A kiló nem százat jelent.

Hogyan végezte ki Karácsony Gergő az egész MSZP-t és saját magát egyetlen hét alatt?

2019. február 09.

A rendszerváltás befejezése egy borongós februári vasárnapra esett 2019-ben. Ekkor győzte le félkézzel és mit sem sejtve az ex-lmp-s Karácsony Gergely az egykori állampártot 81% : 19% arányban saját házi bajnokságukon. Ekkor még nem sejtettem, hogy ugyanazon a héten saját magát is padlóra küldi egyetlen félresiklott interjúválaszban. A balliberálisok 29 évig aduásznak számító nácikártyáját pedig laza mozdulattal elhajítja, amit a Fidesz rögtön fel is húz ügyesen. Hogyan végezte ki Karácsony Gergő az MSZP-t és saját magát egyetlen hét alatt?

molnar_zsolt_karacsony_gergely_horvath_csaba_foto_azonnali_hu.jpg

Kutyaszorítóban 

10-12%-os pártok nem szoktak előválasztással bohóckodni, igaz, miniszterelnök-jelöltet se állítanak. Mégis mindkét baleset megtörtént, és mindkétszer az ex-LMP-s Karácsony Gergelyt sikerült az MSZP-nek elővarázsolnia a kölcsön kalapból. Mert most már a puszta túléléshez is bűvésztrükk kell. Karácsony 81%-kal 19% ellenében verte meg saját a főpolgármesteri előválasztásukon egyszem szocialista ellenfelét, Horváth Csabát. Nem egy szoros meccs. Decemberi felmérésünkben ezt már előrejeleztük — hát nem volt nehéz:  Karácsony a baloldal kedvence, jobboldalról csak Puzsér tudna szavazókat szerezni. Elég volt hozzá 911 fő, nem kellett hozzá 34 ezer. Ami egyébként egész rendes érdeklődőszám egy tétnélküli házi rangadón. Ha nyárig nem sumákolják vagy bohóckodják el még inkább, akkor a következő Puzsér Róbert elleni meccsre akár a kívánatosnak tartott 50 ezer szavazó is meglehet. (Egyelőre úgy néz ki, hogy elbohóckodják, de ez most nem érdekes számunkra. _Csak_ magyar politika...)

Az MSZP már saját házi bajnokságán se rúg labdába

Igaz Karácsony is csak valódi ellenfél nélküli meccsen látszik gólkirálynak, a tavalyi országgyűlési választáson gyönge harmadik helyre sikerült befutnia jócskán a Jobbik mögött kullogva, ők meg jócskán az első helyezett mögött kullogtak. Nem csoda, mivel miközben ezt a posztot írtam Karácsony Gergő saját magát is csúnyán helyben hagyta. Lényegében a média egyöntetűen értékelte óriási buktaként a HírTV-n Földi-Kovács Andreának adott interjúját. Ha ő a balliberális gólkirály, akkor képzeld el a többi játékost:

Karácsony láthatóan nem készült fel erre a Hír tévés szereplésre, rossz vége is lett - 444

Elképesztően kellemetlen pillanatokat élt át Karácsony Gergely kedd este a Hír tévé stúdiójában, ráadásul úgy, hogy a csapdába teljesen magától sétált bele. Az ugyanis, hogy egy baloldali politikust most főleg a Jobbikkal való összefogás- vagy össze nem fogás ellentmondásairól fognak kérdezni a kormánymédiában, aligha lehetett meglepetés, Karácsony viszont láthatóan egyáltalán nem készült fel arra, hogy mit válaszoljon ezekre a valóban létező dilemmákra.

Botrányos Karácsony-interjú: nincs már sok dobása a Párbeszédnek

Ez itt egy véleménycikk, ami nem feltétlenül tükrözi az Azonnali álláspontját, de itt van, mert szeretjük a jól érvelő és érdekes szövegeket. Ha vitáznál vele, vagy küldenél egyet te is, csak bátran! A múlt héten zajlott le Budapest történetének első előválasztása, melyet Karácsony Gergely nyert az MSZP-s Horváth Csabával szemben jelentős előnnyel, a szavazatok 80 százalékát szerezte meg a Párbeszéd politikusa.

 

„Ott kellett volna hagynom a beszélgetést, és kisétálnom a stúdióból” – találta meg a kiutat utólag Karácsony a Hír Tv-s kutyaszorítóból — avagy "faszért hagytam magam rábeszélni erre?" 2. rész... 

De édes... Nem kellett volna beszállni mégse a politikába? Bizony a magyar politikus nem szereti, ha valódi kérdésekre kell válaszolnia. A jobboldaliak irtóznak a baloldali mikrofonoktól és viszont: egy baloldali is addig legény csak, amíg az övéi kérdeznek. Alá.

Karácsony felismerve ezt a kommunikációs katasztrófát egész estés ATV-s magyarázkódással tetézte tovább a bajokat, mintha Földi-Kovács Andrea lenne a hibás, mert a riportalany nem tud értelmes választ adni a nagyon is adekvát kérdésre a folyamatosan náci botrányokat kitermelő jobbikos szövetségkeresés kapcsán. Az explicit nácikkal is össze akartok fogni? Hát mit szólnak ehhez mondjuk azok a baloldali szavazók, akiket pont az tartott még ott, mert emlékeznek egysmásra 1945 előttről... :(

Amúgy a szocik petrezselymet árulnak. Még a "nácik" se kérnek a "bukott baloldal" kétségbeesett felajánlkozásából. Olyan ez, mintha a kapuzárási pánikoló gengsztert még az Ecserin ácsorgó legolcsóbb utcalány is kikosorazná.

Bármilyen hihetetlen, ez érdekel a legkevésbé most. A káröröm nagyon olcsó. Egy gyönge politikusi szereplés egy éles interjúban gyönge vezetői képességeket sejtet: lásd "faszért hagytam magam rábeszélni" — ahogy Karácsony Gergő maga "jellemezte" saját politikai ars poeticáját. (Lásd még: "minek ment oda"...) De tényleg a legegyszerűbb az ellenzéki politikusok nyomorán élcelődni. Próbáljunk meg inkább tanulni a hibákból.

Karácsony nem egy erős politikai debattőr, nem egy vezéregyéniség, nem is akart soha az lenni, csak magasságával tűnik ki, de abba az irányba hajlik, amerre a szél fújja, mintha saját akarata nem is lenne. Hol Gyurcsánnyal sose, hol unikummal mégis, ha nagyon mondják bármibe belemegy... De egyébként tényleg rendes, okos gyerek, sőt jófej — kivéve, ha kérdőre vonja egy kellemetlenkedő riporter, aki a dolgát végzi. Azért került elő a neve most, mert nincs élő szocialista, liberális politikus, akit ne akarna levadászni egy másik, vagy ne járatódott volna le, és esetleg el tudna vezetni egy kisebb vegyesboltot. Karigeri egy afféle szimpatikus plakátfiú valódi politikai befolyás, háttér, komplikációk, sőt valódi párt nélkül — pótkávé, alkoholmentes sör. A balliberális kontraszelekció terméke. Sok mindent nem lehet róla mondani, ezért túl sok rosszat sem tudtak hozzákötni — legalábbis eddig a buktáig. (Meg legalábbis, akik nem Zuglóban élnek, ahol valamiért nem látszik folytatódni az egyetlen elemből álló kerületi polgármesteri sikerszériája.)

10-12%-os pártok nem szoktak előválasztást tartani

Tényleg bohóckodás. Komolytalan, amit az elmúlt hetekben láthattunk. Nem is előválasztás volt, hisz elő-előnek szánták eleve, ami azért fárasztó az átlagembernek. Mindenesetre kipróbáltuk. Legközelebb már az lesz fura, ha elmarad, aztán talán idővel beépül a magyar demokratikus hagyományokba. Talán érteni is fogjuk, és talán olyan jelöltek is lesznek, akik közül még én is szívesen választanék. Amióta egyfordulósak a választásaink, van az emberben némi demokratikus deficit-érzés. Pl. 1998-ban az akkori választást az első fordulóban megnyerni látszó Horn Gyula (MSZP), a második fordulóban alulmaradt a polgári Magyarországgal a politika élvonalába feltörő fiatal Orbán Viktorral (Fidesz-MPP-MKDSZ) szemben, aki előtte csak egy alig LMP-nyi, 7%-os kispártot vezetett. Demokrácia történt.

Az előválasztás ezt a második mérlegelést adná újra vissza. Persze nem ilyen módon kéne megszervezni, de ez most részletkérdés. (A polgármesterválasztások, amióta közvetlenül választunk, 1994 óta egyfordulósak egyébként, szóval ezt a választási rendszert nem a Fidesz szabta át. Minden mást igen.) Karácsony megérdemelten győzte le a néha beszámíthatatlanul ellenszenvessé váló Horváth Csabát. Az egész műsor leginkább a jó zsaru, rossz zsaru taktikára emlékeztethet minket... Amúgy milyen választás az, ahol egy plakáton szerepel a két vetélytárs?

Ennek a furcsa szocialista-párbeszédes előválasztásnak egyetlen igazi nagy tanulsága van: a szocialisták szép lassan kezdenek eltűnni a magyar politikai életből. Identitásuk egyre inkább halványul, mint egy B-kategóriás horrorfilmben szereplő kísérteté vagy démoné. A 2006 óta tartó masszív trend most már teljesen egyértelműnek látszik. Senki se kér belőlük, ha nem muszáj.

Az őszödi beszéd után a szocialistákat még csak éppen megelőzte a Fidesz, megnyerték az önkormányzati választásokat, de sok helyen éppen csak az akkor feltörő Jobbikkal együtt tudtak többséget szerezni. Hol van ez már? Aztán a szociális népszavazás, a végsőkig kitartó gyurcsányizmus, a Bajnai-féle értelmetlenül vállalt csődgondnokság, — hogy még úgy csináljanak, mintha helyre tudnák hozni, amit eltoltak, és pont nekik kéne —, elvezetett a kétharmadig, de még ekkor is egy erős, majdnem 20%-os párt volt az MSZP. 2014-ben már csak az első nagy összefogási kísérlettel mertek nekifutni, s valójában már a 20%-os Jobbiké lett a legerősebb ellenzéki frakció. A fiatalok körében a DK mérhetetlen támogatottságú, az MSZP bejutási küszöb környéki. Az MSZP-SZDSZ-komplexum és utódpártjai egyszerűen kihalóban vannak. Az új nemzedékek másfajta politikát igényelnek és nem tekintenek nosztalgiával a "boldog kádári békeidők" okosnak hitt technokratáira, akik mára szintén nyugdíjba mentek.

Az MSZP egyre inkább olyan párt, amivel a jövőben már nem érdemes a nagypolitikában számolni. Hát akkor minek számolunk? 

A feltörekvő pártok és pártkezdemények (a Jobbik, LMP, Momentum) viszont nem voltak soha elég erősek és rafkósak, hogy nyugdíjba küldjék az egyre megjegyezhetetlenebb arcokat kiizzadó, és kényszerűen csak az ex-LMP-s kölcsönarcokkal egyre trükkösebben túlélő szocikat. A Jobbik által a legelején elkövetett túl szélsőséges megnyilvánulásokkal valószínű túllőttek a célon és még hosszú ciklusokig cipelhetik a múlt terheit, hiába reménykedve a többség megszólításában, mint "néppárt". Az LMP "bázisdemokratikus" gyermekbetegségei pedig még tartanak, vezető politikusaikat gyakrabban cserélik, minthogy újratermelnék, vagy mint egyesek a politikai nézeteiket — pedig egyik se jó.

A Momentum-szavazók és az újszülöttek kedvéért mesélem el újra, hogy 10-13 éve az MSZP még nem csak kormányon volt háromszor is, de befolyásos, tekintélyes nagypártnak számított — mégha az ország fele mindig is utálta őket, ami a Fideszre is igaz. Olyan módon voltak nagypárt, ahogy most a Fidesz számít egyedül annak. Sőt valójában húsz éve a Fidesz szervezettsége még nyomába se ért az egykori állampárti infrastruktúrára ráépült óbaloldalnaklétszámilag az LMP szintjén voltak — egy Facebook-csoportnyian. Miből lesz a cserebogár?

A szocialisták és a belőlük kiszakadt Gyurcsány-párt arrogáns kommunikációjának ettől függetlenül ma is megvan az a sajátságos bukéja, hogy úgy beszélnek, mintha erős, tekintélyes nagypárt lennének. Mintha potenciális kormányerőként, Orbánék kihívójaként kéne számon tartani őket. Ők hirdetnek összefogást, előválasztást, és hát a tortát is ők szeretnék felszeletelni mások helyett. (Csak nem férnek hozzá. A késsel hadonászva meg leginkább magukra veszélyesek.) A Gyurcsány pártnál ráadásul olyan politikai amatőrök is több szavazatot kaptak tavaly tavasszal, mint az LMP.

És ismétlés a tudás anyja: az MSZP is egyenesen a zöldek szemeteséből hasznosította újra Karácsonyt, akinek a neve azóta felmerült minden lehetséges pozícióra: a főpolgármesterin és miniszterelnökin kívül az EP-listavezetői helyet is majdnem ő kapta. Ha Puzsér megnyerné a főpolgármesteri választást, bizonyúristen még a Megasztárba is őt delegálnák a Korda-villa és a Bitó-szalon potentátjai.

A szocialista-liberális komplexum már rég elvesztette a befolyását. Megmaradt híveik és megmaradt médiatámogatottságuk viszont még ezzel a logikával tekintenek a világra. Ez a frusztráció az okozója a megkeseredettségnek — és az abból következő kétségbeesésnek és agressziónak. És ez az ellentmondás az egyik oka az összellenzék sikertelenségének olyan időkben is, amikor a kormány éppen mindent elkövet, hogy bizonyítsa a polgárok számára, hogy méltatlan bármilyen közhivatal betöltésére és kijelölésére: a számvevőszéktől az ügyészségig, az államfői szerepkörtől a jegybankig.

A valóság nagyon jól tudjuk az, hogy a jobbratolódott országban 2014 óta az ellenzék legerősebb pártja a Jobbik. Radikális jobboldali célkitűzéseik tulajdonképpen azonosak voltak a kormánypártokéval, akik tudatosan mozdultak ebbe az irányba, ahogy a történelem ingája elhagyva az államszocializmusból való átmenetet egyre inkább kilendül jobbra. Vona Gábor maga mondta, hogy a Fidesz a Jobbik programját hajtja végre: jószerivel a klasszikus Jobbikra ezért politikai értelemben így nincs is már szükség, a sajnálatos náci sallang meg nem piacképes politikai termék valójában.

A korábbi szívós és megkerülhetetlen balliberális konszenzus minden eleme megkérdőjeleződött. Már nem az az egyetlen igazság, amit Kéri László és Lengyel László kinyilatkoztat. Sőt elátkozottá vált a közvélemény szemében. Illiberálisnak áll a világ. És ez egy jó ideig így is maradhat. A nácizás sem igazán működik. Az antiszemitizmus tematikát  elkoptatták, pedig igaz, ami igaz, talán jó volna, ha meghagyna egy biztonsági sávot a politika metrója, amibe már nem kéne belépni. A Jobbik melletti feltétel nélküli balliberális kiállással pedig az ellenzéki összefogás lényegében a kormány kezébe adta ezt a kártyát is.

Karácsony a már meglévő bajt azzal tetézte, hogy bebizonyította, hogy erre sincs igazából válasza. És mint aki azt se tudja, milyen rendezvényen van, mint aki nem tudja, hogy azért zsidókat listázni, zsidó nők orrba vágásával, cigányok megverésével kérkedni mégse csak ártatlan vicc. Pedig a Sneider-botrány kapcsán még az újabban a Jobbik tényleges és naív választási szövetségét kereső — Schiffer András visszavonulása óta mindent elbénázó — LMP is képes volt megtalálni a tökeit: egyszerűen közölték, hogy lépéseket várnak a Jobbiktól.

Mert ez ennyi, nem gázkamrákat építgetnek mégse a jobbikosok, nekünk pedig nem a megkésett antifát kell eljátszani, Hitler halott. Pláne nem egyformán sáros minden jobbikos, Mirkóczki Ádám vagy Kepli Lajos nem igazán. Fene se érti, hogy miért nem ők az elnökei a néppártosodást a volt szkinhedvezérrel elképzelő Jobbiknak. Viszont ez az ő saruk, rendezzék házon belül. (És rohadt gyorsan — teszem hozzá én.) Se a korábbi eltartott kisujjú, álszent és bornírt elhatárolódás-hisztéria nem egy intelligens válasz ezekre a kihívásokra. Hiszen csak arról szól, hogy a baloldal tényleges emberiségellenes bűnei miatt mások idióta kijelentései mögé sokkal kényelmesebb elbújni, és azokat fügefalevélként használni. A nagy zavarodottságban a szavazók egyetlen biztos pontot találhatnak még: a Fideszt és pont. 

Karácsony huszárvágással levágta a pártállami sárkány mind a hét fejét, és a balliberálisok képviseletében hanyattesett a hintalóról

Végezetül még egy kis történelemóra. Karácsony Gergely az LMP-be nem politikusként érkezett, hanem kampányfőnökként, később váltott lovat, egyébként sikeresen, a harmadik helyet kapta a párt 2010-es országos listáján. Neve a budapesti politikában nem Zuglóban merült fel először és nem is főpolgármesterként, hanem a 2011-es II. kerületi időközi választáson indították a zöldek a fiatal politikust.

Az első fordulót a fideszes jelölt nagy fölénnyel nyerte, 53%-ot kapva, akkor a még MSZP-s Lévai Katalin, akkor még óriási buktának számító 24%-kal szidta pártjával együtt a még LMP-s Karácsony Gergelyt, hogy az beleköpött a levesükbe: 16% támogatta az akkor még ismeretlen LMP-s politikust, ami neki őrületes sikernek számított — akkor. (A jobbikos egyébként 7%-ot kapott és még a JESZ, egykori MDF is nekifutott mindhiába.) Lévai Katalin pedig legutóbb egy kamupárttal próbálkozott. Két karrier. Néhány szám még:

  • Karácsony Gergő 80.9%-a impozáns eredmény 27 598 szavazatot takar.
  • Tarlós Istvánt "csupán" 49%-kal választották meg legutóbb, ami 290 675 voksot jelentett.
  • 2010-ben 321 908 szavazatot és 53,37%-ot szerzett amúgy Horváth Csabával (29,47%) szemben.
  • Aki fene se érti, miért érezte úgy, hogy most neki kell futnia megint.

Nem tudom, ez így mond-e bármit. Csak, hogy a 81%-os győzelmet kicsit árnyaljuk...

Most meg ő az, aki az akkor gyengélkedő, mára kis párttá fogyott szocialistákat miniszterelnökjelöltként segíti ki, majd mossa le a porondról a szocialisták jelöltjét saját előválasztásukon, akik ránézésre (most már) még boldogok is ettől. Ha úgy nézzük — és miért ne nézhetnénk úgy? — ez a teljes kép, amit a nagyellenzéken belüli ketrecharc és politikai állóháború közepette esetleg elfelejtünk: Karácsony tette ki a pontot az MSZP történetének végére. Hatalmas utat tett meg Karácsony Gergely a magyar politikában és a maga módján a csúcsra jutott, és valóra váltotta az LMP legmerészebb álmait: kiütötte a szocikat a politikai vezetőszerepől. Azért ez nem semmi. 

Csak éppen miközben Karácsony Gergely egy huszárvágással legyőzte az egész MSZP-t, rögtön hanyatt is esett a hintalóról...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kilonem100.blog.hu/api/trackback/id/tr8114606894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.10. 18:32:15

Komolyan mondom: annyira balek ez a Télinapforduló Geri, hogy kezdem sajnálni. De el kell ismerni: hasznos munkát végez, belülről rombolja nagy erőkkel, hatalmas lelkesedéssel a ballibeket.

jajdehülyevagyok 2019.02.10. 18:50:30

Karácsony egy igazi puhapöcs, azt hiszi, ha trágár, akkor férfias is.

ulpius66 2019.02.10. 18:52:22

Még komolyabban mondom, ha ez a Karigeri (böcsületes nevén Karácsony G. Szilveszter) egyáltalán nem szívbajos!

Ha Hitler élne, és még csinált volna három újabb holokausztot, de a Karigerinek megígérné, hogy többet aztán tényleg nem, és egyébként is útálja a patást, a Karigeri MÉG VELE IS SZÖVETSÉGET KÖTNE!

MERT ÍME MENNYIRE MEGVÁLTOZOTT EZ A HITLER!

HITLER DEMOKRATÁVÁ VÁLT!!!!!!

inteligencs elenzeki 2019.02.10. 18:52:59

@László Szabolcs Papp

"Akik hánynak a fidesztől azok ezután is hányni fognak."

Nyilván, mind az 500-an

ulpius66 2019.02.10. 18:57:07

Ami pedig az MSZP-t illeti.......

Mit ér egy olyan párt, aminek Budapesten a támogatottsága kb. 20%..... és kikap egy 0,01%-os támogatottságú párt jelöltjétől?????

Ha mán egyszer elindultak, nem tudták megszervezni, hogy legalább az MSZP párttagok, és családtagjaik rá szavazzanak?

...vagy annyira hülyék, HOGY DIREKT AZÉRT INDULTAK EL, HOGY KIKAPJON A JELÖLTJÜK???????

inteligencs elenzeki 2019.02.10. 18:57:54

Egyébként kevés olyan állítása van a posztnak, amit vitatni lehetne.
Talán csak annyit, hogy a szocikat nem az MSZMP fanok fogyása csinálta ki, hanem elsősorban a teljes politikai, és kormányzási inkompetenciájuk.
pl. Migriellenesek voltak amikor nem kellett volna, (állampolgársági szavazás "20 millió román vendégmunkás") és migránspártiak voltak, amikor szintén nem kellett volna.

ulpius66 2019.02.10. 19:02:19

Azt viszont tényleg nem értem, hogyha mán van egy ilyen baloldali előválasztósdi, AKKOR A TÖBBI BALLIBSI PÁRT JELÖLTJE MÉRT NEM INDULT??????
(hiszen az indulásával semmit sem kockáztatott volna.........pl. mért nem indult a DK-s jelölt......azt fel sem merem tételezni, hogy azért, mert, előre le volt bundázva a Karigeri győzelme....)

vajdasagi 2019.02.10. 19:04:11

@Comte de Gippaud: Azért arra ne vegyél mérget, hogy csupán 500-an hánynak a fidesztől. Van az 500.000 is. De persze nem a Tarlóssal van bajunk. Úgyhogy ő maradjon csak szépen a főpolgármester. Amit szorult helyzetében megtehet, azt megteszi, és közben nem lop. Meg még kellemesen őszinte is. Ezt a faragatlan, ámde őszinte stílust sokan kedveljük. A fityisz azonban egész országos szinten teljesen más (sajnos).

vajdasagi 2019.02.10. 19:07:04

@ulpius66: Miből gondolod, hogy az MSZP támogatottsága Budapest 20%? Szerintem annyi 10 éve lehetett. Most ez sacc per kábé 4-5% lehet, vagy még kevesebb. De attől még igazad van a fenti kérdéseddel.

ulpius66 2019.02.10. 19:19:53

Majd májusban eljő az IGAZSÁG ÓRÁJA!

Majd jól elindulnak a pártok a TISZTÁN LISTÁS SZAVAZÁSON (EP VÁLASZTÁS) és ekkor kiderül, hogy melyik pártnak mekkora a támogatottsága!

Egyebekben nem is értem, hogy a ballibsi pártocskák mért a 10 hónap múlva sorra kerülő önkormányzati választással vannak elfoglalva, amikor itt van a nyakunkon a három hónap múlva sorra kerülő EP választás.....mért nem arról tartottak "előválasztást" hogy pl. ki legyen az MSZP-P koala listavezetője az EP listán?

ulpius66 2019.02.10. 19:28:54

@vajdasagi:

Vajda Ági!

"A kormánypártok, nagy előnnyel, 38,3 százalékot szereztek a fővárosban, így pontosan 20 százalékponttal múlták felül a második helyezett MSZP–Párbeszédet. A harmadik helyen 12,9 százalékkal a Jobbik, míg negyedikként 10,6 százalékkal az LMP futott be."

2018. április parlamenti választás budapesti eredménye.

Ebből az eredményből következtettem, hogy némi jóindulattal, Budapesten a szocik támogatottsága "kb. 20%"

Enyike.
(bár jobban örülnék, ha neked lenne igazad....)

ulpius66 2019.02.10. 19:36:54

Egyebekben meg az MSZP-nek inkább a Kétfarkú Kutyusokkal kéne koalát alkotniuk (egyesülniük) hiszen legalább akkora állatok, mint a Kutyusok!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 20:14:10

a blogger Orbán seggnyalója. Megnéztem Karácsony vitáját, amit fejtegetett, az igazából elfogadható volt. Hibázni tényleg abban hibázott, hogy a sunyi és rutinos riporternőnek hagyta, hogy az egész riport erről szóljon. Magyarul, Karácsony nem egy dörzsölt, geci alak. Ez legyen a legkisebb hibája! Karácsonynak van ennél egyébként nagyobb hibája is, de Tarlóshoz képest ez semmi. És Puzsérhoz képest is semmi.

A blogger tehát geci faszokat véd, és hozzájuk képest egy normálisabb embert támad.

Azaz a blogger egy dörzsölt, geci Orbán seggnyaló.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 20:15:33

A blogger abban is idióta, hogy támadja az előválasztásokat, miközben ennek nemzetközi hagyománya van, teljesen előremutató, demokratikus, rendjén való dolog. De hát a bloggert a Fidesz fizeti, ezt is betámadta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 20:16:55

Azt is bírom, hogy a blogger egy csomó kérdésben nem is próbál meg érvelni, még hülyén sem, csak hangulatot kelt, és megpróbálja eladni, hogy márpedig ő itt a megmondóember. Oszt már miért lennél te megmondóember, faszfejkém, aki eldönti, hogy mi a közhangulat?! Ki a faszom követ téged bemondásra, hangulatkeltés alapján?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 20:18:12

"Karácsony 81%-kal 19% ellenében verte meg saját a főpolgármesteri előválasztásukon egyszem szocialista ellenfelét, Horváth Csabát. Nem egy szoros meccs. Decemberi felmérésünkben ezt már előrejeleztük — hát nem volt nehéz: Karácsony a baloldal kedvence, jobboldalról csak Puzsér tudna szavazókat szerezni. Elég volt hozzá 911 fő, nem kellett hozzá 34 ezer. Ami egyébként egész rendes érdeklődőszám egy tétnélküli házi rangadón. Ha nyárig nem sumákolják vagy bohóckodják még inkább el, akkor a következő Puzsér Róbert elleni meccsre akár a kívánatosnak tartott 50 ezer szavazó is meg lehet. (Egyelőre úgy néz ki, hogy elbohóckodják, de ez most nem érdekes számunkra. _Csak_ magyar politika...)"

Ebben a sok mondatos szarkavarásban például egyetlen kurva érv sincs. Csak nettó hangulatkeltés, finnyáskodás.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 20:22:21

"10-12%-os pártok nem szoktak előválasztást tartani. "

de szoktak.

fr.wikipedia.org/wiki/Primaire_citoyenne_de_2017

csak a blogger egy tudatlan fasz.

és egyébként az sem érv, hogy szoktak-e, mert ki a faszt érdekel, hogy szoktak-e?

miért fáj neked az előválasztás, te baromarc?! mert Orbán seggében vagy?!

Tangooo 2019.02.10. 20:37:16

Hát igen: Nem az a legény, aki adja, hanem az, aki állja - mondja a magyar közmondás. Pláne az, aki elmegy még repetáért is.

Világít a torony 2019.02.10. 20:42:05

@MAXVAL bircaman közíró: A téli napforduló napja december. 21. Közírónak ezt nem tudni, komoly blama. Nagyon komoly.

apafej1 2019.02.10. 20:43:40

@math0: Végre hallhatunk étrelmes érveket is. Köszönjük.

Világít a torony 2019.02.10. 20:45:44

@math0: Nem tudatlan, hanem bérfirkász. Nagyon is tudja mit firkázik, csak a tehetsége nincs meg hozzá, hogy egy erősebb szösszenetet tudjon összerakni. Egy átlag fidesz szavazónak azonban ennyi elég, tán még sok is.

altona 2019.02.10. 20:52:52

@ulpius66: .......pl. mért nem indult a DK-s jelölt..... Mer1 az - a barom - is a geri... :-)

ulpius66 2019.02.10. 20:56:50

Gyengébbek kedvéért:

"Az ősi magyarság egyik legnagyobb ünnepe is a Téli napforduló, vagy ahogyan akkor hívták a Karacsun volt.
A kínai krónikák, már a hunok esetében is feljegyezték a sötétség fordulójának megünneplését.
A turáni népek hitvilágában ez a nap a megújulást az újjászületést jelképezte. A sötétség átfordulását a világosságba: kara csun ünnepe."

ulpius66 2019.02.10. 21:01:31

Brendel Matyi!

Mi van, ma megint csak egy fél viagrát vettél be?

Baszni nem bírsz, csak baszogatni!

ulpius66 2019.02.10. 21:04:45

Brendel Matyi!

Neked tényleg kibaszott szar lehet, lassan tíz éve a "szopóágon" vagy!

... és ahogy a dolgok manapság állnak néhány tíz évig még ott is maradsz!

Matyi!

Egyebekben te a baszogatáson kívül mihez értesz,
(mán azon kívül, hogy hivatásos forradalmár vagy.......)

ulpius66 2019.02.10. 21:06:50

Brendel Matyi!

Voltál ma tüncizni?

Az index.hu tudósítójának "sikerült" megszámolnia a mai tüncizőket!

A tudósítása szerint pontosan 120 fő tüncikézett!

Te köztük voltál, avagy csak a pofád nagy??????????????

ulpius66 2019.02.10. 21:09:18

Brendel Matyi!

Mi van a HÍRES BALLIBSI SZÓLÁS ÉS VÉLEMÉNY-NYILVÁNÍTÁSI SZABADSÁGGAL?

Aki mást merészel írni, mint amit TE GONDOLSZ, UGYE AKKOR AZ FASISZTA?

ulpius66 2019.02.10. 21:10:39

Brendel Matyi!

Bármibe le merem fogadni, hogy te részt vettél a ballibsi "előválasztósdiban" és a Karigerire szavaztál!

vajdasagi 2019.02.10. 21:13:15

@ulpius66: nyugodtan gúnyolódhaszt a nicknevemen. Van egy IQ szint, amely alatt ezt valaki érdekesnek tartja. Te biztos ott vagy. Ennyike, mondanám, ha én is ilyen gügyögőn beszélnék mint te.

Amúgy az MSZP-re mint szükséges rosszra szavaztunk 20%-an, merthogy bármilyen szarok is ők, a te NER-es tolvajaidtól reméltünk megmenekülni úgy. De időközben tőlük már nem remélünk semmit. Lopnak is és tesznek is tönkre mindent, amit tudnak a NER-esek. Most épp a Magyar Tudományos Akadémia szétverése zajlik. Túl okosak azok ott, nem lehet őket olyan könnyen megvezetni. Vesszenek hát. Az olyanokat mint te sokkal könnyebb uralni és kirabolni.

ulpius66 2019.02.10. 21:22:07

@vajdasagi:

Kedves Vajda Ági!

Aztán meséljél mán arról a "híres" MTA háttérintézményeiről!!!!!

Mennyibe kerültek a magyar adófizetőknek, és eddig milyen "eredményt" tettek le az asztalra?
(ha lehetne, fejből fel tudnál idézni egyet is, anélkül hogy gugliznál.....)

ulpius66 2019.02.10. 21:25:27

Vajda Ági!

Persze értelek én tégedet!

Amit a FIDESZ csinál, az csak szar lehet!

Ha a Fidesz "A"-t mond, az egész ballibsi bagázs azonnal "B"-t követel!

Ha véletlenül a Fidesz belemegy a "B"-be, akkor az egész ballibsi bagázs azonnal az "A"-t követeli tőle!

Ennyike.
(ilyen eccerű a ballibsik élete, bármilyen nagy is az IQ-juk......)

ulpius66 2019.02.10. 21:25:59

Vajda Ági!

Szerinted eddig a Fidesz csinált valamit jól is?????????????????

vajdasagi 2019.02.10. 21:36:54

@ulpius66: Veled nincs is mit beszélni az MTA-ról. A tudományról csak tanult, bölcs, egyenes emberekkel érdemes beszélni és te több aspektusból is kiesel ebből a körből. De azért a mostani rendszert egy jobboldali ember, a Pálinkás alakította ki. A vezetője egy világhírű matematikus. Nem gondolnám, hogy a tudománya libsi-bolsi migránssímogató-sorosista tudomány lenne. De persze biztosan ellenség ő, mert nem hajbókolt eléggé. És meg merte kérdőjelezni a CEU elüldözését is. Gondolom, hogy majd a vezénylő tábornok lesz az akadémia elnöke is. Vagy legalábbis tiszteletbeli örökös tag. Az az új akadémia minden tagja kötelezően focimeccsekre jár majd és szotyizik. Az ifjú kutatókat, amiket meg a Pálinkás programja sikeresen visszahozott az országba, azok pusztuljanak innen.

vajdasagi 2019.02.10. 21:42:23

@ulpius66: Igen, a Fidesz eddig többszáz jó dolgot csinált. De mindezek eltörpülnek 1 negatív tettéhez képest: szándékosan elsorvasztja az oktatást. Mindezt azért teszi, mert a butákat könnyebb uralni. Ez a népbutítás pedig a nemzet elveszítésével fog járni. Kb. 2100-re nem leszünk, mert kevés lesz közöttünk a művelt, okos, nemzetközi szinten versenyképes tudással rendelkező szakember. Addigra kínaiak népesítik majd be az országunkat sajnos (és nem muzulmánok és négerek). Aki képes lesz, az elmenekül majd innen. A te unokáid sem itt élnek majd meg az enyémek sem. És ezt a megbocsáthatatlan vétket épp az követi el, aki nagyon is képes lenne másképp cselekedni. Mert ugye a balfácán gyurcsánytól mit várjon az ember?

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.10. 21:49:48

@math0: a francia szocik is nagypárt voltak, kiskomám :)
tény, hogy ugyanúgy eltűntek
és ugyanúgy igaz: nekik se kéne ilyen bohócparádét tartani
az előválasztásnak szélesbázisú, nagy gyűjtőpártoknál van értelme: nem a sereghajtóknak
mégis ki
küzd kivel, ahol már alig vannak szavazók?
az a benyomásom, nem
csak a cikket nem érted, hanem a politikát se :)
gy. k. vagyis neked: éppen az előválasztás mint olyan MELLETT érveltem

ulpius66 2019.02.10. 21:51:35

Vajda Ági!

Te mán hallottál az "orvosbárókról"?

Akik nem hagyják a magyar fiatal orvosokat fejlődni, érvényesülni?

Miattuk ment külföldre dolgozni sok ezer fiatal magyar orvos, oda, ahol tud érvényesülni!

Na, kb. ez a helyzet az MTA intézményeiben is!

A "tudósbárók" senkit sem hagynak kibontakozni, fejlődni!
(csak neked, csak most: én egy MTA háttérintézményben dolgozom....)

gaston 2019.02.10. 22:02:34

Jó írás. Mondjuk karigeri már jóval korábban leírta magát. Amíg az ellenzéknek ő a jollyjokere, addig hátra is dőlhetünk... Kedves baloldal, megérdemlitek egymást és gergőt is ... vele együtt a náci jobbikot is!

Pop40 2019.02.10. 22:05:29

Látom, nagyon fosnak a tolvaj fideszes elvtársak attól, hogy (nagy nehezen) összefog végre a balfasz ellenzék, és elküldi őket a büdös francba. :-)

Szarok rá, mit lendítgetett a jobbikos, meg mit csinált a hörr tévében Karácsony. Leszavazok bármelyikre, csak takarodjon Gecivitya, meg a maffiája.

És rossz hírem van, az ellenzékiek kb 90%-a ugyanígy van ezzel. :D

Szóval tisztelt blogger, megeshet, hogy új nyalnivaló segget kell majd keresned. Sorry.

ulpius66 2019.02.10. 22:25:59

@Pop40:

Értékelem az őszinteséged!

Bárkire, csak a "gecivityára" nem!

Egészségedre!

Fogadjunk, te egy liberális demokrata vagy!

A GYŰLÖLETEN KÍVÜL NINCS MÁS HÍVÓSZÓ SZÁMODRA!
(azért arra a vigyázz, a nagy gyűlöleted nehogy a szívedre menjen, aztán még elvisz a Devla ebben a nagy gyűlölködésedben......)

Jakab.gipsz 2019.02.10. 22:26:36

@math0: Szia Matyi !

Kis kedvenc "harcos ateistánk" , és a sátánfajzat globalista Soros csicskása.

Véleménye és statisztikája még a szamárnak is van.

Folytasd csak a hazudozásaidat, leszalámizod te saját magadat, ez bizony fájni fog, nem kicsit nagyon. Hi-hi. Jó látni, ahogyan szenvedsz.

csakegyvalaszto 2019.02.10. 22:29:12

@Pop40: "Szarok rá, mit lendítgetett a jobbikos, meg mit csinált a hörr tévében Karácsony. Leszavazok bármelyikre, csak takarodjon Gecivitya, meg a maffiája."

Sajnos ez az ország sokkal jobb pártokat érdemelne, csak nincs (pedig igény lenne rájuk). Amik vannak vagy tolvajok, bűnözők, vagy tehetségtelenek, vagy mindezek együtt.
Én annyit mondok, hogy nem tudom kire fogok szavazni, csak azt, hogy kire nem. És a Fideszre biztosan nem fogok. Szóval elvileg a teóriád áll, az ellenzék le fog szavazni egyfelé, de ez sajnos kevés lesz. Ha nem tudja megszólítani a bizonytalanokat vagy a fideszből kiábránduló/billegő embereket, akkor ez kevés lesz. Főleg vidéken, ahol az ellenzéknek nincs bázisa és komolyabb támogatottsága. Ha ezt nem oldják meg, akkor soha nem nyernek választást. Ehhez viszont komoly munka kell, amire nagyon rég óta nem volt példa. Sajnos. És ebben nem látok semmilyen előrelépést. Csak szájkaratét. Te láttál már ellenzéki pártot egy érthető víziót közölni, hogyha kormányra jutnak mit szeretnének (az nem válasz, hogy a másiktól se látunk)? Amíg ez így van, addig nincs változás, főleg ha nem tud egyik párt se megújulni, mert legalábbis én nem találok közöttük vállalhatót.

ulpius66 2019.02.10. 22:39:15

@csakegyvalaszto: "Én annyit mondok, hogy nem tudom kire fogok szavazni, csak azt, hogy kire nem. És a Fideszre biztosan nem fogok."

Akkor szavazz a Kétfarkú Kutyusokra!

Az a legértelmesebb ballibsi párt!

... és még programjuk is van!

ÖRÖK ÉLET! +20 ÉV!

ulpius66 2019.02.10. 22:40:48

.... ÉS AZ INGYEN SÖRT MÉG KI IS HAGYTAM!

Mondom!

Ők a legértelmesebbek a ballibsik közt!

Megoldó 2019.02.10. 22:51:12

A fidesz ellen akár egy sorosmigránssal is össze kell fogni. Nincs más esély a nemzethalál megúszására!

Pop40 2019.02.10. 22:52:18

@ulpius66:

Ja, ha szeretetből akarok majd továbbképzést, mindenképp egy fideszeshez megyek.
Ugyanott tartjátok, ahol a "hogyan ne lopj"-foglalkozásokat?

Pop40 2019.02.10. 23:03:25

@csakegyvalaszto:

"pedig igény lenne rájuk"

Ez sajnos tévedés. Sokáig én is hittem ebben, de az igazság az, hogy Mo-n nincs igény másra. A világ már csak olyan, hogy amire kereslet van, arra gyorsan lesz kínálat is. Mo-n pontosan azokra a pártokra van igény, amik jelenleg is léteznek. Megjelenhetne olyan párt, ami nem demagógiával kampányol, nem lopni akar, és felnőttnek nézi az állampolgárokat - aztán két hét múlva el is tűnne, mert kapna kb 1%-ot.
Sajnos itt csak az alapján lehet válogatni, hogy melyik banda csinál kisebb kárt - márpedig a fideszes hordánál nagyobb pusztítást senki nem végez.
Normális pártokra itt nincs igény. Sőt, lassan Nyugaton se - ha a több száz éve demokráciákban élő angolok, amcsik leszavaznak Johnsonokra, Mayekre, Trumpokra, akkor Mo, a maga 30 év demokratikus tapasztalatával még csak le sincs maradva.

Vitya amúgy nem most fog megbukni. Őt egy gazdasági válság után a saját szavazói takarítják majd el, mikor a leghülyébb fideszesnek is leesik, milyen "jobbanteljesítő" országot hozott össze.

tpl 2019.02.10. 23:06:29

@math0: jujj, te egy igazi IQ bajnok vagy, komám.

csakegyvalaszto 2019.02.10. 23:16:36

@Pop40: Lenne rá igény, és egy ilyen párt támogatott is lenne. Egyszerűen még nincs kínálat. Egy valamirevaló hozzáértő és hiteles ellenzéki párt simán kormányt tudna váltani, és puszta jelenlétével 2-3 jelenleg valamirevalónak vélt ellenzéki pártot meg is szüntetne. A bizonytalanokból és a fidesz szavazókból is nagy tömeget tudna elrabolni.
Közgazdászként azt tanultam, hogy a kereslet mindig megteremti a kínálatot, de szerintem valahogy ebben az országban nem működnek a közgazdasági alapfogalmak...
Olyanok vagyunk mint egy makrogazdasági fekete lyuk.

Nati Walter 2019.02.11. 00:23:15

@math0: a hipszter momentumos tempod alaján töled ez a szint :-)

Nati Walter 2019.02.11. 00:25:37

@csakegyvalaszto: ja és az se árt ha jobboldali.....mert már rohadtul elegünk van a baloldalbol---

Brix 2019.02.11. 00:26:23

Szerintem semmi nem történt: Karácsony Gergely éppen olyan szimpatikus maradt a balliberális szavazóknak. mint eddig... Hibázott? - akkor mi van? KI az aki nem, éppen ettől emberi! Túl átlátszó már a mostani kormánypropaganda , amely náci pártnak akarja beállítani a Jobbikot , a balliberális ellenzéket meg elvtelen megalkuvónak...A fő cél most az, hogy az ellentétes ideológiai platformon lévő pártok közötti együttműködést zátonyra futtassák a Jobbikot felszámolják ( 1 milliárdos ÁSZ-büntetés..) és a maradék szavazóit elszipkázzák... A demokratikus pártok között meg belső bomlasztók, ügynökök alkalmazásával gyengítsék az új alternatívák megerősödését...Karácsonnyal nincs semmi baj, a fő probléma, a nemtelen eszközökkel működő neofasiszta rendszer propaganda gépezete, amely minden népszerűbb ellenzéki arcot diszkreditálni akar!

rasztaszív 2019.02.11. 03:11:18

"A balliberálisok 29 évig aduásznak számító nácikártyáját pedig laza mozdulattal elhajítja, amit a Fidesz rögtön fel is húz ügyesen."

ebben az egy mondatban minden benne van.ami a baloldalnál "náci kártya",az a varangyos geci orbánnál már "ügyesség".
ELMÉSZ TE AZ ANYÁDBA,TE PATKÁNY.

Bkkzol 2019.02.11. 05:46:02

A riport végéréről hiányoltam még egy jeges vizes leöntést. Talán a februári idő miatt maradt el.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.11. 06:18:01

@Pop40:

Véget ért az idő, amikor gazdáid "normállis" pártjai uralkodnak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.11. 06:19:53

@Jakab.gipsz:

Brendel képtelen feldolgozni, hogy bár évekig ajánlkoztt a ballibeknek, le se szarták őt. Annyira trágár, hogy az még nekik is túlzás.

Dzendör Sztadiz 2019.02.11. 06:51:51

@rasztaszív: csakhát nehéz lesz ezután fasisztákolni. Karigeri kimondta az igazat: a baloldal olyan elvtelen, hogy akár nácikkal is összeáll, illetve még zsidó listázás is elfogadható.

Dzendör Sztadiz 2019.02.11. 06:53:32

@Pop40: ja, kimaxolod a balos elvtelenséget.

rasztaszív 2019.02.11. 06:57:17

@Dzendör Sztadiz: ebben reménykedsz?hogy majd ETTŐL nem lehet kimondani azt,hogy orbán fasiszta?ez valami rituális mágia?mert logikai alapja nincs.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 07:01:50

@A kiló nem százat jelent.:

1) a PS példája cáfol téged. Ezzel nem tudtál mit kezdeni.
2) "az előválasztásnak szélesbázisú, nagy gyűjtőpártoknál van értelme: nem a sereghajtóknak "

Nem te mondod meg, hogy minek van értelme, saggggdugaszkám! Az előválasztás káros nem lehet, és demokratikus. Az egyetlen kérdés, hogy egy párt akar-e erre időt és pénzt költeni. Ha akar, akkor ne ugass bele, kis phaxxxfejkém, nem a te dolgod!

Azt is elfelejted phaxxxxfejkém, hogy az MSZP-P egy választási pártszövetség, és a két jelölt a két pártból van. Azaz demokratikusan oldottak megy egy pártok közötti teljesen jogos vitát. Továbbá az is cél, hogy még szélesebb választási szövetség alakuljon, és még szélesebb körben népszerű jelölt legyen. Ennek jó módja az előválasztás.

Te ezt nem fogod fel, mert egy Dón-kóros, ratardált Fideszbárenc vagy.

3) "az a benyomásom, nem
csak a cikket nem érted, hanem a politikát se :)"

Fangod neked nincs a politikáról, kis singdugasz, azt hiszed, hogy ha neked valami nem tetszik, mert Orbán sigggggéből lógsz ki, akkor az bárkinek is érv. ÉRVED, az egy büdös nem volt.

4) "éppen az előválasztás mint olyan MELLETT érveltem"

Ja, láttuk. nagyon meg vagy te zavarodva, kis elme gyenge Orbán báronc!

A kommentben szereplő furcsa szavak azért vannak, mert a kis dektátor bloggernek az a mániája.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 07:03:29

szegény kis büdös blogger letiltotta azt a szót, hogy: "b.renc", amely arra utal, hogy pénzért kurtálkodik. sokan megmondhatták már neki, hogy kicsoda, és zavarja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 07:05:40

@Dzendör Sztadiz: nem, azt mondta, hogy egyedi esetben nem náci Jobbikos képviselőkkel is elképzelhetőnek tartja az egyeztetést.

és ezen te sipánkolsz, aki egy az egyben náci vagy, és a nácikra szavazol.

a Fidezs sokkal inkább náci párt, mint a Jobbik.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 07:07:49

@A kiló nem százat jelent.: szegény kis büdös blogger letiltotta azt a szót, hogy: "b.renc", amely arra utal, hogy pénzért kurtálkodik. úgy látszik, sokan megmondták már neki, hogy kicsoda, és zavarja, hogy egy kis büdös kurtág.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 07:10:52

@A kiló nem százat jelent.: ne csak azt tiltsd le, hogy "be'renc", hanem azt is, hogy "Fidesz", úgyis megírjuk, hogy egy büdös jurta vagy!

putris72 2019.02.11. 07:27:20

@math0: Mármint az a normális ember akik a Jobbik ellen kiment tüntetni,hogy oszlassák fel az a pártot,Most meg ugyan azokra,és az azóta történ szélsőséges antiszemita megnyilvánulásokra mondja azt,hogy nem is az? Már várom a balibek beismerését,hogy hát mi mindig is nácik voltunk,dehát kelletek a szavazok,és hát a náci veszéllyel való riogatás jól hozott a konyhára!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.11. 07:40:35

korrekt is osszefoglalo.

elvezettel nezem ezt az agoniat es almelkodok h mekkora szerencsem van h ennek tanuja lehetem, .kb mint amikor kiesett az szdsz 21ben.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.11. 07:44:35

@Brix: Karácsonnyal nincs semmi baj,"
na ez mutatja h a realitashoz semmi közötök.
'minden vllt mar ez, csak akasztott ember nem" mondta draga nagyanyam a komcsi idokben az akkori multifunkci káderekre.
karácsony pont ilyen mindenre alkalmas, de semmire sem való.

morgo1229 2019.02.11. 07:46:35

@math0: Elfogadhato ? Biztos egy imterjuy neztunk ? Teljes bukas. Felkeszuletlen gyenge no karizma puhapocs. Te nagyon buta lehetsz.

morgo1229 2019.02.11. 07:49:40

@Világít a torony: nem kellett a poszt. Eleg az interjut megnezni. Gyenge elvtelem faszok vagytok mind. Ugy szeretnem mar, hogy ha lenne a Fidesznek egy tokos ellenzeke. De mind szarok vagytok. Itt senki nem jart suliba vagy olvasott konyvet vagy utazott, hogy ne legyen fercember ?

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.11. 07:52:20

@math0: per pillanat bármilyen csúnya szót használhatsz. A tourette-szindrómások egyesületének ajánlásával készül a blog hetek óta. Így kedvedre anyázhatsz. Az ilyesmi a beszélőt minősíti, mit tudjuk. Normális néha egy-két káromkodást elkövetni, csökkenti a feszkót, de aki folyamatosan káromkodik és mást se tud, az ne számítson arra, hogy bárki komoly vegye.
Az előválasztásokkal kapcsolatban továbbra se cáfoltál semmit. Meg ez amúgy se matematika. Bárki tarthat előválasztást, akár a megszűnt MIÉP is tarthatna. Csak ahogy írtam: bohóckodás és nem szokás. Érted a magyar szavakat: NEM SZOKÁS. Lehet, de nem szokás. Bármit lehet. Olyannak is lehet lenni, mint Te, csak a legtöbben nem szoktak olyanok lenni, mert cikinek érzik. A nagypártoknál van értelme az előválasztásoknak, ahol sok irányzat. De rendszerint párton belül és nem egymással szembenálló pártok közt.

morgo1229 2019.02.11. 07:52:59

@Pop40: most szolok, hogy nagyot buktok majd megint.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.11. 07:56:10

@Brix: pánik van, ezt tudjuk. A HVG-től a 444-ig — amelyek nem a Magyar Idők és nem a 888 — ugyanazt írták a kérdésben. Belinkeltem a cikkeket. Az ATV-n magyarázkodott utána Karigeri. A szimpátia sokak körében nyilván változatlan, de az édeskevés, mert egy nagyon kis táborról van szó, amiből valószínű nagyon sokan azért most besértődtek vagy elbizonytalanodtak.

morgo1229 2019.02.11. 07:56:43

@Brix: nincs semmi baj a Karacsonnyal ? Dehat te is lattad, hogy gyenge nem sziporkazo nem felkeszult. Nulla.

morgo1229 2019.02.11. 08:04:03

@Bkkzol: LOL. Elkepzeltem ahogy csurog le a szemuvegén. Tényleg szegeny szerencsetlen minek ment el a Hir tevebe ?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:06:34

@putris72: a Jobbikban történtek változások, és az helyi, egyéni egyeztetés nem összeborulás. Ezt nem sikerült felfognod, mert idióta vagy, meg hát fizetnek érte. Sipákolsz itt, miközben a Viktorod egy Sorosbe'renc, a liberális internacionálé tagja volt, és még 2010-ben is Sorossal bazsevált.

xxxaralakok vagytok. te egy kis putris vagy.

Ennyit tudtok, ti Fideszes. elme-piszopaták, ti vagytok a magyar társadalom legalja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:06:50

@putris72: a Jobbikban történtek változások, és az helyi, egyéni egyeztetés nem összeborulás. Ezt nem sikerült felfognod, mert idióta vagy, meg hát fizetnek érte. Sipákolsz itt, miközben a Viktorod egy Sorosbe'renc, a liberális internacionálé tagja volt, és még 2010-ben is Sorossal bazsevált.

xxxaralakok vagytok. te egy kis putris vagy.

Ennyit tudtok, ti Fideszes. elme-piszopaták, ti vagytok a magyar társadalom legalja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:07:01

@putris72: a Jobbikban történtek változások, és az helyi, egyéni egyeztetés nem összeborulás. Ezt nem sikerült felfognod, mert idióta vagy, meg hát fizetnek érte. Sipákolsz itt, miközben a Viktorod egy Sorosbe'renc, a liberális internacionálé tagja volt, és még 2010-ben is Sorossal bazsevált.

xxxaralakok vagytok. te egy kis putris vagy.

Ennyit tudtok, ti Fideszes. elme-piszopaták, ti vagytok a magyar társadalom legalja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:08:38

@A kiló nem százat jelent.:

" A tourette-szindrómások egyesületének ajánlásával készül a blog hetek óta."

Meg is látszik rajtad.

"Az ilyesmi a beszélőt minősíti, mit tudjuk. "

Pontosan.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:09:28

@A kiló nem százat jelent.: "bohóckodás és nem szokás."

Ezek nem tények, és nem érvek. A blogod a bohóckodás.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:16:42

@A kiló nem százat jelent.: " A nagypártoknál van értelme az előválasztásoknak, ahol sok irányzat. "

Jajj, már megint pof án fo stad magad. Ha az ellenzék koordináltan akar egy jelöltet állítani a Fi desz szel szemben, és az MSZP pont ezt akarja, akkor az egy nagy pártalakulat, sok irányzattal.

Megint tátott száj jal rohantál bele a ph@ xerdőbe! Fi desz bé renc.!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:19:28

@A kiló nem százat jelent.: "Normális néha egy-két káromkodást elkövetni, csökkenti a feszkót, de aki folyamatosan káromkodik és mást se tud, az ne számítson arra, hogy bárki komoly vegye. "

Szegény Tourette-szindrómás vagy, aki meg akarja állapítani a káromkodás egészséges frekvenciáját. Pontosan ilyen berberség az egész blogod. Semmi más, mint hogy te kiállsz egy szál szaszban helikopterezni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:20:56

@morgo1229: Elfogadható. Azt kifejezetten írtam, hogy Karácsony nem volt a toppon geci profizmusban. De hát te funkcionális analfabéna vagy. Nagyon buta vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:23:45

A BLOGGER FIDESZES BÉRLISTÁN VAN

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.11. 08:24:45

@math0: mi van husi? csapkodsz mint egy ovodas.
hat saaaajnos ez van.
nektek feri kisfroccse jutott, a csaladoknak meg ujabb kedvezmenyek...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.11. 08:27:17

@Pop40:

"rossz hírem van, az ellenzékiek kb 90%-a ugyanígy van ezzel. :D
"

Ezt épp Tarlós választási eredménye cáfolja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 08:27:32

@FILTOL: nagy a baj egy olyan rezsimben, ahol a diktátor csili vili karácsonyfák ezrével könyörög a nőknek, hogy szüljenek, oszt mégis basznak szülni neki.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.11. 08:33:44

@Brix:

"A demokratikus pártok között meg belső bomlasztók, ügynökök alkalmazásával gyengítsék"

Honnan is ismerős ez a belülről bomlasztás-fóbia? Ja, Sztálin vite tökélyre, aztán nyomában Rákosi is nálunk.

"a fő probléma, a nemtelen eszközökkel működő neofasiszta rendszer propaganda gépezete, amely minden népszerűbb ellenzéki arcot diszkreditálni akar!"

Ugye neobolsevikot akartál írni?

morgo1229 2019.02.11. 08:34:07

@math0: na ez a baj veletek. Vitakeptelenek vagytok. Pedig mindenkinek jot tenne, ha tudnank beszelni.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.11. 08:38:18

@math0: drága, én már posztban megírtam, hogy Fideszbérenc és Soros-ügynök is vagyok egyszerre. Attól függően, hogy milyen idiótával hoz össze a sors. Te az 1-es típusú idióta lehetsz. :) Olvasgasd a Fideszről szóló posztokat inkább és ne húzd fel magad. Karigerit az akkor szintén "Fideszbérenc" 444 és HVG is ugyanígy lehúzta. Belinkeltem. Nem is fejtettem ki azt már, amit ők tők jól leírtak. Lépje ezen túl, barátom, mielőtt szívinfarktust kapsz. Kezdek aggódni érted.

kilonem100.blog.hu/2018/04/27/fideszberenc_sorosugynok

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.11. 08:39:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem jelen esetben Orbánnak semmi dolga nincs. Hátradől és kér egy kávét. "A helyzetünket könnyíti, hogy a szocialista–náci koalíció politikusai inkább komédiásoknak tűnnek, mint politikai vezetőknek. Megrohamozni a csukott ajtót, hasra vágni magukat tarkóra tett kézzel, pókemberesdit játszani a tévészékház lépcsőházának korlátján, ez inkább pályakezdő színészek útkereső próbálkozásának tűnik. Elnézést kérek Fábry Sándortól, de ez jobb volt, mint a szilveszteri kabaré. Ha hozzáadjuk azt is, hogy az országgyűlésben fizikai erőszakot alkalmaztak, randalíroztak, arcunkba nyomták a kameráikat, annyit mondhatunk az ellenzéki képviselőtársainkról, hogy talpig úriemberek. Talpig, no de onnan fölfelé… Hálás téma."

Világít a torony 2019.02.11. 09:06:27

@morgo1229: A családod helyet miért nekem címezted ezt szutykot, te igen szerény képességű?

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2019.02.11. 09:39:17

Nem zsidók listázásáról volt szó, hanem a kettős állampolgárokról. Elég nagy különbség.

arabok balrol 2019.02.11. 09:43:07

kit erdekelnek a ballib csicskak belharcai?

várúrfi 2019.02.11. 09:44:39

Csak az itt kommetelő zsidókat sajnálom.Kutya nehéz dolguk lehet, eddig a jobbikkal, most már Karácsonnyal is. A ballibeknek drukkolok, hogy a nagy nullán,pártocskáik fogyatkozó létszámán örömködjenek továbbra is. Az se baj, ha a bloggert kocsmai stílusban gyalázzák. Hiába, a proli mentalitás sose változik.

Világít a torony 2019.02.11. 09:46:58

@A kiló nem százat jelent.: Az, hogy ön mit gondol magáról, a lőtéri kutyát sem izgatja. A szösszenete árulkodó.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.11. 09:54:29

@math0:

Látom, tegnap nem tudtad kitombolni magadat a gigatüntin... Legközelebb kövesd Hatházi példáját, mássz fel magasra, majd mutasd meg a köldöködet mindenkinek.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.02.11. 10:22:05

@Pop40: " ... Szarok rá, mit lendítgetett a jobbikos, meg mit csinált a hörr tévében Karácsony. Leszavazok bármelyikre, csak takarodjon Gecivitya, meg a maffiája.
És rossz hírem van, az ellenzékiek kb 90%-a ugyanígy van ezzel. :D ... "

Csak az a baj, hogy kurcsányiták a maszopitákkal együtt jobbikostul mindenestül TALÁN vannak annyian mint a fityiszisták, ráadásul a következő választások (EP és önkormi) talán működik majd az összefosósdi, DE ugyanez majd 2022-ben már nem fog menni.
Orbán takarodása csak akkor fog megtörténni, ha a parlamenti választásokon nem indulnak a kurcsányiták és a maszopiták. Amíg ezek a 2006-os érintettségű kurafiak indulnak a parlamenti választásokon, addig a fidesz simán megnyeri azt.

Minden ballib bérretteg 2019.02.11. 10:46:04

A karaván halad a ballib kuyta ugat.

De azért sokat ne foglalkozzon senki a math0 féle bérrettegőkkel.
Pénzért okádnak, de magasról leszarhatóak. :DDD

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.11. 10:48:22

@Világít a torony: A megjegyzésed arról árulkodik, hogy magasról teszel más emberek véleményére, ami nem szép, nem túl demokrata. Engedjed már meg, hogy a magam módján ne szeressem az Orbán-kormányt, és ne kelljen mások hisztériáját átvennem. Csőpá.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.11. 10:49:57

@Minden ballib bérretteg:

Szerintem Brendel Matyó nem pénzért csinálja. Ő meggyőződésből olyan hülye. Na meg itt gátlástalanul kiélheti a Tourette-szindrómáját.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.11. 10:50:28

@math0: köszönöm, hogy megtisztelsz mégis és törzsolvasóink közt, sőt törzskommentelőink közt tudhatunk. Én szív téged, Mátyás.

gigabursch 2019.02.11. 11:01:02

No, amíg a baloldalt ilyen brendelek próbálják erősíteni az észérveikkel és ilyen Krausz Gergők a tetteikkel, addig én csak egy kávét kérek.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.11. 11:11:34

@math0: szerinted egy anya orbánnak szül?
beteg vagy husi, kezeltesd magad mert látom a tegnapi sokkot nem tudtad még kiheverni.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.11. 11:13:04

@rockseiaXLL: végre valaki emlékszik...
ettől függetlenül bohózat, hogy az akkori hazug antiszemtia kampány amit a libsik nyomtak most amind a saját pofájukban hullik vissza.
én csak egy kévét kérek.

Világít a torony 2019.02.11. 11:14:10

@A kiló nem százat jelent.: Aki észt oszt, annak ilyesmire igazán illene felkészülnie. Nem kell ezen megsértődni, sem ezt a hisztit lenyomni. Nem teszek más véleményére, amennyiben az vélemény. Ez inkább tűnt megállapítások tömkelegének, mintsem véleményeknek.
Ezt a "CsőPá"-t meg hagyni kéne, annyira megalázóan faékszerű. Olyan magasról teszek szagú, nem?

Kivlov 2019.02.11. 11:34:59

karácsonyfa még zuglót is megsz*patta a parkolással, az is ráfizetős.
mi lenne itt, ha rászabadulna az egész városra?

2019.02.11. 12:08:14

@math0: valamit elszúrtál, mert le lehet írni, hogy bérenc.

Ad Dio 2019.02.11. 12:19:15

@Bkkzol:

:-D ez az első értékelhető hsz a témához.

bgp 2019.02.11. 12:31:42

@ulpius66: ez a karacsun ez vicc, vagy komoly?

ulpius66 2019.02.11. 12:42:17

@bgp: Hát persze, hogy komoly!

Viccnek dúrva lenne!

ulpius66 2019.02.11. 12:46:46

népszava.hu

"A résztvevők a Hősök terén azért várakoztak, mert a létszámuk nem haladta meg a 100 főt, a rendőrök nem engedték őket az úttesten vonulni. Libasorban állva számolták, mennyien lehetnek. Mivel végül meglett a százas létszám, a demonstrálók elindultak az Andrássy úton."

Hát kb. ennyi az ellenzék tegnapi hiper- szuper- extra- giga- mega- tüncikéjéről.

Úgy fogdosták össze az arra sétálókat, hogy a gigatüncikén meglegyen a száz fő!

Ehhez tényleg csak gratulálni lehet!!!!!!

ulpius66 2019.02.11. 12:53:16

Ennél gigább mán csak az "ÖSSZELLENZÉKI PÁRTOK ÉS SZAKSZERVEZETEK" TÜNCIKÉJE VOLT A VÁRBAN ÉS AZ ÁSZ-SZÉKHÁZNÁL.

A szervezésben részt vett 12 ellenzéki párt, 28 szakszervezet és mintegy 152 civil-szervezet.
..és természetesen az összes ballibsi média!!!!!!!

Össze is jött mintegy 400 emberke... mán a ballibsik értékelése szerint!

Ehhez a gigatüncikéhez is csak gratulálni tudok!

Pedig még a Berendel Matyi is részt vett a szervezésében!

... és még majdnem felszólalt a "rohadt kis prolilány" is Félegyházáról, de aztán nem engedték el otthonról!

erikgross (törölt) 2019.02.11. 13:35:22

miért etetitek szardelmatykányt?

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.02.11. 14:28:28

Orban Viktor Urnak Koszonjuk!

Hogy immar valasztasi even kivul is dol a penz! Koszonnyuk!

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.11. 14:40:31

@Világít a torony: most mit hisztizel, ha belekötsz valakibe, ne számíts arra, hogy meg fogja köszönni, a cső és a pá, pont az az udvariasság, amennyit a szimpla kötözködésekre szánni érdemes, hogy tudd, hol a helyed... :) Remélem most már tudod. :D

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.11. 14:42:13

@morgo1229: Kemény szavak, de én is így érzek: "nem kellett a poszt. Eleg az interjut megnezni. Gyenge elvtelem faszok vagytok mind. Ugy szeretnem mar, hogy ha lenne a Fidesznek egy tokos ellenzeke. De mind szarok vagytok. Itt senki nem jart suliba vagy olvasott konyvet vagy utazott, hogy ne legyen fercember?" — kb. ennyit szeretnék én is elérni.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2019.02.11. 14:46:06

@Kolompár Magneto: Le volt tiltva korábban pár káromkodással együtt, mert Math mást se írt, csak ezt, de végülis megtanultam átugrani a beírásait, amúgy szeretemelolvasni a kommenteket, ha időm van rá — egy ideje név alapján tudom, hogy miken kell inkább átgörgetnem...

ételizésítő 2019.02.11. 15:05:16

Lehet,hogy Puzsér tudna a jobboldalról szavazókat szerezni, de a baloldalról meg sokkal többet tántorítana el, mint amennyit a jobbról szerez.
Puzsér egy agyatlan pöcs, egy pojáca.

Bár tény, hogy a zuglói ügyeket nézve (parkolócég stb.) nézve Karácsony sem alkalmas semmire, egy korrupt fasz ő is csak, azt nézi, hol tud többet lopni. Az tényleg szánalmas, hogy a baloldalon nincs egy alkalmas ember sem.
Marad Tarlós, akit szintén nem szeretünk, de még mindig kevesebbet baszott el, mint az elődje, egyetlen nagy bűne a BKV állapota és az, hogy még mindig nem időalapú a jegyrendszer, pedig azt már a mostani állapotban is be lehetne vezetni egyetlen rendelettel, mivel minden járgányon bélyegzős jegykezelő van. Ez Európa sok országában így működött már a 90-es években, nem elektronikus rendszer volt, hanem sima időbélyegző, és onnantól (várostól függően) 60-90 percig volt érvényes a jegy. És ez az idő az utolsó járatra való felszállást jelentette, nem az arról való leszállást.

simonpali 2019.02.11. 15:27:54

Nocsak, az MSZP-t még ki kellett végezni?Jó tudni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 06:40:24

@A kiló nem százat jelent.: "Fideszbérenc és Soros-ügynök is vagyok egyszerre. "

hét akkor te idiótább vagy egy Fidiótánál.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 06:41:30

@Kolompár Magneto: ez a kis cenzorbuzi idióta minden nap azzal kel, hogy változtat a cenzúrán egy kicsit. ez az élete, a mindene. amikor én írtam, nem lehetett leírni azt, hogy "bérenc"

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 06:55:53

@FILTOL:

"szerinted egy anya orbánnak szül?"

nem, épp az ellenkezőjét írtam:

"basznak szülni neki. "

tudom, hogy ti funkcionális analfabénák vagytok, de miért reklámozzátok?

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 06:57:23

@morgo1229: ti vagytok vitaképtelenek. most se írtál egy büdös érvet sem.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 07:49:28

@Jakab.gipsz: "Véleménye és statisztikája még a szamárnak is van. "

Neked nincs statisztikád, csak nagy pofád. Szóval saját mércéd szerint még a szamárnál is szamarabb vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 07:50:24

@Jakab.gipsz: "Véleménye és statisztikája még a szamárnak is van. "

Neked nincs statisztikád, csak nagy pofád. Szóval saját mércéd szerint még a szamárnál is szamarabb vagy. Ugyanez igaz a bloggerre is. Nektek csak véleményetek van, érvek, tények, statisztikák nélkül. Na ez az, ami még a retardált szamárnak is van.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 08:42:23

@Brix:

"Karácsony Gergely éppen olyan szimpatikus maradt a balliberális szavazóknak. mint eddig... Hibázott? - akkor mi van? KI az aki nem, éppen ettől emberi! Túl átlátszó már a mostani kormánypropaganda , amely náci pártnak akarja beállítani a Jobbikot "

Most akkor írj K. Gergely helyett Hitlert, a Jobbik helyett pedig az NSDAP-t.

A helyzet persze ennél is rosszabb. K. Gergely ominózus kijelentése után (nem nácizmus a zsidók listázása) már az amúgy politikai jelentéktelenségbe süllyedő maszop is náci párttá vált, hiszen a hallgatásával egyetértését fejezte ki K. Gergellyel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 08:44:21

@Pop40:

"Mo-n pontosan azokra a pártokra van igény, amik jelenleg is léteznek. Megjelenhetne olyan párt, ami nem demagógiával kampányol, nem lopni akar, és felnőttnek nézi az állampolgárokat - aztán két hét múlva el is tűnne, mert kapna kb 1%-ot."

Tehát következésképp szerinted is a népet kellene leváltani. :P
süti beállítások módosítása