A kiló nem százat jelent.

Ennyi idióta, ellentmondásos szabállyal még sosem védtek meg minket magunktól

2021. május 22.

Mutáns jogász-virológus hibrid legyek, ha értem. Egy ismerősöm lefordította magyar nyelvre a jelenleg hatályos járványvédelmi szabályozást:

§1. Ha egy [szabadtéri szórakozóhelyen] nem szól a zene, akkor bemehet bármennyi ember védettségi igazolvány nélkül,

a.) de ha "szervezetten" isznak, akkor már csak ötszázan.

b.) viszont, ha elkezd játszani egy zenekar, akkor ki kell mennie annak, akinek nincs védettségi igazolványa,

c.) kivéve, ha menyasszony is van, mert akkor nem kell az igazolvány, de csak kétszázan maradhatnak "bent".

Vírus legyen a talpán, aki ezeknek az előírásoknak meg tud felelni!

A hangos élőzene vagy egy fehér ruhás fiatal nő járványtani jelentőségét még évszázadokig emlegetni fogják a kultúrtörténészek. Régebben egy fekete macska látványától fagyott meg az erekben a vér vagy egy kéményseprő feltűnését kapcsolták össze a jószerencsével, némileg a tűzesetek statisztikai adataira nézve megalapozottan. Kötve hiszem, hogy a modern járványtani rendeletek megalapozottsága túlmutatna a fekete macskánál és a péntek 13-nál megfigyelhetőeknél.

Avagy: ezek után ki az, aki beveszi, hogy ezek a másfél évben hetente változó rendeletek bármennyire is megalapozottak, kit ösztönöz ez normakövetésre? Hogyan érezzem így magam jó polgárnak, amikor nem megyek át ezeken a hol itt-hol ott felbukkanó "pirosokon". Bárhogy forgatom: nincs értelme.

Miután fél Magyarország már ténylegesen be van oltva, világszerte dolgoztak ki egészen hatásosnak bizonyuló gyógymódokat a COVID-ra, jelentősen javult a betegségből felépültek aránya, nem terhelődött túl az egész ellátórendszer sehol, zuhanóban az esetszámok, a lélegeztetőn, intenzíven lévők száma, még a mindenféle halállal felbruttósított napi halálozások száma is.

CSODA TÖRTÉNT!?

188453222_4597981296896821_6793840785547621842_n.jpg

Meg jöhetnék azzal, hogy sem a márciusi iskolanyitás, sem az áprilisi terasznyitás nem járt semmilyen következménnyel. Ó milyen szörnyű lehet ez az ellendrukkereknek, járványhírszerkesztőknek, a pofára esett celebtudósoknak, akiknek még egyik rémisztő jóslata sem jött be az elmúlt másfél évben, ugye? Miközben a legtöbb járványtani összefüggésre nemhogy orvosi diploma, de egy elsősegély tanfolyam elvégzése nélkül is rég rájött a legtöbb ember: a COVID, akár az influenza szezonális, nyárra eltűnik teljesen, és bizony, aki nem egészséges, az jobb, ha vigyáz, mindenki más meg ahogy teheti élje az életét, mert egy van belőle.

És igen, a jóval korábbi TELJES NYITÁS sem járt Texasban SEMMILYEN következménnyel — akkor még csak 13%-os átoltottságnál. Kimutatták, hogy sem a maszkrendeletek, sem a lezárások nem voltak sem pozitív, sem negatív hatással a járványra.

coronavirus-data-explorer_2.png

Mit szőrözünk akkor? Mit akarunk méricskélni? Mit húzd-meg-ereszd-megezünk? Kivel szórakozunk? Magunkkal? Kit akarunk átverni? Meddig várunk és mire? 

Tök mindegy. Aki rá van csavarodva a szigorításokra, nem fogja megérteni. 

Ideje volna megbarátkozni a gondolattal, hogy minden egyes egészséges emberben potenciális vírusterjesztőt látni a történelem legnagyobb tudományos tévedései közé tartozik. Pont.

A tünetmentes fertőző mítosza

"akitől" itt rettegünk vagy rettegtetve vagyunk másfél éve folyamatosan, nyilvánvalóan eltúlzott.

A tünetmentes fertőzés elképesztően ritka és az ismert összefüggések miatt főleg másik tünetmentes, gyorslefolyású fertőzéshez vezet csupán. A betegség súlyossága ugyanis a vírus dózistól függ és az alany fogékonyságától. Egy tünetmentes fertőző általában kevés vírust bocsát ki magából. 

De ezen túl még járvány idején sem fertőző a tünetmentesek zöme, egyszerűen, mert nem is fertőzött. Fertőzöttel találkozni jóval ritkább esemény, minthogy mindenkit bezárjunk miatta. Sőt a tünetmentes fertőzöttel való találkozás az egészségesek számára mindig is "ajánlottnak" számított. Egyfajta természetes "oltakozás" ez, amit az emberiség tudat alatt évmilliók óta csinál: kézfogással, ölelkezéssel, csókolózással és számos ezeknél bizarabb módon. A (nem celeb) tudósok variolációnak hívják és alkalmazzák is. Az egészségesek kicserélik egymás között a kórokozóikat. Míg a betegektől mindig is távol tartotta magát mindenki. És fordítva.

Tudjuk azt is, hogy világszerte a súlyos megbetegedésekhez és halálesetekhez vezető fertőzések a normál társadalmi érintkezéstől távol és többnyire elzárva történtek: idősotthonokban és kórházakban. Magyarán márcsak ezért is mindegy, hogy elmész-e arra a koncertre, kiülsz-e arra a teraszra, kezet fogsz-e azzal a barátoddal.

És tudjuk, hogy a tények az utolsók, amikre az emberek világnézetüket, döntéseiket, véleményüket alapozzák. A politika szintjén meg pláne. Kb. ennyi. 

A blog 2015 végén azért indult, hogy az ideológiai szekértáborokon túllépve tiszta vizet öntsön a pohárba.
Olvasottságunk 2020-ban lépte át az egymilliót.
Posztjainkat számos országos és helyi portál megosztotta vagy hivatkozta az Indextől a Mandinerig, a Mércétől a Propellerig, a Hírolvasótól a Kapuig, a Balmixtől a social mediáig...
Köszönöm, ha lájkolod és megosztod írásainkat, kövess minket: facebook.com/kilonem100, ha támogatni szeretnél: patreon.com/kilonem100 — köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://kilonem100.blog.hu/api/trackback/id/tr1516568672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gezenta 2021.05.22. 19:44:28

Nyugasson a tudat, hogy Covid ügyben nálad nagyobb idióta kevés van. Az a több tonnányi agyatlan faszság és aljas, sunyi mocskolódás, amit az elmúlt egy évben itt összehoztál, orvosok, tudósok és ki tudja még kik ellen, akik a járvány visszaszorításán dolgoztak, életeket mentettek, míg te a monitorod mögött ülve a kis hazugsággyáradat építgetted, nos az nehezen alulmúlható teljesítmény.

Jehovah’s Witnesses 2021.05.23. 08:22:46

Fel kéne már fogni, hogy komoly a helyzet és nem ez a köcsögösködés ideje, meg témája!
Kurva jó, amikor valaki kimatyizik valami ellentmondást egy pitiáner részterületről és boldogan rombolja vele a nagy erőfeszítésekkel elért eredményeket!
Ki a faszomat érdekelnek azok, akiknek a legnagyobb problémájuk a teraszozás és ebben akarják megélni demokratikus egyéni jogaikat? Az esküvő még rendben is van, de hogy nem tudnak elmenni koncertre, meg pl. Kökény Attila sírva jelenti be, hogy kétkezi munkára kényszerül szegénykém, ami egy cigánynál rosszabb, mint a halál, hát ne várjatok együttérzést! Nem kell agyalni, tartsd be az előírásokat, ne lázadozz!

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2021.05.23. 10:20:20

@Gezenta: idézz egy mocskolódást tőlem...! Nem tudsz. Én úgy látom te mocskolódsz itt is egyedül huszonnyolcadik fikanickeden!

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2021.05.23. 11:26:05

Marhaság kedves @Jehovah’s Witnesses: de kell agyalni. Ezért van a média, a blogok, az értelmiségnek ez a dolga, ha nem agyalnánk, akkor eleve nem lenne bevezetve semmilyen szabály és a fákon élnénk.

dzsambar 2021.05.23. 14:14:52

@Gezenta: fel kéne már fognos, hogy egy szerencsétlen fasz vagy.

dzsambar 2021.05.23. 14:15:56

@Jehovah’s Witnesses: igazi mocskos, tűrhő paraszt vagy, csak szeretnélek megnyugtatni

gigabursch 2021.05.23. 21:59:36

Algoritmizálni kell.
Egy négy szintes ha függvény excell alatt.

Tiriáda 2021.05.24. 14:42:48

Na, mégegy vírustagadó, oltásellenes balfasz blog, de hiányzott már.

Gődény pártjába nem vettek fel, faszfej?

Piffu 2021.05.24. 22:32:18

@Tiriáda: Te rohadtul pszichopata vagy Zsóti...nárcisztikus pszichopata...

Piffu 2021.05.24. 22:32:45

@A kiló nem százat jelent.: Dehogy mégegy. Ugyanaz, ez még mindig kedvenc "tudósunk".

Piffu 2021.05.24. 22:40:13

@Gezenta:

"Nyugasson a tudat, hogy Covid ügyben nálad nagyobb idióta kevés van, de hozzád hasonló aljas ember azért van bőven. Elég a ballibbant víruslobbistát végigolvasni. Rátok a valóság semennyire sem hat. Az a több tonnányi agyatlan faszság és aljas, sunyi mocskolódás, amit az elmúlt egy évben itt összehoztál, orvosok, tudósok és ki tudja még kik ellen, akik a plandémia visszaszorításán dolgoztak, életeket akartak menteni, ahelyett hogy kinyírjátok őket,addig a hozzád hasonló aljas (vagy mélyostoba) pont leszartátok és leszarjátok az embereket. Nektek csak a saját életetek és zsebetek számít. És oltári nagy senkik vagytok egy Bhakdi profhoz, egy Dolores Cahill profhoz képest. Hányas hirsch-indexed van Bézsé?
Amíg te a monitorod mögött ülve a kis hazugsággyárat erősítetted, addig ezek a valódi tudósok az emberek érdekében dolgoztak és dolgoznak a mai napig. Nos, amit te, és a magadfajta áltudósok műveltek, az ám a nehezen alulmúlható teljesítmény. Mondanám, hogy szégyellheted magad, de a magadfajta nem ismeri ezt az érzést...
Az viszont bíztató, hogy egyre jobban elgurul a gyógyszered, egyre idegesebb és egyre trágárabb vagy, nem irigyellek, egyszer el fogtok számolni, és ezt szerintem te is tudod.

Piffu 2021.05.24. 22:49:31

@Jehovah’s Witnesses:

" Nem kell agyalni, tartsd be az előírásokat, ne lázadozz!"

Hát, te nem is agyalsz, ez tisztán látszik...
Az idióta előírásokat idiótáknak találták ki, akik nem lázadoznak soha az idióta törvények ellen sem. Ha nektek azt mondaná valamelyik korifeus, hogy vetessétek ki a vakbeleteket, mert akkor elkerülitek a rettentőhalálos vírust, akkor ti tülekednétek a vakbélkivételért, egymás sarkában.

Etniez 2021.06.06. 17:31:08

@Piffu: ballib?
Barátom, ő itt a vírus ellen hadakozik.

Két hónapja azt hallgatjuk, hogy oltásellenes baloldal.

Most akkor melyik?

Ui: index hogy kiherélte a blogketrecet, sok volt a kormánykritikus írás

Glokta 2021.06.07. 00:34:55

@Etniez: Szerintem te megpróbálsz egy elképzelt képet rávetíteni Piffura.
Ő nem a kormánymédiából, hanem az alternatív 'járványszkeptikus' médiából tájékozódik, számára mind a kormánypártiak, mind az ellenzékiek többsége víruslobbista, és Boldogkőit egyszerűen az ellenzéki ('ballib') csoportba sorolja (érthetően).

Etniez 2021.06.07. 18:26:02

@Glokta: Én nem tudom, elvileg az oltásellenes baloldal része vagyok, holott az egész család túl van a második oltáson, még a nagyszülők is. Kicsit össze vagyok már zavarodva.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2021.06.07. 18:34:03

@Etniez: már ne haragudj, de aláírtál valamit az "oltásellenes baloldalnak"? Még én sem írtam alá semmit, annak ellenére, hogy de jure része vagyok az összefogásnak helyben. Ettől még nem kell közösködnöm minden őrültségükben.

Legjobb példa: szombaton azok tüntettek tömegesen, akik egészen addig azon hisztériáztak, hogy nem nyithatjuk vissza az iskolákat.

Most akkor magyarázd már meg nekem, hogy 1. ki a következetes, én vagy ezek az ütődött politikai élősködők 2. kinek lehet igaza, ha többek között ez a hisztéria sem jött be nekik viszont nekem MEGINT igazam lett, mint ahogy COVID-ügyben mindig.

Etniez 2021.06.07. 19:18:51

@A kiló nem százat jelent.: A covid helyzet dinamikusan változik, nem lehet valakit azért hibáztatni, mert más volt a véleménye.

Csak a hülyék ragaszkodnak a véleményükhöz, az okosak megtudják változtatni a megismert tények alapján.
Én a járvány kezdete óta mondom, hogy a covid beltérben terjed, minden outdoor korlátozás hülyeség.

Nem írtam alá senkinek semmit, csak megy a lózung az oltásellenes baloldalról (mostanában már kicsit halkabban), márpedig ha a politikai skálán van a fidesz meg a ballibek, akkor inkább ballib szeretnék lenni.

Piffu 2021.06.08. 19:38:12

@Etniez: Oltásellenes baloldal? Na ne röhögtess. Nem oltásellenes a baloldal, csak "kínai-orosz-oltásellenes"...a balos vakcinadílereknek még sokkal jobban elgurult a gyógyszerük, mint a kormánydílereknek...egyik idiótább, mint a másik. (vagy inkább egyik aljasabb, mint a másik)

Piffu 2021.06.08. 19:39:54

@Glokta: leszámítva azt, hogy minden "oldal" médiájából tájékozódom, mindenhol elolvasom még a leggyökerebb, legkorpásabb hajú vírusfetisisztát is, (mert az összképhez ez is kell) - a többiben igazad van.

Piffu 2021.06.08. 19:41:29

@Etniez: ""

Pontosabban a covidhazugságok változnak dinamikusan, akár 180 fokos fordulattal is, ami minimum el kellett volna gondolkoztasson minden értelmes embert, de nem így történt.

Piffu 2021.06.08. 19:42:39

"A kínai „Covid19” vakcina szabadalmaztatását már 2020 februárjában kérték, amikor még meg sem hirdette a WHO a pandémiát. A kérelmet beadó kutatóorvos rá 3 hónapra ismeretlen ok miatt elhunyt - olvasható az Informatia Libera oldalon."

mediaforras.com/az-elso-pillanattol-kezdve-hazudtak-772

Etniez 2021.06.09. 14:23:23

@Piffu: Mondanál egy tényként kezelt "covid-hazugságot"?

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2021.06.10. 08:13:15

@Etniez: már mondott ezret. Te vagy, aki folyamatosan torzítva, megmásítva, hiányosan adja vissza mások gondolatait és a megismerhető tényeket, ami rettentő fárasztó.

And37 2021.06.10. 15:36:29

@Piffu: nini, itt még írogattok? :) Rég jártam erre.

"Pontosabban a covidhazugságok változnak dinamikusan, akár 180 fokos fordulattal is, ami minimum el kellett volna gondolkoztasson minden értelmes embert, de nem így történt. "

Ez lehet hogy fura dolog, de két dolgot jelenthet: sok politika került bele, vagy sok tudomány.
Előbbi esetén nyilván nem fura mert kb. megszokhattuk hogy pl. megvédik a nyugdíjunkat hogy ne tőzsdézzék el mások, aztán véletlen MOL-t vesznek tőzsdén belőle, és kiszervezik államfüggetlen alapítványba, de ilyen ez a popszakma.

Tudomány esetén annak, aki műveli (tágabb értelemben), megint nem fura, de aki csak most először látja, hogy pl. azt mondják, hülyeség a maszk, utána meg azt, hogy kötelező, annak nem csoda, ha felhúzódik a szemöldöke, ugyanúgy mint a ne igyunk tejet, de igyunk tejet. Van néhány sejtésed, körbejárod, levonod a következtetést, valaki nem ért veled egyet, más irányból járja körbe, megcáfol, harmadik valaki kap egy szponzort aki sugall bizonyos következtetéseket, és ha nem leplezik le, mindenki szív miatta egy ideig. :)

Amikor arról dumáltak, hogy laborszökevény a vírus, alapértelmezésben a legtutibb összeesküvés-elmélet, legjobb pletykaalap szóval nyilván terjedni fog, és értelmesebb ember élből visszautasítja, ha bizonyíték nélkül hallja. Aztán ha olvas róla cikket ahol leírják, hogy 2013-ban volt ilyen betegség, csomó bányász megkapta, pont az a labor vizsgálta stb stb., akkor mindjárt jön a 180 fokos fordulat.

Amikor Bossche úr arról beszél teljesen tudományos megalapozottsággal, hogy tomboló járvány idején védőoltva tökéletes lehetőséget biztosítunk a védőoltást megkerülő fajták kialakulásához, és ezért Izraelben májusban újra felszalad majd az esetszám és így járt a világ, lehetne igaza is, de amikor megnézed a statisztikákat, utólag kiderül, hogy nem, és jöhet a fordulat. Mondjuk ettől még nem győztük le a cuccot, úgyhogy valahol máshol még bejöhet a jóslata. www.worldometers.info/coronavirus/country/israel/

Amikor kilonem100 arról ír, hogy "MEGINT igazam lett, mint ahogy COVID-ügyben mindig", akkor az... még vár a 180 fokos fordulatra, mert k.ra nem volt mindig igaza, de hát ez egy blog, nem tudomány, és a demagógia a populistáknak is bejött, másnak is bejöhet. Nagy léptékben, távolról nézve sok mindenben nagyobb igaza volt mint sok vírusrettegőnek vagy oltásellenesnek, szóval az irányt jól lőtte be mindenesetre. Még ha sok részletben tévedett is, mert pl. azt mondta, hogy Indiában nem COVID van, hanem médiahiszti, aztán mégis sikerült egy teljes blogbejegyzést írnia az indiai médiahisz... COVID-ról, ami alatt egy konkrét COVID-ügyben tett állítását cáfoltam, tehát... mindig igaza volt? Fenét. De jól hangzik. :)

Amikor olyasmit állítasz, Piffu, hogy a vakcinák miatt terjed jobban a vírus és különben nem is nagyon lenne, az olyan mint mikor azt állítják, hogy azért van sok vírusos, mert mérik, különben nem is lenne, vagy hogy a PCR nem alkalmas a kimutatására mert benézi az influenzát is. Szerintem hülyeség, mert megnézem a német grafikont:
graphics.reuters.com/world-coronavirus-tracker-and-maps/countries-and-territories/germany/ és azt látom, hogy a folyamatosan növekvő oltottság és az ettől függetlenül hullámzó esetszám között nincs összefüggés. És ha ennek a különbözőségére nem tudok jó magyarázatot adni, viszont az összefüggést alátámasztó adatokat meg tudom cáfolni, mert a berobbanó járvány nyilván emelkedő görbét eredményez, és a felfutó oltásszám meg nyilván pont felfut, akkor ez van, ameddig nem olvasok el egy év múlva egy, az összefüggést alátámasztó meggyőző cikket, addig nálam ez a Piffuval egyetértő 180 fokos fordulat hiányozni fog.

Etniez 2021.06.10. 16:58:22

@And37: Jól összefoglaltad, én nem látom azokat a nagy covid-hazugságokat, csak a tények folyamatos megismerése utáni vélemény változásokat.

A Covid új, még tanuljuk.

And37 2021.06.10. 20:31:24

@Etniez: Azért lassan jó lenne, ha véget érne a tanfolyam...

Piffu 2021.06.13. 19:25:57

@And37:

Bár nyilván van élet a covidon kívül is, úgy tűnik, erős kormányzati (és ellenzéki) törekvés van rá, hogy ez ne így legyen. Tehát persze, írogatunk, amíg még van miről és amíg nem visznek el érte :)
Szerencsére (vagy ez nem szerencse, hanem evidencia? nem tudom...) egyre több orvos, virológus, mikrobiológus, patológus "áll elő a farbával" és vállalja fel a meghurcoltatást, az alázásokat, az elhallgatásokat azért, amiért nem lapít tovább, mint az a bizonyos sunyi szar a fűben. Meg aztán naponta jönnek a kis apró hírecskék, amelyek persze elvesznek az oltáspropaganda harsogó ordibálása mögött - ilyen megállapítás, olyan megfigyelés, ilyen halott, olyan mellékhatás, itt egy kártérítés, ott a sok tüntetés.

"Ez lehet hogy fura dolog, de két dolgot jelenthet: sok politika került bele, vagy sok tudomány."
Ó, dehogy, ez még sok mást is jelenthet - sok gonoszság, sok hatalom- és pénzéhség és kevés lelkiismeret.

"Tudomány esetén annak, aki műveli (tágabb értelemben), megint nem fura, de aki csak most először látja, hogy pl. azt mondják, hülyeség a maszk, utána meg azt, hogy kötelező"

Német orvosok vették a fáradtságot és összegyűjtöttek (már nem emlékeszem a pontos számra) 40-50 publikációt kb. 1970-től a maszkviselés hasznáról, vagy haszontalanságáról, köztük egészen érdekes és meglepő kísérletek is napvilágot láttak és publikálva lettek. (pl. maszk nélküli operációkról...). Aki "műveli" a tudományt? Ugyan, nem támpont. Az orvosok egy része megőrült (vagy megdöbbentően tudatlan, vagy megdöbbentően erkölcstelen), más részük (tisztelet nekik) egészen mást mond és "gyakorol".

"Az összeesküvéselmélet egy csodálatos varázsszó - valami olyasmi lehet, mint a "Szezám tárulj" - csak ez működik is. Ha megfelelő ember megfelelő embereknek kimondja ezt a szót, azok elveszítik a józan eszüket - a másodperc töredéke alatt. Valami titkos wuduu szó lehet - de legalábbis azok nagy része, aki használja ezt a szót, szerintem 99 %-ban nem ismeri a szó eredetét, mikor, hol, miért és kik kezdték el használn (használtatni) ezt a varázsszót.
(A maradék 1% pedig a szó megalkotói közül kerül ki).
Oknyomozó riporterek már tavaly március tájékán leírták azt konkrétan, hogy mikor, hol és kik, milyen pályázati pénzekkel kísérleteztek koronavírus emberi tüdőszövethez kapcsolásán. Nincs ebben semmi konteó. Hogy a média, mint negyedik hatalmi ág mit kíván megosztani nagylétszámú hírfogyasztóval, az már egy másik kérdés.

" értelmesebb ember élből visszautasítja" - dehogy. Értelmesebb ember igyekszik - legalábbis nagyjelentőségű ügyekben - utánajárni ilyen esetben minden forrásnak és nem nyeli be gyomorszájig a túl keményen tolt propagandaszöveget, hanem nagyon is megpróbál utánajárni az információknak. Pláne, ha érzi, hogy valami nem stimmel.

"lehetne igaza is, de amikor megnézed a statisztikákat, utólag kiderül, hogy nem, és jöhet a fordulat."
Hogy derült ki számodra, hogy nem volt igaza? Ja, meg statisztika? Covid idején?

"tisztánlátást, ill. az ehhez szükséges adatokat szeretném látni.
Statisztika:
Mivel a KSH-t már többször rajtakaptam a múltbeli adatok módosításán,
www.virusinfok.hu/wp-admin/upload.php?item=5013
az EUROMOMO-hoz fordultam. És majd leestem a székről.
2020. júliusában tettem közzé Kovács Adorján professzor írását.
www.virusinfok.hu/2020/07/14/dr-adorjan-f-kovacs-lehet-hogy-az-emberek-inkabb-a-lockdown-mint-a-covid-19-kovetkezteben-haltak-meg/
Ez tartalmaz statiszttikai adatokat a 2020. év 10-26- heti adatairól.
Most ránézek ugyanarra az EUROMOMO-ra, ugyanazokra a hetekre, és MINDEN hétre vonatkozólag 25-35 %-kal magasabb halálozási adatokat látok. Ezek szerint valakik utólag fölfelé hamisították az EUROMOMO adatait is.
Ezt Ön is ellenőrizheti, amennyiben a bejegyzés adatait összehasonlítja az EUROMOMO mai adataival a vonatkozó időszakra.
Az elérhetőség:
www.euromomo.eu/graphs-and-maps/
Innentől fogva bármi múltbeli adat értelmetlenné, de legalább is bizonytalanná vált. Két híres mondás jut eszembe:
“Semmi statisztikának nem hiszek, csak amit magam hamisítottam.” (Churchill).
“Akié a jelen, azé a múlt. Akié a múlt, azé a jövő.” (Orwell, 1984)
“Ha itthon “8 hónapig nem volt covid-halál” (2020.01-08 hónapokban), például komolyan vett lockdown miatt.”
Kovács Adorján professzor írása pontosan azt feszegeti, hogy a lockdown járul hozzá a halálesetek emelkedéséhez."
(virusinfok)

"de hát ez egy blog, nem tudomány,"
Tehát ha egy blog tudományról ír, orvoskat, virológusokat idéz, akkor az már nem tudomány. Értem. Ja, nem.
Ha egy kurvamagas Hirsch-indexxel rendelkező elmondja a véleményét a covidról, akkor az csak akkor tudomány, ha megfelel a hivatalos narratívának (vírus/vakcina propaganda). Ha nem, akkor hirtelen áltudományos álorvos, alusisakos konteós lesz - mindezt a semmilyen szakértelmi követelménynek meg nem felelő ún. "tényellenőrzők" tevékenykedése közben, akik természetesen függetlenek. (a valóságtól legalábbis).

Piffu 2021.06.22. 17:30:07

Kedvenc nárcisztikus pszichopatánk kedvéért:

"A British Airways légitársaság az elmúlt héten négy pilótáját veszítette el. A közösségi médiákban terjednek a hírek, hogy a hirtelen haláleseteket esetleg az oltások okozhatták. A BA-pilóták 80-85 %-a be van oltva, állítják egyesek. Amit a BA nem erősít meg, de nem is cáfol...
Az elmúlt hét elején egy ismeretlen férfihang a következőket közölte a twitteren: "“Már harmadik pilótánkat veszítjük el az elmúlt 7 napban. Az első kettő negyvenes, ötvenes éveiben volt, a harmadik harmincas éveiben. Top fit kondíció, megkapja a második oltást, és néhány napon belül halott, ép úgy, mint az első kettő.”

Az ismeretlen hang szerint a BA válságmegbeszélést keres a kormánnyal, amit az érintettek vehemensen tagadnak.
[Kommentárunk. Meglehetősen furcsa és árulkodó ez a cáfolat. A világ legtermészetesebb dolga volna, négy pilóta hirtelen halála kapcsán válságmegbeszéléseket kezdeményezni, akármi is legyen a halál oka. A gyors cáfolat csak azt jelentheti: A tagadás ellenére folytak válságmegbeszélések, vagy azt, hogy az érintettek pontosan tisztában vannak vele, hogy a négy pilóta halála összefüggésbe hozható az oltásokkal.]
A BA június 17-én megerősíti, hogy elveszítette négy pilótáját.
Egyúttal cáfolják, hogy a halálesetek összefüggésbe hozhatók volnának az oltásokkal.
[Ugyancsak furcsa cáfolat. Milyen alapon meri egy szóvivő a legfelsőbb szinten lévő irodájából kijelenteni, hogy a haláleseteknek semmi köze nincs az oltásokhoz? A természetes az lenne ilyen szituációban, bejelentik, hogy a haláleseteket kivizsgálják. A vizsgálat előtti cáfolat egyre utal: Úgy a BA, mint a kormány attól félnek, netán meg vannak róla győződve, a vizsgálat esetleg azt eredményezheti, hogy a halálesetek szoros összefüggésben állnak a “védő”oltásokkal.]

A Reuters szerint az állami egészségügyi hatóság – Medicines & Healthcare Products Regulatory Agency (MHRA) – nem folytatott válságmegbeszéléseket a BA-szel vagy más légitársasággal, hogy a pilóták ne repüljenek a második oltás után.

[Ami csöndes beismerése annak, hogy a négy pilóta megkaphatta a második oltást. És meglehetősen furcsának tartjuk, hogy az egészségügyi hatóság elzárkózik az esetek kivizsgálása elől, és messziről kiabálja, hogy a haláleseteknek semmi köze az oltásokhoz.]

Négy halott pilóta – máskor ez 10 év alatt következik be, nem egy héten belül, jegyzi meg egy twitter-felhasználó.

Emlékeztetünk rá, a pilótáknak a legkiválóbb fizikai kondícióban kell lenniük, hogy repülhessenek. Évente (40 év fölött félévente) szigorú orvosi ellenőrzésen esnek át.
A British Airways 4300 pilótát foglalkoztat. A négy halott négyezer személyre vonatkoztatva nagyon jól egybeesik Dr. Stefan Hockertz immunológus és toxikológus professzor prognózisával, aki egy évvel ezelőtt figyelmeztetett, a 80 milliós lakosú Németországban 80.000 halottal lehet majd számolni az oltások következtében (Rubikon).

A híradások nem szólnak az oltóanyagok típusáról. Nagy-Britanniában a leggyakoribb oltóanyagok az AstraZeneca, Pfizer/BioNTech és Moderna. Ami közös bennük: mindegyik génmódosító, kísérleti jóváhagyással rendelkező oltóanyag.

Valószínűnek tartjuk, hogy a hírt nem kommentálják sem megmondóembereink*, sem az állami hírügynökségek, sem a magyar illetve külföldi tulajdonban lévő kereskedelmi médiák. Csak összezavarná a beoltott és további oltakozások után vágyó magyarok kis buksifejét.

Hajlamosak vagyunk továbbá megfeledkezni róla: Az oltások kockázata (súlyos mellékhatások és halálesetek) már rég túllépte a SARS-COV-2 vírus esetleges veszélyeztető hatását. Még hivatalos adatok szerint is. Itt egy tömegőrület, tömeghisztéria van, amit az oltásokon busásan meggazdagodó réteg gerjeszt.

*Megmondóemberek:

Szlávik János
Rusvai Miklós
Müller Cecília
Kásler Miklós
Boldogkői Zsolt
Merkely Béla
Orbán Viktor."

www.virusinfok.hu/2021/06/22/negy-halott-british-airways-pilota-termeszetesen-ennek-semmi-koze-az-oltasokhoz/

And37 2021.06.24. 14:45:49

@Piffu: "de hát ez egy blog, nem tudomány,"
"Tehát ha egy blog tudományról ír, orvoskat, virológusokat idéz, akkor az már nem tudomány. Értem. Ja, nem."

Megvilágítom egy egyszerű példával. Vegyünk egy kijelentést a blogírótól.

"A tények, tények. Nyáron nincs járvány. Vajon miért?"

Ez a COVID-ra vonatkozott, tehát legyünk megengedőek, egészítsük ki.

"A tények, tények. Nyáron nincs COVID-19 járvány. Vajon miért?"

Továbbá mivel sok helyen a statisztika ennek ellentmond, tegyünk hozzá még egy kicsit.

"A tények, tények. Nyáron nincs COVID-19 járvány Európában. Vajon miért?"

Ezzel kizártuk Brazíliát, Oroszországot, Mongóliát, ahol épp gáz van. De félmunkát végeztünk, mert persze Anglia meg Portugália nem áll túl jól.

"A tények, tények. Nyáron nincs COVID-19 járvány Közép-Európában. Vajon miért?"

Ez már majdnem jó, de tulképp még mindig van járvány, csak nem túl jelentős, a "küszöböt" nem üti.

"A tények, tények. Nyáron nincs számottevő COVID-19 járvány Közép-Európában. Vajon miért?"

Akkor most jön a tudomány. A tények mit mutatnak? Van egy nyarunk, amin túl vagyunk, a többi most jön.

"A tények, tények. Sajnos a nyár és a COVID összefüggéséről nincs elegendő rendelkezésre álló adat a rövid eltelt idő miatt, de az kijelenthető, hogy 2020 nyarán nem volt számottevő COVID-19 járvány Közép-Európában Ukrajnát és Romániát leszámítva, ahol már akkor napi 1000 körüli volt az esetszám. Vajon miért?"

Most ezt hasonlítsd össze ezzel a hazugsággal:

"A tények, tények. Nyáron nincs járvány. Vajon miért?"

A tudományoskodás kedvéért forrásmegjelölés: kilonem100.blog.hu/2021/03/24/nyitnikek_lockdown/full_commentlist/1#c40060160

Megnyugtatlak, én is tisztában vagyok azzal, hogy ez sem tudomány, csak a tények figyelembevételével történő szőrszálhasogatás, de pontosan elegendő ahhoz, hogy megmutassa, milyen messze vagyunk ezen a blogon néha még a tényektől is, nemhogy a tudománytól. Ez amúgy nem baj, fene se akarna 50 forrásmunkát megjelölő unalmas szöveget olvasni.

Piffu 2021.06.28. 10:47:42

Honnan tudjuk, hogy volt bármilyen "esetszám" Ukrajnában és Romániában? Mondták a nagyon őszinte és soha nem hazudozó mainstream médiában?
XD

And37 2021.06.28. 21:02:49

@Piffu: honnan tudjam, hogy létezel?

Piffu 2021.06.30. 21:23:42

@And37: Honnan tudod, hogy te létezel?

Piffu 2021.07.02. 22:59:23

Egy nyilvánosságra került bizalmas dokumentum tanúsága szerint a Moderna már hetekkel a járvány hivatalos fellépése előtt mRNS oltóanyagokat küldött egyetemi kutatóknak vizsgálatra.
A Daily Expose am 2021. június 18-án számol be az esetről.
Közzétesz egy titoktartási megállapodást a Moderna és a University of North Carolina között, melynek értelmében a Moderna a koronavírus ellen alkalmazandó lehetséges mRNS oltóanyagokat küld az egyetemnek. Mindez 19 nappal egy állítólagos újszerű tüdőbetegség vuhani fellépése és 28 nappal egy újszerű koronavírusnak az újszerű tüdőbetegséghez történő hozzárendelése előtt történt.
A bizalmas dokumentum szerint a Moderna és a National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) 2019.12.12-én megállapodnak az egyetemmel a lehetséges mRNS oltóanyagok szállításáról. Emlékeztetünk rá: A NIAID igazgatója Anthony Fauci.

Etniez 2021.07.03. 10:23:34

@Piffu: A BA-s hülyeség meg lett időközben cáfolva, nem haltak meg a pilóták.
Az egész forrása egy ismeretlen twitter üzenet.
Le kell jönni a virusinfos oldalról 3/4-e fakenews.

Etniez 2021.07.04. 01:42:47

Közben kijöttek a végleges számok is, jó szar halálozást hozott össze a Fidesz kormány:

telex.hu/koronavirus/2021/06/24/koronavirus-halalozas-tobblethalalozas-statisztika-nemzetkozi-osszehasonlitas-ferenci-tamas

A sok fidesztálib hazudozó meg tehet egy szívességet. Különösen a nincs1agy mögött álló lendvai utcai agytröszt.

Bayaz 2021.07.04. 17:08:27

@Etniez: Tudod, Magyarországot a hasonló kulturális-gazdasági-egészségügyi háttérrel rendelkező országokkal (peer group) kell összehasonlítani - ahhoz hasonlóan, ahogy a svéd számokat is a többi skandináv országéval hasonlítjuk össze (nem úgy, ahogy kiló teszi, és amiből kihozza, hogy a 'svéd stratégia működött') - , úgymint Szlovákia, Lengyelország, Csehország vagy Szlovénia, és ezekben az országokban magasabb volt a többlethalálozás, mint itt, és sokkal később került sor a nyitásra is.

Bayaz 2021.07.04. 17:10:24

@Etniez: na meg az oltakozásban is kenterbe verjük ezeket az országokat, bezzegszlovákiát különösen.

And37 2021.07.05. 11:39:55

@Piffu: "Honnan tudod, hogy te létezel? "

Honnan tudod, hogy tudom?

"A Daily Expose am 2021. június 18-án számol be az esetről. "

Légyszi adj linket az eredetire. Én is be tudom másolni a kiskunbüdösfüttyösi Heji Hírmondó történetét, ami szerint a COVID a túlzott alkoholfogyasztás mellékhatása, de kamu hírt forrás nélkül bedobni ugyanannyira nulla értelme van, mint a tudom hogy tudod hogy tudom szálnak.

Hogy a brit variáns veszélyességét ebben érdekelt emberek nagyították fel. Ja de kiszorított minden mást és tényleg fertőzőbb. De akkor is. Hogy az influenza meg a COVID simán keverhető, nincs is COVID, manipulálják a statisztikákat. A halálozásit is (nem, csak 6-8 hét késéssel érkeznek be az utolsó adatok). És ettől még a főnököm meg a haverom apja meghalt COVID tünetekkel, a gyerekemnek elment a szaglása, a sógornőmnek meg hat hónap után se jött vissza.

@Etniez: "A BA-s hülyeség meg lett időközben cáfolva, nem haltak meg a pilóták."

Ez is hülyeség, haltak meg pilóták, pl. ő, meg lehet nézni milyen kicsattanó egészségnek örvendett 243 napnyi kórházi kezelés után:

www.dailymail.co.uk/news/article-9672475/British-BA-pilot-spent-record-243-days-hospital-covid-died.html

Etniez 2021.07.05. 13:24:25

@And37: De nem az oltástól. A cikk pedig arról szól.

Etniez 2021.07.05. 13:30:57

@Bayaz: világbajnok járványkezelés és oltási program.

Ezt hallgattam egy évig.

Bayaz 2021.07.06. 10:33:51

@Etniez: hát az a helyzet, hogy járványkezelésben egyértelműen jobb volt a kormány, mint a hozzánk hasonló szituációban lévő országoké (peer group), míg az oltás gyorsabban haladt, mint bárhol Európában (egy-két kis országot leszámítva).
Egyetértek, a 'világbajnok' erős túlzás, de az ellenzék kommunikációja ('halálkormány', 'legrosszabb járványkezelés', 'ellenőrizetlen vakcinákkal folyó kísérletezés') sokkal távolabb áll a valóságtól.

Etniez 2021.07.07. 01:57:11

@Bayaz: utólag kiderült, hogy pl, a kínai vakcinára nem volt szükség.

Az oltásban is lemaradtunk időközben, a 3. hullámon pedig nem segített.
Ez a kínai és orosz vakcinázás csak ártott az országnak, lásd most sokan nem mehetnek nyugatra mert nem fogadják el az oltásukat.

A halottak száma is lehetett volna jobb, előbb kellett volna zárni.
Viszont remek időben nyitottak, ezt el kell ismerni.
A magyar járványkezelés pont átlagos volt így utólag összegezve.

Politikailag viszont undorító.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2021.07.08. 19:43:58

@Etniez: ez minden évben triplán igaz. Nettó propaganda. A kormányt nem ezen a téren kell kritizálni. A covid halottak száma bruttó. Lényegében minden halottat volt. Vagyis tizede sem covid. De ne rágjuk már ezt sokadjára meg.
süti beállítások módosítása