mint mindig - úgy kb középen van.

Ezek a "ki miért szavaz és mire", meg "gyávák" meg "mocsár" nem jelentenek semmit, ezeknek ugyanúgy megvannak a megfelelőik a másik oldalról. Neked van egy elképzelésed, másoké meg más, és senki nem változtat a véleményén, kb ennyi.

lobaszopiatej 2019.01.13. 22:02:04

@Tamáspatrik:
BP-en csak egy lakás bérlése 120e körüli (+/- 30e).
Vagy maradsz kiskunröcsögén minimál fizetésse, vagy felmész pestre, ahol igenis adót fogsz csalni, hogy a lakbér mellett maradjon még valami.
De a többség jóval többet keres a valóságban.
Nézd mennyi jó autó megy pesten, kizárt hogy 150e bruttóból.

Vidéken jóval kisebb kereset (kivéve az állami szférát), szemetebb munkák, de fele-negyed annyi a lakhatás is.

2019.01.13. 22:05:37

Nagyon nagy a távolság a levélíró és köztem. Ő nem mondana le az egzisztenciájáról, meg az egykulcsos adóról, de azt elvárja, hogy én szolidarítást vállajak és pénzt lapátoljak a CSOK-ba, a TAO-ba, az olimpiába. Ha nem akarsz olimpiát nem rád szavaz. Ha ő nem vállal szolidarítást a társadalom elesetebb részével akkor bántónak érzi azt, ha kritizálják az egykulcsos adót és értelemszerűen nem rád szavaz.
Világos.
Az olimpiára azért visszatérnék. Nem tudom mit lehet azon szeretni, hogy van egy őrülten korrupt nemzetközi szervezet (NOB) majd olyan magas elvárásokat támasztanak a rendezéssel kapcsolatban, hogy lassan már a világ kincse sem elég. Sőt, ha pályázol és nyerni akarsz, akkor még jól meg is kell kenni a szavazóbizottság egyes tagjait.
Pont a héten derült ki, hogy Tokió, hogy kapta meg. Ez nem is újdonság, mert az foci EB, VB is így működik az UEFA-nál és a FIFA-nál.
A Tokiói olimpia elméletben már a gazdaságos olimpia lenne, de gyakorlatban már töbszöröződtek a költségek. Tehát ez a gazdaságos olimpia egy maszlag.
Továbbá a sportok többségében ott van a dopping. Komolyan az eredményhirdetésnél már a vegyészeknek, orvosoknak kellene a dobogóra állniuk és átvenniük az érmeket.
Mi a Jóistent lehet ezen nézni? Mi a Jóistent lehet ebben szeretni?

A törökszultán · http://lama.blogsite.org 2019.01.13. 22:09:15

Jó kis fityesz propaganda lett. Remélem megérte! Aztán ha majd éjszakánként felsírsz álmodban, ez legyen a vigaszod.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 22:10:01

Válasz a levélírónak:

" Most komolyan, tényleg azt képzelik sokan, hogy az internet vidékre csak késve és szemcsésen érkezik?"

Most a levélírónak komolyan nem esik le, hogy az emberek többsége azt a moslékot fogyasztja, amit elé raknak? Az internet elég nehezen kompenzálja az egész faluban kiplakátolt hazugságokat. Kicsit tudja kompenzálni, ezt látjuk most. De például a facebookon sem látod at, amit nem like-olnak sokan, és Orbán kurva sok like-ot tud vásárolni az adófizetőktől lopott pénzből.

"Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelynek bármilyen köze van az MSZP-hez és a DK-hoz, vagy csak tárgyal is velük."

Ez nem egy értelmes szempont. Utána meg hisztizel, ha megmondjuk neked, hogy idióta vagy. Pedig az vagy.

" Ennek legfontosabb oka a 2004. december 5-i népszavazás"

Tehát te azt szereted, ha mások a te faszoddal verik a csalánt.

" második oka a 8 éves, gazdaságilag katasztrófális kormányzás."

A világgazdasági válságot nem Gyurcsány csinálta, és nem Orbán vetett vége neki. Orbán kormányoz katasztrofálisan, csak jobb körülmények között. A környező országokhoz képest Orbanisztán lemarad. Orbanisztánt az EU támogatások tartják fenn, Orbán elbaszása ellenében.

" Egy országot működtetni is kell, kormányozni. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nem tudja hitelesen garantálni az ország gazdasági stabiltását."

Orbánnál hiteltelenebb idióta aligha kormányozhatna.

Még egyszer mondom: a világgazdasági fellendülést nem Orbán csinálta, ahhoz képest Orbanisztán szarul működ9ik, hogy mi a helyzet.

Te ezt nem fogod fel, idióta vagy, ezért szavazol a Fideszre.

" Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nem határolódik el a mostani szélsőliberális gondolkodástól. Gender, #metoo, neomarxizmus, nyílt társadalom eszméje, nemzeti büszkeség lekicsinylése. Megfojt a PC, olyan mintha az 1984-ben élnénk."

Értjük, egy homofób barom vagy, aki hisztizik, ha leidiótázzák, pedig az vagy.

" 4. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nyíltan nem vállalja föl, hogy a migrációt szabályozni kívánja."

Minden párt szabályozni kívánja a migrációt.

" Ha valaki vállalja, hogy egy emberséges szűrőrendszert hoz létre (a mostanihoz képest nem nehéz) és beengedi a valódi menekülteket, a többieket meg kint tartja, akkor az számíthat rám is."

Orbán fordított szűrőt alkalmaz, ő csak bűnözőket fogad be.

" 5. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik nem áll ki a magyar érdekekért. Göncz Kinga arcpirító külügyminisztersége testesíti meg azt a legjobban. "

Szijjártónál nagyobb kárt Magyarországnak egyetlen külügyminiszter sem okozott.

"Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik veszélyezteti vagy szűkíteni akarja a családi adókedvezményt és a CSOK-ot. Ha valaki jobbat kitalál, az számíthat rám is."

Nincs ilyen párt. Vaktöltény.

" 7. Soha nem fogok olyan pártra szavazni, amelyik visszahozná a régi többkulcsos adórendszert. Esetleg, ha 800 bruttó felett behozna egy magasabb adósávot az ok, de alatta soha. Aki most 300 és 800 ezer forint között keres bruttóban, az egyáltalán nem gazdag. "

Az emberek vagy 80%-a ennél jóval kevesebbet keres, tehát ezek bizony relatíve gazdagok. Jogos, hogy jobban vegyenek részt az ország terheinek viselésében, ugyanis ezen emberek többsége jobb helyzetből indult neki az életnek.

"Legjobb példa az Olimpia és a Liget-projekt."

Költözz Görögországba, te idióta, nézd meg, mit hozott nekik az olimpia!

Összegezve: A levélíró idióta, azért szavaz a Fideszre. Értelmes ember nem szavaz a Fideszre. Kompromisszumként sem. Csak idióták.

ulpius66 2019.01.13. 22:12:16

@Pár dollárral többért:

Még egy szempont az Olimpia nem-rendezéshez.
(egyebekben egyetértek veled...bár én szeretem a sportot)

A Momentum pillanatnyi népszerűség növelés érdekében 2017 év elején "elpuskázta" az aláírás-gyűjtésével az olimpia rendezés központi kérdéssé tételét a 2018-as választáson!

ha a Momentum nem kapkod, nagyon ütős választási "programot" ki lehetett volna hozni a ballibsiknek a "Nolimpia" kampánnyal......

ulpius66 2019.01.13. 22:17:56

Kedves levélíró, illetve nem 100 kilós! (jelentsen ez bármit....)

Jótanács!

A Berendel Mátyással NE foglalkozzatok, ez konkrétan gyengeelméjű!

Még egy hozzáfogható barom volt itt az indexen, a Berkecz Tamás!

Hála a Jóistennek, ez végre eltűnt!
(gondolom valamelyik elmegyógyintézetbe zárták, ahová a Berendel is való.....ott olyan jól el tudnának politizálni egymással....)

martineden 2019.01.13. 22:21:24

@baldoc: Ugyan mar,ezt maga a bloggazda irta.Fidesz blog,es azt kaptak utasitasba,h a korvonalazodo ellenzeki osszefogast (foleg a Jobbikra valo tekintettel)probaljak szetugrasztani.Ha valaki logikusan gondolkodik le sem ir ekkora marhasagot,h zarjunk ki minimum 1 millio embert,azert(DK,MSZP) ,h talan egypar fideszes atszavazzon.Jo buli lenne mi?

ulpius66 2019.01.13. 22:30:04

@martineden:

Édes Martin!

Tényleg édes, ahogy írod a "körvonalazódó ellenzéki összefogást"...... ez az ellenzéki összefogás kb. 2012 óta "körvonalazódik" ..... kb. akkor is ilyen szinten volt, mint napjainkban...

Egyebekben te még mindig abban a hitben élsz, hogy simán össze lehet adni az "ellenzéki" szavazatokat, ha együtt indulnak?

BiG74 Bodri 2019.01.13. 22:32:03

@Helga Beauty Salon:
Az egy dolog, hogy szerinted te vagy egyedül helikopter, de kezdesz belezavarodni a nickekbe. Szánalmas ahogy erőlködsz.

@martineden:
Ezt írták le sokan.
Mostanában előjött ez a fideszes magas erkölcs, ami az elmúlt évek alapján értelmezhetetlen.
Az ilyen blog is vagy naív, szinte gyermeki, vagy alap fityisz szócső.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 22:35:48

Tipikus fideszbirka ez a fazon, akármennyire is próbálja tagadni, egy erkölcstelen fideszes hülyegyerek. Aki tolvajokat, hazudozó csalókat támogat, az maga is azzá válik. Jó, hogy közre lett ott adva a véleménye, legalább bebizonyosodott, hogy eddig is igaza volt annak, aki birkának nevezte ezeket a tolvajtámogatókat.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 22:41:39

@BiG74 Bodri: A helga nevezetű fideszes szépségszalonkurva, a nagy magyar nemzeti köcsög, aki még egy rohadt magyar nevet se tud magának adni, csak angolt. És ezek nevezik magukat magyar nemzetinek. No, most kaptam röhögőgörcsöt. Beauty salon! Nézd meg szalonkurva az én nicknevem. Látod, ez szép magyar anyanyelvünk ékes bizonyítéka, nem a te beauty salonod, köcsög!

ulpius66 2019.01.13. 22:43:25

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Tényleg szép neved van, a nevednél már csak a modorod megnyerőbb!

bpbp78 2019.01.13. 22:46:15

1. Akkor miért nem zavar, hogy a fél fidesz tisztségviselő volt az MSZMP-ben?
Népszavazással lehet egyetérteni, meg nem...eza demokrácia. Az, hogy neked valaki antipatikus még az is ok. Szerintem mondjuk Habony Árpád, Rogán Antal rosszabb, mint az általad emlegetett hölgy de mint írtam, demokráciában mindenkinek joga van a véleményéhez.

2. Ez megint a szokásos propaganda. Olvass egy kicsit utána, de pártatlanul olvass!
Bokros Lajos egyébként tényleg kemény megszorító intézkedései után állt helyre a 90-es években az államháztartás mire meglettek az eredmények, jött a FIDESZ és kisöpörte a padlást is.
A 2008-as válság kihozta az ország meg nem oldott strukturális problémáit, amihez a Fidesz is nagyban hozzájárult és Bajnaiék válságkezeléssel ismét növekedési pályára tudták állítani.
Erre azt mondani, hogy nem tudnak kormányozni megint a szokásos FIDESZ-es propaganda.
Az MSZP és DK-n túl van jó pár párt, ami még nem kormányzott, így nem tudhatod, hogy mire lennének képesek...egy biztos, a FIDESZ lop éjjel - nappal, azok meg még nem tették, tehát ezzel ne mentegesd magad..

Egyébként, tényleg érdekelne, hogy elolvastál egyetlen másik párttól is bármilyen programot a választástól? Voltak kimondottan értelmes leírások is, amik kaphattak volna egy esélyt a megvalósításra de ti a további lopásra szavaztatok. Ezen nem nagyon van mit védeni. HA tudod hogy lopnak, mert mint írod ezzel tisztában vagy, akkor emiatt miért nem aggódsz. Annyi tanulmány van arról, hogy a korrupció miként hátráltat egy országot, ez nem elég bizonyíték arra,hogy nem tudnak kormányozni?

3. A Fidesz maga megvalósította az orwelli 1984 világát. Akkor most mi is a bajod?! Az m1-en, a tV2-n cenzúrázzák a híreket, a rájuk nézve hátrányos ügyekről nem számolnak be,
ha valaki tenne ellenük, akkor lejárató kampánnyal, hazug hírekkel járatják le. A vidéki lapok egyen cikkekkel jelennek meg és napi szinten eljátsszák, hogy amit lehet nekik, azt nem lehet az ellenfeleiknek.

4. Melyik párt nem vállalta fel, hogy szabályozni kívánja a migrációt? Ez megint a szokásos FIDESZ lejáratás.
Semelyik párt nem mondta, hogy Magyarországon is eljöhet a wilkommenskultur, de a FIDESZ volt az, aki köztörvényes bűnözőknek is bejárást adott jó pénzért az EU-ba. Vitázott 1300 menekült kapcsán, akit ne mis befogadni kellett volna, hanem első körben levezényelni a menekültügyi eljárást, és azután eldönteni, hogy jogosultak-e maradni van sem? A FIDESZ 20000 ismeretlen külföldije nem zavar?

5. A FIDESZ még a saját állampolgáraiért sem áll ki, lásd hajléktalantörvény, ápolási díjak, túlórák, munkatörvénykönyvének a megváltoztatása, 27%-os áfa, rengeteg új adófajta. Ebben hol vannak az állampolgárokért való kiállások?Miről beszélsz?

6. Nem a családi adókedvezményt kell megvédeni, hanem normális fizetéseket kell kiharcolni, egy versenyképes ország működő piacán. Egy olyan fizetést, amivel nem szorulsz rá a kormány könyöradományára.
De addig, amíg ML Zuckerbergnél is gyorsabban vagyonosodik egy mini ország területén, addig nincs miről beszélni.
A CSOK meg csak arra jó, hogy a gazdagabb embereket segítse, mert a jelenlegi ingatlan piacon csak brutális eladósodás mellett tudsz házhoz, lakáshoz jutni..de mellette neveld a három gyerekedet, iskolázd őket, ha peched van eltarthatod a szüleidet is, fizesd a hitelt, etesd a családod.
Ennél lehetne sokkal igazságosabb rendszereket is létrehozni, ha ez lenne a cél.

7. Most nem adó formájában viszik el a második adókulcs összegét, hanem a chipsadóval, a tranzakciós illetékkel, a biztosítási adóval, a 27%-os ÁFÁ-val.
Az csak egy maszlag, hogy kevesebbet adózol. A fidesz úgy működik, hogy semmi nem az aminek látszik és sokan mégis bedőlnek neki.

Csak az a baj, hogy az ébredésnél én is ott leszek, és szívni fogok. Fizethetem a megszorítások miatti plusz terheket, húzhatom a nadrágszíjat csak egy kicsit megint, holott már régóta látszik, hogy mi a helyzet...

8. Milyen álomgyilkosokról beszélsz? Rohad az oktatás, az egészségügy, egy csomó nagyvárosban veszélyes a levegőben a szállópor nagysága. Nem is lesz miről álmodnod rövidesen...

Álmodni jó dolog, de azt azért hamar megtanuljuk, hogy az álmoknak mikor és hogyan lehet teret engedni. Az nem ér, hogy a gyerekeid, unokáid jövőjét adod oda az álmaidért!!!

És még mielőtt megvádolnál, hogy akkor én egy libsi, bolsi, kommunista vagyok, elmondom, hogy részemről bárki kormányozhat, aki eddig nem kapott a rendszerváltás óta még lehetőséget.
Ez lehet jobbodlali beállítottságú személy is, de azt nem tűröm, és nem is tudok beletörődni, hogy a nehezen megkeresett pénzemből levont adómat ellopják, elveszi közpénz jellegét,
és ha erre rá merek kérdezni, akkor vagy nem kapok választ vagy a képembe tolnak egy rakás cinizmust.
Nem tetszik, hogy ellopják a jövőmet, a gyerekeim jövőjét. Sőt igazából az sem teszik, hogy az ország jelentős része nyomorog és ezen semmit, de semmit nem változtatott az a kormány, aki a harmadik ciklusát kezdte meg.

Dzseem 2019.01.13. 22:48:30

@ulpius66: te azt honnan engeded meg magadnak, hogy bárkit csőcseléknek hivj? Nem értem. Tudod ezt kb 16 éves korában legkésőbb megtanulja mindenki. Forest Gump is, aki a története alapján nem volt észkombájn .. “az a hülye, aki mondja”. Tudod ez is és
Minden más, amit minden ember magából kifelé közvetít, egy lenyomat. Egy lenyomat saját magadról.

2019.01.13. 22:49:48

Ez a vastagon szedett felvezető szövegben áll, ezt a blog szerzője írta:

"Át is kéne hidalni azokat a különbségeket, ami a másik oldal megértésével, közös nevezők megtalálásával kezdődne, s elvezethetne egy élhetőbb, konstruktívabb közélethez."

Maximálisan egyetértek.

Viszont a fidesz erőből politizál. Lesöpör minden ellenzéki javaslatot, népszavazási kísérletet.
Gondoljunk bármilyen törvényre, amelyeknél nemhogy a közös nevező hiányzott, hanem maga a vita is. Nincs párbeszéd, az érvekre nem engedik megszólaltatni az ellenérveket.
Két esetben hátráltak meg. A netadó és az olimpia. Az olimpiát viszont nem tudják kiverni a narancs agyukból. Fogalmazzunk úgy, hogy időben eltolták. Addig felépítenek jó pár stadiont aztán majd pályáznak és lefizetik majd a NOB tagokat is.

Viszont amíg orbán van addig nem lesz konstruktívabb közélet. Nincs és nem lesz párbeszéd sem a pártok között sem a kormány és az emberek között. Márpedi ha nincs párbeszéd, akkor orbán aligha nevezhető demokratának. Véleményem szerint orbán amúgy is egy ócska kommunista.
orbán saját gondolatvilága alapján születnek meg a nemzeti konzultációs kérdések a saját maga igazolására. Ez nem nevezhető sem párbeszédnek, sem konzultálásnak. Csak olyan kérdéseket lehet feltenni, amiket ő hagy jóvá és egyértelmű lesz a válasz.
Ez ilyen látszat konzultáció a látszat demokráciában.
Az újságíró kérdésekre is akkorákat kamuzott, hogy csoda, hogy nem szakadt rá a mennyezet.
Azt mondja baloldali túlsúly van a médiában.
Ennek üldözési mániája van, mert létezik még az index, hvg, meg az rtl klub? :D

ulpius66 2019.01.13. 22:49:53

Teljesen egyértelmű, hogy ilyen a ballibsi kultúra!

A kommentelő társukat egyszerűen leszalonkurvázzák!

Akiknek "ilyen" kultúra kell, az nyugodt szívvel szavazzon a ballibsikre!

Ha győznének, akkor kötelező lenne ezt a kultúrát átvennie mindenkinek!

kewcheg 2019.01.13. 22:51:30

A Fideszre szavazás vagy bármelyik vele szemben állóra szavazás kérdését egy pár évtizeddel (kb. három évtized) ezelőtti helyzethez tudnám hasonlítani, amikor az emberek szerencsésebbje mondjuk eljutott a CCCP-be az NDK-ba és végül az ex-Jugoszláviába.
De nyugatra még nem.
Akkor azt látták, hogy az idióta, velejéig geci és még ráadásul külsőleg is visszataszító őskomcsik által irányított előző két országban az élet olyan mint egy lepusztult panelház,szürke,egyhangú és csóró, míg ezekhez képest Jugó maga volt a kánaán a mediterrán hangulatával, külfőldi kapcsolataival (elnemkötelezett ország) árubőségéval, bár kétségtelen hogy annak az orfszágnak az élén is egy gyakran előszeretettel fehér uniformisban pompázó diktátor állt, de a mindennapok szintjén a kommancs országokhoz képest egész élhetőnek tűnt, különösen északon meg a tengerparton.
Aztán a szerencsés ember egyszercsak eljutott Ausztriába is, és onnantól kezdve valahogy Jugó is kicsinek,savanyúnak és szegénynek látszott.
Jelenleg nekünk olyan ellenzékünk van mint a legszarabb kommunista országok, van egy Jugoszláviát megtestesítő kormánypártunk, és remélem egyszercsak lesz egy Ausztria - élményt adó új erő is a politikai palettán....

Dzseem 2019.01.13. 22:52:05

@bpbp78: 10 pont! Teljesen igaz minden mondat és szó, amit leírtál.

ulpius66 2019.01.13. 22:54:16

@Dzseem: "te azt honnan engeded meg magadnak, hogy bárkit csőcseléknek hivj?"

Bocsika!

Én nem bárkit hívok csőcseléknek, hanem a CSŐCSELÉKET!!!!
(egyebekben a közszereplőknek, politikusoknak "több kritikát" kell elfogadniuk...lásd: O1G vagy "bajszos szar"....)

kewcheg 2019.01.13. 22:55:20

@kewcheg: De amíg nincs Ausztria,addig normális ember szívesebben él Jugoszláviában mint az NDK-ban...:)

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 22:59:07

@lobaszopiatej: Ki kell hogy ábrándítsalak. Pesten nem megy sok jó autó. Egy roncstelepre hasonlít az is, ahogy az ország autóparkja. Menj ki Milanoba vagy Münchenbe, Bécsbe, esetleg Osloba, a kretén hazudós orbángeci szerint rothadó nyugatra, aztán meglátod mennyivel vannak kárpátabszurdisztán előtt az autóik. De lassan már Pozsony, Prága, Bukarest is lehagyja a rothadó orbáni szennygödröt.

ulpius66 2019.01.13. 23:01:46

Kedves Dzsím, vagy bpbp!

Látom elég fejlett a "kritikai érzéketek" és sikerült leírnotok, hogy tik mért NEM SZAVAZTATOK A FIDESZRE! ... szemben a levél íróval és a nem 100 kilóval......

Mostmár írjatok ti is 8. pontot, hogy miért szavaztatok arra, akire.(JOBBIK, MSZP-P, DK, LMP, Momentum, Liberálisok, Kétfarkú Kutyusok, egyéb aberráltak...)

Előre is köszike!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:03:15

@ulpius66: Szép magyar név az enyém, a magyar nyelv büszkesége, te magadat nemzetinek hazudó kreténnevű seggpius.

Dzseem 2019.01.13. 23:03:24

@ulpius66: figyi .. Te hívod annak. Ettől, viszont még nem lesz az. Még akkor sem, ha nagyon szeretnéd és, ha 1000 x rájuk olvasod ezt. Ez, amit írtál .. rólad árulkodik. Eléggé látványosan.

ulpius66 2019.01.13. 23:05:59

Kedves ballibsi elvtársak!

Győzzetek mán meg, hogy mért szavazzak valamelyik ballibsi pártra!
Írjatok mán 8 pontot arról, hogy pl. nekem teszem azt, mért pont a Kétfarkú Kutyusokra kéne szavaznom?
(mán azon kívül, hogy a Fidesz lop, csal, hazudik és itten minden szar...)

BiG74 Bodri 2019.01.13. 23:06:26

@bpbp78:
Bocsánat, de ön az óriás plakátokra is tételesen válaszol? Csak mert, bár tiszteletre méltó, de felesleges. Ez már régóta nem a párbeszédről szól! Nincs vita, nincs beszélgetés, nincsenek érvek. A fidesz, és a fideszesek az ilyet nem szeretik.

BiG74 Bodri 2019.01.13. 23:07:39

@ulpius66:
Szereti a tik a meggyet.....

ulpius66 2019.01.13. 23:07:50

@Dzseem: Aki az O1G írja, vagy a "bajszos szart" skandálja, arról mi árulkodik, eléggé látványosan???
(hogy egy kicsit plagizáljak a nagyoktól...)

ulpius66 2019.01.13. 23:11:12

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: "Szép magyar név az enyém, a magyar nyelv büszkesége..."

... és nem csak szép, de sokatmondó is!

BiG74 Bodri 2019.01.13. 23:15:22

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:
Mediterrán típusú, enyhe inkontinenciával küzdő testalkatilag kicsinyítő becenevű, valszeg nagydarab magyar?

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:15:44

@ulpius66: Nem egyszerűen van leszalonkurvázva az a fideszkurva, hanem az itteni kommentes előélete alapján. Ha nem ismered ezeket akkor jobb, ha inkább kussolsz.

ulpius66 2019.01.13. 23:20:11

@BiG74 Bodri:

Nagykutya!

Valszeg nagydarab magyar... és az agyi képességeiről mit lehet megállapítani?

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:20:50

@ulpius66: A modorom az olyan ősmagyaros. Főleg ha azt látom hogy álkeresztény, álmagyar, magukat magyarnak valló mindenféle fidesznyik köcsögök osztják az észt ezerrel, és lopnak, csalnak, hazudoznak európai magyarhoz nem méltó módon. No akkor kibújik belőlem az ősmagyar mentalitás.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:28:12

@ulpius66: Hát akinek nem elég az, hogy lopnak, csalnak hazudnak annak még mi a lófaszt lehetne írni. Hogy azok is lopjanak annyit, mint a mostaniak, milliárdokat sikkasszanak és a vízvezetékszerelőikből csináljanak pár év alatt milliárdosokat, vagy mi a tököm? Ilyen erkölcstelen kereszténytelen kreténeknek, akik a lopást, hazudozást, csalást értéknek tartják, mégis mi a vérvörös híg fost kellene mondani?

ulpius66 2019.01.13. 23:34:57

"Minél többen ábrándulnak ki a múlt és a jelen lopó, csaló és hazudozó politikusaiból, annál több esélye van a jövő lopó, csaló és hazudozó politikusainak!"

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:36:48

@ulpius66: Ha nem érted ezeket a szép, kifejező magyar szavakat, arról sajnos nem én tehetek. Tudom hogy te csak az orbáni nyelvet beszéled, nem a magyart. Ha nem megy a fordítás, elég ha beírod ide egyesével a szavakat, akkor megértheted, ha máshogy nem megy:
http://mek.oszk.hu/adatbazis/magyar-nyelv-ertelmezo-szotara/kereses.php?csakcimben=&szo=PÖCS&offset=0&kereses=pöcs

ulpius66 2019.01.13. 23:39:44

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Valami innovációt várnék a ballibsiktől!

Hiszen mán 2011-től megy ez a "Fidesz lop, csal, hazudik!" "Orbán monnyon le!" korrupció, sajtószabadság évente megszűnt, ami itten van az nettó fasizmus, korrupció, egészségügy, oktatás, stb, stb.....

Erre jött 2014, majd 2018 Fidesz kétharmados győzelem....

Nem kéne valamit újítani?

mert amit eddig az ellenzék politika néven csinált, az egy nagy darab szar!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:42:06

@ulpius66: Valszeg szardarab rabszolgatartó római. Még a krisztus születése előtti korból.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:42:06

@ulpius66: Valszeg szardarab rabszolgatartó római. Még a krisztus születése előtti korból.

ulpius66 2019.01.13. 23:45:58

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Látod! Ez a "Fidesz lop, csal hazudik!" mán lőtéri sánta kutyát sem érdekli!
Ha ennek ismételgetésétől várod a Fidesz bukását, akkor jó nagy pofára esés lesz!
A Választók pedig nagy ívben szarnak arra, hogy a Fidesz lop, ha azt érzik, hogy nekik évről évre jobb lesz! Lásd: 2017, 2018 és 2019-ben is kétszámjegyű a reálbér emelkedés!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:46:06

@ulpius66: A lopás, hazudozás, csalás mindig az marad, még ha szándékosan, vagy mert annyira buta vagy, nem akarsz róla tudomást venni, akkor is. Ezer év múlva is, akármennyire is akarjátok csalással eltüntetni.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:51:37

@ulpius66: Az emberek nem érzik hogy nekik jobb lenne. Vagy lehet hogy úgy érzik, de a számok sajnos nem ezt mutatják, csak a fideszpropaganda elhiteti velük, mert buták. Ilyen volt például az a rezsicsökkentés ami alatt a rezsi nőtt. Vagy az a bérnövekedés ami valójában csökkent. Persze a fidesz úgy állította be, hogy minden kánaán, kár hogy erről a szomszéd szlovákok, csehek, osztrákok, románok, horvátok nem tudnak. Ők csak egyszerűen jobban élnek, mint a magyarok.

ulpius66 2019.01.13. 23:54:45

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Helyes!

Ismételgesd ezt még napi ezerszer, és akkor megnyugszol.....+korrupció, egészségügy, oktatás, demokrácia felszámolása, stb..... csak hogy segítsek!
(a fékek és ellensúlyok rendszeréről direkt nem írtam, mert az túl magas neked...)

Egyebekben jó éjt mindenkinek!

dare 2019.01.13. 23:54:48

Na megint nagyot ment a Bayer, a Szijjártó se igyekezett lemaradni tőle, szóval egész frappáns kis műsorzárót hoztak össze ezek ketten.
Erős idegzetűeknek kötelező: youtu.be/WiGGUtD8jKg

A lényeg: azt elemzik, hogy a Jobbik nehogy még egyszer összefogjon a régi baloldallal, mert a szavazói nem lesznek hálásak, tanuljanak a hibából.
????
Milyen hibából?
Vona Gáboron kívül nem volt képviselő a Jobbikban, aki bármiféle összefogásról is beszélt volna.
Ő is csak az Lmp-n gondolkozott a VÁLASZTÁS UTÁN, ha esetleg úgy hozta volna a sors, meg talán még a Momentumon ha bejutnak.
Senki más még csak hasonlót sem fogalmazott meg a Jobbik részéről.
Aki egy közös plakátra rakta őket már hónapokkal a választás előtt, az a Fidesz volt.
A Fidesz kivételével senki nem beszélt az ellenzéki oldalon összefogásról, a Jobbiknak például még gesztus szintjén se voltak ilyen megnyilvánulásai, meg se fordult a fejükben.
Pont azért, mert tartottak attól, hogy a borsodi keményvonalas hirtelen felindultságában a Fideszre fog majd szavazni helyettük.
És feltesznek egy ilyen lemezt, hogy emlékezz Jobbik mi történt pár hónapja.
És mindezt röhögve.
Ciinizmus kimaxolva.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.13. 23:56:39

@ulpius66: Nekem például az összes rokonom fideszre szavazott, de látom rajtuk, hogy semmivel nem élnek jobban, mint korábban. Sőt, akkor jobb volt nekik. Akkor hogy is van ez? A fideszre szavazó emberek többsége nem azért szavaz a fideszre mert jobban él, hanem azért mert elhiszi, amit a fidesz hazudozik. De egyébként is a többség nem a fideszre szavazott, arról meg nem tehetnek, hogy a fidesz elcsalta a választásukat.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.14. 00:10:33

@dare: Ne nézz ilyeneket. Nálam szerencsére megállítható, előretekerhető, sőt a tévé le is köphető, majd alkoholos oldattal törölhető, amikor ezek a fideszpatkányok és a közpénzmilliárdokból létrehozott reklámjaik, hazudozásaik megjelennek fidesztévéken kívüli adásokban. Amikor meglátom ezt a tarajosfejű hülyegyereket, vagy a pszichopata ajaknyaldosó, öltönygombot markolászó, nyakkendőt birizgáló führerét az rtl híradóban(fidesztévét nem nézek, mert abban annyi igazat mondanak, mint macisajtban a brummogás), akkor egyszerűen csak kimerevítem a buzi fejüket, majd amikor elugatták a mondandójukat, szépen átugrom őket.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.14. 00:13:43

@ulpius66: Igen jól írod, hülegyerek, nekem ezek a fontosak, nem az, hogy 1000 forintot vagy három kajautalványt kapjak a csuti gecitől.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.14. 00:18:28

@ulpius66: No a rabszolgatartó római megunta. Én is kellemes húsvéti ünnepeket kívánok neked, fideszbirka. A szaros, elértéktelenedett forintodban kifejezett béremelkedésed meg kend a hajadra.

martineden 2019.01.14. 00:22:27

@ulpius66: 1.Hat nem csodalom,h egy negy faiskolas fideszes nem tudja,ki volt Martin Eden.
2 Te meg mindig hiszel abban,h megusszatok ezt a nagyuzemben folytatott lopast es orszag rombolast? Csak nezd beszed kozben o1g pofajat es meglatod rajta az allando rettegest.Persze tamad kozben,de minden sarokba szoritott patkany igy viselkedik.( pl.te is,a valaszaidban)

dare 2019.01.14. 00:22:31

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: Ezt meg szoktam nézni, de ezt is csak a neten, és van hogy átugrok részeket, ha nagyon sütik kifele az agyamat.
Ma debütált G Fodor új műsora is, azt pl már nem merem.

Populista Pista 2019.01.14. 00:24:10

@Tamáspatrik:
Te vagy az a választó, akit a cigány azzal akar eladni hogy nem vak ez, hanem bátor.

Hisz végül is aki nem vesz az összes pénzén lottószelvényt, az nyilván csak gyáva lehet.

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2019.01.14. 01:21:56

"A jó kérdés az, hogy a Fidesz hajmeresztő intézkedései ellenére, mégis sokan miért NEM szavaznak az ellenzékre"

MERT ÉP ELMÉJŰ EMBER NEM SZAVAZ, A 23 MILLIÓ ROMÁNOZÓ, SZEMKILŐVETŐ, KARÁCSONYFA GYUJTÓGATÓ GYILKOSOKRA ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

DR. Smit Pal 2019.01.14. 02:17:21

9. Szeretem Orban Viktort.
Ha holnap felgyujtana a lakasomat es kozben kajanul rohogne, akkor is gondolkodas nelkul ra szavaznak, mert a libsiket, meg AKKOR IS JOBBAN GYULOLNEM.
Ilyen a szeretet.

E1G ellenzék egy geci 2019.01.14. 02:29:06

"A mostani ellenzéki pártok egyikéről sem hiszem el, hogy el tudná kormányozni az országot, "

Ez legütösebb érv. Mert ezek az ajtot fejelgetö, földönfetrengö, szánalmas hazug szinjátékot elöado elmebetegek, kb egy nap nap alatt, ugy földbe állitanák a gazdaságot, hogy 50 év alatt sem kecmeregnénk ki belöle.

E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este. 2019.01.14. 02:51:01

@math0: "A világgazdasági válságot nem Gyurcsány csinálta, és nem Orbán vetett vége neki. Orbán kormányoz "

LOFASZT !! Nem volt itt semmilyen valsag, a libbantak csak szetloptak az orszagot attol lett allamcsod. Es ezer milliardokat utaltak Soros Gyorgynek, aki most a mi penzunkbol fizeti az illegalis bevandorlast, kuldi rank az arabjait.

chrisred 2019.01.14. 05:48:31

@Szél Bernadett börtönben van már?: Csak egy kis esélyt adtam neked az önálló gondolkodásra, de láthatóan feleslegesen. Szóval akkor, a felsoroltak (a szintén masszívan veszteséges szocsi olimpiával együtt) nagy országok presztízsjellegű csúcsrendezvényei voltak, amire az egész világ odafigyelt, ezért pénz nem számít alapon odatették magukat, új városnegyedeket, palotákat húztak fel stb. Ehhez képest az úszó vb a mi magyar narancsunk lett. Senkinek nem kellett, még az egyedül jelentkező Guadalajara is visszalépett, senki nem figyelt rá. Csak egy nagy betonhodályt kellett felhúzni, meg a hozzá vezető utakat kialakítani. És ez került ötször annyiba, mint ami miatt a mexikóiak inkább nem vállalkoztak rá.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.14. 06:54:04

@E1G ellenzék egy geci: Ez nem érv, hanem csak egy szánalmas találgatás, félrevezetés. Ugyanolyan mint a sorosterv, az hogy az ellenzék migránsokat akar betelepíteni, vagy hogy nem tudna kormányozni, az hogy vona áttért az iszlámra, meg buzi, vagy le akarja bontani a kerítést. Ezek csak üres sületlenségek, amilyen orbángeci mindegyik böffentése. Érvelni igazságokkal szoktak, nem légbőlkapott, bizonyítékok nélküli faszságokkal.

bpbp78 2019.01.14. 07:25:52

@BiG74 Bodri: nem szoktam tételesen válszolni, csak a nincs más alternatíva veri ki nálam a biztosítékot. Tudom, hogy sok értelme nincs, de mindig abban bízom, hogy ha csak egy mélyen FIDESZ hívő elgondolkodik az általam leírtakon, akkor már volt értelme. Szép dolog valami mellett kiállni, de ha tudjuk, látjuk, hogy az nem jó, nincs nagyobb gaztett, mint tolni továbbra is a hazugok szekerét. És ez pártállástól függetlenül igaz.

Hanem adunk esélyt a változásnak, akkor mindig azt fognak velünk tenni, amit akarnak. Most lenne rá lehetőség, hogy eltakarítsuk ezeket (illetve lett volna) és valóban elszámoltassunk minden eddigi kormányzó pártot a lopásokkal, felfedjük az ügynök aktákat és eltakarítsunk minden rendszerváltás előtti csökevényt a parlamentből...erre itt ajvákolnak egy csomóan, hogy nincs jobb...de lenne! Bárki, aki nem MSZP, DK, vagy FIDESZ...mert azok még nem mutatták meg tudnának tenni...míg az előbb felsoroltak ügyködéseit már sokszor éreztük a bőrünkön!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.14. 08:16:24

@E1G ellenzék egy geci: A sok hatökör fideszbarom gondolom azért hiszi azt valami koppányi-orbáni pogány misztéria alapján, hogy az ellenzék nem tudna kormányozni, mert a múltban voltak hibák. No akkor ezzel az orbáni fasisztoid faszfej gondolkodással, ha korábban valaki nem tudott írni, az jelenleg, meg a jövőben sem fog tudni? Milyen idióta, kretén, geci, konzervagyú, begyepesedett gondolkodás és mentalitás már ez?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2019.01.14. 09:04:38

@E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este.: gazdasági világválság volt. ezt csak elmebetegek tagadhatják. csak azt erősíted meg te is, hogy aki a Fideszre szavaz, az idióta. egy hazugság-univerzumban életek.

Helga Beauty Salon. 2019.01.14. 09:08:45

@ulpius66: "A kommentelő társukat egyszerűen leszalonkurvázzák!"

Ez jó jel, mert elértem az ingerküszöbüket! :D Egyszerűen önmagukat adják, az meg ilyen.

exterminador 2019.01.14. 09:12:00

@yourmomtits: Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten, mondta egy nagy ember. Szóval tetves szarrágó vagy, öcsém, ennyi.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2019.01.14. 09:22:15

@E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este.: csak úgy kíváncsiságból, hogy milyen jellegű az elmebajod. itt a Német éves GDP növekedés.

d3fy651gv2fhd3.cloudfront.net/embed/?s=grgdppgy&v=201811231607a1&d1=19190101

2010 előtt az a bezuhanás, szerinted nincs is ott, csak Gyurcsány elintézte, hogy az egész világon, majdnem az összes ország GDP-növekedését meghamisítsák, azaz Gyurcsány átverte az egész világot, és elhitette velük, hogy gazdasági világválság van?

vagy, az egész világon azért zuhant be majdnem az összes ország GDP-ja, mert Gyurcsányék "loptak"?

ismétlem, mindkét hipotézis elmebaj, csak arra vagyok kíváncsi, hogy milyen jellegű a Fideszes elmebetegséged.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2019.01.14. 09:22:26

@E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este.: csak úgy kíváncsiságból, hogy milyen jellegű az elmebajod. itt a Német éves GDP növekedés.

d3fy651gv2fhd3.cloudfront.net/embed/?s=grgdppgy&v=201811231607a1&d1=19190101

2010 előtt az a bezuhanás, szerinted nincs is ott, csak Gyurcsány elintézte, hogy az egész világon, majdnem az összes ország GDP-növekedését meghamisítsák, azaz Gyurcsány átverte az egész világot, és elhitette velük, hogy gazdasági világválság van?

vagy, az egész világon azért zuhant be majdnem az összes ország GDP-ja, mert Gyurcsányék "loptak"?

ismétlem, mindkét hipotézis elmebaj, csak arra vagyok kíváncsi, hogy milyen jellegű a Fideszes elmebetegséged.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.01.14. 09:29:48

@math0: A világválságot nem Gyurcsány csinálta, de a válság nálunk nem is 2008-ban kezdődik, hanem 2006-ban már! Épp ez volt a gond: a dupla válság. A csalást és a kormány által okozott gazdasági káoszt Gyurcsány besmerte. Ezzel ne vitatkozz szerintem.

Helga Beauty Salon. 2019.01.14. 09:30:11

@Brendel Mátyás:" 2010 előtt az a bezuhanás, szerinted nincs is ott, csak Gyurcsány elintézte, hogy az egész világon, majdnem az összes ország GDP-növekedését meghamisítsák, azaz Gyurcsány átverte az egész világot, és elhitette velük, hogy gazdasági világválság van?"

Ha visszaemlékszel a féleszű Gyurcsány azt bizonygatta hogy ránk nem fog hatni és dübörög a gazdaság! Ez két okból is marhaság volt, hiszen ami megrengeti még Amerikát is, az a gyenge magyar gazdaságra egyértelműen hatással lesz, másrészt ha elismeri a válságot akkor csökkenti a saját felelősségét a balfasz gazdasági teljesítményéért!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2019.01.14. 11:33:55

@A kiló nem százat jelent.: 2006-ban olyan megszorítások voltak, amilyeneket Orbán is csinált. Azzal a különbséggel, hogy Gyurcsány reformokat is csinált, amit Orbán félig elszabotált.

Szóval Orbán messze rosszabb Gyurcsánynál, mert meg is szorít, de reformelképzelései nincsenek. Az egészségügy pont ugyanabban a szarban van, mint amilyen állapotban a népszavazás után maradt. Ez az egyik legnagyobb szívás Orbánnal. A nyugdíjjal, oktatással hasonló a helyzet. Kurvára szív emiatt az ország.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.14. 11:35:46

@Helga Beauty Salon: @Helga Beauty Salon: ez egyetlen nyilatkozat volt, ami nem jött be. Mi ez Orbán tengernyi hazugságához képest?! Nem ezen áll Gyurcsány gazdaságpolitikája. A valódi kérdésre nem mertél válaszolni, te idióta, Fideszes kis elmebeteg!

bpbp78 2019.01.14. 11:38:13

@A kiló nem százat jelent.: a válság nálunk a rendeszerváltás után kezdődött, mert egyetlen kormányzó párt sem nyúlt az igazán fontos területekhez, így szinte az összes fontos strukturális átalakítás elmaradt, amiknek ráadásul a 4 éves választási ciklusokon át kellett volna ívelnie. De egyikükben sem volt annyi, hogy legalább néhány területen letegyék a minimumm feltételeket, amihez majd mindenki tartja magát...ebben Orbán keze is benne volt tövig. ÉS erre jött a válság...szóval ez ne varrd egyedül GYF nyakába.

Milyen csalás bevallására gondoltál, a HAzudtunk reggel este mondatra? AZ egy teljese szöveg kiragadott része...és ő legalább kimondta azt, amit most ezerrel tagadnak és álcáznak propagandával...ez is ki fog derülni és attól, hogy nem mondják ki még ott van. Én is tudom, te is tudod és OV is tudja...a

Helga Beauty Salon. 2019.01.14. 11:45:55

@math0: "ez egyetlen nyilatkozat volt, ami nem jött be. Mi ez Orbán tengernyi hazugságához képest?! "

Most az a logikád doki, hogy Gyurcsány nonstop hazudozását egynek veszed? Végülis, van benne valami! :D

Nagykörúton túli magyar 2019.01.14. 11:48:10

@A kiló nem százat jelent.: Ez pontosan így van. A válság nálunk 2006-tól, de inkább már 2004-től elindult, még a visegrádi országok is elhúztak mellettünk akkor.
kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1936/19365/193653/19365384_6834079d04d5fe3145ca047fda948f46_wm.png

Csak a nagyon ostobák veszik be ezt a válság dumát, ez az egyharmad. Persze akkor, mikor visszakérdez az ember, hogy akkor a visegrádi ország közül Lengyelország, Szlovákia, Csehország mennyi IMF mentőövet is vett igénybe (0 Ft), és mennyit Magyarország (4.500.000.000.000 Ft), na akkor már vagy kussolnak mélyen, vagy a kiadott sablon orbánozós, fideszezős kommenteket tudják csak virítani. Másra nincs kapacitás.
Szánalmasak. És tovább vergődnek. De az eredményeik már látványosak, 4 év alatt +600 ezer Fidesz szavazó.

yourmomtits 2019.01.14. 12:54:26

@exterminador: ettől te még egy idióta vagy

Helga Beauty Salon. 2019.01.14. 12:59:25

@Szél Bernadett börtönben van már?: Szánalmasak. És tovább vergődnek. De az eredményeik már látványosak, 4 év alatt +600 ezer Fidesz szavazó.

Gyűjtik a szavazókat! :D Csak a Fidesznek!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.14. 13:24:21

@Helga Beauty Salon:

1) Terelsz, Fideszes faszfej! Az eredeti kérdés az volt, hogy ti olyan idióták vagytok, hogy azt hiszitek, hogy a világválságot Gyurcsány csinálta. Ehhez képest az, hogy Gyurcsány hazudott-e, már irreleáváns kérdés.

2) Orbán hazudozott igazán éktelen nagyokat, és hazudozik állandóan. Senki nem veszi fel a versenyt Orbánnal hazudozásban a magyar politikai életben.

De a hazugság miatt konkrétan nem csökken a GDP. A Magyar gazdaság nem azért van bajban, mert Orbán hazudik, hanem azért, mert katasztrofálisan kormányoz. A hazug miniszterelnök, az az elvszerű embernek probléma, és persze a hazug miniszterelnöknél nem meglepő, hogy katasztrofálisan kormányoz.

Tamáspatrik 2019.01.14. 19:29:21

@nick papagiorgo: Igen, igazad van: középen van az igazság.
Dehogy nem jelent semmit a mocsár: a szélsőségig vitt, rugalmatlan politika esetén lehet a biztonságból dagonya.... Ha a politika gyakorlatias és ésszerű, rugalmasan ötvözve különféle szempontokat, akkor nincs ilyen veszély.
süti beállítások módosítása