A kiló nem százat jelent.

Skrabski Fruzsina: szörnyű volt a köztévé Karácsony-interjúja

2020. január 22.

A konzervatív újságíró, Skrabski Fruzsina szerint is szörnyű volt a kormánymédia Karácsony-interjúja. Karácsony Gergely, ellenzéki főpolgármester októberi megválasztása óta először volt vendége a köztévének, amit tényszerűbb kormánymédiának nevezni. 

81560966_10218296162067627_3554784202849255424_n.jpgSkrabski Fruzsina: Sajnálom! Azért sajnálom, mert rengeteg jó műsor van a köztévében, de ez a nagybetűs bizonyítéka az ellene felhozott vádaknak.

Nem az a baj, hogy nehéz kérdéseket tesz fel a riporter, hanem az a baj, hogy az egész egy érzelmi veszekedős izé lett. Amikor tökmindegy mit mond a másik, a falnak nyomjuk, minősítgetünk. Az, hogy nem biciklivel jött a főpolgármester kicsit se érdekes téma, az pedig, hogy nem hívták meg a politikai műsorba és egy fotókiállításról egyszer kérdezték és emiatt bocsánatkérést követelni, az nem érv.

Szóval szörnyű volt, fájt.Szerintem egyébként nem csak a riporter hibája, őt erre kérték fel, karmolja ki a riportalany szemét. Koncepcionális hiba nem hívni a főpolgármestert a köztévébe és, ha meghívják, akkor lepofozni és nem vitatkozni vele.

Remélem ezután több ellenzéki mehet a köztévébe és lesznek újra viták, ha így lesz, akkor volt értelme ennek a szomorú jelenetnek.

De azért, hogy emlékezzünk, hogy régen ugyanezt tolták a köztévében, ideteszem Fábry Sándor zseniális szereplését: 

Facebook

Örülök, hogy ezt nem nekem kellett megírnom, mert hitelesebb. Egyre több a kritkus hang a Fidesz holdudvarában. Skrabski Fruzsinával duplán egyet tudok most érteni. Én is annak örülnék, ha kulturált viták töltenék meg a képernyőt és a közéletünket. És az is igaz, hogy a balliberális média sem volt etekintetben példaértékű sosem.

A gond az, hogy a teljhatalmat szerző jobboldal egy még olyanabb médiastruktúrát épített ki magának, ahelyett, hogy megteremtette volna egy demokratikus közélet alapjait. (Erről már rengeteget írtam.)

Talán még nem késő. Így 30 évvel a rendszerváltás után sem.

"Sosincs késő egy boldog gyerekkorhoz."

A bejegyzés trackback címe:

https://kilonem100.blog.hu/api/trackback/id/tr8115421192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boross Bence 2020.01.23. 00:50:18

Skrabski Fruzsina friss felismeréseiért Ürge-Vorsatz-díjat érdemel.

Nem most derült ki ugyanis, hogy a köztévé-közrádió-MTI-Híradó.hu (és az MTI átvett pártos hírblokkjain keresztül az összes kereskedelmi rádió) fideszes pártmédiaként viselkedik, amit a Rogán Antal-féle propaganda-minisztériumból irányítanak. Az pedig különösen méltatlan egy értelmiségihez, hogy a 13 évvel ezelőtti napkeltés Fábry-interjú felemlegetésével ad hominem érvelési hibába csúszik.

whale 2020.01.23. 08:36:41

@Boross Bence: Semmi ad hominem nem volt it. Ez sima ovis,"de a másik kezdte2 szintű ostobaság volt. Ami miatt mélyen kussolhatna a művésznő, az éppen az ő produkciójában készült Biszku film, ami ugyanez az "érzelmi veszekedős izé lett. Amikor tökmindegy mit mond a másik, a falnak nyomjuk, minősítgetünk."

Gleccsertetű 2020.01.23. 08:42:19

Tök igaz mindkét állítása.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.01.23. 08:52:06

@whale: @Boross Bence: Nem ezt hívjuk ad hominem-nek. Nem is értem, hogy ez most, hogy jön ide. Igazából Fruzsinánál sem teljesen értem. Illetve érteni vélem persze: arra utal, hogy régen se volt jobb. De ez nem a teljes igazság. Az, hogy a jobboldali politikusok egy idő után kerülték a Nap-Keltét az nem azonos azzal, hogy be se hívják most az ellenzéki politikusokat. Valahogy ezen a különbségen átsiklik. Az ellenséges és színvonaltalanul hiperkritikus média viszont visszaköszön. Abban van egyezőség. Tényleg nem volt értelme bemenni, mert a riporterek minimális objektivitásra sem voltak képesek, ahogy most az M5-ös riporternő.

Muhammad Balfas 2020.01.23. 08:54:45

Valóban hülyeség volt. Ilyeneket a BALfaszok szoktak csinálni..Eleve értelmetlen ilyen korán nekiugrani Gerykének..

Nzoltan 2020.01.23. 09:04:13

Megnéztem az interjút. Nagyon gáz volt mindkét oldalról. A riporter, mert annyira nagyot akart alakítani, hogy a saját fsapdájába esett. Karigeri meg tolta a semmit még arra a kevés konkrét kérdésra is, ami elhangzott.
Az elfogult balos szavazók örömkönnyeket ejtenek, a jobbosok meg ugyanúgy meggyőződhettek róla, hogy a főpolgármester alkalmatlan. Aki középen áll meg röhög a cirkuszon.

Mindenestere a saját zsákutcájába sétáló karácsony jött jobban ki a helyzetből úgy, hogy neki semmi köze nem volt hozzá.
A szerkesztő és a riporter helyzeti előnnyel rendelkezett, nem használták ki. Sőt....

Nzoltan 2020.01.23. 09:08:23

Egyébként semmit nem kellett volna csinálni, mint ariportokból szemezgetni, amikor karigeri kijelenti, hogy ő ugyan oda be nem teszi a lábát.

Ekrü 2020.01.23. 09:08:40

Amilyen az interjúalany olyan az interjú.Karigeriből ennél többet nem lehetett kihozni....

Nzoltan 2020.01.23. 09:11:25

És még a végére.
Legyen kötelező egy politikusnak megjelennia közmédiában. Tartozik a választóknak azzal, hogy tájékozódhassanak. És nem csak utólag szerkesztett sajtóban, hanem élő műsorban állja a sarat. Elvégre az ország ötödének van hatással az életére.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.01.23. 09:13:07

@Nzoltan: szerintem is, bár nem redukálnám a közmédiára

Ekrü 2020.01.23. 09:17:02

@A kiló nem százat jelent.: Engem sokkal inkább az érdekelt volna,hogy mikor tartja be az ígéreteit.Mert ugye eltelt 100 nap,a 14 éveseknek még mindig NEM INGYENES a tömegközlekedés (a 7 éveseknek sem) ,a stadionstopból nem lett semmi cserébe a kórházépítést megakadályozza és akkor nem beszéltünk az Astoriánál újjabban felbukkanó szemétkupacról,no meg a közterekre/aluljárókba visszasunnyogó hajléktalanokról.

Ekrü 2020.01.23. 09:21:26

@A kiló nem százat jelent.: Továbbá érdemes lenne megkérdezni tőle,hogy hogyan lehet az ,hogy kirugás helyett pluszpénzeket ad annak a patkányírtó cégnek ,aki felelős a választások előtti általa is bírált patkányhelyzetért,hogy végezze el azt a munkát amit a választások előtt nem tudott...

Nancsibacsi 2020.01.23. 09:25:10

Az egész interjúval az a gond, hogy nem volt rá szükség. Karácsonyt azért választották meg, hogy ne Tarlós legyen a főpolgármester, és a meghirdetett intézkedései is simán butaságok. Mi az hogy "kihirdetjük hogy klímavészhelyzet van"? Ez eredmény? Ez olyan mintha én hazamennék hónap elején, és nem a fizetésem tenném le a családi asztalra, hanem kihirdetném hogy "szarban a család". Ez semmi barátom, ciki, értelmetlen, álintézkedés. Ahhoz mi ész kell, hogy lezárjunk egy rakpartot hétvégére? Kinek? Ki fog ott mászkálni? Ehhez Demszky karókat fog alkalmazni, vagy legalább feltalált már egy ingyen wifis, vezeték nélküli töltéses Karácsony sámlit? Lehetett volna itt kérdezni viccesen is, értelmesen is, nem csak lefixálódni azon, hogy miért nem bringával jött.

whale 2020.01.23. 09:32:57

@Ekrü: Az azért megvan, hogy orbánbasi már tarlós papát is szénné szopatta és hogy a qrmány nem adja oda a budapestieknek azt az adóbevétel hányadot a költségvetésből, amit a budapestiek tesznek bele? A BKV 2010 előtt évi 32 milliárdos állami támogatással üzemelt. Ma 12-.t kap. Józan ésszel azon csodálkozom, hogy még járnak a buszok. VEdd le a narancsos vödröt a fejedről, meglátod, kinyílik a világ...:))

whale 2020.01.23. 09:35:35

@Nancsibacsi: Lásd még."Nem azt mondták, Feri!":) Tarlóst azért váltottuk le, mert ORBÁNBÓL van kibaszott elegünk, csak mivel egyrészt ez önkori választás volt, másrészt az ország nagyrészt nem budapestből áll, ezért egyelőre csak ezt sikerült. Remélem 22-ben megy a faxba a dagadt geci a bandájával együtt...

2020.01.23. 09:36:11

Speciális helyzet, az ellenzék sarokba van szorítva már régóta semmit nem produkál így egyrészt nincs sok vesztenivaló másrészt nyerni innen lehet pozíciókat ha valami jól sül el. Most érdemes bármilyen szereplést bevállalni. :)
A múltkor hallgattam pár órát a Kossuth rádiót és meglepő volt, internetet olvasva az folyik évek óta, hogy micsoda propagandagyárat építünk évi sok sok milliárdból, ehhez képest olyan kulturált és érdekes műsorokat hallottam amihez foghatót a kereskedelmi média talán sosem produkált, ehhez képest index is bulvár.

Ekrü 2020.01.23. 09:41:01

@whale: Blablabla.100 nap telt el.Mi van a 14 évesek ingyen utazásával,a stadionstoppal,meg a többi ígéreteivel.Miért nem lehet úgy végigmenni az Őrs vezér téren,hogy 4-5 hajléktalan ne támadná meg a 18 éves gyermekem pénzt kunyerálva tőle?Miért kell pluszpénzt fizetni egy patkányírtó cégnek,hogy végezze el azt a munkát amit a választások előtt "elfelejtett" elvégezni?
"qrmány nem adja oda a budapestieknek azt az adóbevétel hányadot a költségvetésből, amit a budapestiek tesznek bele?"-Bocs, de ezen az alapon miért is a fővárosnak kéne kapni?Miért nem azok a kerületek kapják akinek a lakói befizették.Mi köze a XV.kerületnek a XVI kerületi lakosok által fizetett adóhoz?

Ekrü 2020.01.23. 09:46:35

@whale: "Tarlóst azért váltottuk le, mert ORBÁNBÓL van kibaszott elegünk,"-Értem.Szóval Tarlós ellenében megválasztottátok a szerintetek is tök alkalmatlan Karigerit csak azért mert orbánfóbiátok van, és persze közben az a tény sem zavar benneteket ha Budapest tönkremegy.Hát ez nem sok észre vall....

whale 2020.01.23. 09:50:53

@Ekrü: Ja, hogy blablabla. Tudom a tények a narancsbirkákat kevésbé szokták zavarni.:)) Attól még a tény, tény marad. Orbán és bandája már Tarlós alatt (sőt már 98-02 között, ha még emléxel. nem zudom hány éves vagy:) kiéheztetésre játszott Bp-vel kapcsolataban. Az meg a világ a cinikus pofátlansága, hogy úgy kérünk számon valamit valakin, hogy közben minden eszközzel gáncsoljuk, gátoljuk. Ebben a geci nagymester. Tudod, "ne azzal foglalkozzanak, amit mondok, hanem amit teszek".
Levágom a lábad, aztán indítalak 100 méteres síkfutáson az Olimpián. Fáj gondolkodni?

whale 2020.01.23. 09:54:55

@Ekrü: Ja, mert ha nem úgy van, ahogy orbánbasi akarja, akkor Bp "tönkremegy"?!? TE hallod amit mondasz? Igazi, genetikusan alattvaló fideszbirka vagy...
Karigeri nem tök alkalmatlan, ezt csak a propagandamédia hiteti el azokkal, akiknek nincs agyuk és saját véleményük...
Úgyhogy lécci kímélj meg a sematikus, primitív brossúra szövegtő, meg a Párt direktíváitól, mert qrvára lexarom őket...

Európai téridő 2020.01.23. 10:00:29

A Karácsony köztévébeli szereplését sikerként túlujjongó internáci balfax hülyelvtársak persze, hogy nem vették észre, hogy Geri byájas tigrismosolya mögött egy agresszor bújik meg, aki állandóan sértegette a vele szemben ülő kérdező hölgyet, néhányszor bizony "le is ugatta". El kell árulnom az internáci balfax hülyelvtárs média munkásainak, hogy nekem - és gondolom még sokaknak -, nem tetszik ez a "faszagyerekeskedősdi". Az internáci balfax hülyelvtárs csicskabirkabarmok és "követőik elszabadult indulatai nomán itt-ott olvasható "megnyilvánulásai" is ízlésem ellen valók.

Ekrü 2020.01.23. 10:01:43

@whale: "
Attól még a tény, tény marad. Orbán és bandája már Tarlós alatt (sőt már 98-02 között, ha még emléxel. nem zudom hány éves vagy:) kiéheztetésre játszott Bp-vel kapcsolataban."-ne hazudj.Aki Budapesti az pontosan látja,hogy Tarlós alatt mennyit feljlődött a város a Demszky korszakhoz képest.Ráadásul épp az előbb írtad,hogy nem azért szavaztál Tarlós ellen mert rossz volt,hanem mert az "Orbán".Hát gratulálok....Még jó,hogy én a XVI kerületben lakom.
"Az meg a világ a cinikus pofátlansága, hogy úgy kérünk számon valamit valakin, hogy közben minden eszközzel gáncsoljuk, gátoljuk. "-Nem tartott senki pisztolyt Karácsony fejéhez,hogy a fenti választási ígéreteket tegye.Ráadásul a XIV kerület polgármesterekén ott ült a fővárosi közgyűlésben,tehát pontosan ismerte Budapest pénzügyi helyzetét.Ha ennek ellenére felelőtlenül ígérgetett akkor ne csodálkozzon ha számon kérik rajta és vállalja a következményeket.Ráadásul ha jól tudom jelenleg a Fővárosi közgyűlés ellenzéki többségű tehát nincs semmi akadálya,hogy az ígéreteit betartsa,tehát álszent dolog a kormányra mutogatni.

whale 2020.01.23. 10:02:31

@Nancsibacsi: "Mi az hogy "kihirdetjük hogy klímavészhelyzet van"? Ez eredmény?"

Igen, fidszbirkuci, ez eredemény. Ahhoz képest mindenképpen, hogy az agyhalott jobberek az egész klímaváltozást soros ármányának tartják. HA minimálisan foglalkoztál volna a témával, tudnád, hogy mit jelent a Budapeseten kihirdetett klímavészhelyzet. De nyilván egyszerűbb egybites fideszdroidnak lenni,mint minimális erőfeszítést tenni az ún. VALÓSÁG megismerésére...

whale 2020.01.23. 10:06:03

@Ekrü: Szerintem meg az az álszent cinikus geciség, hogy úgy kérsz számon bármiféle ígéretet bárkin, hogy pontosan tudod, hogy nem kap hozzá forrást. Mondom, levágom a lábad, aztán fuss b+! Mivan, nem megy? Ilyen béna vagy? Idióta...

whale 2020.01.23. 10:10:47

@Ekrü: Igen, mert az orbán, bizony. Akinek van egy kis esze meg szeme, az pontosan látja, hogy az egész magyar kleptokrácia Orbán ujjbábja. Szóval bármelyik szereplőjén ütünk, Orbánon ütünk. És ez így van nagyon jól...:) (eltekintve attól a szomorú ténytől, hogy mivé silányította a demokráciát, a fékek és ellensúlyok rendszerét, a hatalmi ágak szétválasztását ez a marcipán Ceausescu, ez a törpe Napóleon, ez a bonsai Cézár, alcsuti Maradona)

Ekrü 2020.01.23. 10:12:18

@whale: Nézd,ha csak sértegetni/személyeskedni tudsz érvelés helyett,akkor maradj csak magadnak.
"Karigeri nem tök alkalmatlan, ezt csak a propagandamédia hiteti el azokkal, akiknek nincs agyuk és saját véleményük..."-Már ne haragudj ,de ezt te írtad:
"Tarlóst azért váltottuk le, mert ORBÁNBÓL van kibaszott elegünk, csak mivel egyrészt ez önkori választás volt, "-Tehát azért szavaztál Tarlós ellen mert gyűlölöd az Orbánt és nem pedig azért mert Tarlós rosszul csinálta.Az meg ,hogy Karigeri mennyire alkalmatlan az látszik a be nem tartott ígéreteiből,abból,hogy neki 5 alpolgármester kell ahhoz a munkához amihez Tarlósnak elég volt 3 ,az egyre szaporodó szeméthalmokból,vagy abból ,hogy képes még pluszpénzt adni egy olyan cégnek aki képtelen volt elvégezni rendesen a munkáját,megkárosítva ezzel a Budapestieket.

Nancsibacsi 2020.01.23. 10:13:10

@whale: Lehet protest módon szavazni, a kollégáim közül is sokan így tettek, aztán lett nagy kuss, amikor felhívtam a figyelmüket karigeri általuk el nem olvasott néhány pontjára, ami húsba, sőt zsebbe fog nekik is vágni. Szóval én úgy gondolom, hogy lesznek olyan önkormányzatok, ahol a következő években megoldja a liberális vezetés, hogy a fidesz 22-ben nyerjen - és ilyen lesz Budapest is :-D

a nagy hohohorgász 2020.01.23. 10:14:01

@whale: én ellenzéki szavazó vagyok, de én sem tudom mit jelent a klimaveszhelyzet. Segíts kérlek? Sajnálom hogy a polgármester úrnak nem hagyták hogy elmondja h kizárólag Orbán tehet róla hogy nem tudja véghezvinni a programját

Ekrü 2020.01.23. 10:20:52

@whale: Mint az előbb is írtam,Karácsony Gergely a XIV kerület polgármestereként ott ült a Fővárosi közgyűlésben ,egyike volt azoknak aki megszavazta Budapest költségvetését,tehát pontosan ismerte a főváros pénzügyi helyzetét.Ennek tudatában tette meg a kampányígéreteit.Tehát vagy szándékosan hazudott mikor ezeket az ígéreteket tette,vagy teljesen alkalmatlan.Az ígéreteket NEM a kormány tette,hanem Ő ,hogy megnyerje a választásokat.Viselje a következményeit.Ez olyan mintha én megígérném a szomszédnak,hogy felújítom a házát,aztán majd Téged hibáztatlak,hogy miért nem adsz pénzt hozzá...:)))))

chrisred 2020.01.23. 10:25:47

@Ekrü: Az iskolások ingyenes tömegközlekedéséhez kormányrendeletet kell módosítani, ebben egy főpolgármesternek annyi lehetősége van, hogy kezdeményezi, és ez meg is történt.
Tudtommal kampányígéretként az hangzott el, hogy addig nem járul hozzá új stadion építéséhez Budapesten, amíg nem lesz minden kerületben CT. És ezlett az atlétikai stadion építésének egyik feltétele.

chrisred 2020.01.23. 10:28:48

@Ekrü: Ez akkor lenne igaz, ha a kormány a választás óta nem hozott volna olyan döntéseket, amikkel a főváros költségvetése még rosszabb helyzetbe került.

bgp 2020.01.23. 10:28:57

@Ekrü - Tarlós egy nagy barom, Karácsony egy kisebb, Orbán a legnagyobb. De nem tagadom, hogy ha pl. Tarlós lenne az ellenzék jelöltje, és Karácsony az Orbánista csökevény, akkor Tarlósra szavaztam volna, dacból. Namost, itt van a Vitézy gyerek, az is az Orbán szarkupacából bújt elő, mégis volt rengeteg épeszű ötlete a modern Budapestért. Tarlós vele se jött ki jól. Nem igazán kedvelem, mert neki is nagyon narancs szaga van, de ha Tarlós vs Vitézy lett volna a kérdés, akkor is Tarlós ellen szavaztam volna.
Ez van.

whale 2020.01.23. 10:29:39

@a nagy hohohorgász: Sajnos nincs gyógypedagógiai végzettségem, de indíttatásom sem. A dokumentumok nyilvánosak, elérhetők, a gugli meg a barátod. A tudás megszerzése minimális erőfeszítést igényel, sajnálom. Egyébként többek között innen látszik, hogy ki hova szavaz általában. Fura módon a jobbereknek van általában igényük, az előemésztett, gondolkodást nem igénylő válaszokra. Érdeki népi megfigyelés ez...
Egyébként miért ne vinné véghez a programját? Ami rajta múlik és nem a gecin, azt megteszi, már megtette. A többit számonkérni cinikus pofátlanság.

whale 2020.01.23. 10:31:24

@chrisred: Szerintem ne fáradj. Narancsos vödör van mindegyik fején...

Ekrü 2020.01.23. 10:35:48

@chrisred: Melyek is ezek a döntések?Mert szerintem nincs ilyen.A 14 évesek ingyen utazását Karácsony már a választások másnapján letagadta.Lett belőle 7 év,de azt is gyorsan elfelejtette.A plusz 2 alpolgármesterhez szintén nincs a kormánynak köze.Miért is kéne pénzt adni a bérükhöz?Vagy a plusz pénz annak a patkányirtó cégnek aki a választások előtt képtelen volt a munkáját elvégezni?
Ami pénzt Tarlósnak megígértek azt megkapja a főváros.Ha Tarlós tudott ebből gazdálkodni,akkor Karácsonynak sem kéne nehézséget okozni.

Ekrü 2020.01.23. 10:38:10

@bgp: "pl. Tarlós lenne az ellenzék jelöltje, és Karácsony az Orbánista csökevény, akkor Tarlósra szavaztam volna, dacból. "-No comment....

whale 2020.01.23. 10:39:03

@Ekrü: Fúb+! TE a egy fizetett fidesztroll vagy, igaz? Ugyanazt a három mondatot mantrázod, amit leírtak neked...

Pipas 2020.01.23. 10:46:25

@whale: "qrmány nem adja oda a budapestieknek azt az adóbevétel hányadot a költségvetésből, amit a budapestiek tesznek bele? "

A cégek, amik budapestre vannak bejelentve általában nem budapesten termelik meg azt az adót. A "budapestiek" saját országot akarnak és azt, hogy a vasút, a tecso meg a külkereskedelmi cég adóját elkölthessék, merthogy azt budapesten fizetik be?

Ez már mekkora lenne, Budapest kilép az országból, bexit. :D

chrisred 2020.01.23. 10:48:05

@Ekrü: Például az iparűzési adó tömegközlekedésre fordítása. A kormányhatározatban a biodómra megítélt támogatás visszavonása. Most a kukaholding 10 milliárdját nem veszem ide, mert nem hivatalos döntés, csupán kekeckedés, ami mondjuk ugyanúgy a fővárosiakon csattan.

Azt honnann veszed, hogy a helyettesek fizetésére a kormány ad pénzt? Hiszen még Tarlós idejében azzal jött Lázár, hogy nekik az önkormányzati dolgozók béréhez semmi közük, ha a polgármesterek kevésnek tartják, vessenek ki adókat.

A patkányirtó cégnek járó plusz pénz egy éves történet, pont az ellenzék támadta ezzel Tarlóst a kampányban.

chrisred 2020.01.23. 10:50:33

@Pipas: Azok a cégek meg, amelyek adózási okokból vidékre jelentik be magukat, viszont a bevételük nagy részét Budapesten termelik meg, bőven visszabillentik a mérleget.

chrisred 2020.01.23. 10:51:59

@Pipas: A Tesco székhelye Budaörsön van.

whale 2020.01.23. 10:57:27

@Pipas: Nem erről van szó, nyilván, ne told fullba a kretént. De az biztos, hogy gazdasági jelentőségénél és adófizetési részesedésénel LÉNYEGESEN kevesebbet kap a lehetségesnél. Nyilván nem azt akarom, hogy az itt képződött adóbevételek 100%-a itt maradjon, mert akkor a BAZ megyei zsákfalu éhen hal, de fogalmazzunk úgy, hogy van tér javítani ezen az arányon...:)))

Pipas 2020.01.23. 10:59:54

@chrisred: "Azok a cégek meg, amelyek adózási okokból vidékre jelentik be magukat, viszont a bevételük nagy részét Budapesten termelik meg, bőven visszabillentik a mérleget."

Marhaság. Budapesten ugyanannyi az adó, mint vidéken, ugyanaz az ország, nincs olyan, hogy "adózási okból vidékre jelenti be a bevételük nagy részét".

Pipas 2020.01.23. 11:04:22

@whale: "Nyilván nem azt akarom, hogy az itt képződött adóbevételek 100%-a itt maradjon"

Pedig pont ezt mondtad, csak most visszakozol.

"de fogalmazzunk úgy, hogy van tér javítani ezen az arányon"
Na igen, ezt kellene alátámasztanod valamivel, mert szerintem ez egyszerűen nem igaz. A főváros sokkal több erőforrást kap, mint amennyi arányosan ode jutna. Ott építenek utat, ott ruháznak be, ott vesznek fel munkaerőt, ott figyelnek oda az emberek hangulatára.

Ez a cikk is budapesről szól, arról, hogy ott ki a polgármester, a hozzászólók arról beszélnek, hogy ott milyen a tömegközlekedés és a többi.

Ezért is van, hogy budapesten erős a baloldal, ott a rengeteg bolsevik proletár ingyenélő.

whale 2020.01.23. 11:04:43

@Pipas: Iparűzési adóról hallottál már? Minimális fogalom nélkül miért írsz?

chrisred 2020.01.23. 11:06:03

@Pipas: 1. Az iparűzési adó mértékét minden helyi önkormányzat maga határozza meg.
2. Tényleg egy marhaság, hogy "adózási okból vidékre jelenti be a bevételük nagy részét", de ezt csak te írtad le, hiába teszel hozzá idézőjeleket.

whale 2020.01.23. 11:07:02

@Pipas: Bocs, de a bolsevik (tudod ez mit jelent? kik is most itthon a bolsevikek? milyen színűek?) proletár ingyenélők pont a narancsra szavaztak. És főleg vidékrű'...

Ekrü 2020.01.23. 11:10:20

@chrisred:
"Például az iparűzési adó tömegközlekedésre fordítása. "-Bocs,de budapestiként az a véleményem,hogy ez egy teljesen normális döntés.Ráadásul nem igaz ,hogy pénzt vonnak el a fővárostól,hisz az iparűzési adót NEM veszik el.A BKK/BKV mindig is egy pénzszivattyú volt (lehetőség a lopásra),amivel sakkban lehetett tartani a mindenkori (tök mindegy,hogy balos vagy jobbos) kormányt.Legalábbis Demszky sikeresen tartotta sakkban mind a jobbos,mind a balos kormányokat vele.Persze,hogy nem tetszik Karácsonynak és sleppjének,hisz így nem tudják a pénz ellopni ,a kormányt pedig zsarolni és mivel a pénzt a tömegközlekedésre kell fordítani,így az is fejlődni fog.
"A kormányhatározatban a biodómra megítélt támogatás visszavonása. "-Nem a megítélt támogatást vonták vissza,hanem az utána követelt plusz 20 milliárdot.
"Az államtitkár úgy vélte, ha ilyen helyzetekben a kormány újra meg újra pénzt adna, akkor arra teremtene precedenst, hogy az összes önkormányzat meg mindenki más náluk kopogtathasson, ami rövid idő alatt kiapasztaná az éves költségvetést."
index.hu/belfold/2020/01/14/furjes_az_allatkert_foigazgatojat_okolja_a_biodom/
"Most a kukaholding 10 milliárdját nem veszem ide,"-Ne is.Talán ki kellet volna állítani a számlát és akkor ment volna a pénz.De ne haragudj ahhoz,hogy valaki várja a pénzt ,miközben elfelejti elküldeni a számlát,ahhoz vagy nagyon hülyének vagy direkt rosszindulatúnak kell lenni.
"Azt honnann veszed, hogy a helyettesek fizetésére a kormány ad pénzt? "-Sehonnan.Nem ezt mondtam.Értő olvasás pls.
"A patkányirtó cégnek járó plusz pénz egy éves történet, pont az ellenzék támadta ezzel Tarlóst a kampányban. "-Éppen ezért furcsa,hogy a választások után ahelyett,hogy Karácsony kirúgta volna a céget,még plusz pénzt adott neki jutalmul,hogy végezze el azt a munkát amit addig nem tudott.Vajon miért...?

chrisred 2020.01.23. 11:11:51

@Pipas: "Pedig pont ezt mondtad, csak most visszakozol."

Te meg félreértetted. Mert nem a gazdasági társaságok adójáról van szó, hanem a budapesti lakosok által befizetett központi adókròl. Régen tényleg úgy volt, hogy a települési önkormányzatok a helyi lakosok által fizetett szja egy részét megkapták.

chrisred 2020.01.23. 11:23:23

@Ekrü: "Bocs,de budapestiként az a véleményem,hogy ez egy teljesen normális döntés"

Vagyis azok az önkormányzatok, ahil a lakosság sok iparűzési adót fizet, rosszul járnak, mert nem dönthetik el, hogy mire forditsák. Ahol meg nincs, vagy alig van bevétel iparűzési adóból, ott a tömegközlekedést az állam támogatja. Ilyen cinikus húzásaik még a bolsiknak sem voltak.

"Nem a megítélt támogatást vonták vissza,hanem az utána követelt plusz 20 milliárdot."

Ami szintén #kormányhatározatban lett odaítélve. A vicc, hogy az a pénz egyenesen Garancsihoz ment volna, de Orbán inkább kitol a cimbivel, csak ne Karácsony avassa az új létesitményt.

"A plusz 2 alpolgármesterhez szintén nincs a kormánynak köze.Miért is kéne pénzt adni a bérükhöz?"

Kettőnk közül valaki nem az általánosan ismert magyar nyelvet használja, ha ez nem arról szól, hogy a kormány adja a pénzt a főpolgármester-helyettesek fizetéséhez.

Pipas 2020.01.23. 11:31:14

@chrisred: "1. Az iparűzési adó mértékét minden helyi önkormányzat maga határozza meg."

Az iparűzési adó elhanyagolható a többi adóhoz képest és persze telephelyhez kötött. Hiába van az irodád meg a központod az egyik városban, ha egyszer az erőműved a másikban van.

"2. Tényleg egy marhaság, hogy "adózási okból vidékre jelenti be a bevételük nagy részét", de ezt csak te írtad le, hiába teszel hozzá idézőjeleket."

Na jó, hagyjuk, komolytalan vagy.

chrisred 2020.01.23. 11:34:36

@Pipas: Milyen helyi adó van még, ami mellett az iparűzési adó elhanyagolható?

whale 2020.01.23. 11:36:32

@chrisred: "...az a pénz egyenesen Garancsihoz ment volna, de Orbán inkább kitol a cimbivel, csak ne Karácsony avassa az új létesitményt."

Pontosan. Ezek tényleg nem látják, hogy az "épül-szépül Bp/ország" az pont maga a lopás. Az út, a módszer, ahogy az EU-s/adóforintok gazdagítják "pénztáros" lőrincet (szóval orbánbasit), aki így már a dollárMILLIÁRDOSOK listáján is szerepel...

Pipas 2020.01.23. 11:36:40

@chrisred: "Régen tényleg úgy volt, hogy a települési önkormányzatok a helyi lakosok által fizetett szja egy részét megkapták."

Nem értem ez hogyan jön ide, nem erről volt szó. Arról volt szó, hogy minden város annyit költhessen, amennyi adót ott befizetnek. Erre írtam, hogy ez őrültség, ilyen sehol nincs, nem városállamok vannak, hanem országok.

És én itt be is fejezném. Lehet áttologatni a témát arra, hogy hogyan lehet finomhangolni az adórendszert, arról aztán lehetne évekig elmélkednie, de engem speciel nem érdekel.

Egyszerűen jelezni akartam, hogy szerintem a "budapesten befizetett/keletkezett adó" nagy részét nem ott termelik meg. Nem akartam "ki tud messzebre pis.lni indexes meccset játszani".

Pipas 2020.01.23. 11:37:58

@chrisred: "Milyen helyi adó van még, ami mellett az iparűzési adó elhanyagolható?"

Nem, nem írtam, hogy helyi adókhoz képest elhanyagolható, azt írtam, hogy "az iparűzési adó elhanyagolható a többi adóhoz képest".

Terézágyú 2020.01.23. 11:42:53

"és akkor nem beszéltünk az Astoriánál újjabban felbukkanó szemétkupacról,no meg a közterekre/aluljárókba visszasunnyogó hajléktalanokról."

Igen, azóta vannak újra hajléktalanok az aluljárókban, amióta ő lett a polgármester!!!

Ja nem, valójában bőven tarlós alatt visszamentek újra...

chrisred 2020.01.23. 11:45:12

@Pipas: Most már tényleg rejtély, hogy mire gondoltál ezzel: "A cégek, amik budapestre vannak bejelentve általában nem budapesten termelik meg azt az adót." Milyen cégek milyen adót termelnek meg, és mit számít, hová vannak bejelentve, ha nem az iparűzési adóról van szó?

Ekrü 2020.01.23. 11:49:54

@chrisred: "Vagyis azok az önkormányzatok, ahil a lakosság sok iparűzési adót fizet, rosszul járnak, mert nem dönthetik el, hogy mire forditsák. "-Eddig sem dönthették el.Csak épp eddig a főpolgi és sleppje döntött róla,most pedig legalább a tömegközlekedésre fordítják.Én egy gazdag kerületben lakom,a gyakorlat pedig eddig az volt,hogy Demszky az összes pénzt beletolta a belvárosba meg a szoci kerületekbe,miközben a nagy pénzt a gazdagabb kerületek fizették.A mi kerületünk meg le volt....Azt ezen felül még zsarolta a mindenkori kormányt is a BKV-el.Hát ennek lesz most így vége.A tömegközlekedés az összes budapesti embernek egyaránt fontos ,pártállástól függetlenül,nem csak egyes kerületekre.Teljesen normális,hogy a Budapesten befolyt iparűzési adót erre költsék,mert így elkerülhető,hogy a politikai csatározások alatt az arra szánt pénznek lába kél,ahogy eddig.
"Ami szintén #kormányhatározatban lett odaítélve. "-index.hu/belfold/2020/01/14/furjes_az_allatkert_foigazgatojat_okolja_a_biodom/
"Kettőnk közül valaki nem az általánosan ismert magyar nyelvet használja, ha ez nem arról szól, hogy a kormány adja a pénzt a főpolgármester-helyettesek fizetéséhez. "-Nos.Arra ,hogy milyen ígéreteket szeget meg Karácsony Te ezt írtad(10 óra 28perc 48mp.):
"Ez akkor lenne igaz, ha a kormány a választás óta nem hozott volna olyan döntéseket, amikkel a főváros költségvetése még rosszabb helyzetbe került. "
A egyik válaszom válaszom többek között az volt,hogy ezeket az ígéreteket nem a kormány tette,és "ráadásul a plusz 2 alpolgármesterhez szintén nincs a kormánynak köze.Miért is kéne pénzt adni a bérükhöz?"(Értsd.erre érdekes van pénz.)(10óra 35perc 45 mp.)
Erre a Te válaszod:
"Azt honnann veszed, hogy a helyettesek fizetésére a kormány ad pénzt? " (10óra 48perc 05 mp)
Most akkor kinek is van szövegértési problémája?

Pipas 2020.01.23. 12:03:50

@chrisred: "Milyen cégek milyen adót termelnek meg, és mit számít, hová vannak bejelentve, ha nem az iparűzési adóról van szó?"

Tényleg nem érted? Tényleg?!

Nem, nem számít, hogy hova vannak bejelentve. A javaslat az volt, hogy milyen jó lenne, ha budapest több adót költhetne el, mert budapesten több adót fizetnek be. Erre mondtam azt, hogy azok az adók, amik úgy tűnnek, mintha budapesten keletkeznének csak azért tűnnek úgy, mert az országos cégeknek ott vannak a központjai.

Amikor a mittudomén magyar vasúti hadkarbantartó mittudomén milyen cég adózik, akkor egy budapesti cég adózik, de közben az adót az ország egész területén termelik meg. Csak budapesten van a központjuk.

Butaság lenne tehát azt mondani, hogy budapestnek több pénz jár, merthogy például ez a cég is milyen sok adót termel az országnak.

Erre volt az a mondás, hogy "igen, de sok cég meg budapesten termel, de vidékre van bejelentve, hogy kevesebb adót fizethessen és ez ellesúlyozza a budapestre bejelentett vidéki cégeket".

Erre mondtam azt, hogy ilyen cég nyilván kevés van, mert vidéken is ugyanannyi az adó, legalábbis nagyjából ugyanannyi, mert a helyi adók aránya kevés a többi adóhoz képes. Nem valószínű, hogy sok cég lenne, amelyik a helyi iparűzési adó miatt úgy trükközik, mintha vidéken lenne a telephelye, miközben valójában budapesten van.

Nem tudom egyszerűbben leírni.

chrisred 2020.01.23. 12:06:56

@Ekrü: karcfm.hu/2019/12/partpolitikai-vita-nelkul-mukodhet-a-fovaros/

"A beruházásra ugyanis mostanáig 62 milliárd forintot biztosított a kabinet, amelyből a volt SZDSZ-es miniszternek, Persányi Miklósnak kellett gazdálkodnia."

Na most akkor mennyit is biztosított a kabinet?

Szerintem neked van szövegértési problémád, méghozzá a saját szövegeddel. :) Te hoztad szóba a helyettesek számát, azzal, hogy miért kellene erre pénzt adnia a kormánynak.

chrisred 2020.01.23. 12:16:19

@Pipas: Ez egyre reménytelenebbnek tűnik.

"A javaslat az volt, hogy milyen jó lenne, ha budapest több adót költhetne el, mert budapesten több adót fizetnek be"

Nem, a javaslat az volt, hogy a budapesti lakosok által a központi költslgvetésbe befizetett adóból (jellemzően szja) arányosan kapjanak az önkormányzatok normatív támogatást. Ahogy ez 2010 előtt volt, amikor az szja 40%-át kapták vissza - ez módosult a helyi önkormányzat adóerő képességével, ami miatt Budapest kevesebbet kapott, a kisebb önkormányzatok többet. A cégek szóba se kerültek, te keverted ide.

"Erre mondtam azt, hogy azok az adók, amik úgy tűnnek, mintha budapesten keletkeznének csak azért tűnnek úgy, mert az országos cégeknek ott vannak a központjai."

De milyen adóról lehet itt szó, ha nem az iparűzési adóról. Mi másnál számít egy cég központja? Az szja-t lakóhely szerint fizeted, nem a munkahelyed székhelye szerint.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2020.01.23. 13:01:20

@Nzoltan: Viktor is rendszeresen ad interjúkat az RTL Klubnak és az ATV-nek, ja nem!

klimahisztiverseny győztes 2020.01.23. 13:32:10

"szörnyű volt a köztévé Karácsony-interjúja"

Hatha egyszer valaki ilyen szanalmas faszkalap, mint kamugeri, azzal nem lehet ennel jobb interjut kesziteni.

flort 2020.01.23. 13:40:35

A közmédia mai állapota néhány éve még egy humorista gegje volt:

www.youtube.com/watch?v=fpyLiGV4jDg

mára valósággá vált.

chrisred 2020.01.23. 13:46:58

@flort: Ha ilyen őszinte politikusi megnyilvánulásokat látnánk a köztévében, az lenne a legnézettebb csatorna.

whale 2020.01.23. 14:05:58

@MAXVAL bircaman közíró: Óóóóó, megjött a bolgár spionfióka is! Meg vagyunk mentve! LOL Havi apanázs rendben megérkezett a pártközpontból?:))

nemecsekerno_007 2020.01.23. 14:14:52

@chrisred: Szolidaritás. Eddig azt tapasztaltam, hogy ez neked fontos...

flort 2020.01.23. 14:15:02

@chrisred: én a bégetésre gondoltam.

chrisred 2020.01.23. 14:18:53

@nemecsekerno_007: Azt hittem, a szolidaritás nálad sem azt jelenti, hogy valaki mindenét odaadja, hanem csak azt, amit nélkülözni tud.

nemecsekerno_007 2020.01.23. 15:17:20

@chrisred: Ha az iparűzési adó magasabb mint 130 ezer/fő, akkor a felette lévő részt be kell fizetni a központi költségvetésbe. Szóval ne ferdíts, nem kell mindent odaadni.
Budapest még így is jól elvan, még többet költeni rá luxus lenne, főleg ha az egyes régiók állapotát nézzük. Élni, és élni hagyni, de ezt már sokszor megbeszéltük...

n3spr3ss0 2020.01.23. 15:21:57

Én arra lennék kíváncsi, kinek az ágyából mászott kamera elé ez a nő.

chrisred 2020.01.23. 15:23:19

@nemecsekerno_007: Nem is az iparűzési adóról volt szó.

chrisred 2020.01.23. 15:25:53

@nemecsekerno_007: "Élni, és élni hagyni, de ezt már sokszor megbeszéltük..."

És minden alkalommal közöltem, hogy nem a központi hatalom kénye-kedvére kellene bízni, hogy kit hagy életben, és kit ítél pusztulásra.

nemecsekerno_007 2020.01.23. 15:42:27

@chrisred: Azt a központi hatalmat 2/3-al választották, ezt ne feledd...
Az IPA csak egy példa volt, úgyse győz meg mert te alapból mindent a fővárosnak güzülnél össze.
Nehéz felfogni, hogy többen élnek vidéken és a többség akarata dönt?!
Neked is könnyebb lenne ha elfogadnád, mert akkor lehetne értelmesen beszélni.
A többség nem akarja vissza azt az SZDSZ-es mentalitást, hogy az a normális ha Budapesten már a 20. Duna híd épül, vidéken meg semmi...

szánmonoxid 2020.01.23. 15:55:04

@A kiló nem százat jelent.:
Biszku miben is volt bűnös?
A bíróság nem találta annak, pedig kurvára el akarták ítélni, eléggé az 1950-es évek koncepciós pereinek stílusában.

Annyit segítek: 1957-ig nem volt semmilyen felelős beosztásban.
Esetleg visszamenőlegesen adott ki tűzparancsot?
Ja nem, a visszamenőlegesség az O1Gecigány stílusa.

chrisred 2020.01.23. 16:21:25

@nemecsekerno_007: Senki nem szavazott olyan választási programra, ami az önkormányzatok bedarálását jelölte meg tervként, mert ilyen nem is volt. Innentől a kétharmados érv nem számít.

Te vagy az, aki minden fillért elennél a fövárosiaknak, én csak annyit írtam, hogy az általuk befizetett adó egy részének felhasználásáról a saját választott képviselőiken keresztül ők dönthessenek. A vidékiek által befizetett adó, a budapestiek adójának másik fele, meg az uniós támogatások maradnak a vidékieknek, az miért nem elég? Mert az magad is elismered, hogy jelenleg vidékpárti, fővárosellenes kormányzat van hatalmon.

elvis56 2020.01.23. 16:27:59

@n3spr3ss0: A 17- kerületi alpolgármester ágyálmból.Ja és Mészáros a vezeték beve.

elvis56 2020.01.23. 16:28:09

@n3spr3ss0: A 17- kerületi alpolgármester ágyálmból.Ja és Mészáros a vezeték beve.

szánmonoxid 2020.01.23. 16:29:29

@Ekrü:
Seggfejkém, tudtad, hogy nem 100 napra választották, hanem 5 évre, és a választási ígéretek ennyi időre szólnak? Majd 2024-ben kérheted számon.
Arról szó sem volt, hogy egyik napról a másikra minden gyökeresen megváltoztat, mert azt talán még a hozzád hasonló agyatlan elmebetegek is belátják, hogy ezt lehetetlen.
Tarlós 9 éven át ígérgette az időalapú BKV-jegyet meg az elektronikus jegyet, hol van bármelyik?

@bgp:
Az az igazság, hogy a Vibuzy gyerek többet ártott Budapestnek és a város közlekedésének, mint használt.

@Pipas:
Nem vagy te ennyire hülye általában, nem tudom, most miért játszod.
Az iparűzési adó (ipa) vidéken sok helyen csak 1,5%, Budapesten 2%. Ez egy áltag kisvállalkozónak pár ezer vagy pár tízezer forint, de egy Tesco vagy Mercedes forgalmú cégnek milliárdokban mérhető különbség.

"A főváros sokkal több erőforrást kap, mint amennyi arányosan ode jutna."
A befizetett adó arányát tekintve sokkal kevesebbet kap, mint amennyi az alapján járna.

@The Ghost Wolf O1G:
Baromka, ők hívják, csak az O1Gecigány nem mer elmenni, mert fél, hogy felmossák vele a padlót. Ott ugyanis nem embernek öltöztetett seggnyaló mikrofonállványok kérdeznék, mint a közpénzen 100 milliárdból fenntartott kormánymédiában.
Az O1Gecigány nemcsak geci, de gyáva szar is.

@nemecsekerno_007:
Jaja, egy olyan párt saját csaló választási rendszere szerint, ahol a 43% = 2/3.
Más matematikában ez 66,7% szokott lenni.

nemecsekerno_007 2020.01.23. 16:34:17

@szánmonoxid: Csaló választási rendszer. Hát persze :)))

Nyílván Karigeri is csalással kerül hatalomra...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.23. 16:39:17

@elvis56:

Minden ballib média azt mondja: senki se nézi az MTV-t, nem?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.23. 16:45:54

Milyen egy amatőr banda.
Egy kicsit felkészültebb ember-persze nem az alkalmatlan Karácsony XD-simán a földbe döngölik ezeket a kreténeket!

chrisred 2020.01.23. 17:07:11

@szánmonoxid: Vitézy hitelességéről mindent elmond, hogy BKK vezetőként még ágált a hármas metró kocsipótlásánál az orosz ócskavasak beszerzése ellen. Most meg beáll azok közé, akik ilyen húzásokkal teszik élhetetlenné Budapestet.

Muhammad Balfas 2020.01.23. 19:59:37

@chrisred: Most akkor döntsétek már el, hogy felújított használt ócskavasak, vagy gyakorlatilag új szerelvények, és csak az EU támogatás miatt lettek felújítottként nyilvántartva.A kettő együtt nem megy..

chrisred 2020.01.23. 20:02:38

@Muhammad Balfas: Gyakorlatilag új ócskavasak.

Muhammad Balfas 2020.01.23. 20:36:16

@chrisred: Miért, mert a borítólemez rozsdásodik? Mindennapos dolog az ilyen futásteljesítményű tömegközlekedési eszközöknél. Akkor lenne gond, ha a vázszerkezet rozsdásodna..

chrisred 2020.01.23. 20:58:52

@Muhammad Balfas: Milyen futásteljesítmény? A pályát éppen újítják fel, hetí öt napban kell működnie a vonal kétharmadán. Mi lesz, ha minden nap az egész vonalon járnia kell?

morph on deer 2020.01.23. 21:32:50

@chrisred:
Csupán annyi lesz a dolga, hogy gyorsabban menjen, mint ahogy a rozsda eszi. Mert akkor még egyben be is érhet a végállomásra.

Amúgy várom, hogy mikor kell rendelnünk mondjuk vadiúj Zaporozseceket, pl az 1989-es modellt utángyártva.

Bár ha jól emlékszem azt Ukrajnában gyártották. Mindegy: csak legyen szovjet!

Muhammad Balfas 2020.01.23. 21:33:00

@chrisred: Egy a járólap illetve a váz és a fölötte lévő rétegelt lemez közti két milliméteres fémlap kezdett korrodálódni a hibás tömítés miatt befolyó lemosófolyadéktól. Vihar a biliben..:)

klimahisztiverseny győztes 2020.01.23. 22:58:28

A rozsdasodo metro, pont olyan elmebeteg hazug remhir, mint hogy a Miskolci korhazban az igazgato eroszakkal eltavolitotta egy cigany nonek mind ket petefeszket, mikozben azt uvoltotte hogy : "ne szaporodjon a mocskos cigany".
Aztan kiderult, hogy nem is cigany, nem is eroszakkal, hanem no beleegyezesevel eletmento mutetkent az egyik petefeszket tavolitottak el, es nem is az igazgato, es senki sem uvoltozott a mutet kozben.
Hat igy rozsdasodik a metro is.

ember100 2020.01.23. 23:17:52

@Muhammad Balfas:
Helló !

Gondolom akkor is ezt írnád ha a Demszky vette volna ezeket a metrószerelvényeket vagy ha vettél volna egy új autót és röpke 3 év után szétrohadna a küszöb , ajtó ... :)

ember100 2020.01.23. 23:21:33

@klimahisztiverseny győztes:
Helló !

Ember téged a tények sem zavarnak ?
Itt vannak az oroszok a spájzban és garanciálisan hegesztgetik a metrókocsikat !

illaim 2020.01.23. 23:25:30

@Muhammad Balfas: A jogi elemzők másként vélekednek! Szerintük pedig egy rakás csalássorozat és törvénysértés! De neked nem részletezem, mert nem látom értelmét, hogy olyannal terheljem a fejed, amit képtelen befogadni. LOL

Muhammad Balfas 2020.01.23. 23:25:40

@ember100: Próbáld meg felfogni, hogy egy azóta javított tömítési hibáról van szó, és nem az időjárás, hanem a lemosó folyadék okozta a korróziót..

Muhammad Balfas 2020.01.23. 23:27:00

@illaim: És ennek mi köze a 2 mm-es fémlemez korróziójához?

illaim 2020.01.23. 23:28:38

@klimahisztiverseny győztes: A rozsdásodás tényét az orosz szállító elismerte! LOL

illaim 2020.01.23. 23:31:34

@Muhammad Balfas: te mire válaszoltál balfasz?

Muhammad Balfas 2020.01.23. 23:36:40

@illaim: Ezt inkább én kérdezhetném tőled balfas..:)

Muhammad Balfas 2020.01.23. 23:37:44

@illaim: Próbáld meg értelmezni, amit fentebb írtam erről a rozsdásodásról. Ha nem megy, szóljál, segítek..:)

illaim 2020.01.23. 23:44:54

@Muhammad Balfas: balfasz ne fölényeskedj, mert gyorsan kiderül, hogy a rozsdához sincs meg a kellő ismereted! LOL

Muhammad Balfas 2020.01.23. 23:55:18

@illaim: Az agyad rozsdás, hogy nem fogod fel, amit írtam..?

hopp11 2020.01.24. 02:33:55

1. Az említett újságírónő nem a fidesz holdudvarához tartozó. Nem oly rég a jobbikos ( volt hír tv-s, Csintalan, stb.) csapat netes beszélgetős műsorában szerepelt, ahol kizárólag a kormány szapulása ment. Ő pedig próbálta bizonyítani nekik, hogy mennyire nem kormánypárti, elmesélt egy esetet, mikor a választás előtt egy ismerősétől kérdezte, kire szavaz, mire az visszakérdezett, hogy hát a fideszre kell, nem? Ő meg azt válaszolta neki, hogy nem kell a fideszre szavazni. Ezzel azt akarta mondani, hogy nem a fidesz az egyetlen reális lehetőség, bármi más is lehet olyan jó. Tehát szerinte a DK, a Momentum, az Mszp, a jJobbik, stb. teljesen oké. Ez egy Fidesz-holdudvarostól elég meredek lenne. Ő kb annyira Fidesz-közeli, mint Jeszenszky Géza vagy Bod Péter Ákos.
2. Hazudik a nő, mikor azt mondja, hogy azért kellett volna bocsánatot kérnie a főpolgármesternek, mert egszer egy fotókiállítás kapcsán mégis hìvták. Karácsony még az említett interjú után is azt mondta, hogy végre meghívták a köztévébe , ahova 1 éve nem tud bejutni. Miközben az M1 bizonyítékokkal igazolta, hogy többször is hívták, pl. Szept. 27. -én. Az pedig nem 1 éve volt, hanem kb 3 és fél hónapja. Folyamatosan hazudik Karácsony erròl, még jó, hogy a műsorvezető szembesítette ezzel.
3. Lehet, hogy Skrbski Fruzsinának nem érdekes, hogy biciklivel jött-e a főpolgármester, másoknak viszont igen, hiszen ezzel lehet bizonyítani a hitelességét, avagy hiteltelenségét. Egy olyan politikus, aki kimondottan a zöld tematikával nyert, és azzal kampánxolt, hogy ò biciklivel jár, arról sok mindent elmond, ha kiderül, hogy kb sehova se megy biciklivel.
4. Múltkor olvastam valahol Harry herceg és Meghan hercegné kapxsán, hogy rájuk is igaz, ha valaki nem szereti a sajtót, a sajtó se szereti őt. Karácsony mjnden alkalommal propagandistázza a közmédiát, szapulja, sértegeti őket. Ezek után a hülyeséggel lett volna egyenlő baráti beszélgetést folytatni vele, nem rámutatni a hazugságaira, hitelességi problémáira. A baráti beszélgetést megkapja az ATV-tòl, Indextől, no meg Skrbszki Fruzsinától.

Gleccsertetű 2020.01.24. 06:37:34

@whale: látod ez a baj, nektek ez eredmény

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.01.24. 07:39:59

@hopp11: én ezt nem hallottam, de érdekes adalék. Szerintem sem az a lényeg, hogy mennyire van a Fidesz fenekében valaki, hanem milyen minőségű a munkája. Fidesz-propagandának volt ez a legrosszabb. NEM véletlenül határolódott el a Fidesz azonnal. Azt is el tudom képzelni, hogy szegény riporternő lesz a médiaháború egyetlen áldozata. Pedig csak odadobták a kutyáknak, hogy szétszedjék. A Momentum már rá is indult. Pedig az sem éppen jó, hogy párt le akar szedni újságírókat. Ők is az idősebbektől tanulták a demokráciát.

chrisred 2020.01.24. 09:12:30

@hopp11: 3. Semmit nem bizonyít, ha valaki télen a mínuszokban nem biciklivel jár. Ezt próbálta szerencsétlen Karácsony is elmagyarázni a kockafejű propagandista csajnak. De az persze tudomást sem vett arról, hogy mit mond az, akivel állítólagosan kommunikálni akart, mert csak az előzőleg beletáplált szövegeket nyomta ki magából. Ezért volt az egész jelenet abszurd hatású, mint egy Ionescu darab.

prakp 2020.01.24. 09:20:18

Ennyit erről a hülye picsáról... Méghogy "hölgy", aztaq...

www.facebook.com/dk365/videos/2004323909652515/

Ekrü 2020.01.24. 09:33:48

@chrisred: "Semmit nem bizonyít, ha valaki télen a mínuszokban nem biciklivel jár."-Ebben az országban nagyon sokan vannak akik télen is kerékpárral járnak dolgozni.Akkor is ha mínusz van vagy ha esik az eső vagy a hó.Nekik azt a cinikus választ adni,hogy hideg van,pofátlanság.Nem azzal kampányolt,hogy kizárólag 25+ fokban verőfényes napsütésben a fotósok gyűrűjében fog biciklivel járni....
A szövegértéssel kapcsolatban:Én az előző válaszomban odaírtam mindegyik hozzászólás időpontját,így bárki visszakeresheti és eldöntheti kinek van igaza...

chrisred 2020.01.24. 09:43:05

@Ekrü: Ez nem érv. Van, aki jeges vízben úszik telente, az emberek mégsem télen járnak strandra. (És nem azért, mert zárva van, az ok-okozati viszony forditott.) Az embereknek nem szokásuk nagykabátban, téli lábbeliben biciklizni. Sőt, elárulom, akkor sem látok sok kerékpárost közlekedni, amikor esik az eső.

Ekrü 2020.01.24. 10:05:26

@chrisred: : "Ez nem érv."-Dehogy nem.Egy olyan polgármesternek aki végig a kampány alatt azzal kampányolt,hogy ő környezetvédő és kerékpárral jár dolgozni a szavahihetőségét kérdőjelezi meg,ha kiderül,hogy kizárólag akkor lát biciklit ,ha a fotósa ott van a közelben.No meg persze nincs 20 foknál hidegebb...De ha ennyire fél egy kis hidegtől,járhatna tömegközlekedéssel is,hisz ez volt a kampányának a másik eleme,hisz azzal is nagyon sok ember közlekedik azt mégsem esik le az arany karikagyűrű az ujjukról.
"Az embereknek nem szokásuk nagykabátban, téli lábbeliben biciklizni. Sőt, elárulom, akkor sem látok sok kerékpárost közlekedni, amikor esik az eső. "-Talán ki kéne tekintened a kocsid ablakán.A környezetemben nagyon sok olyan háziasszony van aki kerékpárral megy munkába és a bevásárlását is biciklivel végzi.Hóban és esőben is.Van közöttük 25 és 60 éves is.Vidéken pedig általános közlekedési eszköz.Ott ugyanis nincs BKV.
De nem vagyok rosszindulatú,ha Karácsony ennyire fél egy kis hidegtől,járhatna tömegközlekedéssel is,miután ez volt a kampányának a másik eleme,hisz azzal is nagyon sok ember közlekedik azt mégsem esik le az arany karikagyűrű az ujjukról.Főleg úgy ,hogy másoktól ugye elvárná,hogy tömegközlekedéssel járjanak....

chrisred 2020.01.24. 10:29:11

@Ekrü: Lehet, hogy nálad az az igazi politikai kampány, amikor az üzeneteket úgy szájba rágják, mint a dedósoknak. De értelmes felnőtt embereknek nem kell külön elmagyarázni, hogy mikor van reális lehetőség arra, hogy valaki kerékpárral közlekedjen. Például az állampárti média nagy leleplezése volt a kampány során, hogy Karácsony a gyerekét autóval vitte iskolába.

Nem járok kocsival, de ettől függetlenül nem látok el a vidéki településekig. De eltekintve ettől értelmetlen volt, amit írtál. Nem azoknál kell kampányolni, akik amúgy is kerékpárral járnak, talán mert kocsijuk sincs, hanem azoknál, akiknek van választási lehetőségük.

"De nem vagyok rosszindulatú,ha Karácsony ennyire fél egy kis hidegtől,járhatna tömegközlekedéssel is..."

Ezzel viszont egyetértek, ha annak az együgyű riporternőnek lett volna minimális sütnivalója, akkor erre kellett volna ráterelnie a szót.

whale 2020.01.24. 14:17:21

@Ekrü: "De nem vagyok rosszindulatú,ha Karácsony ennyire fél egy kis hidegtől,járhatna tömegközlekedéssel is"

Te helyből vagy ennyire földbuta tuskó, vagy nekifutásból? :)) ELMONDTA, hogy TÖMEGKÖZLEKEDÉSSEL jár ÁLTALÁBAN, de a Kunigundára olyan rossz a tömegközlekedés, hogy ezért jött autóval. Miért nem figyelsz, fidióta?

whale 2020.01.24. 14:19:37

@MAXVAL bircaman közíró: Persze. Nyilván valami Mitnézőpont Intézet szerű kreatúra pénzel, bolgár spionfióka...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.24. 14:45:17

@whale:

Semmilyen szervezet nem pénzel, se cég. SOHA nem kaptam még pénzt írásért,

Muhammad Balfas 2020.01.24. 17:57:11

@whale: Ebben a jó kis szélcsendes napsütés mentes időben- ami az utóbbi heteket jellemzi- sokra mennétek a szélkerekeitekkel meg a napelemeitekkel..:)

whale 2020.01.25. 05:44:08

@Muhammad Balfas: Agyhalott fideszbirka. A zöld energia nem kiváltja, csak csökkenti azt a környezetszennyezést, amibe te is bele fogsz dögleni...

Muhammad Balfas 2020.01.25. 10:49:25

@whale: Te döglenél bele a saját hülyeségedbe, ha nem hozzáértő emberek határoznák be az ország energia politikáját. Ha a sötétzöldek elképzelései valósulnának meg, 20 év múlva a legjobb üzlet a jégverem és a gyertyagyár lenne..:)

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.02.05. 04:17:28

@Muhammad Balfas: ez azért nincs így: ahány ország annyifajta energiapolitika és lássuk be mindegyik elműködget, egyik út sem kizárólagos. Az tény, hogy a fosszilis tüzelőanyagok egy nap elfogynak. Tök mindegy mikor. Nem holnap. Urán sincs végtelen mennyiségben. Ezeket csak úgy mondom. Semmi köze a témához. Csak ne nézzük hülyének egymást. Mindenkinek igaza van valamelyest.
süti beállítások módosítása