A kiló nem százat jelent.

QAnon: a pedofil gyíkemberek már a spájzban vannak, de van valami, ami még náluk is veszélyesebb!

2020. október 07.

A politikát nem szabad a jó és rossz harcaként látni. Ilyesmi csak a leggagyibb amerikai szuperhős-filmekben van és az összeesküvés-elméletekben. Íme a legújabb! És poszt arról, hogy hogyan kéne elkerülni a tébolyt...

Tényleg agyament QAnon néven terjesztett konteó terjed Trump egyes hívei között: létezik egy sátánista pedofil kabalista szekta, amely a háttérből irányít mindent. A QAnon ilyenformán nem más, mint a 2016-ban terjedő PizzaGate szteroidokkal feltuningolt változata. Képtelen őrültség, de egészen komolynak tűnő emberek is hiszik, köztük képviselők és rendes egyszerű amerikai emberek, köztük korábbi lelkes Obama-rajongók. És természetesen azt hiszik, hogy a választás valódi tétje az, hogy a színfalak mögött Trump elnök, Isten küldötteként hősiesen közd a sötétség gonosz erői ellen, ami talán akkor is túlzás, ha az ember történetesen lelkesedik az elnök szókimondó stílusáért vagy hisz az elért eredményekben.

Itt tart az amerikai demokrácia. Alexis de Tocqueville tényleg foroghat a sírjában, pedig ő is írt cifrákat az amerikai rendszerről azért. Idiokrácia Amerikában a javából.

Nem kell Török Gábornak lenni, hogy megsejtsük a trumpista "Q"-hívők vajon kiket sorolhatnak a gonosz szekta tagjai közé: persze, hogy Clinton-ék, Barack Obama és George Soros főzögeti államcsínye terveit boszorkánymesteri konyhájában nagy titokban. Mintha egyébként nem volna elég bizarr botrányra okot adó valódi szexualitás a Clinton-házaspár szakmai önéletrajzában. Teljesen felesleges bármit kitalálni, de ha lúd legyen kövér. Minél képtelenebb egy hazugság, annál valószínűbben hullik kedvező táptalajra az ara fogékonyak elméjében, akik nem mind komplett elmebetegek. Noha a fenti videóban rendőrökkel autósüldözésbe kezdő ámokfutó családapa egész biztosan segítségre szorul. Gyerekei és rémülettől sikoltozó, de azért az egészet mégis livestreamelő felesége és a videó nézői hallhatták, ahogy Trumphoz fohászkodik segítségért. Mitagadás, van oka rá, csak rossz helyre címezte.

A 2016-os Trump elleni orosz befolyással kapcsolatos konteók bebizonyosodott, hogy Hillary Clintontól származnak, csak találgatni lehet, hogy a QAnon mögött vajon a Trump-kampánystáb legsötétebb figurái állnak-e. Azt hiszem az egész annyira őrült, hogy ilyesmit szándékosan kitalálni nem lehet. Hogy mégis virálisan terjed abban legalább annyira felelős újfent a média reakciója, amivel szerintem olajat öntöttek a tűzre. Nemcsak a médiáé: reagált rá az FBI és az USA törvényhozása is, ami kétségkívül rangot ad az elmebajnak. A Twitter és a Facebook átesve a ló túlsó oldalára elkezdett tiltani minden QAnon-konteót terjesztő csoportot, oldalt, felhasználót. Amivel inkább erősítik a hívők paranoiáját mondván nem zörög a haraszt... Cserébe a "valódi" média beszámol világszerte az inernetóriásoknál dühöngő cenzúráról, noha talán célszerűbb lett volna biztosítani a polgárok hülyeséghez való jogát. Hiszen azt megfékezni úgysem lehet. 

Mindezt persze azután, hogy a cenzúra a COVID-19 óta életünk szerves része az interneten. Magyarán nem lehet beszélni már régóta értelmesen a maszkokról, a tesztekről, mert minden nem-mainstream szakmai ellenérvet ellehetetlenítenek a média és a social média cenzorai. Noha erre sem felhatalmazásuk, sem joguk nincs. Az emberek jó része számára marad az egyre eszelősebb konteók gyártása.

A hülyeséget nem kell tűzzel-vassal írtani

Vannak dolgok, amik nyilvánvalóságuk okán nem szorulnak korrekcióra vagy magyarázatra, cáfolni sem kell őket lépten-nyomon. Ilyen talán az, hogy a Föld lapos vagy, hogy a Balaton nem létezik — ez utóbbi csak paródia volt, — és az is értelmetlen nonszensz, hogy Hillary Clinton egy pizzériából irányítja gyerekrabló pedofil sátánisták élén a világot. Sok minden igaz lehet, ami képtelenség elsőre, de ez nagyon nem tűnik annak.

Korábban kritikák érték ugyanezen techóriásokat, hogy túlságosan engedik a konteók és a fakenews terjesztését, amik sokkal virálisabban terjednek, mint a száraz gazdasági statisztikák, a közvélemény szaftosabb, filmszerűbb ingerekre vágyik, hiszen hozzá van szokva. A filmek színvonala pedig eleve be van lőve. A valóság most ehhez igazodik — sokak fejében. Jócskán túllő a célon a média és a social média, hogy arra vetemedik, hogy kampányidőszakban cenzúrázza az elnököt, aki leküzdve a koronavírust megszólal mondjuk olyan módon, hogy újra az influenzához hasonlítja a járványt. A COVID19 lassan persze unalmas, de a média köti az ebet a karóhoz az általa kialakított és eltúlzott "járványimázshoz", így tűzzel-vassal írtja az ellentétes véleményeket, legyenek azok alátámasztottak vagy származzanak megbízható forrásból, és hát lássuk be egy elnöki megnyilatkozás annak kéne számítson.

Azzal, hogy a média úgy érzi, hogy cenzúrázhatja az elnököt, elveti a sulykot. Átlépi azt a határt, amit felesleges és káros volt, hiszen, ha valaki maga körül tömeges halálozásokat vél látni, akkor úgysem hisz az elnöknek, ha pedig mégsincs ilyesmi szerinte, akkor lehet, hogy az elnök értékelése, értsd megnyugtató szavai számára tökéletesen elfogadhatóak, ahogy én is gondolom. Egy veszélyes vírus megjelenését csak túlreagálni lehet, de már nem február van. A közvélemény már rég beárazta a veszélyt, jószerivel mindent tudunk és tudatosan és hatásosan tudunk védekezni is ellene higiéniával, D-vitaminnal... Ráadásul, hogy valamely elnöki tweet virális legyen, mindenkihez eljusson, tényleg nem kell más csak betiltani. Lásd Duró Dóra kedvenc gyerekkönyvének esetét.

A liberális média cenzúrája egylényegű a hazai szélsőjobb könyvdarálásával. Nincs semmi különbség.

És ez nagyon nem kéne így legyen. Úgy értem a liberálisok kéne védjék mindenki szóláshoz való jogát, az ütődöttekét is. Különösen, hogy időnként kiderül, hogy az ütődöttek, mint a középkorban Gallilei vagy a XX. században Alice Stewart, aki évtizedeken át küzdött azért, hogy terhes nőket ne röntgenezzenek meg, nem is annyira ütődöttek. Itt most úgy érzem, tudjuk, hogy azok, de ne gondoljuk, hogy mindig mindenki, akit mi nem szeretünk, téved. Nem így van. 

Trump hívei egyre inkább igazolni látják, hogy a média nem elfogulatlan, Trump pedig teljes joggal küzd az ellene felálló "szent szövetséggel", amiben a Demokraták, a média, a social média, celebek, a Wall Street és még ki tudja ki talán a pedofil sátánista pizzasütők, mind összeesküdtek Krisztus földi helytartója és az egyetlen igaz ember ellen, aki ebben a legendáriumban nem is lehet más csak "A Donáld".

(Egy hollywood-i produkció biztos egy jobbképű bonvivánra osztaná a szerepet, de ebből is látszik, hogy Hollywood is természetesen a gyíklények oldalán áll. :) Minden világos?)

Van valami, ami még a gyíklényeknél is veszélyesebb!

Nemcsak a burjánzó babona miatt érezhetjük magunkat újra a középkorban, de a média és a social média önkényes cenzúrája miatt is: pont úgy viselkednek, mint a középkorban információs monopóliumot birtokló egyház. A Tudomány szót pedig egyre inkább olyan kontextusban kezdik használni, mint a Szent Írást. Noha ilyen szentírásként olvasható tudományos mű nincs, a tudomány a szkepszisre épül, mindent megkérdőjelez és ezen a módon fejlődik, adott állapota mindig csak egy állomás, ahonnan könnyen lehet, hogy másnap más irányba fordul. Számos jelentős paradigmaváltást látott a 20. század és nem ígérkezik unalmasnak a 21. sem. Ha hagyjuk. 

Ha befagyasztjuk a nyílt vitákat, ha máglyára küldjük az eretnekeket, akkor a tudomány lehanyatlik, az emberi szellem elkorcsosul, skolasztikussá válik, az eddig tapasztalt, jólétünket biztosító tudományos fejlődés stagnálni kezd. Tényleg megtörténhet. Fahrenheit 451.

Lépjünk túl a  nyilvánvaló őrületek körén és lássuk be, hogy sokszor olyasmiben is holtbiztosak vagyunk, amiről csak egy szalagcímet láttunk kedvenc hírportálunk Facebook-hírfolyamában.

Van annak valami diszkrét bája, amikor idehaza a kormány agresszív médiapolitikája ellen többé-kevésbé jogosan szabadságharcot hirdető balliberális újságírók a kormányhoz szaladnak cenzúrát követelve, hogy "Miért érinthetetlenek a járványtagadó orvos-celebek?" Mindegy kik valójában, ki lehet emelni gyanús múltú figurákat, lehet hosszan ecsetelni, kinek hol esett folt a szakmai becsületén, de semmit sem von el véleményalkotási jogából. Abban már semmi szexi nincs, amikor más újságírók jogát vonják kétségbe az újságíráshoz, pusztán mert nem rohannak ki Zrínyiként a várból, amikor elhangzik a vezényszó, de nem erről akarok most beszélni.

Tényleg nem értik még mindig, hogy a cenzúra gondolatát kiengedve a palackból rajtuk fog csattani végül az ostor?

Hogy a sajtó-, a vélemény-, és a szólásszabadság pártján állni azt jelenti, hogy MINDENKI szabadságának a pártján KELL állni? Olyanokén is, akikkel nem értünk egyet? Olyanokén is, akiket utálunk? Olyanokén is, akiket ostobának tartunk vagy nem értjük teljesen, mit üzennek? Az "ellenség gyakran csak valaki, akinek nem ismerjük a történetét". Vagy így van vagy nincs. Nekem nincs ellenségem. És így akarom látni a világot. És azt akarom, hogy a világ is ilyenné váljon körülöttem.

A következőt fogom tehát tenni: adománnyal támogatom a fentebb megidézett Telex.hu nevű új oldalt, hogy megmutassam, mit tesz valaki, aki valóban hisz a szabadságjogokban. Eddig azt hittem, hogy a maszkokon való tényleg ostoba vitatkozásnál fontosabb volna a D-vitaminról beszélni, mert életek ezreit menthetné meg, de most úgy érzem a szabadságról kéne még inkább beszélnünk, mert milliók életét lehet megmenteni általa hosszútávon.

Ha egyetértetek velünk, lájkoljátok az oldalunkat, osszátok meg a posztjainkat és támogassatok ezen a Patreon oldalon. Köszönjük! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kilonem100.blog.hu/api/trackback/id/tr8816230742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.08. 01:54:14

Érdekes, hogy arról nem írsz ilyen felháborodott posztot, hogy a magyar közmédia rákosi idejét idéző progpagadnát tol közpénzből, miközben ellenzéki politikus be se teheti oda a lábát, az Index NER általi elfoglalását egyenesen ünnepled, azon viszont oldalakon keresztül nyavajogsz, hogy a Facebook kibaszta a Qanonos Trumpista barátaidat, mert az aztán micsoda támadás a szabadságjogok ellen, hogy egy magáncég a saját tulajdonú közösségi oldalán nem óhajt teret engedni minden futóbolondnak.

cenzúra, Cenzúra, CENZÚRA !!!NÉGY!!!

Persze dehogy érdekes, egy talpig Fideszes NER legénytől nem is számíthat másra az ember. :)

Olyan kis ari vagy, hogy most, a mai napra szánt narratívád igazolásául hirtelen támogatni akarod a Telexet, miközben posztokon keresztül ugráltál vicsorogva a legyalult Index sírján és olyanokat írtál az Indexből kilépett és a Telexet alapító újságírókról, hogy pl:

"Azt hitték zsarolható egy cég vezetése. Behülyítették őket, hogy vagy győznek vagy alapítanak egy új lapot. Mint láthatjuk csak a haverok alapíthatnak. A többiek csak ágyútöltelékek voltak egy értelmetlen médiaháborúban. Ez a lényeg, bró. Akárhogyis nézem, ezer sebből vérzik a történet és nagyon-nagyon csúnya dolgot csináltak, a kollegákkal, Bodolaival, hazudtak, csúsztattak, manipiluláltak, ezek a tények és ez a lényeg. És az egész a végén nem vezet igazából sehova. Lesz egy vergődő n+1. lapocska. Szilynek volt igaza, aki azt írta, hogy legalább a 444-gyel kéne kooperálnia a távozóknak. Azt még reális forgatókönyvnek láttam volna, ha érkezik valahonnan befektető, akit ez érdekel. Persze nem érkezett. Nincs ilyen befektető, mert hisztire komoly ember nem ad pénzt. Nagyon korlátos a PR-produkció elérése. Sokaknak nem forradalom ez, hanem őrültség vagy nem érdekli. Színészkedésnek tartja és konkrétan lesajnálja, hogy ki írja meg mindazt, amiért feljön reggel az oldalra. És most már harmadik hete töreltenül feljön az Indexre ugyanúgy. (A nagy visszaesést a botrányok okozták, nem a szerkesztőségi állománycsere. Ez is beszédes.) Miért gondolja ugyanaz a balhés állomány, hogy, ha egyszer tönkretettek egy lapot, akkor majd komolyan érdeklődni fognak a termékük iránt. Ezek a jogos kérdések. Az újságírás nem zsebforradalmárkodás. "

Azért ez a durva csúsztatásoktól, rágalmazásoktól, aljas hazugságoktól hemzsegő írás (amit akkor mondatonként szedtem ízekre, mert kb 1 igaz állítás nincs benne) egy picit túlmegy a "nem értek egyet veled" szinten, sokkal inkább fröcsögő gyűlöletbeszéd kategória, ami jól mutatja, mennyire kurvára hiteltelen az egész mostani irományod a szabadságról, meg egymás elfogadásáról.

Külön kiemelném, a "mert hisztire komoly ember nem ad pénzt." mondatodat, szóval akkor innentől kezdve te nem vagy komoly ember, hisz pénzt adtál a Telex nevű "hiszti"-re?

A telexesek ettől még biztos örülnek, a nyilván hatalmas támogatásodnak, de szerintem jobban örültek volna, ha nem terjesztettél volna róluk nagy nyilvánosság előtt hazugságokat, azzal a cimkével, hogy "ez tény".

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.10.08. 08:14:22

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: köszönöm az olvasást és a kommentet, örülök, hogy elnyertük a bizalmadat.

Az említett témáról is írtam már. Az olvasók gyakran jönnek ezzel what about this what about that, de az közismert, hogy mindenkit idegesít a whataboutizmus. A kormánymédia (közmédia nincs, nem is volt soha) számomra nézhetetlen. Nem önmagában az egyoldalúsága miatt, ualmasan egyoldaló és érdektelen módon propagandisztikus. Amiről szívesen dumálnék max. az a Pesti TV. Szerintem szórakoztató.

Látod: normális esetben nem adnék erre pénzt, de csak ezen a módon van lehetőségem kifejezni, hogy felette állok ennek a magyar pöcegödörnek, ahonnan, most előmásztál nagy büszkén, bró. Amúgy meg lássuk be kurvára nem számít. Adományokból nem tud fent maradni a lap.

A kommentem minden szava igaz és jó lenne, ha egyszer megértenéd/-tek. Sokkal könnyebb lenne veletek az élet.

PS. A hazugságokat továbbra is a Telex terjeszti és nem én. És ezt te is tudod. Ettől csak még inkább felbaszod az agyam.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.10.08. 08:29:24

Rájöttem persze, hogy mi a baj veletek. Valóban a Rákosi-érát kell megidézni, hogy megértsük. Csak nem úgy, ahogy te teszed.

Ez az, "aki nincs velünk, az ellenünk van" mentalitás az, ami a Rákosi-rezsimre volt jellemző. Ütöttek mindent és mindenkit, akár a kommunista párton belül is, aki nem alkalmazkodott az önkényhez, nem hajolt meg, nem volt eléggé szervilis, bégetett egyen.

Ilyenek vagytok és ezer szerencse, hogy nincs semmi hatalmatok. Egy grammnyi sem. Képtelenek vagytok disztingválni, árnyaltan látni a valóságot, csak agresszív és aljas kirohanásokat tudtok rendezni mindenki ellen. Fröcsögni és minősítgetni. Az ország szégyene vagytok.

És remélem egyre kevesebben vannak, akik így gondolkodnak, mert ez egy halálos kór az országra nézve.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.10.08. 09:26:14

@Koroknay 9999 bejegyzést írt:

Számodra a szélsőbalos narratíva vált objektívvé. Súlyos érzéki csalódás áldozata vagy..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.10.08. 09:29:53

@A kiló nem százat jelent.:
24.hu, 444, HVG, 168 óra , ÉS, Népszava, RTL, ATV,

Tényleg el vannak hallgattatva szegénykéim, és tisztára csengőfrászban vannak, mint az '50-es években..:)

ulpius66 2020.10.08. 09:52:16

Éljen a liberális autokrácia!

ulpius66 2020.10.08. 09:53:44

Éljen a (liberál)-fasiszta demokrácia!

ulpius66 2020.10.08. 09:55:44

Éljen a királyság!
(én a királyság feltétlen híve vagyok.....egyetlen egy apró kikötésem van..... ÉN LEGYEK A KIRÁLY!!!!!!)

Emmett Brown 2020.10.08. 09:59:31

Mi ugyanitt tartunk, Soros mint kvázi mindenható főgonosz, aki mindig minden körülmények között keresztülviszi az akaratát KIVÉVE Magyarországon, ahol a nagybetűs JÓ (Orbán mint legkisebb királyfi) mindig túljár a GONOSZ eszén, aki emiatt őrjöng, de mindig beletörik a bicskája a faszagyerekekbe.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 10:10:26

"A liberális média cenzúrája egylényegű a hazai szélsőjobb könyvdarálásával."

Nem, nem az. Az egyik hatalmi cenzúra minden ellenvélemény ellen, a mésik pedig egy szimpla civil tiltakozó akció.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 10:11:30

"A hülyeséget nem kell tűzzel-vassal írtani"

Ez viszont igaz. De a liberális háttérhatalom már pánikban van, így már a nyilvánvaló marhaságoktól is retteg. AMi persze jó jel nekünk, kisembereknek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 10:15:09

"Tényleg nem értik még mindig, hogy a cenzúra gondolatát kiengedve a palackból rajtuk fog csattani végül az ostor? Hogy a sajtó-, a vélemény-, és a szólásszabadság pártján állni azt jelenti, hogy MINDENKI szabadságának a pártján kell állni? Olyanokén is, akikkel nem értünk egyet?"

Itt súlyosan tévedsz. A liberalizmus sose állította, hogy szólásszabadság járna a nem liberális véleményeknek.

A nagy Popper azt mondja, a nyílt társadalommnal szembeni ellenséges propaganda tolerálandó, azaz hiba annak tiltása, mert a jó eszköz ellenük a racionális ellenérvelés. De a nyílt társadalom önvédelme jogosult, így ha az ellenséges nézetek veszélyeztetni kezdik magát a nyílt társadalmat, akkor a megoldás a legitím állami erőszak. Miért? Mert az intolerancia végtelen tolerálása megszünteti a magát toleranciát, végsősoron magát a nyílt társadalmat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 10:16:22

@Koroknay 9999 bejegyzést írt:

Az nem cenzúra, hanem szerkesztési politika. Az, hogy pl. Bayer Zsolt nem írhat a Népszavába az se cenzúra. Hiszen máshová írhat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 10:20:29

@Emmett Brown:

Nem, nem ez a helyzet.

A háttérhatalom nem teljhatalmú, mert eleve a világelit megosztott. Mint minden naghatlamú csoport, ez is frakciókra oszlik. S az ügyes politikusok, mnt pl. Orbán, képesek kihasználni ezeket a belső ellentéteket.

Ezért is olyan mérgesek a ballibbantak Orbánra, aki képes az ujján pörgetni az egész EU-t, kihasznélva annak belső ellentéteit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 10:33:41

@A kiló nem százat jelent.:

Nehogy változzanak!

A ballibbantak pont jók így, ahogy vannak. Agresszívek, diktatórikusak, erőszakosak, antidemokraták, a szabadság esküdt ellenségei, idegen érdekek kiszolgálói - egyszóval igazi liberálisok. Ideális ellenfelek. A Fideszegyébként szarul működő propagandája így könnyű helyzetben van, nem is kell harcolnie, mert a ballibbantak önerőből megutáltatják magukat.

ulpius66 2020.10.08. 10:58:16

@MAXVAL birсaman közíró: "A ballibbantak pont jók így, ahogy vannak. Agresszívek, diktatórikusak, erőszakosak, antidemokraták, a szabadság esküdt ellenségei, idegen érdekek kiszolgálói - egyszóval igazi liberálisok."

..... és akkor azt még ki is hagytad, hogy aki nem ért velük egyet, az náci!

blah 2020.10.08. 11:03:13

azt kéne belátni, hogy a konzervativizmus csicskalelkűséget jelent, a hierarchia feltétlen elfogadását (ez alapelv). fentről jön az áldás és ha nem engedelmeskedsz pokolra kerülsz. ilyen mélyen szolgasorba nevelt embereknek akarsz szabadságról papolni. ezek félnek a szabadságtól...

ulpius66 2020.10.08. 11:09:06

@MAXVAL birсaman közíró:

Ennek tökéletes megjelenítője az "örölünk vincent blog"......

A blogger ott ráadásul állandóan azzal henceg, hogy ő zsidó, és mint ilyen felsőbbrendű!
Az összes felmenőjét elégették Auswitzban, csak a nagyanyja menekült meg valahogy.... mivel esze nincs, így jelenleg ebből él a Vincent..........

chrisred 2020.10.08. 11:13:46

@MAXVAL birсaman közíró: "A liberalizmus sose állította, hogy szólásszabadság járna a nem liberális véleményeknek."

De igen. ("Nem értek egyet azzal, amit mondasz, de életem végéig harcolni fogok azért, hogy mondhasd.")

Serény Vélemény 2020.10.08. 11:26:00

A szokásos féltudású magyar "elit" blogger vélemény, satöbbi.
A QAnon-os cucc azért nagyon hihető, mert a rész-elemei tényeken alapulnak, és ehhez van hozzácsapva egy kis mítosz.
Tény az, hogy vannak pedofil hálózatok.
Tény, hogy ezek magas politikai körökig érnek.
Tény, hogy a Deutsche Bank például ezeken a pénzeit is mosta. (Csak keress rá, Deutsche Bank, botrány szavakra, és meglátod jól, hogy miért is fizetett sok-sok pénzt a bank az Epstein ügyben?)
Tény, hogy vannak sátánisták,
Tény, hogy mozgolódnak, és szeretnének nagyobb befolyásra szert tenni, és az is tény, hogy legalább olyan fóbiával és gyűlölettel viseltetnek Trump iránt, mint amilyen Orbán-fóbiában fetrengő "jóóldali" véleményvezérek Mo-n.
Az, hogy esetleg a többi része az elméletnek nem egészen úgy volt, és nem egészen igaz, az csak a saját lavórnyi homokod, amibe beledugod a fejedet jó struccként, hogy nehogy szembe kelljen nézned azzal, hogy a világ nem az a hely, amiről a "jóóldali" média tudósít, hanem egy kicsit más...

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.10.08. 11:53:48

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: @Koroknay 9999 bejegyzést írt: valószínűsítem már nem fog megváltozni, de kisebbségi véleményt képvisel. Engem nem is az zavar, hogy mit gondol a valóságról. Nem QAnon-szintű, de agybaj, amit gondol szerintem, de magánügy. Joga van hozzá. Sokkal inlább zavar az állandó fideszezés, aminek továbbra sem látom értelmét. Nem értem, hogy ez a poszt, mitől "kormánypárti". Legutóbb épp ezért írtam is egy jó nagy orbánozást a saját stílusomban, kifejezetten válaszként Koroknay-féléknek: ORBÁN VIKTOR MEG FOG BUKNI! Hát kell ennél szívmelengetőbb cím egy szélsőellenzékinek?
kilonem100.blog.hu/2020/09/25/orban_viktor_bukni_fog

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.10.08. 11:59:30

@Serény Vélemény: "szokásos féltudású magyar "elit" blogger" Az elitet kikérem magamnak, viszont nem a QAnonról szól a cikk, arról sok marhaságot találsz a neten. Nem bonyolódnék bele. Megírták, nem az én dolgom és nem is érdekel. És ne haragudj, de a Deutsche Bank nem értem, hogy jön ide. Ezer más hasinló csipp-csupp téma van. Sosem lenne vége a posztoknak, ha bulvárra pazarlnám az időmet.

Az, hogy van pedofília és van gyerekrablás — a legelején szereplő videóban is benne van — nem jelenti azt, hogy BÁRMI alapja lenne hasonló konteóknak. Azért kapcsolt fel turbó üzemmódra a konteógyártás, amit leírtam: minél nagyobb egy hülyeség, minél képtelenebb, annál inkább szippantja be az embereket. Láthatóan te is, én is, sokan reagálunk rá, írnak róla, tehát ezáltal is terjed. HA betiltjuk még inkább. Olaj a tűzre. Erről szól a poszt, és arról, hogy mivel majdnem minden fontos kérdésben cenzúrát vezettek be, az emberek egyre eszelősebb konteókat kezdtek fabrikálni. Pl. ezt a QAnont.

Trump megítélésben szerintem egyetértünk kb. Valami hasonlót írtam az előző Trump posztban: kilonem100.blog.hu/2020/10/01/dr_strangelove_avagy_rajottem_hogy_nem_kell_felni_trumptol_meg_is_lehet_szeretni

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.08. 12:33:16

@A kiló nem százat jelent.:

"A kormánymédia (közmédia nincs, nem is volt soha) számomra nézhetetlen. Nem önmagában az egyoldalúsága miatt, ualmasan egyoldaló és érdektelen módon propagandisztikus."

Óóóóóh, a szokásos Fideszes panel, a "2010 előtt is ugyanilyen volt minden" védekezés. Ó, de hiányzott már ez. :)

Szóval újra hazudsz, mert igenis volt olyan, hogy közmédia, civilizált országokban pedig most is van. 2010 előtt a közmédia propagandasága kimerült a Napkeltében, az összes többi műsor nagyjából kiegyensúlyozott volt, folyamatosan teret engedve az akkor ellenzében lévő Fidesznek is. Pontosan emlékszem - mert akkor még nézhető volt - hogy minden, de szó szerint minden kormányt érintő hír után megjelent Rogán, Szíjártó vagy egy egyéb Fideszes, hogy elmondja az ő véleményét, a háttérműsorokban is rendszeres vendégek voltak a Fideszes politikusok, voltak vitaműsorok és olyan beszélgetős műsorok, ahol minden oldal teret kapott. Ez ma hol van? Sehol. Ami van, az nettó propaganda, pont olyan ordas hazudozásokkal, csúsztatásokkal, hírhamisítással, amit te is művelsz.

De akkor kijelenthető, hogy téged a közpénzből működő magyar közmédia helyzete kurvára nem zavar, csak QAnon kibaszása a Facebook-ról, hisz közmédia sose volt. Éééértem. :)

"Amiről szívesen dumálnék max. az a Pesti TV. Szerintem szórakoztató."

Elhiszem, hogy Fideszesként szívesen dumálnál az új Fideszes TV-ről, engem viszont abszolút hidegen hagy. Nincs is azzal bajom, hogy a Fidesz közeli körök hány médiát csinálnak maguknak, max nem nézem, azzal már annál inkább, hányat vesznek el és szántanak be.

"Látod: normális esetben nem adnék erre pénzt, de csak ezen a módon van lehetőségem kifejezni, hogy felette állok ennek a magyar pöcegödörnek, ahonnan, most előmásztál nagy büszkén, bró."

Újabb tipikus Fideszes reakció. :) Azt hiszed, pénzzel el van intézve minden? Azt hiszed, fröcsögve mocskolódhatsz emberekre hazugságokkal, de ha leteszel pár ezer forintot, akkor attól hirtelen majd fölötte állsz? :) Baszki, te szánalmasabb vagy mint gondoltam, bró.

Tudod, akkor tudnál felette állni ennek a magyar pöcegödörnek, ha legalább megpróbálnál objektív lenni, ha nem terjesztenél nyilvánvaló hazugságokat az aktuális narratíváid igazolására, ha hisztizés helyett képes lennél tárgyilagos maradni, ha képes lennél értelmesen vitatkozni, ha egyáltalán felfognád, hogy mit jelent az a szó, hogy TÉNY és nem dobálnád oda gondolkodás (és ellenőrzés) nélkül minden baromság után, ami a fejedből épp kipattant.

Akkor felette állhatnál ennek, így viszont sajna alatta maradsz, kb a béka segge alatt kettővel. A Telexnek kifizetett pár ezer forintoddal nem válthatsz belépőt a felsőbb szintekre, ahhoz ez kevés lesz öcsisajt!

"Amúgy meg lássuk be kurvára nem számít. Adományokból nem tud fent maradni a lap."

Te már csak tudod, bró... :)

"A kommentem minden szava igaz és jó lenne, ha egyszer megértenéd/-tek. Sokkal könnyebb lenne veletek az élet."

Egyszer már elmondtam neked: attól, hogy kijelented valamire, hogy "igaz", attól az még nem lesz az. :) Az állításokat alá is kell tudni támasztani, te ezt nem tetted meg, amikor pedig ízekre szedtem a hazugságadiat, arra már reagálni se mertél. Látod, te ezért nem leszel soha újságíró, csak egy huszadrangú kis bloggerecske, mert nincs meg benned az igény se arra, hogy amit írsz az igaz legyen.

Elhiszem, hogy könnyebb azokkal, akik gondolkodás nélkül beszopják az aktuális propagandádat, akiknek hozzád hasonlóan nincs meg az igényük arra, hogy amt írsz az igaz is legyen, elég ha beleillik a narratívába, de hát az élet nem habostorta és hát a hazudozásban az szar, hogy a valóság előbb-utóbb mindig előjön, ha akarod, ha nem.

"PS. A hazugságokat továbbra is a Telex terjeszti és nem én. És ezt te is tudod. Ettől csak még inkább felbaszod az agyam. "

Nem, én nem tudom és sajnos tőled se tudtam meg semmit erről, mert az állításaidat kurvára nem támasztottad alá semmivel, ellenben nevetségesen egyszerű volt megcáfolni mindet, mert láthatóan egy másodpercet se szántál a mondandód valóságtartalmának ellenőrzésére. Szánalmas, hogy még most is próbálod ezt tolni, miközben a mindenki számára látható tények mutatják, hogy amiket állítottál, azok ordas nagy hazugságok.
Nem írom le újra, itt már megtettem, akit érdekel:
kilonem100.blog.hu/2020/09/17/szinmuveszetis_benne_minden/full_commentlist/1#c38985568

"Ettől csak még inkább felbaszod az agyam. "

Aztán akkor mi lesz öcsisajt? :) Most ijedjek meg? :) Kurvára leszarom, hogy felbaszom-e az agyad, viszont ez a mondatod is jól mutatja mennyire alkalmatlan vagy még erre bloggerkedésre is. Láthatóan semennyure nem vagy képes kezelni ha valaki ellenvéleményt fogalamaz meg veled szemben és felhívja a figyelmet az ordas nagy hazugságadira és önellentmondásaidra.

Talán neked is el kéne végezned a Megafon képzést, biztos kapsz valami kedvezményt a pártodtól.

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.08. 12:52:23

@A kiló nem százat jelent.:

"Hogy a sajtó-, a vélemény-, és a szólásszabadság pártján állni azt jelenti, hogy MINDENKI szabadságának a pártján KELL állni? Olyanokén is, akikkel nem értünk egyet? Olyanokén is, akiket utálunk? Olyanokén is, akiket ostobának tartunk vagy nem értjük teljesen, mit üzennek? Az "ellenség gyakran csak valaki, akinek nem ismerjük a történetét". Vagy így van vagy nincs. Nekem nincs ellenségem. És így akarom látni a világot. És azt akarom, hogy a világ is ilyenné váljon körülöttem."

VS

"Ilyenek vagytok és ezer szerencse, hogy nincs semmi hatalmatok. Egy grammnyi sem. Képtelenek vagytok disztingválni, árnyaltan látni a valóságot, csak agresszív és aljas kirohanásokat tudtok rendezni mindenki ellen. Fröcsögni és minősítgetni. Az ország szégyene vagytok.

És remélem egyre kevesebben vannak, akik így gondolkodnak, mert ez egy halálos kór az országra nézve. "

SZERINTEM EHHEZ, NEM KELL KOMMENTÁRT FŰZNOM. :)

Azért persze megteszem: Kibaszott nagy képmutató vagy bró, a posztban ódát írsz a szabadsághoz, "virágozzék minden virág" meg a többi, a kommetekben meg fröcsögve hörgöd, hogy a tiédtől ellentétes vélemény az "halálos kór". A Qanon az nem, azzal nincs semmi baj, csak amit én írtam az az. :)

Elhiszem, hogy legszívesebben kiírtanál ha tehetnéd, de sajnos még nem teheted. Nálunk még nem jutott el - az általad szerelemmel imádott - hatalom az ellenvéleményt megfogalmazók novicsokkal kínálásáig, de stay tuned, az irány már megvan, és láthatóan igényetek is van rá, ami késik, nem múlik. :)
Persze cenzúrázhatsz, de az picit vicces lenne pont egy olyan poszt alatt, ami a cenzúra ellen szól. ;)

Mondjuk már így is vicces amit itt levágtál, csak mert újra fel mertem hívni a figyelmet az aljas hazugságaidra és irgalmatlan önellentmondásaidra. Tipikus, hogy érdemi válasz helyett csak a hörgicséléses hiszti megy.

Persze aki még a kamupártos gyógyszerészt is egyből sztárolni kezdi a facebook-on, csak mert a vírustagadó narratíváját tolja, attól mi mást várjon az ember. :) Ja, tudom, nem is kamupártos, mert... Áh, hagyjuk... ;)

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.08. 12:58:18

@Serény Vélemény:

" Tény az, hogy vannak pedofil hálózatok."

Ez valóban tény, úgy hívják: katolikus egyház.

"Tény, hogy mozgolódnak, és szeretnének nagyobb befolyásra szert tenni, és az is tény, hogy legalább olyan fóbiával és gyűlölettel viseltetnek Trump iránt, mint amilyen Orbán-fóbiában fetrengő "jóóldali" véleményvezérek Mo-n."

Valahol most felsír egy Kaletta Gábor. ;)

De nagyot tud lökni az úr az ajtón 2020.10.08. 13:21:50

@chrisred: igazából ez egy kamu mondtad, nem mondta az akinek tulajdonítják.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.10.08. 13:29:43

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: édes bogaram, én ezt így gondolom, mert mi mást kéne gondoljak egy olyan csoportról, akik mindenki más el akarnak hallgattatni?

Nehogymár a nyúl vigye a vadászpuskát! A pofátlanságodnak is van határa. Azért, amit itt leművelsz máshol már rég kitiltottak volna téged. Örülhetsz, hogy hagyom, hogy itt böföghess az oldalamon, de nehogy már azt hidd magadról, hogy valami erkölcsi magaslatról tekintesz le ránk.

nemecsekerno_007 2020.10.08. 13:35:44

@blah: Muhahahahahaa :))))))))
Látom megvan a kulcsszó: csicskalelkű.

Neked is nagyon szarul fog esni az újabb 2/3.

chrisred 2020.10.08. 13:44:47

@De nagyot tud lökni az úr az ajtón: Ez egy Voltaire gondolat átértelmezése a szólásszabadságra. Az erdeti gondolat ez: “Gondolj magadra, és hagyd meg másoknak is a jogot, hogy ugyanígy tegyenek.” De nem arról van szó, hogy ki mondta, hanem hogy liberális alapelvnek tekintik

Serény Vélemény 2020.10.08. 13:50:31

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: "2010 előtt a közmédia propagandasága kimerült a Napkeltében, az összes többi műsor nagyjából kiegyensúlyozott volt,"

Ez egy jó nagy konteó, leginkább ezt kéne betiltani...:D
Valójában a '90-es évek sajtójában pörgő összes arc csak azért volt ott, mert még a nyolcvanas években oda került. és a nyolcvanas években csak azok kerülhettek oda, akik jóelvtársak voltak.

EZÉRT kamu amit írsz!

De nagyot tud lökni az úr az ajtón 2020.10.08. 13:59:10

@chrisred: átértelmezése :D

de ok, értem mit akarsz mondani. sajnos a kortárs liberálisok nem tekintik ezt alapelvnek

ulpius66 2020.10.08. 14:03:42

@chrisred:

SZERETKEZZ, NE HÁBORÚZZ!

Serény Vélemény 2020.10.08. 14:04:36

@A kiló nem százat jelent.: "nem jelenti azt, hogy BÁRMI alapja lenne hasonló konteóknak"
Honnan tudod?
Miért vagy benne biztos?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:06:12

@ulpius66:

Az ilyen alapigazságokat le se érdemes írni, mindenki úgyis tudja.

alöksz róz 2020.10.08. 14:12:38

@A kiló nem százat jelent.: "Sokkal inlább zavar az állandó fideszezés, aminek továbbra sem látom értelmét." - nincs értelme, de a "nagyjaiktól" ezt látták. kicsapják a fidesz-kártyát, így nem kell a vélemény igazságával foglalkozniuk. meg azzal se, hogy elvakultságukban szép fokozatosan annyira elcsúsznak szélsőségesbe, hogy velük szemben már lassan tényleg a fideszes lesz a mértéktartó, vállalható vélemény :-)
mint ahogy már az usában a világ legnagyobb trollja a jobb választás az őrületükkel szemben.

chrisred 2020.10.08. 14:12:39

@De nagyot tud lökni az úr az ajtón: Illetve az nem liberális, aki ezt nem tekinti alapelvnek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:13:08

@ulpius66:

Igen, szerintem a srác nem is zsidó. Aki ennyit emlegeti zsidóságát, az nem szokott az lenni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:15:35

@chrisred:

Ez egy XX. sz. eleji mondás, amit tévesen szoktak Voltairnek betudni, szóval semmi köze a liberalizmus alapjaihoz.

alöksz róz 2020.10.08. 14:16:11

az a "kedvencem", amikor a tasz-os(!) liberális, zsidó schiffert fideszes nácifasisztázzák

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:17:30

@blah:

A konzervatívizmus nem más, mint mérsékelt liberalizmus. Semmi köze a csicskássághoz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:19:22

@Koroknay 9999 bejegyzést írt:

A közmédiák Mo-on egyetlen egy kormány alatt volt függetlenek a kormánytól, Antall alatt, de akkor meg az SZDSZ-től függtek, akkor se voltak pártatlanak.

chrisred 2020.10.08. 14:21:47

@MAXVAL birсaman közíró: Az alapelv nem időbeli, hanem fontossági sorrendet jelöl, egyébként leírtam, hogy a mondás kitalálója melyik Voltaire idézetből indult ki.

chrisred 2020.10.08. 14:23:15

@MAXVAL birсaman közíró: De mivel az SZDSZ akkor nem gyakorolt közhatalmat, a gyakorlatban függetlennek volt tekinthető.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:23:58

@chrisred:

Nem igaz. A liberalizmus lényege nem a totális szólásszabadság, ez egy abszurd állítás. Ilyet senki liberális sose állított.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:24:44

@alöksz róz:

TGM már Netanjahuról is megállapította, hogy antiszemita, mit csodálkozol?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:29:07

@chrisred:

Egy pártfüggő média független, ne viccelj!

Az állami médiák irányítás nem közhatalom? Különösen az volt akkor, mert akkor csak állami tv-k voltak.

chrisred 2020.10.08. 14:30:55

@MAXVAL birсaman közíró: Attól függ, mit értesz azon, hogy totális. A liberalizmus alapelveiből kiindulva a szólásszabadság gyakorlása nem járhat azzal, hogy mások polgári szabadságjogait korlátozza.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:32:47

@chrisred:

S mindig a liberálisok döntik el, mi az, ami mások szabadságjogait korlátozza és mi az ami nem korlátozza. S - biztosan csak véletlen - a liberális vélemény sose korlátozza őket, míg minden más meg mindig.

chrisred 2020.10.08. 14:33:38

@MAXVAL birсaman közíró: Nem. A közhatalom gyakorlása azt jelenti, hogy a közhatalmi szervek vagy mindenkire, vagy egy-egy személyre (csoportra, szervezetre) kötelező döntést hozhatnak (jogot alkothatnak, illetve egyedi döntéseket hozhatnak), és e döntéseket az emberek, illetve szervezeteik kötelesek végrehajtani.

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.08. 14:34:02

@A kiló nem százat jelent.:

Milyen csoportról? Az ég világon semmit se tudsz rólam, csak abban a kb 2-3 témában ismered a véleményemet, ami itt érintve volt az elmúlt pár hétben, ennek ellenére lazán kijelented, hogy "Az ország szégyene vagytok.", "halálos kór az országra nézve". És a többi...

Mindezt az alatt a poszt alatt, amit úgy zársz, hogy "Hogy a sajtó-, a vélemény-, és a szólásszabadság pártján állni azt jelenti, hogy MINDENKI szabadságának a pártján KELL állni? Olyanokén is, akikkel nem értünk egyet? Olyanokén is, akiket utálunk? Olyanokén is, akiket ostobának tartunk vagy nem értjük teljesen, mit üzennek? Az "ellenség gyakran csak valaki, akinek nem ismerjük a történetét". Vagy így van vagy nincs. Nekem nincs ellenségem. És így akarom látni a világot. És azt akarom, hogy a világ is ilyenné váljon körülöttem."

Mi lenne ha nem így akarnád látni a világot? :)

Aztán meg leírod, hogy micsoda nagy kegy tőled, hogy nem tiltasz ki a szaros kis blogodról, mert le mertem írni, hogy hazudtál, csúsztattál és képmutató vagy. Vitatkozni persze nem tudsz velem, érveid nincsenek, az állításaimat nem tudod megcáfolni - nem úgy, ahogy én a tieidet -, a sajátjaidat nem tudod tényekkel alátámasztani, csak melléírod, hogy tény, aztán ezzel le van tudva. Annyi a magasfokú a vitakultúrád, hogy leírd, hogy az ország szégyene vagyok, aztán ezzel ki is ürült a tár. :)

Amúgy meg, te engem nem tudsz kitiltani, ha megtennéd 2 másodperc alatt csinálnék egy másik nicket, ezt te is tudod, csak ezért nem tiltottál ki, szóval ne add elő nekem itt a nagy kegyes uraságot, mert nem vagy az. Örülj neki, hogy valaki még olvas, úgy látszik az Indexes cimbik nem nagyon tolnak a főoldalra az utóbbi időben. :)

Ha azt látom, hogy hazudsz, csúsztatsz, rágazlmazol, mocskolsz másokat, képmutató, manipulatív baromságokkal szemeteled tele a netet, akkor el fogom mondani ezzel kapcsolatban a véleményem, ha olyan kedvem van, megcáfolom a hazugságaidat, ha olyan kedvem van, de nem te döntöd el, hogy írok-e ide kommentet vagy sem! Ha zavar, hogy nem ért mindenki egyet veled, akkor szüntesd meg a kommentelést, ezt teheted, egyébként együtt kell élned azzal, hogy lesznek akik nem értenek egyet veled és ezt képesek szofisztikáltabban megfogalmazni annál, hogy "Ettől csak még inkább felbaszod az agyam.". Azért mert nálad ez a szint, attól én még nem fogok ide lesüllyedni. :)

Amit te dönthetsz el, amivel megőrizhetnéd a tekintélyedet az az lenne, ha a kritikára képes lennél őrjöngés helyett kultúráltan reagálni (vagy egyáltalán reagálni), ha képes lennél érvelni, beismerni ha valamiben nincs igazad, nem tolni ezerrel nyilvánvaló hazugságokat, amiket szerintem már te magad se hiszel el - egyszóval értelmesen vitatkozni. Nem én tehetek róla, hogy neked az nem megy, bár azt elismerem, hogy nehezebb dolgod van: hazug propaganda mellett kétségtelenül nehezebb érvelni, mint az igazság mellett. ;)

"nehogy már azt hidd magadról, hogy valami erkölcsi magaslatról tekintesz le ránk."

Pedig pontosan ezt hiszem, és ha egymás mellé teszem a habzó szájú fröcsögésed, a saját kommentjeimmel, akkor világosan látom is, hogy hozzád képest igen csak magas az az erkölcsi magaslat, ahonnan letekinthetek rád, s a rágalmaidra, csúsztatásaidra, hazugságaidra valamint a képmutató mivoltodra, te nagy "ellenzéki". :) Mondjuk beismerem, hogy esetedben ez nem túl nehéz feladat, sajnálatosan elég alacsonyra tetted a lécet az utóbbi időben.

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.08. 14:38:00

@A kiló nem százat jelent.:

...és ha már semmire nem reagáltál érdemben, legalább egy dologban segíts már:

Kérlek, helyezd már kontextusba azt a Telex-szel kapcsolatos korábbi állításodat, miszerint "hisztire komoly ember nem ad pénzt.", azzal a mostani állításoddal, miszerint pénzt adsz a Telexre!

Most akkor mégis ad pénzt komoly ember hisztire? Vagy a Telex mégse hiszti? Esetleg te nem vagy komoly ember? Vagy, hogy kell ezt érteni?

Lehet, hogy ideológiailag nem vagyok elég képzett, de sajnos nekem nem sikerült feloldani a mondataid közt tátongó, irgalmatlan ellentmondást. :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:40:11

@chrisred:

Tehát a polgárok dönthetnek úgy, hogy korlátozzák a szólásszabadságot?

chrisred 2020.10.08. 14:42:11

@MAXVAL birсaman közíró: Mármint a sajátjukat? Persze, nyugodtan. Sőt, akár a magántulajdonukról is lemondhatnak. Sőt, ha úgy vesszük, akár öngyilkosok is lehetnek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.10.08. 14:46:14

@chrisred:

Nyilvén nem a sajátjukat, a saját megszólalás önkorlátozása nem releváns.

chrisred 2020.10.08. 14:47:02

@MAXVAL birсaman közíró: Nem az enyém, hanem a polgári társadalomé.

chrisred 2020.10.08. 14:53:16

@MAXVAL birсaman közíró: Neked nem szimpatikus, a társadalomnak megfelel, mert ezz alapján működik.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2020.10.08. 15:11:50

@alöksz róz: Schiffert azért gyűlölik, mert okosabb és európaibb mint a belvárosi intellektüel siserehad. :)

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.08. 17:05:39

@alöksz róz: Schiffer András akkor volt TASZ-os, amikor TASZ-os ügyvédként Orbán Viktort védte az akkori kormánnyal szemben.

Amikor Orbán Viktor és pártja páros lábbal szállt bele a TASZ-ba és a teljes civil szférába, Schifer akkor már rég nem volt TASZ-os és azóta se az. A TASZ-t meg a többi civil szervezetet a addigra már esze ágában se volt megvédeni Orbán Viktortól. Azóta is leginkább csak akkor szólal meg, ha az ellenzéket kell szidni. Vagy épp a Mi Hazánk nevű Fidesz leányvállatot éltetni, aminek egyik szervezete épp nemrégiben oszlatta fel magát, arra hivatkozva, hogy "szerintük a párt beilleszkedik a NER-be". Érdekes "véletlenek". :)

De emlékezetes cselekedete volt Schiffernek az is, amikor 2014 végén időközi volt Veszprémben egy totál Fideszes körzetben, Navracsics távozása miatt. Akkor ezen az időközin múlt a Fidesz kétharmada, ezért akkor először, a teljes ellenzék összefogott és beállt egy független jelölt (Kész Zoltán) mögé. Kivéve a Jobbikot és az akkor még Schiffer vezette LMP-t. A Jobbik érdemben nem kampányolt a saját jelöltjük mellett, Schiffer viszont veszprémben tolta a kampányt, noha az LMP-nek semmi esélye nem volt, szóval a legtöbb amit elérhettek, hogy annyi szavazatott vesznek el az összefogott ellenzéktől, hogy a Fideszes jelölt nyerjen és megmaradjon Orbán kétharmada. Persze Kovács Zoltánosan fel lehetne tenni a kérdést, hogy "de sikerült?" (nem) , ettől még azért valószínűleg ezek mind hozzájárultak ahhoz, hogy nem sok ember hiszi már el Schiffer Andrásról, hogy ő egy ellenzéki politikus. :)

És valószínűleg a blogger LMP nevű pártjának 1%-ra zsugorodott támogatottsága mögött is kb. hasonló okokat kell keresni. :)

Egyre kevesebben dőlnek már be annak, hogy valaki bemondásra ellenzéki, miközben minden cselekedetével, minden megnyilvánulásával a Fidesz szekerét tolja.

alöksz róz 2020.10.08. 17:54:22

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: az hogy egy kis létszámú (és egyre kisebb), de annál hangosabb, hozzád hasonló szélsőségesekből álló fanatikusokból álló csoport milyen faszságokat hisz, hogy ne kelljen szembenéznie a valósággal, a normális emberek számára nem hivatkozási alap...

a megnyilvánulásait pedig megnézheted a saját szemeddel a facebook-oldalán. vagy a magyarhangon. vagy megnézheted, kiket képviselt a fidesszel szemben bírósági ügyekben (pl. karigerit).
vagy beledughatod a fejed az ánuszrózsádba ihletet meríteni és ordítozhatsz tovább butaságokat, nekem mindegy.

miért kéne bárkinek a javatokra visszalépni? arról szól a demokrácia, hogy majd az emberek eldöntik.
(és ugyanezt mondta a mocskos fidesznáci kovács gergely, a kutyapárt torkának mégse ugrotok neki, érdekes. tuti h a fidesz szekértolói vagytok ti is.)

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.08. 20:29:59

@alöksz róz: "az hogy egy kis létszámú (és egyre kisebb), de annál hangosabb, hozzád hasonló szélsőségesekből álló fanatikusokból álló csoport milyen faszságokat hisz, hogy ne kelljen szembenéznie a valósággal, a normális emberek számára nem hivatkozási alap..."

Ami egyre kisebb létszámú, az LMP támogatottsága. :) Megcáfolni pedig láthatóan neked sem sikerült egyetlen állításomat se, érveid sincsenek, a szokásos sértegetés csomagot tudtad csak ledobni, mint általában az összes hozzád hasonló. Amin én maximum röhögni tudok, bár kezd már kicsit uncsi lenni, de hát megszoktam már, hogy ti mind ennyit tudtok. Végülis nem véletlenül kötöttetek ki a Fidesz mellett. :)

"a megnyilvánulásait pedig megnézheted a saját szemeddel a facebook-oldalán. vagy a magyarhangon. vagy megnézheted, kiket képviselt a fidesszel szemben bírósági ügyekben (pl. karigerit)."

Inkább a tettei érdekelnek, mondani sokmident lehet, a tettei pedig egyértelműen megmutatják, melyik pártot segítette valójában pályafutása során. Karigeri pedig LMP-s volt, pont akkor szállt ki és alapította meg többekkel együtt a PM-et, amikor világossá vállt számára, hogy Schifferéknek eszük ágában sincs leváltani Orbánt.

"miért kéne bárkinek a javatokra visszalépni? arról szól a demokrácia, hogy majd az emberek eldöntik."

Az én javamra senkinek nem kell visszalépnie, lévén nem vagyok politikus és nem tartozom egyik politikai párthoz sem. Az esélyes ellenzéki jelölt javára pedig azért kell visszalépnie a kevésbé esélyes ellenzéki jelöltnek, hogy az esélyes ellenzéki jelölt nyerhessen. Már persze ha a kevésbé esélyes jelölt és a mögötte álló párt valódi célja a kormányváltás és nem pedig a Fidesz kormányon tartása a szavazatok megosztásával, mert akkor persze nem kell visszalépnie, ahogy a legtöbb LMP-s nem is tette. Meg is lett az eredménye: az 1%-ra zuhant támogatottság. :)

A kurva nagy demokrata Schiffer egyébként a legutóbbi választáson konkrétan perekkel fenyegette azokat az LMP-sket akik önszántukból úgy döntöttek, hogy vissza akartak lépni az esélyesebb javára. Ennyit róla, meg a demokrácia felfogásáról. Bezzeg pl. Barta János zuglói LMP-s aki maga is elismerte, hogy a Fidesz gyűjtött neki ajánlásokat, megúszta egy ejnye-bejnyével. Micsoda "ellenzéki" párt. :)

Van azért egy diszkrét bája annak, amikor egy Fideszes beszél a demokráciáról. :)
Sokat elmond az is, hogy valahogy ti Fideszesek mindig azokat az "ellenzékieket" sztároljátok, akikről pontosan tudjátok, hogy nem jelentek és soha nem is jelentettek veszélyt a Fidesz hatalmára, sőt. Aztán meg vagytok lepődve, hogy ellenzékiek miért nem kritizálják ugyanezeket a megalkuvó álellenzékieket.

Kovács Gergely pedig egymaga többet tett ellenzéki politikusként mint az egész LMP együttvéve, teljes pályafutásuk alatt.

alöksz róz 2020.10.09. 00:08:47

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: "Megcáfolni pedig láthatóan neked sem sikerült egyetlen állításomat se, érveid sincsenek" - bocs, papám, egyszerűen nem gondoltam, hogy azokat a ferdítéseket, szemezgetéseket, fideszesezéket, csúsztatásokat, hazugságokat, kettősmércéket, véleményed tényként való beállítását érvnek szántad :D

összefoglalom egy bekezdésben a szövegedet:
szerinted minden embernek és pártnak titeket kéne támogatni, szerinted mindenkinek a ti kifejezett érdeketekben kellene dolgozni, cselekedni. aki nem ezt teszi (vagy támogat de nem ordít elég hangosan veletek, bármilyen égbekiáltó baromságról is legyen szó), arra ráragasztod a fideszkártyát és köpködöd. miért kéne bárkinek a saját véleménye vagy saját jól felfogott érdekei ellenében titeket támogatni, értetek dolgozni? azért, mert ha nem teszi, akkor fideszes.

zseniális érvelés.

alöksz róz 2020.10.09. 00:11:53

@alöksz róz: "ráragasztod a fideszkártyát és köpködöd" - és utána még te csodálkozol, hogy ezek után nem akar már semmiben közösködni veled :DD

Serény Vélemény 2020.10.09. 08:43:55

@A kiló nem százat jelent.: Ja, A D. bank. Arról van szó, hogy ha a magyar proliknak írt sajtót olvasod, 444, index, és klónjaik a 24 meg mittoménmég mi, akkor abból az derül ki, hogy Magyarország egy gonosz, korrupt hely, ahol minden kormányoldali politikus - és csak az - korrupt. Ha viszont egy kicsit odafigyelsz a ködösítés szövetén át is keresztültör a valóság, csak éppen ehhez legalább annyira oda kell figyelni, mint a kommunista sajtó idején - a nyolcvanas években mondjuk.
A bankok felügyeletére az egész világon vannak szervezetek, amelyeket végső soron a kormány felügyel. Ennek a jól fizetett alkalmazottai azért vannak, hogy a törvények betartását ellenőrizzék a bankoknál, pénzintézeteknél.
Kivéve mondjuk a Deutsche Bank esetét, mert ott a pedofil prostitúcióból származó Epstein pénzek tisztára mosása úgy folyt, hogy a felügyeleti szerv észre sem vette.
Na, ez azt jelenti, hogy a felügyelet vagy nagyon hülye, vagy nagyon... meg lett kenve.

lásd még: index.hu/gazdasag/2020/07/07/150_millio_dollart_fizet_a_deutsche_bank_hogy_ne_piszkaljak_tovabb_epstein_rajtuk_keresztul_bonyolitott_ugyeit/

"150 millió dollárt fizet a Deutsche Bank azért, hogy pontot tegyen a jogi ügyek végére, amelyek azért indultak, mert a pedofilhálózatot működtető Jeffrey Epstein éveken keresztül rajtuk keresztül bonyolította gyanús pénzügyi tranzakcióit, ám nem tettek semmit ez ellen."

DE a logikus következtetést az index ősi magyar "független" újságírói természetesen nem teszik közhírré.

Vagyis szerintem: az általános ballibbant véleménnyel szemben az EU valóságban egy elképesztően korrupt társaság, amiben gyakorlatilag maffiapénzek, és maffiózók nagyon nagy befolyással rendelkeznek, olyan nagy befolyással, amilyen befolyással Magyarországon maffia soha nem rendelkezett.

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.09. 10:38:31

@alöksz róz:

"összefoglalom egy bekezdésben a szövegedet"

Ahhoz nem ártana, ha ténylegesen azt foglalnád össze amit írtam és nem azt amit a fantáziád alkot.

"szerinted minden embernek és pártnak titeket kéne támogatni"

Sehol nem írtam ilyet! Azt viszont leírtam hogy én kurvára nem vagyok politikus és kurvára nem vagyok párttag, tehát ha akarna se tudna senki "minket" támogatni. Bármit is jelentsen ez.

Lehet, hogy te azonosítod magad a Fidesszel, - ami amúgy szerintem kurvára szánalmas - de egészségedre, ettől én még biztosan nem azonosítom magam egyetlen politikai párttal sem.

"szerinted mindenkinek a ti kifejezett érdeketekben kellene dolgozni, cselekedni"

Kurvára sehol nem írtam ilyet.

"aki nem ezt teszi (vagy támogat de nem ordít elég hangosan veletek, bármilyen égbekiáltó baromságról is legyen szó), arra ráragasztod a fideszkártyát és köpködöd."

Nem. Arra ragasztom rá a fidesz kártyát aki a Fidesz propagandáját tolja, aki a Fidesz érekében cselekszik, aki a Fidesszel mozog. Egyébként nem tudom mit kell azon megsértődni, ha valakit Fideszesnek neveznek. Senkinek nem kötelező Fideszesnek lenni, viszont aki saját elhatározásából úgy dönt, hogy a Fidesz szekerét tolja, az ne akarja már előadni magáról, hogy ő kurva nagy ellenzéki. Amit visszataszítónak tartok az ilyen emberekben, az nem a Fideszesség, hanem a képmutatás. A leg véresszájúbb Fideszest is többre tartom mint a Schiffer András féléket.

"miért kéne bárkinek a saját véleménye vagy saját jól felfogott érdekei ellenében titeket támogatni, értetek dolgozni?"

Ki a faszom az a "titeket"? Ezt áruld már el? És egyáltalán mit jelent az, hogy minket támogatni meg értünk dolgozni? Honnan a fenéből szeded ezeket a faszságokat?

"azért, mert ha nem teszi, akkor fideszes."

Fentebb leírtam, hogy ki a Fideszes. Tudod van az a mondás, hogy ami úgy néz ki mint egy kacsa, úgy hápog mint egy kacsa, úgy jár mint egy kacsa, az igen-igen nagy valószínűséggel egy kacsa. Akkor is, ha ő közben kirak egy táblát a nyakába azzal a szöveggel, hogy "kutya vagyok".

Egy jótanács: ha cáfolni akarod valakinek a mondandóját, abban sokat segít, ha azt kezded cáfolni amit ténylegesen mondott. Persze elhiszem, hogy sokkal egyszerűbb magaddal és a saját démonaiddal vitatkozni, de ennek túl sok értelme nincs. :)

Viszont kérdeznék én is egyet: határozd meg kérlek, mi a szerepe és feladata egy ellenzékben lévő pártnak valamint egy ellenzéki politikusnak? Mert ha szerinted az a jó ellenzéki politika, hogy néha-néha kritizáljon ezt-azt, az akutális kormány tevékenységéből, de azért nagyon ne álljon bele semmibe, igazán kényes ügyekben pedig kifejezetten maradjon csendben, vagy ha megszólal akkor azt a kormány pártján tegye, ne igazán gyúrjon arra, hogy valaha is kormányra kerüljön (legfeljebb szavak szintjén) és az se baj, ha sorozatosan olyan lépéseket tesz (főleg pártvezetőként) ami az aktuális kormány hatalmon maradását segíti. Mindeközben a többi ellenzéki pártot támadja sokkal erősebben mint a kormányt, és jó hangosan zárjon ki minden együttműködési lehetőséget minden párttal, akkor is, ha maga is tudja, hogy egyedül soha a büdös életben nem fog választást nyerni. De azért hangoztassa minél erősebben, hogy ő mekkora ellenzéki és sértődjön meg, de nagyon ha bárki is ráolvassa, hogy a kormányt segíti. :)

Na, ha a szerinted ez a feladata egy ellenzékben lévő politikusnak, akkor Schiffer András valóban tökéletes ellenzéki politikus. :) Leginkább azért, mert tutira örökre az is marad, vagyis ELLENZÉKI, soha nem fenyeget az a veszély, hogy ő, vagy bármilyen párt aminek a tagja, kormányra kerüljön, legfeljebb akkor, ha a kormányon lévők beveszik maguk mellé, mint a KDNP-t. És vajon kinek is az érdeke ez? Hmmmmmm..... ??? Csak nem a Fidesznek? Jéééé.

alöksz róz 2020.10.09. 12:24:44

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: leírtad a véleményedet, én meg leírtam hogy jön ez le egy nem-fanatikusnak.
mit ragozzak ezen.
megvagyok a jótanácsaid nélkül is. de odaírhatom én is egyesével az idézett mondataid mellé, ha szerinted úgy kell :D

a véleményed pont olyan, mint amilyennek egy fanatikus pártaktivistáénak lennie kell. de ez a te dolgod, hogy éled meg.
amit viszont tényként állítasz, az nem igaz:
"néha-néha kritizáljon ezt-azt, az akutális kormány tevékenységéből, de azért nagyon ne álljon bele semmibe" - nem igaz.
"igazán kényes ügyekben pedig kifejezetten maradjon csendben, vagy ha megszólal akkor azt a kormány pártján tegye" - ez sem igaz.
"Mindeközben a többi ellenzéki pártot támadja sokkal erősebben mint a kormányt" - ez sem igaz.
"jó hangosan zárjon ki minden együttműködési lehetőséget minden párttal" - ez sem igaz.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.10.09. 13:47:12

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: Látom Mórickának mindenről ugyanaz jut az eszébe. :) Még a QAnonról is sz. h. LMP tehet. Az LMP egyedül magának ártott. Azon túl, hogy akitől, ahogy telt ártott neki jobbról-balról. És úgy tűnik még a teljes kapituálció sem volt elég a zöldek részéről ütni kell minden disszidens hangot a végsőkig.

Nem voltál te ifjúkommunista az ötvenes években véletlenül?

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.10.09. 13:57:23

@alöksz róz: az LMP-ről egyébként tényleg nem igaz, hogy nem akart együttműködni, nem akart ÚGY együttműködni, hogy lényegében tálcán kínálja szavazóit a bukott baloldalnak. Ennyi volt az LMP bűne és hibája. Nem bírta a párt a cérnát. A lehetetlen küldetést végül feladták.

De volt együttműködési tárgyalás 2014-ben az önkormányzati választáson az MSZP-vel, csak az MSZP ajánlata nem volt eléggé gáláns. Ezt @Koroknay 9999 bejegyzést írt: a csúsztatások bajnokaként sosem fogja elismerni.

2018-ban az LMP egyértelművé tette, hogy a Jobbik nélkül nincs értelme az összefogásnak. Egyszerű matek. Azt mondta a párt, hogy vagy mindenki vagy teljesen mindegy. De ismét olyan ajánlatot kapott a DK-MSZP duótól, hogy 27 visszaléptetésért 3 helyet engedtek volna át nagykegyesen nekik. Mégis hol ebben az együttműködés? Utána a feszültségek odáig fajultak a párton belül is, hogy külső nyomásra lényegében a párt összeomlott. Senki sem bírja a végtelenségig, hogy minden oldalról üssék. Elmúlt a pillanat. A projekt 10 évet kapott.

Kár érte. De aljas az az ember, aki az LMP-t hbáztatja bármiért ebben országban.
Koroknay, bárki is ő valójában ugyanúgy lehetne fideszes, ahogy történetesen dk-s. Tényleg csak abban bízom, hogy ez a nemzedék előbb-utóbb kiöregszik és eltűnik a süllyesztőben.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.10.09. 14:15:40

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: Továbbra sem tudod, mit jelentenek a tények és az érvelés szavak.

Elmagyarázom neked, milyen amikor tények sorát mutatjuk be: kilonem100.blog.hu/2020/07/24/amit_az_index-sztoribol_nem_ertek

és nem csak beszélünk a levegőbe, vádaskodunk, minősítgetünk, címkézgetünk. Te ennyire vagy képes. Ez ugyan szomorú, de továbbra sem kell engem érdekeljen, mert minden tekintetben jóval megalapozottabb minden ítéletem és következtetésem. Te pedig nos csak csúszttsz és aljas módon próbálsz mindenkit sározni. Ráadásul buta módon, mert ennek köszönhetően egyre kevesebben állnak majd melletted, ha képtelen vagy bármilyen együttműködésre. Mondjuk veled/veletek valóban nem nagyon képzelhető el semmilyen együttműködés és sosem lenne jó vége.

Minden kommented csúsztatás Index-ügyben. Minden kommented rágalmazás és becsületsértés a legbutább fajtából. Olcsó vagy és unalmas.

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.09. 14:21:51

@alöksz róz:

"leírtad a véleményedet, én meg leírtam hogy jön ez le egy nem-fanatikusnak.
mit ragozzak ezen."

Szóval most azzal kéne vitatkoznom, hogy te mit gondolsz/képzelsz az általam leírtak MÖGÉ?! :)

"a véleményed pont olyan, mint amilyennek egy fanatikus pártaktivistáénak lennie kell. de ez a te dolgod, hogy éled meg."

Jó lenne ha kiderülne végre, hogy melyik pártnak vagyok fanatikus aktivistája. :) Én csak azt tudom, hogy melyiknek vagyok ellenzéke.

A többire pedig: olyan vagy mint blogger barátod, csak amíg ő annyival tekinti igazolni az állításait, hogy utána írja: EZ TÉNY, addig te annyival tekinted cáfoltnak az én állításaimat, hogy utána írod: EZ NEM IGAZ. Baszki mintha valami óvodában lennétek. :)

Tudod ez úgy működik, hogy ha cáfolni akarsz valamit, akkor nem elég odaírni, hogy NEM IGAZ, azt is ki kell fejteni, hogy MIÉRT nem igaz, mindezt tényekkel, adatokkal, alátámasztva.

Na fuss neki újra! :)

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.09. 14:23:24

@A kiló nem százat jelent.: De megható... Ettől azért még a továbbiakban ugyanúgy tolni fogod a propagandájukat és örülni, hogy ők vannak hatalmon.

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.09. 14:35:43

@A kiló nem százat jelent.:

"De volt együttműködési tárgyalás 2014-ben az önkormányzati választáson az MSZP-vel, csak az MSZP ajánlata nem volt eléggé gáláns. Ezt @Koroknay 9999 bejegyzést írt: a csúsztatások bajnokaként sosem fogja elismerni. "

Túllépve egy pillanatra azon, hogy az MSZP megélhetési politikusok melegedője, szóval én aztán nem fogom védeni őket, de mintha kihagytad volna a képletből, hogy 2014-ben is megelőzte az önkormányzati választást az országgyűlési, ahol viszont az LMP Schifferista szárnya annyira elhatárolódott bármiféle együttműködéstől, hogy az pártszakadáshoz vezetett.

Ezek után azért valahol nem túl meglepő, hogy a sokkal kisebb jelentőségű országgyűlési választáson az 5%-os LMP nem kapott elég gáláns ajánlatot. :)

"2018-ban az LMP egyértelművé tette, hogy a Jobbik nélkül nincs értelme az összefogásnak. Egyszerű matek. Azt mondta a párt, hogy vagy mindenki vagy teljesen mindegy."

2018-ban mindenki pontosan tudta, hogy a Jobbik nem fog összefogni a baloldallal és akkor ennek sokkal kevesebb jelentősége is lett volna, az összes statisztika világosan mutatta, hogy a Jobbik és a baloldal között sokkal kisebb arányban lett volna átszavazás mint az LMP és a baloldal között. Ebből is következően nettó hazugság, hogy ne lett volna értelme az összefogásnak, mert a Fidesz kétharmadát simán meg lehetett volna akadályozni, önmagában az esélytelen jelöltek visszalépésével. Csak Budapesten egy rakás olyan körzet volt, ahol ha az LMP visszalép, simán nyerhetett volna ellenzéki jelölt.

"De ismét olyan ajánlatot kapott a DK-MSZP duótól, hogy 27 visszaléptetésért 3 helyet engedtek volna át nagykegyesen nekik."

Mennyit érdemeltek volna?

"Utána a feszültségek odáig fajultak a párton belül is, hogy külső nyomásra lényegében a párt összeomlott."

Milyen külső nyomásra? Talán arra, hogy a mindenki rájött végre, hogy az LMP nem érdekelt a kormány leváltásában és ezért elfordultak tőlük a szavazók?

"De aljas az az ember, aki az LMP-t hbáztatja bármiért ebben országban.
Koroknay, bárki is ő valójában ugyanúgy lehetne fideszes, ahogy történetesen dk-s. Tényleg csak abban bízom, hogy ez a nemzedék előbb-utóbb kiöregszik és eltűnik a süllyesztőben. "

Az LMP 1% körüli jelenlegi támogatottsága elég jól mutatja, hogy ki fog itt eltűnni a süllyesztőben. :) Történetesen amúgy se Fideszes, se DK-s nem vagyok, ha meg kell jelölnöm, hogy ki a legszimpatikusabb jelenleg a politikai palettán, az egyértelműen a Momentum. Ettől függetlenül Momentumos se vagyok.

Van egy szar hírem: az én nemzedékem kurvra sokára fog kiöregedni és eltűnni a süllyesztőben, ellenben sokat elmond a te demokrácia felfogásodról ez az egy mondat.

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.09. 14:48:38

@A kiló nem százat jelent.:

"Minden kommented csúsztatás Index-ügyben. Minden kommented rágalmazás és becsületsértés a legbutább fajtából. Olcsó vagy és unalmas. "

Na nézzük akkor újra tételesen, mennyit hazudsz Index ügyben. Nem állok neki az összes posztondak (most még), elemezzük ki csak azt a pár mondatot, amit itt a legfelső kommentben beidéztem tőled és aminek állításod szerint minden szava igaz:

"Azt hitték zsarolható egy cég vezetése."

Nem igaz. 2018 szeptember 18-án, egy TSZA akkori főszerkesztő által írt szolgálati közleményben teljesen egyértelműen megfogalmazta, hogy mik a szerkesztőség függetlenségének feltételei, idézem: "Van két alapvető dolog, ami nélkül nem létezik Index. Az egyik a tartalmi függetlenség, vagyis az, hogy a szerkesztőség a szakmai szabályokat betartva azt ír, amit akar, olyan képet közöl, amilyet akar – ebbe kívülről beleszólni nem lehet. A másik: a szerkesztőség azokkal a munkatársakkal dolgozik, akikkel akar, kívülről ránk erőltetni senkit nem lehet, ahogy külső utasításra kirúgni sem.".

Ezek ellen a feltételek ellen akkor Bodolai László egy árva szót nem szólt, vagyis elfgoadta azokat. Ezt akkor a szerkesztőség minden tagja alá is írta.

Az Index újságírói tehát nem zsarolták a vezetőséget, amikor Dull visszahelyezését követelték, pusztán a közel 2 évvel korábban megfogalmazott feltételeik szerint cselekedtek. Saját magukat és az olvasókat is szembe köpték volna, ha bárhogy máshogy járnak el. Hűek voltak az elveikhez, tartották a szavukat, ez történt, nem zsarolás. Aki itt nem tartotta a szavát az pont Bodolai, hisz az ő feladata lett volna garantálni a szerkesztőség függetlenségét, vagy amennyiben ez már nem lehetséges, úgy felállni. Ő pedig nem állt fel.

"Behülyítették őket, hogy vagy győznek vagy alapítanak egy új lapot."

Kik hülyítettek be kiket? Egyébként pedig alapítottak egy új lapot.

"Mint láthatjuk csak a haverok alapíthatnak. A többiek csak ágyútöltelékek voltak egy értelmetlen médiaháborúban."

Pont nem ezt láthattuk. Az Indexből felmondott közel 90 emberből 70 tagja a Telexnek, akik nem, azok egy része más újságokhoz szerződött már a Telex indulása előtt, de vannak akik versenytilalmi korlátozás miatt nem tehetik még ezt (pl. Dull Szabolcs sem). Azok a többiek egyébként akik szerinted "ágyútöltelékek" voltak, valahogy nem nagyon sírják tele a médiát, hogy őket mennyire átverték, csak te terjeszted ezt, bármilyen alap nélkül.

"Akárhogyis nézem, ezer sebből vérzik a történet és nagyon-nagyon csúnya dolgot csináltak, a kollegákkal, Bodolaival, hazudtak, csúsztattak, manipiluláltak, ezek a tények és ez a lényeg."

Sehol nem látszik az az ezer seb, meg az a nagyon-nagyon csúnya dolog. A mondatod azt feltételezi, hogy itt valakik becsaptak valakiket, holott mindenki saját elhatáráozásából mondott fel, ezt többen, többször elmondták, az ellenkezőjét viszont sehol, soha, senki, megint csak te suggallod ezt, miközben semmivel nem bizonyítod.
Ahogy fentebb írtam, Bodolai a szerkesztőség függetlenségének garantálására volt ott, ezzel lett megbízva, amikor pedig ez sérült (márpedig Dull kirúgásával durván sérült) neki magától fel kellett volna állni, hiszen ez volt az egyetlen kibaszott feladata! Nem pedig az, hogy cégvezetőset játszon, és titoktartási szerződések mögé bújva mocskolja a távozókat, miközben nekik nem ad lehetsőget az érdemi válaszra, hisz a titoktartásokat nem volt hajlandó feloldani. Valahogy nem pont így szokott viselkedni, akinek semmi takargatnivalója sincs.

"És az egész a végén nem vezet igazából sehova. Lesz egy vergődő n+1. lapocska."

Ez a kérdés nem arról szólt, hogy mi hova vezet, hanem arról, hogy a szerkesztőséget arra akarták rávenni, hogy a nevét adja ahhoz, ami most az Indexen történik, ráadásul azok után, hogy egyértelműen megfogalmazták az elveiket, miszerint ilyenben nem vesznek részt. Tehát te azért mocskolsz most itt embereket, mert hűek maradtak a korábban megfogalmazott elveikhez és tartották magukat a szavukhoz. Miért nem akkor mocskoltad őket, hogy mit akarnak itt szerkesztői függetlenséget?

"Szilynek volt igaza, aki azt írta, hogy legalább a 444-gyel kéne kooperálnia a távozóknak."

Kb ez az egyetlen mondatod ami nem hazugság. Erről lehet vitatkozni, nem biztos, hogy érdemes, mert nem ismerjük a pontos számokat, illetve ha ismernénk se nagyon tudnánk mit kezdeni vele. Van példa a régióban hasonló, sikeres történetre (pl. Denník N) meg az ellenkezőjére is. Nem látok problémát abban, hogy megpróbálják külön, majd ha nem jön össze, még mindig lehet kooperálni a 444-gyel, fordítva viszont nem működhetne.

folyt. köv:

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.09. 14:48:54

"Azt még reális forgatókönyvnek láttam volna, ha érkezik valahonnan befektető, akit ez érdekel. Persze nem érkezett. Nincs ilyen befektető, mert hisztire komoly ember nem ad pénzt."

Amikor ezt írtad, a Telex még el se indult, most sincs még egy hetes se, te pedig máris kijelented, hogy soha senki nem fog ebbe befektetni. A Telexesek többször elmondták, hogy első körben az olvasók adományaiból kívánnak működni, majd a későbbiekben akarnak csak befektetőt bevonni, tehát az, hogy most nincs, az ég világon semmit nem bizonyít. Az az állítás pedig, hogy komoly ember nem ad ilyesmire (hisztire) pénzt elég hamar cáfolva lett, mert pl. csehország 4. leggazdagabb embere valószínűleg elég komoly ember és kapsából elég sok pénzt adott a Telexnek, raádásul támogatásként.

"Nagyon korlátos a PR-produkció elérése."

A telxet már most 350 ezer ember követi a Facebookon, ezt nem nevezném épp korltáos elérénsnek, pláne egy új lapnál. Az Indexből történt felmondásukról pedig részletesen beszámoltak a világsajtó vezető lapjai is.

"Sokaknak nem forradalom ez, hanem őrültség vagy nem érdekli. Színészkedésnek tartja és konkrétan lesajnálja, hogy ki írja meg mindazt, amiért feljön reggel az oldalra."

Kik azok a sokak? Hol van bármi adat, felmérés, akármi, ami ezt az állításodat igazolja? Itt az történt, hogy te megfogalmaztál egy véleményt, amit kivetíttél egy pontosabban meg nem határozott rétegre (sokak), de semmivel nem támasztod alá, hogy ők egyáltalán léteznek-e és ha igen hányan vannak.
Amit látunk, az a Telex 350 ezer Facebook követője, hogy ezrek tüntettek az Index mellett, hogy 36 ezren adományoztak a Telexnek.

"És most már harmadik hete töreltenül feljön az Indexre ugyanúgy. (A nagy visszaesést a botrányok okozták, nem a szerkesztőségi állománycsere. Ez is beszédes.)"

Beszédes lenne, ha igaz lenne, de nem igaz. Ahogy korábban is írtam, a látogatottsági adatokból világosan látszott, hogy Dull Szabolcs kirúgsa előtt az Index magasan piacvezető volt, napi 1 millió fölötti olvasóval (real user). Dull kirúgása után kapsából 30%-ot esett ez a szám, azóta pedig tovább csökkent. Az Index már stabilan a 3. helyre szorult vissza a 24.hu és az Origo mögé, de volt olyan nap is a Telex indulása óta, hogy már csak a 4. lett, mert a Femina.hu is megelőzte. Mondom újra: a femina.hu!!! Na ez az ami beszédes. :)

"Miért gondolja ugyanaz a balhés állomány, hogy, ha egyszer tönkretettek egy lapot, akkor majd komolyan érdeklődni fognak a termékük iránt. Ezek a jogos kérdések."

Semmilyen lapot nem tettek tönkre, egyszerűen állták a szavukat. A lapot a NER tette tönkre, Bodolai pedig asszisztált ehhez. Nyilvánvaló, hogy nem ő volt a főgonosz ebben a történetben, ha felállt volna, megcsinálta volna más, viszont megmaradt volna a gerince, bár nyilván kevésbé lenne tömött a pénztárcája. Ebben a történetben az volt a kérdés, hogy ki választja a gerincet és ki a pénztárcát. Dull és a távozó Indexesek a gerincet választották, Bodolai meg a pénztárcát.

"Az újságírás nem zsebforradalmárkodás. "

Aranyos, amikor az ország egykor vezető újságját író, szakmai díjakkal sokszorosan kitüntett újságíróknak egy noname blogger akarja megmondani, hogy mi az az újságírás. :) Közben IGAZI újságírók a legnevesebb lapoktól világszerte álltak ki az Index felmondott újságírói mellett. De persze ők minde hülyék, mert csak Te, a véletlenül se elfogult blogger - az érkező Indexsek jóbarátja, Bodolai párttársa - tudod, hogy igazából mi történt. Ahha. :)

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.09. 14:58:44

@A kiló nem százat jelent.: "és nem csak beszélünk a levegőbe, vádaskodunk, minősítgetünk, címkézgetünk. Te ennyire vagy képes. Ez ugyan szomorú, de továbbra sem kell engem érdekeljen, mert minden tekintetben jóval megalapozottabb minden ítéletem és következtetésem."

Mondatról mondatra szedtem szét a baromságaidat és aljas hazugságadiat, ezek közül egyet se tudtál megcáfolni. Szóval aki ennyire képes az igazából te vagy. :)

"Te pedig nos csak csúszttsz és aljas módon próbálsz mindenkit sározni."

Veled ellentétben én konkrétan megfogalmazom és tényekkel alá is támasztom a mondandómat.

"Ráadásul buta módon, mert ennek köszönhetően egyre kevesebben állnak majd melletted, ha képtelen vagy bármilyen együttműködésre. Mondjuk veled/veletek valóban nem nagyon képzelhető el semmilyen együttműködés és sosem lenne jó vége."

Kivel kéne nekem együttműködnöm? :))

A tények és a SZÁMOK pedig továbbra is engem ingazolnak. Mocsokolod a volt Indexeseket, de a számokból látszik, hogy a többség ebben a kérdésben is velem van és nem veled. Magyarázod az LMP bizonyítványát, de az LMP támogatottságából világosan látszik - újra - hogy többség ebben a kérdésben is velem van és nem veled. Ahogy az se kérdés már, hogy az LMP (aminek tagja vagy) vígan össze fog borulni 22-ben bárkivel, kb annyi lesz a kérdésetek, hogy hol kell aláírni? Hisz mindketten tudjuk, ha ezt nem tennétek, akkor kb. a SZDSZ sorsa várna rátok. Én egyébként ezt a verziót támogatnám, de az ellenzéki pártok nyilván úgy vannak vele, hogy mostmár jobb ezt a szerencsétlen nyamvadt kis LMP-t összefogáson belül tartani, úgy mégis kevesebb kárt tudnak okozni és kb. a moslékot is megeszik csak kapjanak egy helyet az asztalnál. :)

"Minden kommented csúsztatás Index-ügyben. Minden kommented rágalmazás és becsületsértés a legbutább fajtából."

Húde megmondtad. :) De ha már úgyis én vagyok az ország szégyene, akkor nem tök mindegy? :) Mondjuk hatásosabb lett volna a mondandód, ha legalább egyetlen állításomat meg tudtad volna cáfolni Index ügyben.

"Olcsó vagy és unalmas. "

Nemrég még felbasztam az agyad, most meg már unalmas vagyok? :) Finoman fogalmazva azt tudom mondani, hogy te nem vagy valami következetes ember. :)
Jó, ez mondjuk valószínűleg az állandó képmutatás velejárója...

alöksz róz 2020.10.09. 16:41:22

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: senki nem mondta, hogy vitatkozz vele. leírtad a véleményedet, én meg leírtam az enyémet.
te várod el, hogy vitatkozzak azzal, hogy te mit képzelsz mások megnyilvánulásai mögé :D

"annyival tekinted cáfoltnak az én állításaimat, hogy utána írod: EZ NEM IGAZ" - miután te annyival tekintetted igazoltnak az állításaidat, hogy kijelentetted: márpedig ez így van :D

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.09. 18:31:50

@alöksz róz: "senki nem mondta, hogy vitatkozz vele. leírtad a véleményedet, én meg leírtam az enyémet.
te várod el, hogy vitatkozzak azzal, hogy te mit képzelsz mások megnyilvánulásai mögé :D"

Nem, te azt írtad le, hogy szerinted én mit gondolok. Közben viszont egyetlen általam valóban leírt mondatra se reagáltál érdemben, egyetlen állításomat se cáfoltad meg, még csak vitatkozni se próbáltál a mondanómmal, hisz láthatóan nem tudsz. Dedós szinten tudsz mutogatni, meg most már ismételgetni is, ennyi a képességed. Az a bibi, hogy ez nem az óvoda.

"miután te annyival tekintetted igazoltnak az állításaidat, hogy kijelentetted: márpedig ez így van :D "

Nem, én érvekkel, tényekkel, részletesen kifejtettem, hogy miért állítom azt amit állítok, te pedig egyetlen szóval írtad le minderre, hogy "nem igaz". Egyetlen érvet, tényt, semmit nem írtál le, amivel álátámaszthatnád, megindokolhatnád, hogy az általam leírtak miért nem igazak, csak közölted, hogy nem igaz és kész. Ezen pedig max röhögni tudok. :)

Szóval ez a szánalmas vergődés amit érvek hiányában most még idepöttyintetél, elég nevetséges beismerése annak, hogy igazából semmit nem tudsz érdemben mondani arról a témáról amibe beleböfögtél.

Szóval mondhatjuk, hogy ezt elbasztad. :)

alöksz róz 2020.10.09. 21:46:26

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: nagyon kiszakadt a zsák a tavaszi ámokfutásod utáni csend után, bro... úgy érzed, már nem büdös a lábad, hitelesen tudod folytatni tovább a szellemekkel folytatott harcot?

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.10. 11:50:18

@alöksz róz: Egyetlen konkrét mondatomat se cáfoltad meg, egyetlen konkrét, tényekkel alátámasztott érvet nem írtál. Ez a nagy helyzet.

Ha védeni akarod a bukott Schiffert, akkor szedd össze te, azt amivel védeni akarod, nem gondolod, hogy majd helyetted én fogom keresgetni. Írd ide amit védelmében KONKRÉTAN érdekesnek gondolsz, nem így a levegőbe hivatkozgatva, aztán arról majd beszélhetünk. Én konkrétan leírtam, hogy miért tartom a Fidesz szekértolójának, megcáfolni azt se tudtad.

Te úgy vitatkozol, mintha egy töltetlen puskával akarnál párbajozni.

Egyébként pedig már az sokat elmond egy "ellenzéki" politikusról, ha a kormány elvakult hívei védik a legjobban. :)

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.10. 11:54:26

@alöksz róz: Nem tudom kivel keversz, de úgy látom, ha már érveid nincsenek, akkor kutyába lemenve mocskolódsz.

Szomorú, hogy ti Fideszesek kivétel nélkül ennyit tudtok. Olyan jó lenne egyszer egy olyan Fideszessel vitatkozni, aki képes is az érdemi vitára és nem ragad le ennél a "büdös a lábad" szintnél mint te. Vagy az "ország szégyene vagy"-ozásnál mint a nímand blogger barátod.

Kezdem azt hinni, hogy a Fideszesség és az értelmes érvekkel történő vitatkozás eleve kizárják egymást.

alöksz róz 2020.10.10. 13:18:19

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: "egyetlen konkrét, tényekkel alátámasztott érvet nem írtál. Ez a nagy helyzet." - mint ahogy te sem.
ez a nagy helyzet.
hazudozás, csúsztatás, szemezgetés, személyeskedés, sulykolás, közvélekedésre hivatkozás, véleményed tényként való beállítása, fideszkártya stb. az nem értelmes érvekkel történő vitatkozás.
nincs mire reagálni. már az eddigi is túl sok volt.
leírtam hol mit keressen, akit érdekel. de azt is értem h számodra felnyalni és visszaköpködni a propagandát sokkal egyszerűbb, mint tájékozódni, erről teljesen felesleges győzködnöd.
nehogy már még elvárd, hogy azzal kezdjek el vitatkozni, hogy te mit képzelsz oda a valóság mögé...

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.10. 13:45:57

@alöksz róz:

Amennyi időt arra szántál, hogy semmitmondó mocskolódásokat írj nekem, azalatt már régen kifejthetted volna a mondandódat normálisan, érvekkel, tényekkel, adatokkal, konkrét hivatkozásokkal alátámasztva is, ahogy én tettem. Nyolcszor belinkelhetted volna már azt amit meg kellene keresnünk, de nem tetted, mert te is tudod, hogy nincs mit belinkelni. :)

Nincsenek érveid, nincsenek a mondandódat alátámasztó tények, adatok a kezedben, hát mocskolódsz.

Csináld csak tovább, nekem nem baj, magadat járatod le. :)

"nehogy már még elvárd, hogy azzal kezdjek el vitatkozni, hogy te mit képzelsz oda a valóság mögé... '

Elég vicces ez attól, aki az én mondandómból írt egy olyan összegzést, ami kivétel nélkül olyan állításból állt, amiket nem mondtam. :) Közben egyetlen konkrét kérdésemre nem válaszoltál, egyetlen konkrét állításomat se cáfoltad meg.

És továbbra is ezt teszed: leírod újra meg újra, meg újra, meg újra, hogy én hazudok, csúsztatok, stb, de még véletlenül se írod le, hogy konkrétan és pontosan mi nem igaz abból amit leírok és, ami még fontosabb: mi bizonyítja azt, hogy nem igaz?!

Nyomhatod tovább, én ráérek. Akárhány hasonló kommentedre is le fogom írni, újra, hogy konkrét tények, konkrét érvek nélkül az állításaid szar se érnek. Előbb-utóbb csak felfogod majd.

alöksz róz 2020.10.10. 14:14:19

@Koroknay 9999 bejegyzést írt: te jössz az idővel? papám, azokat a kommenteket megírtam 1-2-3 perc alatt... nem szántam rá fél napokat mint te a dolgozataidra :D
nem tudtad alátámasztani egyetlen idézett állításodat se. de rajtam azért követelőzöl... bro.

Koroknay 9999 bejegyzést írt 2020.10.10. 18:06:16

@alöksz róz:

"te jössz az idővel? papám, azokat a kommenteket megírtam 1-2-3 perc alatt..."

5747 kommentet írtál, szor 3, az 17241 perc, vagyis 287,35 óra, vagyis közel 12 teljes nap az életedből, amit teljesen értelmetlen, tartalom nélküli kommentek írására fordítottál, hogy mindezzel a hatalmon lévőket védjed. Akik amúgy 100 millárdot fordítanak évente csak a közmédiára, amiben nincs benne a KESMA, a plakát kampányok, a kamu konzultációk és egyebek. És te csinálod mindezt ingyen és bérmentve, olyan emberekért mint mondjuk Mészáros Lőrinc, aki 304 ezer forintot keres percenként. Vagyis amíg te itt és más blogokon ingyen körmöltél, hogy a Fideszet védd és éltesd, addig a felcsúti gázszerelőből lett atyaúristen 5.241.264.000 Ft-tal lett gazdagabb.
Gratulálok hozzá, biztos neked is ugyanennyire megérte :)

"nem tudtad alátámasztani egyetlen idézett állításodat se."

Mindet alátámasztottam, te viszont egyet se tudtál megcáfolni. Egyetlen mondatom nincs, amibe konkrétan bele mernél kötni, csak hajtogatod, hogy minden hazugság, minden csúsztatás, stb, de egyszer nem bírod leírni, hogy konkrétan mi az ami hazugság és miért. :)

"de rajtam azért követelőzöl... bro. "

Pont leszarom, hogy mit csinálsz, csak azért válaszolgatok neked, hogy tovább égesd magad. :)

P1sty 2020.10.20. 02:52:00

Én azt nem ertem, miért kezeled tényként, hogy pl. a facebook vagy a twitter az "liberális média". Egy újság, teve, rádió az lehet az, mert azt azok szerkesztik, akiknek a tulajdonos megengedi, és nyilvánván olyanokat alkalmaz, akik az ő propagandaját nyomják. A közösségi médiában viszont nincs tulajdonos által alkalmazott szerkesztő vagy újságíró, ott a contentet az átlagjózsi csinálja, ezért is lett nagy biznisz.
Persze értem azt, hogy szerinted a moderáció az cenzúra, de azt azért tudni kell, hogy a platformszolgaltatónak törvényi kötelezettsége van a törvénysértő tartalmak eltávolítására, különösen a szélsőséges, erőszakra buzdító, becsületsértő vagy közösség elleni tartalmakra. Nem választható, hanem törvényi kötelesség. Például az iszlám állam propagandáját is leszedték (gondolom ezt te is helyesled) pedig a logikád szerint lehet rá mondani, hogy dehát azis csak egy vélemény, meg hogy több tízmillió felhasználó egyetértett vele.
Emellett például az elnököt nem tudja cenzúrázni a twitter, mert az elnöknek kismillió lehetősége van elnöki minőségében hivatalos bejelentést tenni, amit a twitteren csinál, az minőségében jóskabácsi twittelésével egyenértékű, puszta magánvélemény. [Elég szomorú, hogy egy elnök néha keveri a magánvéleményét és a hivatalos minőségét, és egy nem hiteles csatornán keresztül előlegez meg hivatalos bejelentéseket, szvsz ez talán még nemzetbiztinsági kockázatot is jelenthet (mi van, ha feltörik a twittert, mint ahogy tették is nemrégiben?).]
De akár egy hagyományos média is megteheti, hogy nem hozza le az elnök nem hivatalos álláspontját, magánveleményét, lásd például itthon a médiát, ugye pl. Gyurcsány idején a hírtévé nem éppen az ő magánvélményével volt tele, tehát ez nem cenzúra.
Még egy gondolat a közösségi médiával meg tartalomszolgáltatókkal kapcsolatban: szerintem ezeknél a cenzúra kifejezés eleve értelmetlen. Azt engednek a platformjukra, amit akarnak, mivel az övék. Nincs semmiféle közlési kötelezettségük senkivel szemben sem. Példaul a prohardveren sem engednek politizálni, mert az oldal fenntartói nem akarnak ott politizálást, ha orbánozik valaki, kimoderálják, kész. De kicsit nagyobb ívben mondhatnám azt is, hogy a közmédia vagy az rtl klub sem engedi, hogy bemenjek és azt mondjak a tévéjükben, amit akarok, mégse vagyok ezáltal cenzúrázva, vagy a magyar nemzetnek se kell lehoznia az olvasói levelem, ha nem akarják.
Sőt, például te is teljesen indoklás nélkül kimoderálhatod ezt a kommentemet, vagy akár előzetes moderacióval meg se kell jelentetned egy pillanatra se, ha te személyesen valamiért nem akarod, mégse rohanhahatok strassburgba, hogy cenzúrazva vagyok, mert nem. Na a közösségi média az pont ugyanígy nem cenzúráz.
süti beállítások módosítása