A kiló nem százat jelent.

10 zavarbaejtő ok, amiért Trump győzhet — Merjünk nagy Amerikát álmodni

2020. november 03.

Jó. Biztosra nem mondom, de az a minimum, hogy szembemenjünk a mainstream média által sulykolt közvéleménykutatásokkal: Bidennek esélye sem kellene, hogy legyen.
Merjünk nagy Amerikát álmodni: 10 ok, amiért Trump fog győzni — vagy legalábbis, amiért lehet, hogy győzni fog minden előrejelzés ellenére.

trump.gif

A blog azért indult, hogy az ideológiai szekértáborokon túllépve tiszta vizet öntsön a pohárba. Olvasottságunk idén lépte át az egymilliót. Posztjainkat számos országos és helyi portál megosztotta vagy hivatkozta az Indextől a Mandinerig, a Mércétől a Propellerig, a Hírolvasótól a Kapuig, a Balmixtől a social mediáig. 
Lájkolj és kövess minket: facebook.com/kilonem100 
Támogass: patreon.com/kilonem100 Köszönjük!
  1. A közvéleménykutatások 2016-ban is jócskán melléfogtak. Ezen nincs mit ragozni: a választásokat kell megnyerni és nem a közvéleménykutatásokat és nem is a "szavazást". Az amerikai választási rendszer ezer sebből vérzik, nem a szavazatok relatív többségét, hanem az államok többségét kell megszerezni. Trumpnak ez utóbbi sikerült. Hillary Clintonnak meg talán az előbbi, de még ez sem 100%: a szavazatokat ugyanis csak addig számolják, amíg a győztes kihirdethető. Négy éve holtbiztos voltam Hillary győzelmében. Ma egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy nem Trump új négy éve következik.
    Trump egy bunkó seggfej. Rendben, ez köztudott. Nem méltó az elnöki székre. De van más kifogásunk is ellene? Négy év elnökség után ideje tiszta vizet önteni a pohárba.

  2. Joe Biden minden idők legrosszabb ellenjelöltje. Egy korábbi cikkben már foglalkoztunk Biden teljesen nyilvánvaló szellemi leépülésével. A Trumpnál csak 3 évvel idősebb demokrata kihívó szavait gyakran nem lehet érteni, az sem biztos, hogy van értelmük, néha pedig egészen zavarba ejtő dolgokat mond. Például, hogy: "a demokraták minden idők legkiterjedtebb választási csalási gépezetét állították fel"
    Hogy mit? Nem hittem el, de tényleg ezt mondta. És még sok hasonlót. Az egy konteó, hogy a levélszavazások és korai szavazások átláthatatlan rendszerét a demoraták meghackelik idén. A poll-ok alapján erre nincs szükségük most, de Joe Biden azért ezt beismeri. Nyelvbotlás? Összekeverte a dolgokat? Melyik a rosszabb a három közül? És ezt az embert ültetnék a pilótaszékbe? Ő lenne eztán a szabad világ feje?



  3. Masszívan Trump-ellenes voltam, ahogy a világ közvéleményének nagy része, jórészt a liberális sajtó egyoldalú közléseinek köszönhetően. De jóval inkább azért, mert Trump olyan politikai stílust képviselt, amit ilyen töményen senki más korábban. Saját kezűleg rombolta le a korábbi normákat, ugyanakkor véget vetett a politikai korrektség képmutatásának. Ez olyan örökség, amivel korábban nem tudtam mit kezdeni, de korántsem biztos, hogy igazam volt. Az nyilvánvaló, hogy Trumpnak rengeteg hibája van, de még így is gyakran becsületesebbnek tűnik, mint a korrupt amerikai establishment átlagpolitikusa, a lobbik által dróton rángatott, az amerikai néptől eltávolodott elit: teljesen mindegy, hogy demokratákról vagy republikánusokról van szó. Trump a kétpártrendszer mindkét főszereplőjét egyszerre győzte le. Ráadásul jóval kevesebbet költve kampányra, mint a teljes kulturális, szellemi, média és gazdasági elit által agyontámogatott Hillary Clinton. Egy Trump-elnökségről azt gondoltuk, én is, hogy katasztrofális lesz és sokan jósolták, hogy hónapokig sem fog tartani. Nem így lett. A COVID-19-ig egy meglehetősen sikeres ciklust tudhatott magáénak az elnök. Kritikusai ezt nem fogják elismerni, a támogatottságán viszont ez meglátszik. Jobb elnöknek bizonyult, mint vártuk.

  4. A republikánus szavazók 96%-a támogatja Trumpot. (Legalábbis Trump szerint.) Hogy egyetlen személy forradalmat tud hozni egy ennyire a stabilitásra berendezkedett politikai rendszerben, mint az amerikai, az szinte példanélküli. Trump minden (mondjuk úgy) "bohósága" ellenére olyan változásokat generált, amelyek új pályára állították az amerikai politikát, amelyik se kiköpni, se lenyelni nem volt képes. A republikánusok kénytelen-kelletlen elfogadták a népszerű elnököt. A demokraták és a demokrata szavazók szemében azonban Trump a patás ördög és minden eszközt megengedhetőnek tartottak vele szemben. A Black Lives Matter erőszakhullám fele erről szól: az irracionális gyűlöletről. A két jelölt közül Trump az, aki egyértelműen az erőszak ellen lépne fel. Biden-nek mentegetie kell a valóságtól elrugaszkodott tüntetőket, mint baloldali bázisának magját. A választás eredménye ezen akár súlyosbíthat is.

  5. Nagy meglepetésre váratlanul a republikánusok regisztráltak be nagyobb számban a korai szavazásokra és a levélszavazásra is több államban, legalábbis ahol ez tudható. Ez a szavazási mód az előrejelzések szerint a jobban pánikoló demokratáknak kedvezett volna. Nyilván nem tudhatjuk, hogy ez dönti-e el a választást, de ha ez előrejelzés, akkor Trump mögött olyan nem kimutatott választói tömegek állnak, ami földcsuszamlásszerű Trump győzelemhez vezethet idén.

  6. Nem áll Biden mögött a liberális amerikaiak egy jelentős része. Jól ismert jelenség: az amerikai politika ősbaloldalija, az idei előválasztáson jól szereplő Bernie Sanders híveinek 10-20%-a inkább Trumpra szavaz, ha nem is vallják be nyilvánosan. Aki nem hiszi, járjon utána. Trump és Sanders politikájában van egy jelentős közös metszet. Mindkettő az establishment fekete bárányának számít. A kettő közül azonban Trump volt képes megnyerni az előválasztást és egy nagypárt támogatását a választásokhoz. Sanderst a demokraták jóval kevésbé demokratikus előválasztási metódusa minden alkalommal elkaszálta. A pálya nem volt kiegyenlített. Ezt a támogatói is tudják és érzik. És a Trumpra leadott vokssal tudják kifejezni az ellenérzésüket.

  7. A COVID-19 válságig Trump meglehetősen jól teljesített. Adócsökkentés, magas foglalkoztatottság, gazdasági fellendülés jellemezte az elmúlt négy évet. A járványkezelés azonban ráégett Trumpra. Amerikaiak millióinak életét döntötték romba az egyes, főleg demokrata államokban bevezetett lezárások. A közvélemény egy része ezt szükségesnek érezte a kétszázezernél is több áldozatot követelő járvány kezeléséhez. Trump megtette tétjeit és a lezárások elutasítását választotta. Ez egyébként nem elnöki hatáskör. Most elválhat, hogy az amerikaiak az ész nélküli pánikra (baloldal) vagy a józan észre és a normális életre szavaznak a ma már tudjuk, hogy minden szempontból indokolatlan kijárási tilalom "új normalitása", tehát az abnormalitás helyett. (Részletesen itt írtunk erről.)

  8. Trump az első elnök, aki nem háborúkat indít, hanem békemegállapodást hoz tető alá. Tényleg! Trump betartott ígéretei közé tartozik a külpolitikai paradigmaváltás, aminek a lényege, hogy a főleg szegények gyerekei közül kikerülő amerikai katonák ne adják életüket az amerikai elit által és érdekében szerte a világban folytatott háborúkért, amikben ráadásul közpénzmilliárdok folynak át magánzsebekbe. Trump több békemegállapodást hozott tető alá a Közel-Keleten, amiért egy Obama már kétszeresen Nobel-békedíjat kapott volna. Ezzel szemben a háborúkat indító Obama jóval kevesebbért kapta meg a díjat. Trump emellett Jeruzsálembe helyezte át az amerikai nagykövetséget rendezve a több évtizedes adósságot Izrael népe és a világ zsidósága felé. Ugyanilyen huszárvágással számolt le a térségben kulcsszerepet betöltő terroristavezérekkel. Irán titkosszolgálati vezetőjének kockázatos kivégzéséről részletesen írtam. Az idő Trump hazárdjátékát igazolta. Hasonló módon érzett rá, hogy a világot és Amerikát nukleáris rakétákkal veszélyeztető Észak-Korea diktátora mindössze csak némi figyelemre vágyik, mint egy gyerek. Trump alatt a világ biztonságosabb helynek tűnt a világ átlagpolgárai számára. Nem váratlan bomatámadások jellemezték a harmadik világbeliek életét, ellenben azok a szereplők, akik szintén merényletekkel fenyegették pacifikálva lettek.

  9. Egyetlen tollvonással eltörölte a rossz szabadkereskedelmi egyezményeket. Nem feltétlenül hozza lázba a magyar közvéleményt a TTIP és társainak eltörlése. Amerika nélkül ezek az egyezmények semmissé váltak. Nem egyszerű szabadkereskedelmi egyezményekről van szó, hanem olyanokról, amikben a szuverén államok alárendelik magukat az óriáscégek tőkeérdekeinek. Ezeket az egyezményeket Trumpon kívül Európában a zöldek vagy a radikális baloldal szokta csak ellenezni. Trump politikája jóval több pozitívumot tartalmaz, mint azt gondolnánk. A neoliberális politikával való szakítást úgy tudta elérni, hogy a legnagyobb adócsökkentéssel magát a legnagyobb piacpártinak adta el az amerikai konzervatívoknak. Egyébként választási esélyeit pont ez a konzervatívokhoz való túlságosan közel kerülés rontja. A választók négy éve ugyanis egy jóval populistább, jóval inkább az átlagamerikai érdekeit képviselő elnökre szavaztak. Ez az újfajta jobboldali populizmus azonban nem tűnt maradéktalanul megvalósíthatónak, a Kínából visszatérő gyárakra még várnia kell az amerikai munkásosztálynak, akkor is, ha az átadóünnepségek csillogásában az elnök önfeledten ünnepeltette magát.

  10. Biden nem az egyszerű amerikaiak jelöltje, Biden a korrupt elit maga. Trump az átlagamerikai egyszerű nyelvén beszél, nem marxista filozófusok nyelvén ereszkedik le a néphez. Nehéz megmondani Joe Biden kiknek a nyelvén beszél, mert beszédében gyakoriak az értelmetlen kifejezések, az utólag megfejthetetlen halandzsaszavak és a tökéletes félrebeszélés. Biden mögött viszont gyanúsan ott áll az amerikai gazdasági elit. Önfeledten ujjonganak, hogy Biden lesz az elnök, ami nem feltétlenül jósol jót az átlagamerikaiak számára, akik Trump alatt növekvő béreket és alacsonyabb adókat kaptak. Alacsonyabb adókat, sőt jóval alacsonyabb adókat kaptak az amerikai vállalatok is egyébként. Mégis: a példátlanul adóemelést meghirdető Biden mögött áll az üzleti élet zöme. Ez szinte biztosra tudható. A média eltussolja, a social média pedig gyalázatos módon kicenzúrázza Joe Biden és fia még Kelet-Európában is példátlanul gátlástalan korrupt manővereit. Az elithez tartozó szenátor/alelnök drogos, ingyenélő, semmihez sem értő fia, aki hogy-hogynem beleül egy ukrán energiavállalat igazgatótanácsi székébe, és arrogáns módon pénzt követel magának. Apja pedig kirúgatja az ukrán legfőbb ügyészt, hogy megszüntessék ugyanannak a cégnek az oligarcha tulajdonosa elleni nyomozásokat. Ez ki kell verje a biztosítékot és meg kell kongassa a jóérzésű amerikaiaknál a vészharangot, itt kell megálljt parancsolni nyomulásuknak.
    Egy Trumpra adott szavazattal.


A blog azért indult, hogy az ideológiai szekértáborokon túllépve tiszta vizet öntsön a pohárba. Olvasottságunk idén lépte át az egymilliót. Posztjainkat számos országos és helyi portál megosztotta vagy hivatkozta az Indextől a Mandinerig, a Mércétől a Propellerig, a Hírolvasótól a Kapuig, a Balmixtől a social mediáig. 
Lájkolj és kövess minket: facebook.com/kilonem100 
Támogass: patreon.com/kilonem100 Köszönjük!

Minden, amit az elmúlt években Trumpról írtunk:

A balodali filmes, Michale Moore borulátó. Négy éve is az volt.

Több korábban demokrata, liberális youtuber váltott oldalt Trump miatt.

Azoknak, aki szakmai elemzéseket szeretnének hallani részletesen, mik alapozzák meg Trump újraválasztási esélyeit.

A ma zajló amerikai elnökválasztás a csataállamokban dől el. Minden más vörös (republikánus) vagy kék (demokrata) többségű állam érdektelen. Kivéve, ha csoda történik. Pl. Texas átfordul.

Végül a legmérvadóbb politikai elemző és anti-establishment archetípusa, punk világsztár, Johnny Rotten (Sex Pistols) is kiállt Donald Trump mellett... 

A bejegyzés trackback címe:

https://kilonem100.blog.hu/api/trackback/id/tr9816270574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.03. 10:57:31

Trump legerősebb fegyvere a győzelemhez: a BLM +demokrata szuicid ideológia. Önmagukban is pótolhatatlanok. A BLM fosztogató csőcselékéhez és felforgató tevékenységéhez fogható professzionális kampánystáb nem dolgozik Trumpnak, közel s távol sehol.

ulpius66 2020.11.03. 20:21:10

Jósolni kibaszott nehéz dolog! ..... különösen a jövőt illetően!

ulpius66 2020.11.03. 20:22:17

Nem százkilós!

Egyebekben meg a próféta szóljon belőled!

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 20:24:40

@zord íjász: késő, de ez itt off, odaát reagáltam hosszan.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 20:26:56

@ulpius66: ja... ez az egyik kedvenc mondásom nekem is. :) Amúgy az asszony íratta át a címet. Az eredeti cím az volt, hogy:

Merjünk nagy Amerikát álmodni: 10 ok, amiért Trump fog győzni.

ulpius66 2020.11.03. 21:05:58

@A kiló nem százat jelent.:

Nem akarok családi vitát..... de a tied jobb volt!

ulpius66 2020.11.03. 21:10:49

A remény hal sül meg utoljára!

Gazz 2020.11.03. 21:12:43

"A blog azért indult, hogy az ideológiai szekértáborokon túllépve tiszta vizet öntsön a pohárba."
Oh Jesus! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Exploiter 2020.11.03. 21:31:38

Remélem nyerni fog, mert szeretném látni, ahogy a teljes progresszív bal megőrül a következő négy évben.

Amúgy sok helyen lehozták már, hogy az előzetes pollok mindenhol kifejezetten felülmérték a demokratákat, az utolsó pillanatban el is kezdtek kényszeredetten korrigálni, pedig Clinzonnéhez hasonlóan itt is 99%ra hozták eddig Sleepy Joet.

Covid nélkül 100% hogy nyert volna, így meg vicces lesz, ha mégis fog, legalább kiderül, hogy városokat gyújtogatni meg fél évre lezárni nem hoz sok szavazatot.

daito 2020.11.03. 21:46:41

"Ezzel szemben a háborúkat indító Obama jóval kevesebbért kapta meg a díjat."
Tudnál néhányat említeni ezek közül?

LebensraumamOsten 2020.11.03. 21:53:39

Illiberók mars haza medve anyácskába! Véget ért a zavarkeltési missziótok, mely totális kudarccal zárult.

LebensraumamOsten 2020.11.03. 21:55:03

Illiberók mars haza! Vár a visító disznó, meg a szülőgép asszony! Nincs már helyetek a politikában! Jáhúúú!

Ad Dio 2020.11.03. 21:59:58

Pont leszarom hogy ki nyer. A lénye, hogy lehetőleg sak egy paraszthajszállal nyerjen és a kongresszusi többség meg a másik csapaé legyen, vagyis leheőleg az USA birodalom legyen béna kacsa. Ez szokott a legkevesebb szenvedést hozni a világnak...

Ad Dio 2020.11.03. 22:00:03

Pont leszarom hogy ki nyer. A lénye, hogy lehetőleg sak egy paraszthajszállal nyerjen és a kongresszusi többség meg a másik csapaé legyen, vagyis leheőleg az USA birodalom legyen béna kacsa. Ez szokott a legkevesebb szenvedést hozni a világnak...

Ghengis Smith 2020.11.03. 22:00:47

"Az nyilvánvaló, hogy Trumpnak rengeteg hibája van, de még így is gyakran becsületesebbnek tűnik, mint a korrupt amerikai establishment átlagpolitikusa..." már amennyiben egy adócsalót becsületesnek lehet nevezni. vagy hazánkban az ilyen viselkedést már becsületesnek kell tartani?

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 22:05:29

@Ghengis Smith: Semmilyen adócsalásról nem volt szó Trumppal kapcsolatban. Egyetlen utalás sem volt. Mindössze azt hozták fel, hogy túl sok levonást vett igénybe. Egyébként nem olyan gazdag, mint amilyennek hiszik, vagy amilyennek ő beállítja magát.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 22:06:24

@Ad Dio: egen, ez egy okos hozzáállás. Az a baj, hogy blogposztokkal és kommentekkel innen a shit hole country-nkból nem tudjuk ezt befolyásolni. A béke érdekében négy év Trump is elég garancia szerintem egyébként.

incze 2020.11.03. 22:06:33

csak azt nem értem, mit akar *sulykolni* a szerző ezzal a sok hülye, pontokba szedett hazugsággal. pl. villámgyorsan és könnyen ellenőrizhatő tényszerű hazugság a 4. 5. 6. - a többi meg zömmel szemellenzős tramp-kampány duma, a durvább fajtájából.

ehhez természetesen joga van a szerzőnek, ugyanebből a kenelből pl. schiffer testvér is otthonosabban érzi magát a masszívan náci körökben is, mint a gyűlölt "elit" között, de tramp mellett kampányolni itt felcsút felsőn? mi a francnak?

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 22:07:59

@Gazz: köszönöm szépen, hogy eljutottál majdnem az első pontig. :) További kitartó és jó olvasást kívánok!

Ghengis Smith 2020.11.03. 22:23:30

@A kiló nem százat jelent.: mindettől függetlenül trump-pal az a baj, hogy számomra a bunkóság diadalát testesíti meg. okádok az ilyen alakoktól, a stílusuk(?)tól és az összes megnyilvánulásuktól.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 22:25:23

@Ghengis Smith: nem találtak semmit. A világ jogászainak fele a fickóra volt állítva.

Seggfej, nem seggfej. Ma ilyen a hangnem. Nézd meg a saját kommentjeidet. :) Te magad sem vagy különb.

morph on deer 2020.11.03. 22:25:53

“... már foglalkoztunk Biden teljesen nyilvánvaló szellemi leépülésével”

Neki legalább volt honnan.
Éppen ezért Trump esetében erre esély sincs, sosem volt!

Alig hiszem, hogy az osztrák robbanó fák esetét, vagy akár a fertőtlenítő szerek covid elleni, belsőleg történő alkalmazását ismertetnem kéne, hogy nyilvánvaló legyen, hogy egy éjsötét idiótáról van szó!
Egyszerűen ijesztő, hogy mennyire az...

Reding Roli 2020.11.03. 22:30:09

Tíz èrvet fel lehet hozni amellett is , hogy miért nem győzhet Trump....Az esemènyeket kinti tv csatornákon követve , èn inkább most olyan 70-80%- ra tennèm a Biden győzelmèt...
Trump túlzottan kièlezte a társadalmi ellentèteket a megosztottság soha nem látott mèrtèkű, annyira , amennyi már az átlag fehèr , közèposztálybeli szavazónál is kiveri a biztosítèkot ...Biden jóformán minden társadalmi csoportban vezet , ès jóval kevèsbè elutasítottabb mint Hillary volt, 2016- ban ... A felfokozott választási kampány viszont olyan tömegeket mozgathat meg , akik eddig nem nagyon szavaztak , akik szintèn inkább a progresszív oldalt erősítik , nem beszèlve az afroamerikaiakról akik szinte èlet- halál kèrdèsnek tekintik ,hogy Trump távozzon.....Ahogy Hollywood 90%-a is Biden - parti legnagyobb , leghíresebb színèszek , szinte egyöntetűen Biden mellett kampányolnak...Egy picit Trump valóban felzárkózott az utóbbi hetekben , amit most az utóbbi napokban , szèpen ledolgozott azzal , hogy bejelentette , lehet nem adja át a hatalmat ...A trumpistak megtámadták Biden karavánját , ami szintén negatív üzenet ...
A világ valójában akkor lepődne meg, ha Trump mègis nyerne valami csoda folytán...Valójában csak a csoda segíthet rajta, mert USA szinten több a demokrata szavazó, ès demografiai változások is a demokraták mellett szólnak...Holnapra tisztább lesz a kèp, de Trump győzelme lenne inkabb a nagy meglepetès ...

Ghengis Smith 2020.11.03. 22:40:45

@A kiló nem százat jelent.: aha, a hangnem, persze. megnéztem, semmi kirívó nincs a hozzászólásomban. viszont simán le seggfejezel ismeretlenül, így már értem, hogy miért szimpatikus neked. ennyit erről.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 22:50:11

@Reding Roli: fel, csak már 4 éve nyert egyszer ugyebár... :)

copass 2020.11.03. 22:50:24

trump egy idióta. semmit nem csinált a 4 év alatt. összevissza beszél folyamatosan. mindenki hazudik, csak én mondok igazat. saját állításait letagadja, hiába van felvétel róla. letagadja.
kezdte ugye azzal hogy ami nem tetszett neki arra ráhúzta a nemzetbiztonsági kockázatot (darálósdórika is megpróbálja kijátaszani ezt a lapot).
huawei tehát ment a levesbe, csak mert a google-t befenyítették hogy akkor ők is mennek a búsba.
a korona vírus tagadása, csodás pár napos gyógyulásáról nem is beszélve.
"speciális gyógyómodok próbáltak ki rajta", 200E emberen meg nem próbálták meg...
azért nyerte meg anno a választást mert az összes redneck,fegyverbuzi rá szavazott.
azon lepődnék meg, ha nyerne. van egy olyan érzésem hogy vesztése után kikerül ebből a körből és szétkapják mint foxi a lábtörlőt és mindent behajtanak rajta.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 22:51:31

@morph on deer: ez nem okos beszéd. Hallgass inkább Michael Moore-ra, aki szerint Trump egy gonosz zseni. Szerintem egyik sem. Zseninek semmiképpen nem zseni, de csinálja valaki utána. Ember még nem volt, aki a semmiből ilyen hamar a politika élére került. Ha mást nem, ezt tisztelni kéne benne. Tudom nem fog menni. :)

_Alex__ 2020.11.03. 22:51:58

Nem tudom, hogy Biden-e a valaha volt legrosszabb, Clintonné is borzasztó volt, ugye mindennek a tetejébe mostanára derült ki, hogy 2 évig Trumpot szidta mindenki az orosz együttműködés miatt most meg kiderült, hogy az egész kamu volt és Clintonné szervezte elterelésnek a CIA akkori vezetőjével...
Szóval én innentől kezdve a médiának abszolút nem hiszek, az előrejelzéseknek sem, majd lesz ami lesz és ki tudja mennyire tiszta válatsztás. Nagyon vérre menő harc van, a demokraták mintha az életükért közdenének. Nem tudom miért Bident tették oda, talán pont mert szenilis és jó bábnak, vagy első évben megszabadulnának tőle és akkor az alelnöke lehetne az elnök és így jött ki inkább a matek (a nőre talán úgy vélték kevesebb szavazat lenne, nem tudom)

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 22:52:25

@copass: szerinted Trump hazudik, hogy meggyógyult? Az is lehet, hogy az a sok gyűlés és rendezvény sem volt megtartva? :)

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2020.11.03. 23:01:48

@copass: Ha Trump egy idióta, akkor minek nevezzük azokat, akik pénz és médiafölényben sem tudták legyőzni nyílt, demokratikus választáson?
Azért nyerte meg a választást 4 éve, mert az embereknek elegük lett az öntelt, arrogáns, a tömeget lekezelő hatalmi elitből, melyek a globalista multik csicskásai mellesleg. A politikájuk kisemberek millióinak tette tönkre az életét, miközben a multik megtömték a zsebeiket a kontójukra. Ma már egy gyári melós örül, ha fedél van a feje felett, nem hogy egzisztenciát építsen.
A tudatos népellenes politika helyett Trump egy kellemes alternatíva. Minél jobban kiborulnak tőle progresszívék, annál jobb!

_Alex__ 2020.11.03. 23:03:25

Ja és, Trump mellett szól erősen a protekcionista politikája, ez talán már késő is az usának, de amolyan utolsó utáni órában állt neki kicsit visszahúzni a dolgokat. Főleg a mai automatizálással szerintem pedig lehet helyi ipar elég sok ágazatban, legalábbis részlegesen.
Az, hogy semmi háború nem történt nem tudom mennyire az ő érdeme de mindenestre meglepő.
Nekem az a legszomorúbb, hogy Obama, aki habár nem volt túl sikeres, semmit nem csinált de egy értelmes úriembernek tűnt (nem véletlen volt népszerű) és most Bident tolja, de gondolom ő most élete végéig tartozik és amikor felkérik akkor nem mondhat nemet.
Az az érdekes ahogy az ember követi az látszik, hogy az amerikai baloldal találja ki a kottát ami aztán valamelyest begyűrűzik Európába, sőt hozzánk is. Pl ez a rasszistázás, Trump sem az meg az átlag republikánus sem az de ha elég sokat mondják akkor hátha a középen álló szavazó elzárkózik tőlük. Nálunk is mindegyre elkezdi valaki hangósan óbégatva antiszemitázni a kormányt, Eu baloldallal karöltve, közben ennyire Izrael párti kormányunk régen volt. Az Usa média is nagyon radikális lett, olyan 80% baloldali és totális propagandát, kampányt tol, a zsebcelebekkel együtt, nem is értem miért jó ez. A szűk leszarom felfogású rajongókat leszámítva republikánus párti nem nagyon mer szólni mert azonnal retorziók érnék; fizikai és social media mobbing, kirúgják és ellehetetlenítik a karrierjét, szóval a nyomás óriási.
Még hogy Trump szítja a társadalmi feszültséget.. meg kellene kérdezni a hónapok óta fosztogatókat, miért jó ha egy drogos elmebeteg ex connal történt sajnálatos baleset miatt embereket vernek esetleg ölnek meg, rabolnak fosztogatnak és rendőrség megszüntetését kérik.
Én kíváncsi leszek az eredményekre, de főleg a megfigyelő beszámolókra valamint a helyi ill postai szavazati arányokra.

Gour 2020.11.03. 23:15:46

Ennyi trollt már régen láttam egy blog kommentjei alatt. Gavaritye pa ruszki, tovaris?

Flowey 2020.11.03. 23:39:07

@Ghengis Smith:

És melyik nem adócsaló? Ugye nem kerül elő a "tisztességes politikusok" eszményképe? Ilyen sosem volt és sosem lesz.

Flowey 2020.11.03. 23:42:28

Szörnyű ez a választás amúgy...

Tényleg ennyit sikerült kiterelnie a 300 milliós USA-nak? Egy psycho öreget és egy még idősebb demens bácsit? Gyönyörű! Ők voltak a legjobbak? Ne már. Akármelyik nyer rosszul jár a világ. Magyarországnak még Trump egy fokkal jobb, mert Biden ődemeciássága már most "demokráciaexportot" ígérget, mert "fasisztaveszély van" - a szokásos duma '90 óta. Előtte "kommunista-veszély" volt, ha valamelyik ország nem tetszett nekik. Bele is kellett pofátlankodni az olasz választásokba.

MEDVE1978 2020.11.04. 00:22:51

1. Közvéleménykutatások. Azt nem tudom, hogy kiszedték-e a néger korrekciós kulcsot. És ez komoly. Amikor mindenki Hillaryt hozta ki győztesnek és mégis Trump nyert, ezt a korrekciós kulcsot beismerte egy pár közvéleménykutató. Ugyanis gyakorlatilag az történt, hogy Obamát alulmérték anno az első elnöksége idején. Ennek az oka az volt, hogy a színes lakosság és főként ezen belül is a néger szavazók rejtőzködtek, nem mondták meg a közvéleménykutatóknak kire szavaznak és utána mégis elmentek nagyon nagy arányban Obamara voksolni. Ezt követően a második Obama elnökség idején már jól ment az előrejelzés. Utána viszont a korrekciós kulcsot "benne felejtették" a számításokban. A színesek viszont jóval kevésbé szerették Hillaryt, ezért nem szavaztak rá olyan nagy arányban és jött a nagy meglepődés.
2. Bizony, az öreg Joe szenilis, elég keményen. Ha van mögötte egy jó csapat, ez mindegy lesz, ő majd csak integet.
3. Trump az estabilishment része, csak nem a politikai, hanem a gazdasági establishmenté.
Jól eladja magát elit ellenesnek, meg az egyszerű ember elnökének, de rohadtul nem az.
4. A republikánus párt érzi vesztét, ezért támogatja Trumpot. A demográfiai bomba viszont egyre inkább ketyeg: a színesek (néger, latin, ázsiai stb.) sokkal jobban szaporodnak + bevándorolnak is az USA-ba. Ők nem komálják a republikánusokat, főként Trumpot. Ez a bomba régóta ketyeg, szerintem emiatt volt az, hogy a legutóbbi választáson és már a Bush-Gore esetében is abszolút értékben mindig a demokraták nyernek.
5. Ez lehet, hogy így van. Az egész regisztrálósdit undorítónak tartom, igazából arra való, hogy az impulzívabb és szegényebb szavazórétegeket a háttérbe szorítsa.
6. Az amcsi szélsőbal az egyik leggázabb szardarab és nem Bernie Sandersről, hanem az antifa féle söpredékről vagy cancel culture-ről vagy a szobordöntögetőkről van szó.
Érdekes kérdés, hogy mennyivel lesz jobb egy színes embernek, ha Biden nyer. Alapvetően Bidentől sem várható földindulás rassz kérdésekben, de vélhetően legalább gesztusokat tenne. Kb. ennyi. Persze ez egy csomó színes embernek nem elég és ezért nem szavaznak rá. (így meg lehet, hogy megkapják Trumpot megint a nyakukba).
9. Gazdaságilag Trump protekcionista. Európának egyértelműen jobb lenne Biden, egyszerűen azért, mert Trump nem hisz az atlanti szövetségben, népszerűbb nevén a nyugatban és spórolni is akar ezen.

Szabo T 2020.11.04. 00:25:17

@Flowey: "Tényleg ennyit sikerült kiterelnie a 300 milliós USA-nak? Egy psycho öreget és egy még idősebb demens bácsit? "

Sajnos igen. Négy éve is hasonló volt a helyzet. Az ígéretes, fiatalabb jelöltek elbuktak és maradt két kretén.

morph on deer 2020.11.04. 00:49:43

@A kiló nem százat jelent.:
“ Ha mást nem, ezt tisztelni kéne benne.”

Talán értékelni lehetne, ha valakinek van hozzá gyomra.
De tisztelni?
Mit? Ezt?

"I don't even wait. And when you're a star, they let you do it. You can do anything. ... Grab ‘em by the pussy. You can do anything.”

Ez egy szerencsétlen egó-mániás kispöcs érettsége, jobb esetben.
A bal esetben meg ő az amerikai elnök.
“ Grab ‘em by the pussy.”
Csodálom, hogy a fehérvári huszárokról ő még még nem nótázott, mint az ikertestvérek ek egyike..!

“Tudom nem fog menni. :)”

Hát nem. Tudod, én az életben soha nem tiszteltem senki rangját, vagyonát, pozícióját, és ez nem is fog velem megtörténni.
Ha én tisztelek valakit, akkor az azért van, mert az EMBER megérdemli a tiszteletemet, és semmilyen más okból.
A műveletlen tahók pedig értelemszerűen diszkvalifikáltak, akár a fehérház, akár a kolostor legyen is a rezidenciájuk.
Hát ez van.

Exploiter 2020.11.04. 01:17:24

@MEDVE1978:

Trump mondjuk beígért ötszáz milliárd dollárt a feketéknek.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 06:43:49

@morph on deer: nem azonos az értékrendünk, de ez nem baj. Mi szerintem rendben vagyunk. Engem az lep meg, hogy egy ekkora bazi nagy és fejlett ország pont ezt a két ipsét tudta kiállítani. Már legutóbb is pipa voltam. Nem Trump személye lep meg önmagában. hogy írtam többször a stílusa letaglózott, évekig nem tértem magamhoz. De ebben már semmi új nincs. Jobb elnök sok szempontból, mint elődei.

kunzoo 2020.11.04. 06:51:53

@MEDVE1978:
Trump azt mondta, adja bele Európa is azt a lóvét a NATO költségvetésbe, amit bele kell. (2%) A kőgazdag németek is spóroltak ezen. Szóval igazából itt nem tisztelték a szövetségest. Most sírnak hogy USA nak nem fontos a NATO. Igazából EU nem tett bele pénzt, de elvátta a védelmet.

blöff 2020.11.04. 06:52:46

Én 2 dolgot látok főleg Trump esélye mellett és éppen most úgy is néz már ki, hogy akár ismét meg is tudja nyerni a választást. Ezek a szempontok a magaméi, és én ugyan le vagyok szarva, mivel nem vagyok amerikai állampolgár, de azt gondolom, hogy ez az ott szavazóknál is számíthat:
1. Aktuális helyzet: karanténtálibok vs. szabadságpártiak. Még akkor is, ha Trump vetít, akkor is egyrészt jobban szeretik az emberek a poztívabb üzeneteket hallgatni, mint a Biden-féle koporsóhangulatot, másrészt ne feledjük, hogy az USA-ban nincs olyan szociális háló, mint itt, a szegények, de akár az emberek többsége, ha be van zárva, de facto éhen hal. Ergo nem akarnak lezárást.
2. Ez már az előző szavazásnál is szempont volt, akkor is így gondoltam.
Az értelmiségi fanyalgás és az, hogy ki van mondva, hogy Trump hülye, és aki ré szavaz, ezt fel meri vállalni, az mind hülye. Ez egy gumicsont. A posztban is leírtak alapján egyrészt valójában nem annyira hülye, mégis a fél világ ezt a csontot rágja, h micsoda hülye az amerikai elnök. Miért? Mert a média egy része ezt nyomja 24/7-ben? Persze, nyilván lehet sokak számára taszító a stílusa, de egy George W ugyan mivel volt jobb?

Belegondoltak az ilyen véleményvezérek abba, hogy ha 2 jelölt van, abból az egyiket diszkredtiálják, akkor az embereknek tulajdonképpen nem hagynak választást?
Ez szerintem sokakat bőszít és már csak dacból is áthúz a másik oldalra. Nem hagynátok nekem választási lehetőséget, ti vagytok az okosok? Na akkor b*sszátok meg!

Exploiter 2020.11.04. 07:12:46

Texas: Trump +6%, feldolgozottság 85%
Too close to call. :)

Még megy a nyomda, vagy mi van.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.11.04. 08:09:01

Helyzet radikalizálódik a niggerek ugrálása miatt és ott a vírus. Ilyenkor radikális embert akarnak a népek.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 08:14:17

@Exploiter: Texas-ban és mindenütt kék hullámot jósoltak. Ez elmaradt. Nem kicsit, nagyon, hogy Trumot idézzem... Vagy azt nem Trump mondta? :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.11.04. 08:14:21

@zord íjász: "A BLM fosztogató csőcselékéhez és felforgató tevékenységéhez fogható professzionális kampánystáb nem dolgozik Trumpnak, közel s távol sehol."

Pontosan. a vincent blogon én is hasonlót kommenteltem. Ahogy radikalizálódik a helyzet, úgy kerül előnyösebb helyzetbe a radikális jelölt.

Serény Vélemény 2020.11.04. 08:16:29

@morph on deer: Karl Marx sokkal gyökerebb volt, mint amilyen Trump valaha is lehetne, és olyan "kultúr" országok is mint az NSZK képesek hájpolni, meg szobrot avatni neki.

Valóságban az van, hogy a neomarxista sajtó utáltatni akarja Trumpot, és TE nem azért gondolkodsz felőle így, mert tényleg gyökér, (és ha az, akkor mi van?) - hanem mert a világnézeted alapját a marxizmus adja. Egy fajta látens, kulturális marxizmus.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 08:22:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Így jár az, aki egyszerre több blogvasat tart a tűzben. :-)

Azt nem tudom, hogy Trumpra a "radikális" jelző-e a megfelelő, ahogy te írod, de hogy a kemény és kendőzetlen válaszokat adó jelölt (?) szerepe igaz rá, az biztos. A radikalizmusról itt ez a tanulságos és rövid eszmefuttatás. (nem, nem a saját blogposztom lesz) Trump ehhez/ az ellenfeleihez képest Néha szinte szelídnek tűnik.

danubeinstitute.blog.hu/2020/11/03/az_elnokvalasztason_az_egyesult_allamok_puszta_letezese_lehet_a_tet

Exploiter 2020.11.04. 08:49:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

De miért ő a radikálisabb?
A new green deal, az adóreform, meg a kulturális(?) forradalom van a másik oldalon, ő meg azt mondja, minden jó így, menjen ez tovább.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 09:12:11

@zord íjász: a radikális nem egy szitokszó valójában. Lehet használni megbélyegzésre, de szerintem igazad van: kemény és kendőzetlen válaszokat ad. Időnként hülye válaszokat is persze.

A BLM-hez képest és Biden kirohanásaihoz képest Trump már nem nevezhető kivételnek vagy radikálisnak. Ő lett a nyugodt erő lényegében. Igazad van. És ez nekem is meglepő. Sokkal inkább az amerikai csendes többség szólal meg rajta keresztül, mint ellenfelei kakofon ultraliberális-szélbalos-antifa-hisztérikus maszkmániákus rettegő egyrészt occupy wall street-es másrészt wall street által pénzelt médiakórusából. Márpedig Trump ellenfele nem Biden volt, hanem a média és a social média. Ellenük nyert* — úgy tűnik.

Akkor találtunk még egy pontot, amiben egyetértünk.

Ghengis Smith 2020.11.04. 09:15:24

@Flowey: tisztességes politikusról szó sem esett, ne aggódj.

MEDVE1978 2020.11.04. 09:17:24

@kunzoo: Hát kérem, a másik oldala, hogy egy világhatalom erről ismerkszik meg. Tehát, hogy működtet egy szövetségesi hálót és ha kell, katonailag is odaver.Trump bevállalta, hogy ezt pénzügyi okokból visszafogja.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 09:18:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem a radikális jelölt, hanem a law and order jelölt. Aki a konzervatív tudott most lenni.

Lásd 4. A republikánus szavazók 96%-a támogatja Trumpot. (Legalábbis Trump szerint.) Hogy egyetlen személy forradalmat tud hozni egy ennyire a stabilitásra berendezkedett politikai rendszerben, mint az amerikai, az szinte példanélküli. Trump minden (mondjuk úgy) "bohósága" ellenére olyan változásokat generált, amelyek új pályára állították az amerikai politikát, amelyik se kiköpni, se lenyelni nem volt képes. A republikánusok kénytelen-kelletlen elfogadták a népszerű elnököt. A demokraták és a demokrata szavazók szemében azonban Trump a patás ördög és minden eszközt megengedhetőnek tartottak vele szemben. A Black Lives Matter erőszakhullám fele erről szól: az irracionális gyűlöletről. A két jelölt közül Trump az, aki egyértelműen az erőszak ellen lépne fel. Biden-nek mentegetie kell a valóságtól elrugaszkodott tüntetőket, mint baloldali bázisának magját. A választás eredménye ezen akár súlyosbíthat is.

6. Nem áll Biden mögött a liberális amerikaiak egy jelentős része. Jól ismert jelenség: az amerikai politika ősbaloldalija, az idei előválasztáson jól szereplő Bernie Sanders híveinek 10-20%-a inkább Trumpra szavaz, ha nem is vallják be nyilvánosan. Aki nem hiszi, járjon utána. Trump és Sanders politikájában van egy jelentős közös metszet. Mindkettő az establishment fekete bárányának számít. A kettő közül azonban Trump volt képes megnyerni az előválasztást és egy nagypárt támogatását a választásokhoz. Sanderst a demokraták jóval kevésbé demokratikus előválasztási metódusa minden alkalommal elkaszálta. A pálya nem volt kiegyenlített. Ezt a támogatói is tudják és érzik. És a Trumpra leadott vokssal tudják kifejezni az ellenérzésüket.

A demokrata tábor megosztott és kisebbség kell legyen. Az, hogy relatíve sok szavazatot kap Biden egyedül Trump ezernyi hibájának tudható be szerintem.

Serény Vélemény 2020.11.04. 09:22:40

@A kiló nem százat jelent.: "Akkor találtunk még egy pontot, amiben egyetértünk."

régen a vitának ez volt kb a lényege, hogy van az embereknek valamilyen véleménye, és vagy változtatnak rajta, vagy nem, vagy egyetértenek valamiben, vagy nem. Manapság a pc vezértelt vadliberális - valójában marxista - közegben csak egy vélemény létezhet, és ez véletlenül mindig pont az, amit a neomarxisták megmondanak.

konrada 2020.11.04. 09:31:55

@Reding Roli:
...úgy néz ki, beérik a meglepetés.

MEDVE1978 2020.11.04. 09:36:11

Jelenleg nagyon úgy tűnik, hogy Trump nyer. Majd kielemzik az okokat, de szerintem benne van a lezárás ellenesség és a "működjön a gazdaság" szemlélet, valamint a BLM és a cancel culture okozta backlash is. Ott van az is, hogy Biden nem valószínű, hogy tudta a nem fehér szavazókat mozgósítani, azoknak megint büdös volt. Így viszont szívják megint 5 évig Trumpot (szerény véleményem szerint megérdemlik).
Sajnos az az igazság, hogy a demokraták megint egy nagyon politikai estabilishment embert jelöltek, aki ráadásul öreg és szenilis, semmit nem tudott nyújtani a kampányban azon kívül, hogy ő nem Donald Trump.

MEDVE1978 2020.11.04. 09:40:25

Jelenleg, ha jól látom az van, hogy Biden csak akkor nyerhet, ha megfordul neki Georgia és Norh-Carolina. Mindkettőben 2% körüli Trump előny van.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.11.04. 09:42:56

@morph on deer:

"... hogy nyilvánvaló legyen, hogy egy éjsötét idiótáról van szó!"

Ez az "éjsötét idióta" mégis képes volt valamennyire szót érteni az észak-koreai diktátorral, képes volt ellenűllni a héják háborúra uszításának, képes volt békemegállapodást létrehozni Izrael és több arab állam között.

Ha egyelőre nem is túl sok sikerrel - hiszen ehhez sok idő kell -, de elkezdte az amerikai ipar visszatelepítését Amerikába, húzd meg- ereszd el módszerrel nekiállt lassítani Kína nyomulását, gátat szabott és szab a délről özönlő bevándorlásnak stb.

Nem ideológiák, hanem a gazdasági racionalitás vezérli, ami egy annyira átideologizált világban, mint az USA komoly eredmény.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 09:43:48

@A kiló nem százat jelent.: "a radikális nem egy szitokszó valójában."

És én nem is tekintem annak. Nem is mondtam ilyet.
Én is radikális vagyok. Ilyen is van: liberális radikális. :-) Ahol kell, amikor kell, ahol indokolt, észszerű és lehetséges, akkor radikális válaszokat kell adni, és nem a polkorrekt selypegéssel kell a szőnyeg alá söpörni a gondokat. A terroral, a fosztogatókkal, a köztörvényes bűnözőkkel, vagy a mások életét veszélyeztető közlekedési bűnözőkkel szemben...radikális megoldásokat kell alkalmazni. Dróncsapás, kötél, életfogytig tartó fegyház vagy zsebrohasztóan súlyos pénzbüntetés, mikor-melyik: ezek is radikális válaszok.

Az hogy egy dzsihadista szimpatizánst 22 hónapra elítélnek, majd 6 hónap után szabadon engednek, az például nem radikális válasz: Bécsben meg is van az eredménye ennek. Radikális eredménye.

Én sem azért próbáltam egy másik jelzőt/körülírást találni a szép, szőke hercegre, mert bajom van a radikalizmussal, hanem azért, mert szerintem nem pontos/általános jellemzésként nem egészen pontos, vagy félrevezető lehet. A többivel, amit mondasz, abban egyetértek. De ezen a vonalon -amerikai helyzet megítélése- általában és nem először, egyet szoktunk érteni.

Serény Vélemény 2020.11.04. 09:44:51

@MEDVE1978: Miért sajnos? Magyarországnak kifejezetten jó, ha Trump nyer. Magyarországon csak a vágyvezérelt kommunista-marxista álliberális médiacsicskáknak lenne az a vágyuk, hogy nehogy Trump nyerjen, de ez nagyjából csak a szélsőséges Orbán-fóbiájukból fakad.

libernyák 2020.11.04. 09:44:56

@MEDVE1978: Miért lenne olyan valószínű, hogy Trump nyer? A jelenlegi állás szerint - figyelembe véve, hogy a maradék szavazatok nagyobb része levélszavazat és azok közt jóval több a demokrata - inkább egy szoros Biden győzelem várható.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 09:47:23

@zord íjász: terroral = terrorral na, fszkvn, a többi elütést bogarássza ki, aki akarja

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 09:51:45

@libernyák: Ez is benne van a pakliban akár, persze. messze még a vége. és Bush óta bármi, és bármiféle mindennek az ellenkezője is lehet. De honnan tudod, "hogy a maradék szavazatok nagyobb része levélszavazat és azok közt jóval több a demokrata?" Így intézték a Demokrata Választási Csalási Bizottságban?

ulpius66 2020.11.04. 09:53:23

... és akkor most Orbán Viktor ott lesz Trump beiktatásán, vagy nem lesz ott?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.11.04. 09:55:54

@zord íjász:

"Az hogy egy dzsihadista szimpatizánst 22 hónapra elítélnek, majd 6 hónap után szabadon engednek, az például nem radikális válasz"

Valóban. Sokkal inkább bűnrészesség.

ulpius66 2020.11.04. 10:03:13

MIND E MELLETT A MAI NAP AZ EGYIK LEGNAGYOBB NAP A MAI MAGYARORSZÁG TÖRTÉNETÉBEN!

ORBÁN VIKTOR A LEGHOSSZABBAN HIVATALBAN LÉVŐ MINISZTERELNÖK!

Magyarország "örökös miniszterelnöke" Tisza Kálmán 1875. október 20 - 1890. március 13.
(14 év 4 hónap 3 hét)

Orbán Viktor 1998. július 6. - 2002. május 27. valamint 2010. május 29-e óta folyamatosan............azaz napra pontosan ma előzte le Tisza Kálmánt, és
Ő A LEGHOSSZABB IDEIG HIVATALBAN LÉVŐ MINISZTERELNÖK!!!!!!

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 10:03:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Finoman szólva. Én mondjuk nettó hazaárulásnak is tartom, de én radikális vagyok, ugye, ha ilyen férgekről van szó...jelen esetben azokról akik ilyen törvényeket hoznak/megszavaznak, és ennek nyomán, ennek köszönhetően a többi férget kiengedik. Egy hátborzongató vicc az egész.

libernyák 2020.11.04. 10:11:55

@zord íjász: mert a legvégén azokat a levélszavazatokat számolják meg, amelyeket a választás előtt adnak fel, de a választás után érkeznek meg. Ezek között pedig (ismert statisztika korábbi tapasztalatok alapján) nagy többségben vannak a demokrata szavazatok.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 10:18:20

@ulpius66: ezen a múltkor filóztam, amikor valaki, talán te megpendítetted ezt. Szerintem elsősorban zsinórban hivatalban töltött idő számít a "rekordnál". Tehát egyelőre csak a leghosszabb időt a miniszterelnöki székben töltő államférfi. Igaz. De Tisza Kálmán a leghosszabb időt folyamatosan hivatalban töltő kormányfő mindezidáig. Én valamiért azt érzem a másik négy év is meglesz. És ehhez csak egy választást kell nyernie. Ebben a pillanatban neki könnyebb dolga van, mint a TALÁN befutó Trumpnak.

ulpius66 2020.11.04. 10:27:05

A "Közvélemény-kutatókkal" (hahahaaaaa....) az a baj, hogy ŐK A LEGNAGYOBB MANIPULÁTOROK!!!!!

JÓL KIKUTATJÁK A KÖZVÉLEMÉNYT, DE AZOKAT AZ "EREDMÉNYEKET" HOZZÁK KI, AMELYIK NEKIK KEDVES!!!!!!

ŐK NEM KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÓK, HANEM KÖZVÉLEMÉNY-BEFOLYÁSOLÓK!!!!

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 10:33:00

@ulpius66: a közvéleménykutatók és a média egy "cég", egyivásúak, döntően liberálisok és ma már egyértelműen nemcsak, hogy egyik oldalra húznak, de azon belül is egy érdekcsoportnak. Sokszázezer Bernie- vagy Trump-szavazót tántoríthattak el az előválasztásokon és a választáson. Van ennek haszna. Ha azt hiszed, hogy a voksod nem ér semmit, nem mész el szavazni. Azért látszik, hogy vannak államok, ahol teljesen felesleges szavaznia menn az egyik tábornak, annyira fix az eredmény. Illetve ilyen az államok többsége. Minden más szavazat elvész, mint az állam győzteséé. Azért ez sem normális.

ulpius66 2020.11.04. 10:38:12

@A kiló nem százat jelent.:

Tény ami tény......

Orbán Viktor miniszterelnök-jelöltként 4 azaz 4 választást megnyert, 1998, 2010, 2014, 2018.
(kettőt vesztett 2002, 2006...... 1990-ben nem volt miniszterelnök-jelölt)

Rajta kívül mindenki csak 1 választást nyert!
(Antall, Horn Gyula, Medgyesi, gyurcsányi.......)

Ugyan ki lesz az a magyar politikus aki 4 választást tud majd megnyerni???????

ulpius66 2020.11.04. 10:41:37

@A kiló nem százat jelent.: "Azért látszik, hogy vannak államok, ahol teljesen felesleges szavaznia menni az egyik tábornak, annyira fix az eredmény. Illetve ilyen az államok többsége. Minden más szavazat elvész, mint az állam győzteséé. Azért ez sem normális."

HÁT AKKOR MENJENEK ÁT OLYAN ÁLLAMOKBA SAVAZNI, AHOL SZÁMÍT A VOKSUK!!!!!
MENJENEK ÁT SAVAZNI A BILLEGŐ ÁLLAMOKBA........
(gondolom innen a 11. kerből, hogy nem nagy ügy átjelentkezni egy másik állam lakosának...)

ulpius66 2020.11.04. 10:44:30

portfolio.hu

"Joe Biden továbbra is hisz a győzelmében, de Donald Trumpnak van oka inkább örömre a hivatalosan még mindig nem lefutott elnökválasztáson. A felmérések jelentős Biden-előnyt mértek, ehhez képest most sima Trump-győzelem van kilátásban, de sok fontos csatatér-államban (például Michiganben és Pennsylvaniában) még rengeteg levélszavazat hiányzik. A kérdés, elég lesz-e ez ahhoz, hogy megfordítsa Biden tetemes lemaradását - valószínűbbnek látszik, hogy nem. Két megállapítást teszünk: egyrészt rövid távon biztosan jön az a bizonytalanság és legitimációs hiány, amitől sokan féltek, másrészt a közvélemény-kutatók sokkal nagyobbat égtek, mint 4 éve."

morph on deer 2020.11.04. 10:53:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“ Nem ideológiák, hanem a gazdasági racionalitás vezérli”

Én nem ezt cáfolom, engem szimplán a hideg lel a bunkóktól.
És ezen az sem változtat, ha a bunkó eközben nemzetvezető, vagy milliárdos showman.

Ha valaki valamilyen számomra ismeretlen okból egy ilyen pozícióba kerül, akkor az lenne a minimum, hogy megtanul tisztességesen viselkedni!
Ehelyett azt látni, hogy méginkább felszínre kerülnek a primitív, kivagyi gesztusok, mert ugye ő “megengedheti magának”! Engem ez a fajta viselkedés taszít, az ilyen személyektől undor fog el, ha közben szárnyal a ‘zászlóshajó’, akkor is. Valahogy nem érzem úgy, hogy az ilyen-olyan eredmények kompenzálják a mocsokságot, a jellemtelenségeket, sorry.

Ettől a hiba bőven lehet az én készülékemben, mivel nem erre lett gyártva anno. Nem tudom és nem is akarom elfogadni, hogy a taplóság az új norma, nyilván már túl öreg vagyok az efféle alapvető értékrend-váltáshoz.
Tudod, old dog, meg ilyesmik...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.11.04. 10:53:33

@libernyák:

A poszt 5. pontja szerint most a republikánusok azok, akik nagyobb arányban regisztráltak az elő- vagy levélszavazásra.

Fikalnyik Eugén 2020.11.04. 11:07:19

Az sokat elmond, hogy a nyár elején még őrjöngő szélbal Lady Gagától George Clooney-ig pár hónap alatt hogy bekussolt BLM ügyben, nyilván szóltak nekik, hogy a harsányság kontraproduktív lesz.
Másik irányból viszont úgy látom, hogy Biden jelölésével a Demokraták nem akartak nyerni. Ki akar hatalomba kerülni egy gazdasági és egészségügyi válság közepén? Csak azok, akik reformokat akarnak, és itt az alkalom nekik, hogy nagyobb ellenállás nélkül átvigyék. A Demokrata vízfej viszont nem akar változtatni, nekik úgy jó minden ahogy van. Reméljük ez most megreccsen, a sok elégedetlenkedő a kirakatok és parkoló autók után most már fordulhatna a saját pártja ellen.

GyMasa 2020.11.04. 11:15:20

@libernyák:
Bocsi, de a legtöbb államban a levélszavazatokkal kezdték a számolást.
A republikánusok pedig jórészt a személyes szavazás hívei, így éppen fordítva van, azaz, a kezdeti biden siker szépen lasan átfordul Trump győzelembe.

GyMasa 2020.11.04. 11:24:20

@morph on deer:
Mi van? Savanyú a szőlő?

GyMasa 2020.11.04. 11:26:30

@Fikalnyik Eugén:
Oh, Biden csak a placeholder, ahogy azt be is vallotta...
Ha nyer, akkor valószínúleg jön a 25. alkotmánykiegészítés, és cselekvőképtelennek nyilvánítják, és akkor Kamala Harris lesz az USA első fekete ÉS nő elnöke...

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 11:37:48

@ulpius66: az ellenzék közös jelöltje lehetne Tisza Kálmán kitömve. Erre akarsz kilyukadni?

Hát inkább, mint Márki-Zay.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 13:39:08

Biden nyer, ha tetszik ha nem és a Kamala Harris vezette kabinet eltaqarítja a Zorbigarchikus Gömböctatúrát hazánkban. Hunter Biden meg rendbeteszi majd a MOL-t!!!

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 14:00:35

@R.V.Juli: "Hunter Biden meg rendbeteszi majd a MOL-t" Az elején nem jöttem rá, hogy ez paródia. De most már oké.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 14:11:00

@A kiló nem százat jelent.:
Bocs, de csak azért mert te ennek a visszataszító Donald Tusknak drukkolsz - akinek amúgy náci felmenöi vannak - azért még nem kell személyeskedni.

morph on deer 2020.11.04. 14:30:23

@GyMasa:
“ Mi van? Savanyú a szőlő?”

Milyen szőlő, darling?

Nekem a prosztóság soha nem imponált, attól függetlenül sem, ha amúgy az illető Amerikát tartja a legfontosabbnak, vagy netán a földreszállt megváltó, netán vasaltheréjű népi hős, és erre a kis időre már eszemben sincs megváltozni.

Már amíg ezek vannak divatban. :)

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 14:59:53

@R.V.Juli: Foglaljuk össze a tévénéző gyerekeknek:

kilonem100: "Hunter Biden meg rendbeteszi majd a MOL-t" Az elején nem jöttem rá, hogy ez paródia. De most már oké.
Juli: Bocs, de csak azért mert te ennek a visszataszító Donald Tusknak drukkolsz - akinek amúgy náci felmenöi vannak - azért még nem kell személyeskedni.

Elárulom, hogy nem vagyok az a klaszikus szurkoló típus. Ilyenformán senkinek sem szurkolok, de Trump győzelme egy nagy középső ujj annak, amit utálok. Ezért örülnék, ha megint nyerne, de egy is szép volt. Megmutatta, hogy lehet szembe a széllel...

Az a gond, hogy nem érzed, hogy mennyire vicceset mondták ezzel a Hunter dologgal. És ezt még tudtad tetézni egy olyam marhasággal, hogy "náci felmenői voltak"... Ugyanmár. Egyrészt: mindenkinek voltak valamilyen felmenői, másrészt a felmenők nehogy már számítsanak. Sem hetedíziglen, sem egyedíziglen. A butaságodat és az elfogultságodat relámozod jelenleg. Pedig azt hittem, hogy egy remek paródiával állok szemben.

Az persze biztos, hogy a személyeskedés szót is ki kell googlizd. És meg kell keresned a szót arra is, amit produkálsz.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 15:01:36

@GyMasa:
Abszolut egyetértek! Az anyai ágon roma származású Kamala lesz az elnök, ö amugy a Zorbán esküdt ellensége, a keleteurópai rasszizmus kalapácsaként kovácsolja majd egybe az ellenzéket hazánkban is!!!!

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 15:08:05

@A kiló nem százat jelent.:
A demokrácia elkötelezett híveként elfogadom a véleményedet, bármennyire is irritál a náci bunök apologizálása.
Azt azért nem értem, hogy miért kell a hazai blogszférában is a Putyini propagandát és fake news tolni??? A magadfajta bloggerek gáncsolták el Hillary-t 2016-ban. :((((((

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 15:18:43

@R.V.Juli: "A magadfajta bloggerek gáncsolták el Hillary-t 2016-ban. :(((((("
Ez mondjuk tényleg a leghülyébb kommentek egyike a világon.
Elolvastad egyáltalán, hogy mit kommentelsz? Szerintem nem. Akkor nem bezsélnél marhaságot.

Hillary megbukott. Csak az ő hibája. Biztos nem egy Hillary sima győzelmét váró magyar bloggeré.

A posztban fake news-t eddig csak tőled olvashattunk egyébként.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 15:21:14

Kamala Harrisről megtudhattuk, hogy Kamala Harris Orbán Viktorral foglalkozik. Meg se találná a térképen ezt a kis shit hole country-t...

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 15:25:03

@A kiló nem százat jelent.:
Hillary-t megbuktatták mert nö! Ezért is olyan fantasztikus a demokraták idei csele, hogy a ciszhetero Biden árnyékából lesz az USA elsö nöi elnöke megválasztva!!!
Most, hogy Biden behúzta Michigan-t, ti a Putyin láncos propagandakutyái is leülhettek 4 évre pihenni.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 15:37:18

@R.V.Juli: "megbuktatták mert nö!" Trumpot akkor azért buktatnák meg, mert férfi. Értem. Más oka nem is lehet, ha valaki elveszít egy választást. Csak az, hogy mi van a bugyijában.

Ciszhetero Biden. Nem tudom, hogy ez jelent-e bármit is, de jelzem, hogy ha az apologizál szót nem ismered, akkor gyanús nekem, hogy ez a kifejezés nálad nem valami ultranagy hülyeséget takar.

Felőlem azt húz be, amit akar. Nem azt mondták, hogy meg kell várni a végét? Úgy érzem sokáig fognak még bíróságra járni a felek. Gyanús ez az egész választás... Nehogy kiderüljön, hogy csaltak a levélszavazatokkal...

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 15:43:49

@A kiló nem százat jelent.:
Bocs hogy olyan idegen szavakat használok amiket nem ismerhetsz, de tudod néha megfeletkezem magamról és szakszavakat használok.
A szókincsed bövítése érdekében melegen ajánlom TGM és PRK írásait olvasgatásra! ;)

Ez a választási csalás dolog is a Putyin scenáriója, kár visszaböfögni. MIndenki tudja, hogy a Trumf nemfogja elfogadni az eredményeket.

Serény Vélemény 2020.11.04. 15:58:23

@R.V.Juli: Killary sose volt a szó szoros értelmében 'nö'. Egy karrierista gyík volt, ami még a félre...lést/tást is elnézte a férjecskéjének. Aztán eljátszotta a megalázott meccselat naccság: 'nö' alapesetét.
Ha igazi, vagy legalább 71%-os 'nö' lett volna, akkor minimál kikaparja a bájgúnár Billy gyerek szömit.
Az amerikai nők meg útálták mint a szart, mert általában nem szeretik a hozzá hasonló karrierista luvnyákat.

morph on deer 2020.11.04. 15:59:49

@A kiló nem százat jelent.:
“ Nehogy kiderüljön, hogy csaltak a levélszavazatokkal...”

Meg hogy kik, mi?
:)
Mindenesetre Trump már habzó szájjal hisztizik, gondolom az elsöprő győzelme zavarja...

alöksz róz 2020.11.04. 16:00:18

@A kiló nem százat jelent.: "Az a gond, hogy nem érzed, hogy mennyire vicceset mondták ezzel a Hunter dologgal." - te most tényleg el akarod magyarázni a vicc szerzőjének a viccet?

alöksz róz 2020.11.04. 16:02:43

na elkezdtek kicsit mosolyogni a cnn-nél, úgy látszik most már behúzza biden

sötét nap ez a demokráciának...

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 16:14:56

@R.V.Juli: nem az idegen szavakkal van gond, hanem a mondataidban egyik szónak sincs semmi értelme. Nyilván, mert nem ismered a jelentésüket és a használatukat. Ciszhülye legyek, ha veled szeretném tölteni az estémet.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 16:16:46

@alöksz róz: azt mondja nem viccel. Ez a putyinozás nem arra utal. Meg mintha Hillaryt is komolyan gondolná. Esküszöm azt hittem, paródia. Ő nem a vicc szerzője, hanem a tárgya egyébként.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.11.04. 16:32:04

@R.V.Juli:

"Bocs hogy olyan idegen szavakat használok amiket nem ismerhetsz, de tudod néha megfeletkezem magamról és szakszavakat használok."

megfeleTkezem... - aha. :D

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 16:45:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ennyi?
Csak ülsz az ott az őrtornyodban és lövöldözöl a táborlakókra te vérszomjas nyelvtannáci???

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 16:50:21

@A kiló nem százat jelent.:
Tetörődjvele, Kamala győzött, én már rágyújtottam az ünnepi spanglimra. Te te te TampPista lusta kubatovlista analista meg elmehetsz a lakiteleki népfőiskolára egy kis észér sorbaállni.

alöksz róz 2020.11.04. 17:28:35

@A kiló nem százat jelent.: "Esküszöm azt hittem, paródia." - aki ismeri, az nem hiszi, hanem tudja...

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 18:09:03

@Serény Vélemény:
"Killary sose volt a szó szoros értelmében 'nö'."

Nőként identifekàlija magát, tehát nő!!! Nemtemondodmeg mások nemét te naftalinszagú fideSSkápó!!!

Serény Vélemény 2020.11.04. 18:58:55

@R.V.Juli: Levendulát használok a szekrényben, nem naftalint. Ha van valamilyen szaga a ruháimnak, akkor az levendula.:-)

"Nőként identifekàlija" -- ez nagyon cuki volt!

Gazz 2020.11.04. 19:04:13

Mivel úgy néz ki, soha ennyien nem szavaztak még elnökjelöltre, mint ahányan most Bidenre, ideje lenne néhány pontodat revideálni. Példának okáért erősen valószínűtlen, hogy a Sanders szavazók tömegében szavaztak volna egy olyan pojácára, akinek a nézetei sokkal messzebb vannak az övéiktől, mint Bidené. 2016-ban még simán benne volt a pakliban a protest szavazat, de most, hogy megismerték Trumpot, tudják milyen, ez nagyon erőltetett duma.

Gazz 2020.11.04. 19:10:57

No vajon hány olyan Trump hívő blog lesz annyira gerinces, hogy egy esetleges Biden győzelem esetén megírja, hogy bocsi, tévedtem?
Egy sem. Egy része ezeknek marad a "lapozzunk" metódusnál, és inkább otthon csendben rágja a párnacihát, a gerinctelenebbje meg előveszi a jó öreg összeesküvés elmélet fegyvert, hogy a kommentszekcióban kitartó híveivel a így redukálja a kognitív disszonanciát.

libernyák 2020.11.04. 19:14:46

@GyMasa: Ja, láthatod ahogy átfordultak a középnyugati csatatérállamok (Michigan, Wisconsin) Trump győzelembe... :D

Gazz 2020.11.04. 19:15:26

A levélszavazat kérdéskörhöz természetesen az a blogszerző által véletlenül kihagyott részlet is hozzátartozik, hogy a republikánus vezetésű államokban járvány és törvények ide vagy oda, mindent megtettek, hogy a levélben szavazni akarók dolgát megnehezítsék. Mivel tudott volt, hogy Biden szavazói tartanak a járványtól, (és egy igaz Trumpista úgy nyeli a vírust, mint kacsa a nokedlit) ergó a Biden szavazó levélben akar majd szavazni, a Trump hívő meg személyesen.

De nagyot tud lökni az úr az ajtón 2020.11.04. 19:38:51

@R.V.Juli: tgm és prk, 2020-ban.. hát megalol :DD

kb ezt a gagyi színvonalat is képviseled. de talán először magyarul kéne megtanulnod helyesen írni, aztán jöhetnek az idegen szavak (de ne bemagold hanem a jelentését tanuld meg, akkor fogod tudni csak úgy használni, h nem néznek hülyének)

Exploiter 2020.11.04. 20:01:59

@Gazz:

Hát, a dologból az jön ki a végén, hogy miután itt elsöprő győzelmet hazudott a teljes amcsi média, a végén valszeg egy billegő állam fog dönteni.

Azt meg Trump majd megtámadja, hogy hol találtak hirtelen egyik percről a másikra 160.000 demokrata szavazatot a semmiből mondjuk az egyikben.

Aztán jön a valódi lázongás és szépen az egész ország lángba borul év végére.

Egyébként már csak azért megérdemlik, amit írtál, úgyhogy hajrá hajrá. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.11.04. 20:09:10

@Gazz:

"vajon hány olyan Trump hívő blog lesz annyira gerinces, hogy egy esetleges Biden győzelem esetén megírja, hogy bocsi, tévedtem?
Egy sem. "

Na és egy esetleges Trump-győzelem esetén vajon hány Biden-hívő blog lesz annyira gerinces, hogy elismerje Trump győzelmét ahelyett, hogy választási csalásról meg orosz beavatkozásról regélne? :O

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 20:09:52

@De nagyot tud lökni az úr az ajtón:
Az ország legjobb gondolkodóját és publicistáját próbálod kiröhögni te kétlábraállt vadászgörény te???
Amúgy is hiába túráztatod magad, több nyelven perfekt vagyok, a finnugor csak az egyik. Az értelmiségi femenőim okán az idegenszavakat a babatápszerrel szívtam magamba!!!

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.11.04. 20:11:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Na és egy esetleges Trump-győzelem esetén"

ez a busz már elment.

0dzsud0 2020.11.04. 21:18:10

@A kiló nem százat jelent.: Háttő...igen. Ez utóbb kiderült, hogy nem lett volna annyira jó cím (bár a címsorban úgy látom, mégis ez lett).

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 22:09:09

@Gazz: Te bolond vagy. 1. objektív képet festettem azzal kapcsolatban, hogy függetlenül az eredménytől Trump jobb elnök volt, mint magam vártam. 2. jobban áll, mint azt hitték, hiszik, vagy el akarják hitetni róla. 3 olyanok, liberálisok, sjw-k lettek a támogatói a baloldalról, akikről nem gondolnád, hogy megnyeri őket magának és megnyerte. 4. a választás nem ért véget, most jön a bíróság és egy szégyenletes herce-hurca. Az is lehet, hogy tudják bizonyítani, hogy szabálytalan volt az eljárás. Bármi lehet. De a végeredménytől függetlenül az eredmény olyan szoros lett a korábbi demokrata földcsuszamláshoz képest, hogy természetesen igazat kéne adj nekem, hogy baze tényleg. Tényleg az lett, amit írtam. Minden, amit hittünk tévedés. Trump sokkal elfogadottabb, mint ahogy eladták. Az egész világ ellene volt és vagy nyert vagy éppen nem nyert, ami ugyananyit ér a szememben. Nem hoz lázba egyik sem. A nőkre bukok. Nem az 1,90-es túlsúlyos hetvenesekre. Légy szíves disztingválj és ne kategorizálj marhaságokat.

Független blog vagyok, semmi közöm Trumphoz, nekem teljesen mindegy nyer vagy veszít. Értelemszerűen ahogy kielemeztem a teljesítményét úgy látom, hogy inkább megérdemelte a négy évet, mint ellenfele, aki azt sem tudja, hol van. Ez nem egy "Trump-hívő" blog. Ilyen marhaságot az állít, aki nem olvasta el ezt a cikket és a korábbiakat a témában. Nem értem, akkor meg minek kell ilyen magas lóról kommentelni, ha nem is ÉRDEKEL, hogy mit gondol a másik. Rajtad kívül, aki betegesen be akar állni valamely táborba, vannak, akik gondolkodni akarnak. Mindenféle hisztéria nélkül.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 22:14:28

@0dzsud0: szerintem jó cím. MAGÁTÓL ÉRTETŐDŐ, hogy nem lehet tudni egy választás eredményét. De a liberálisok annyira magabiztosak voltak, hogy elég nagy pofont kaptak tegnap. Semmi sem úgy van, ahogy azt be akarták mesélni nekünk a médiájukon keresztül. Idehaza is.

Trump győzött. És még az sem kizárt, hogy az elnökséget is megnyeri. Egyátalán nem kizárt. Ahhoz képest, hogy esélytelennek hirdették, 10%-ot sem adtak neki. Kishíján sima győzelmet aratott. És nagyon furcsa az a fordulat, amit a levélszavazatokkal a végén bemutattak. A választási rendszerek régóta kritikák keresztüzében állnak. Nem véletlenül.

copass 2020.11.04. 22:22:01

@A kiló nem százat jelent.: bedobta a hős kártyát: bekamuzta hogy beteg, aztán előadta hogy ő bármit legyőz. szerintem nem is volt beteg.
azt se fogta fel hogy biden mennyire korrekt volt, mert leállítatta a betegsége alatt a lejárató kampányt. ha lett volna egy kis esze trumpnak és nem hajtja a szereplési vágya, akkor simán megnyerte volna a kórházból az egészet. de nem 3 nap alatt csoda történt, az b+:!D
@megamovieboy: trump mit tette az emberekért 4 év alatt? semmit. minden húzása arról szól hogy a gazdagoknak kedvezzen. adócsökkentéssel kik jártak jól...
az az ember aki a covid-ra azt mondja hogy elmúlik, meg az erdőtűzre amir szokott lenni. az nem normális.

Exploiter 2020.11.04. 23:11:49

@morph on deer:

És Michigan lesz az az állam ahol megtamadják a választást.

Egy hatalmas kiugrás volt Bidennek, azóta vezet, elvileg 15000 helyett 150000 szavazatot jelentettek le és ez elírás, de valahogy nem korrigálták.

Aki elviszi azt az államot, az nyer, szóval ebből lesz a teljes politikai káosz.

morph on deer 2020.11.05. 00:02:36

@Exploiter:
Lám, ahelyett, hogy leállt volna a rendszer három teljes órára, egy nyomorult nulla is megteszi! Hát nem sokkal jobb?
:))
Mindenesetre még legalább tucatszor fogjuk hallani Trumptól, hogy ő nyert, efelől semmi kétségem.
Már csak a két “ikertestvérét” - Kim és viktor - várom, hogy ők is csatlakozzanak hozzá.

alöksz róz 2020.11.05. 00:24:48

@morph on deer: "Lám, ahelyett, hogy leállt volna a rendszer három teljes órára, egy nyomorult nulla is megteszi!" - és mi a hasonlóság, az összefüggés? már az elvakultságodon kívül.
gondolom magad se tudod...

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2020.11.05. 02:11:44

@copass: Hogy mit tett Trump az emberekért, arról azért nem tudsz semmit, mert a ballib média gondosan elhallgatja. A járvány előtt elképesztően alacsony volt a munkanélküliség, ez főleg a feketéknek volt fontos. Az amerikai tőzsde szárnyalt, azaz az amerikai cégek értéke elképesztő mértékben növekedett. Nem indított újabb háborút, viszont legyőzték az iraki terrorállamot.
A gazdagok adóztatás egy álom. Könnyedén ki tudnak bújni alóla, vagy kimenekítik a vagyonukat. Annyira komolytalan, hogy ők maguk követelték. (Az itthon démonizált ÁFA legalább adózásra kényszeríti a gazdagokat is, mégpedig a fogyasztásuk arányában.)
Az erdőtüzek a statisztika szerint nem mutatnak kiugró értéket, de csökkenteni lehetne, ha az erdészet rendesen végezné a munkáját. Amúgy csak akkor hallasz róla, ha gazdagok ingatlanait fenyegeti. A COVID az oltással sem fog csak úgy megszűnni, sőt újabb formái fognak előkerülni.
Azért, mert nincs értelmezve egy kijelentés és azt hazudják róla, hogy baromság, attól az még lehet értelmes. A félremagyarázás nem a közlő hibája, hanem a médiamunkások sara.

Exploiter 2020.11.05. 03:04:35

@libernyák: természetes. :)

Még ez a kisimított verzió is vicces, de viccen kívül tényleg van egy minimális matematikai esélye, hogy nem csaltak.

Amúgy mindegy, ez az eredmény, azok a szavazólapok már tuti ott vannak, hiába számolják újra őket, úgyhogy Hillary jól beszopta, nem ő lett az első női elnök.

Viszont az élet így sokkal egyszerűbb lesz ott, végre pont ugyanazt fogja mondani a politika, média, celebek, tech óriások, nagyvállalatok, nem lesz ez a hülye disszonancia, ami most van.

copass 2020.11.05. 08:29:42

@megamovieboy: az internet korában a ballibsi médiára hivatkozni elég komolytalan...
tőzsde az adócsökkentés miatt is ugrott meg látványosan, de az se az ő eredménye...persze hogy emelkedett az amerikai cégek értéke, amikor nemzetbiztonsági kockázattal kizárta a külföldi konkurenciákat és a többi...
ez az ember hülye.
látszik a testbeszédén hogy indulatból beszél, rángatózik összevissza, pofákat vág...
amikor bejelentette előre hogy nyer, addigr miért volt tisztességes a választás?
biden miért nem mondta hogy trump csalt? mert biden normális értékrenddel bír.
trump tudja hogy a levélszavazatok miatt fog veszíteni, ezért akarja semmissé tenni azokat. mert tudja hogy a covid miatt, sokan ezzel fognak élni és kúrvára nem rá fognak szavazni.
egy olyan felelőtlen emberre aki hatalmas kampányeseményeket tart több ezer emberre és terjeszti a covidot.

0dzsud0 2020.11.05. 10:27:45

@A kiló nem százat jelent.: Az első bekezdés jogos, már-már az lehetett az érzése az embernek, hogy Biden 90%-kal nyer, erre épphogy sikerül neki.

A második bekezdés eldőlt, nem nyerhet Trump.

Exploiter 2020.11.05. 10:51:57

@copass:

“ az internet korában a ballibsi médiára hivatkozni elég komolytalan...”

Minden tech óriás, az összes bevallottan Trump ellenes, minden látogatott oldal, minden cég és az internethez kapcsolódó minden szolgáltató.

Odakint az alternatív média kb a fox newst jelenti, ami köztudottan propagandista és néhány még le nem törölt bloggert, meg vloggert.
Meg a konteós oldalakat.

Lényegében minden progresszív az ellen a rendszer ellen küzd, ami belőlük áll, mert a progresszivizmus maga a rendszer ma.

2020 úgy indul, hogy van egy spéci ázsiai verziójú kommunista Kína, egy régi vonalas kommunista Oroszország, egy újkommunista USA és egy újkommunista EU.

Az Internacionálé nyert, most már csak belharcok vannak.

Bandibacsi34 2020.11.05. 12:13:46

@Exploiter: A FOX news Rupert Murdoch-e(aki kb az az angolszasz sajtoban, mint Soros Gy. a tőzsdén) ala is aknaztak Trumpot. A "kekcedulas elnokvalasztast" megnyerte Biden, ez teny. Persze hamaroan Harris fogja őt nyugdíjba kuldeni..

Bandibacsi34 2020.11.05. 12:19:53

A levelszavazatoknak volt ertelme az internet elott. Inkabb nyiltan kene szavaznia annak, aki nem jelenik meg(vagyis felkerulnenek egy internetes listara) oszt igy ki lehetne kuszobolni a csalasokat. "Nem az szamit ki kapja a legtöbb szavazatot, hanem az, hogy kik szamoljak a szavazatokat!" J V. Sztalin.

libernyák 2020.11.05. 12:27:50

@Exploiter: az a baj, ogy szerinted nincs olyan hogy "informatikai hiba", hanem egyértelműen a demokraták csaltak.
Egyrészt elég nehéz csalni a választáson, ha kiderül, az hatalmas szégyen, és nyilván nem úgy csinálnák hogy egyszerre hozzáadnak százezer szavazatot. :)
Informatikai/számítási hibából pedig ennél komolyabbat is elkövettek a választás során: Arizonát (valószínűleg megalapozatlanul) Bidennek adták, és hosszú ideig 98% körüli (kb. teljes) feldolgozottságot írtak ki, mikor valójában nagyjából az összes szavazat 83%-át dolgozták fel.

Annyira minden média a progresszíveké, hogy valószíűleg azok a jobbközép újságok, amelyek eddig erősen Trump-kritikusak voltak (pl. WSJ), mostantól inkább a demokratákat fogják csepülni. Csak azért tűnhetett úgy, hogy kb. minden média a "progresszíveké", mert az újságírók többsége utálta Trumpot (és viszont) azért, ahogyan kezelte őket.

Annyira minden a "progresszíveké", hogy a szenátust valószínűleg megtartják a republikánusok és MINDEN reformtörekvést könnyedén blokkolhatnak - és az eddigi (pl. Obama alatti) viselkedésükből ítélve blokkolni is fognak. Ha még átmennének ezek a Szenátuson, akkor is ott van az erősen konzervatív többségű Legfelsőbb Bíróság, ami szintén elég sok reformot eltörölhet, vagy akár vissza is vonathat (pl. Obamacare).

Exploiter 2020.11.05. 12:50:05

@libernyák:

Nem mondom, hogy egyértelműen csalnak, de azt nem tudom, hogy bárki hogy bizonyítaná, hogy a postától kapott x láda szavazat azoktól jött, akik feladták őket, tehát a lebukás esélye kicsi.
Trump bácsi paranoid, de miután négy évig hallgatta, hogy bármilyen eszközzel ki fogják csinálni, legyen szó akár lejáratásról, akár koncepciós vizsgálatokról, (és meg is próbálták), ez gondolom, érthető.
Az, hogy a véghajrában a két fő billegő államban egy bizonyos időpont után hirtelen elkezd csak az ellenfél szavazatokat kapni és megfordítani az állást az utolsó percben, az kiváló táptalaj egy jó kis káoszra.
De mondom, ettől függetlenül annyian szavaztak minden nagyvárosban a szenilis bácsikára, hogy abszolút megérdemlik, hogy az egész kormány végre nyíltan eltolódjon a szélsőjobbra, ahova tartanak.

libernyák 2020.11.05. 17:36:58

@Exploiter: újraszámolásnál elég könnyen kiderülhetne a csalás, és a legtöbb államban lényegében bárki bemehet és megnézheti, ahogy összeszámolják a szavazatokat.

libernyák 2020.11.05. 17:39:21

@Exploiter: szélsőjobbra tolódjanak? Kik?
Az eredmények alapján (valószínű, hogy a szenátust megtartják a republikánusok) jóval valószínűbb, hogy az eddigi erősen jobboldali kormányzatot váltja egy centrista-mérsékelten baloldali.

copass 2020.11.05. 18:15:19

@libernyák: trump alkalmatlan az elnöki posztra. mindegy hogy a média melyik oldalát erősíti fel. ott a twittere, ami ugye most már korlátozva van szerencsére...
folyamatosan túloz, nem közöl tényeket, közhelyszótár.
amerikában meg ez kell, nagyduma legyen. nem számít ha semmi köze a valósághoz.
van akinek ez elég, azok mentek szavazni. akik meg nem azok levélben szavaztak.
ezért akarja leállítani a levélszavazatokat (ami hülyeség ugye, látszik hogy ennyire hülye), mert tudja hogy veszíteni fog. ez az ember soha nem lesz elnök többet, de szerintem a közelébe se fog kerülni a politikának többet.
www.youtube.com/watch?v=CDhhzSXxnw0

Exploiter 2020.11.05. 22:56:55

@libernyák:

Szélsőbalt akartam írni, de amúgy minden radikalizáció ugyanolyan ellenzéket épít úgyhogy végül is mindegy.
Egyébként igen, ha tényleg a szenátusban és a képviselők között is marad a republikánus többség, ahogy látszik, akkor elég béna kacsa marad az ország.

Exploiter 2020.11.05. 22:57:50

@libernyák: hogy?

Ott a cetli, csak meg kell számolni újra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.11.06. 09:23:27

A lényeg: mindgey ki nyer. Nekünk nyilván kicsit jobb lenne Trump győzelme, de a másik verzió se katasztrófa.

Az amerikai liberális állam hattyúdala ez már. Hála Istennek, Amerika zuhan.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.06. 11:09:15

@0dzsud0: én azért kivárnám a végét, de ez volt az alap kiindulási pont. Ehhez képest az derült ki, hogy akár nyerhetne is, a támogatottságuk azonos. Hogy melyiket kapja le a célfotó... érdekes kérdés, mert eldönti a pozíciót, de politikai értelemben nem az számomra. Megmutattam, hogy a valóság más, mint aminek beállították. És ez is befolyásolta az eredményt. Mármint a hamis pollok és a média egyoldalúsága. Pl. az, ahogy a Hunter Biden ügyet eltussolták már önmagában választási csalás. Az, hogy erre pont a tanult és jómódú liberális amerikai nem érzékeny, az szerintem szégyen: négy év és remélhetőleg kitermel a politia egy olyan jelöltet, ami tudja azt, amit Trump, de messze nem ilyen zűrös pali. Ez a véleményem. A paradigma megdőlt. Mostantól nem lehet úgy kormányozni, ahogy Trump előttig kormányoztak.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.06. 11:13:23

@Exploiter: sőt, ott vannak az eljárások szabályait, amit a Legfelsőbb Bíróság akár szabálytalannak is minősíthet. Ez esetben hatalmas felfordulás következhet be.

Azért lássuk be, hogy igen gyanús az, hogy az azokban az államokban következett be hirtelen fordulat, ahol 1. a levélszavazás feldolgozása kihívást jelentett, 2. ahol napokra eltűntek, 3. ahol nem engedték az ellenőröket COVID-ra hivatkozva a számlálóbiztosok közelébe! 4. ahonnan szabálytalanságok sokasága bukott ki ezen felül is.

Az LB nem tudja kijavítani a rendszer hiányosságait, de ahogy ez az 51 szabályozás ma kinéz az egy botrány. És ez a legfejlettebb demokrácia.

0dzsud0 2020.11.06. 13:16:00

@A kiló nem százat jelent.: Nincs köztünk vita, btw a jóslattól függetlenül a cikk jó.

Közben már Georgia is Bidené, game over.

GyMasa 2020.11.06. 13:45:53

Van itt egypár érdekes információ, ami vagy igaz, vagy nem, de elgondolkodtató...
www.youtube.com/embed/sKEtXzxIUfc
Főleg a 120 éves szavazók, és a 202%-os részvétel.

copass 2020.11.06. 19:31:28

@A kiló nem százat jelent.: hunter biden "ügy", találtak a laptopon egy emailt amit véletlenül tudta hogy a trump emberének kell odaadni. véletlenül!:D
trump hülye, nincs tisztában azzal hogy működik a választás az országában. aminek az élnöke...
telex.hu/kulfold/2020/11/06/donald-trump-valasztas-beszed-fact-check-szavazas

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.07. 18:11:44

@copass: Nem egy emailről van szó. Az email-ek csak a jéghegy csúcsa, hab a tortán. Szégyen, hogy valaki egy ilyen szintű korrupciós ügyet elbagatelizáljon. A Telex cikkét nem olvasom el. Annál jobb forrásokat olvastam a témában. New York Post pl? Mond valamit? Nehogy már a Bivalybasznádi Kanászkürtöt olvassam el.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.07. 18:15:34

@GyMasa: igen, ezekben valóságtartalmában nem vagoyk biztos. Abban viszont biztos vagyok, hogy 80%-os szavazatarányra volt szükség több helyen Bidennek a levélszavazatoknál, miközben láttuk, hogy amúgy fej-fej mellett haladt a két jelölt. Valószínű ez? Valamiért kételkedem. Halottak egész biztos szavaztak. Ahogy talán a videó is mondja, lehetett tévedés: apa helyett az azonos nevű élő fia küldte vissza. Stb. Ezek önmagukban nem befolyásolják az eredményt. A választást hosszú pereskedés fogja követni. Nagyon nem lesz szép és nagyon nem lesz jó vége, bármilyen eredményt hoz ki a bíróság. Amerika nagyon szereti a pereskedést. Most ismét megkapjuk,akit George W esetében láttunk. Akit nem mellesleg Biden véletlenül emlgetett, mint vetélytársát. Elfelejtette, hogy ki az elnök jelenleg.

Hát lehet Trumpot elfelejteni? :D

GyMasa 2020.11.08. 04:31:39

@A kiló nem százat jelent.:
Ha van időd, nézd ezt meg:
www.youtube.com/embed/lDSBsJoMKSs
Igen tanulságos...
Van benne egy rész, amikor egy konteo-jellegű nyilatkozat szerint Trump már hónapok óta beépített akciót folytat, amiben minden egyed szavazólapot nyomon tudnak követni. És előre felkészültek a választási csalásra.
Ha ez tényleg igaz, akkor a demokraták tátott szájjal szaladtak be a fás-erdőbe...

"...lehetett tévedés: apa helyett az azonos nevű élő fia küldte vissza."
Ez viszont még a legmegengedőbb esetben is egy szar választási rendszert jelent.
Nem annyira megengedő esetben pedig nyilvánvaló választási csalást, mert a gyerek is nyilvánvalóan kapott szavazólapot, szóval, nyilván nem keverhette össze a kettőt...
És, a hivatalnak lett volna dolga a nyilvántartásból törölni a 36 éve halott apucit...
Ja, és az is egy érdekes adat, hogy Nancy Pelosi a tulajdonosa annak a cégnek, amelyik 30 államnak szállítja a gépi szavazás gépeit, és a SW-t.
Ami már magában is súlyos összeférhetetlenséget jelent...
És, az különösen aggasztó, hogy a szavazás előtti napon kapott SW frissítést az összes gép.
Ami ugye eleve érdekes, hogy vajon mi szükség volt egy SW frissítésre, ha 4 éve tökéletesen működött a rendszer?
Főleg, hogy mi történt az egyik Michigan-i szavazókörben.
Szóval, ha Trump tényleg előre készült erre, akkor durva dolgok fognak következni az USA-ban.
Azt' akkor matyika tényle gihat fertőtlenítőt...

GyMasa 2020.11.08. 04:34:17

@GyMasa:
Ja, és, ahogy nézem, nagyon úgy néz ki, hogy a demokraták a regresszív balosokat jellenző alapossággal (Há-Há) követik el a csalásukat :-)

GyMasa 2020.11.08. 04:43:09

@GyMasa:
Ja, és ha ez igaz, akkor az egész világ nagyon csúnyán alulbecsülte Trumpot...

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.08. 08:18:12

@GyMasa: röhögni fogsz: nincs választói névjegyzék. Ezért van regisztráció. Van ahol lehet aznap. 51 választási rendszer zajlik. Jópár állam tök jól lebonyolította. Ott ahol Biden fordított, csodák történtek.

Szerintem Jézus volt. Nem csalás, hanem csoda. Nem bírom ki röhögés nélkül. Lehet le kéne bombázni az USA-t, hogy kicsit demokráciát tanuljanak. Máshol is bejött ez a módszer.

Wildhunt 2020.11.08. 10:12:09

@copass: ha jól emlékszem, ugyanez "újságírók" negyedennyi bizonyíték nélkül oroszbérencezték Trumpot. Meg tőlük tudom, hogy:
1. Levélszavazás
2. Számlálás leállása
3. Többen szavaznak mint valóban ott élő válaszó
Egyértelműen diktatúra és választási csalás.

GyMasa 2020.11.08. 12:46:42

@A kiló nem százat jelent.:
"röhögni fogsz: nincs választói névjegyzék."
Hát, akkor azt hiszem, éppen ideje lenne neki, hogy legyen.
Egységes, mindegyik államra kiterjedő.

" Ezért van regisztráció."
Oké, de ez is láthatóan, még a legmegengedőbb, legnagylelkűbb hozzáálláással is minimum problémás.

" Van ahol lehet aznap."
EZ csak akkor maradhatna meg, ha lesz központi nyilvántartó rendszer.

" 51 választási rendszer zajlik."
Ez sem túl jó, bár mint láttuk, nagyrészt működött, csak szerintem ezt is egységesíteni kellene.

" Jópár állam tök jól lebonyolította."
Szerintem is. A legtöbb helyen sikerült 4-én délelőttre megszámolni a szavazatokat.

" Ott ahol Biden fordított, csodák történtek."
Jól látod!

"ez 4 óra!!! "
Pontosabban: 4 és fél :-D

copass 2020.11.08. 19:56:00

@Wildhunt: persze, bement putyinhoz csevegni pár órát privátba. aztán úgy jött ki hogy tévedtem putyin nagyon jó ember....ehhez semmilyen bizonyíték nem kell!:D
normális ember nyilvánosan nem aláz meg egy sérült embert: youtu.be/PX9reO3QnUA
nem ismeri az országának a választási rendszerét, csak az a szavazat érvényes "szerinte" aki személyesen szavazott. levélszavazatot a választás előtt le akarta fújni, hogy nem érvényes. így kezdte. mert tudta hogy a demokraták a covid miatt nem fognak élőben szavazni.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.09. 08:35:59

@copass: de szigorúak lettünk! Biden lekövérez, lehazuhoz egy válaszót, aki kérdezni mert tőle. Egy sor ilyen videó van.Trump kifigurázott egy újságírót. Ó! Szörnyű!
Az AP így hozta le:
youtu.be/zHaoWlDs648

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.09. 08:39:27

@copass: A Fox már így: youtu.be/CsaB3ynIZH4

Ennyit erről a kifigurázásról. Trumpot hányszor gúnyolták?

copass 2020.11.09. 09:47:01

@A kiló nem százat jelent.:
"Trumpot hányszor gúnyolták?" nem nehéz, mert nyilvánvalóan egy pojáca.
van egy olyan érzésem, hogy a republikánusok nagyon megfogják gondolni hogy kit fognak legközelebb indítani. de az biztos, hogy nem trump lesz.
az milyen már, hogy a saját pártod elhatárolódik tőled. több csatorna leállítja az elnöki beszédet, mert hülyeségeket beszél? Four Seasons Total Landscaping megvan?!:D
pbs.twimg.com/media/EmO7WgMVcAADe2e?format=jpg&name=large

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.09. 10:14:55

@copass: úgy látom nem érted a folyamatot. Az elnökjelölt személyéről az előválasztások döntenek demokratikusan. Vagyis maguk a szavazók. A nép, ha úgy tetszik és nem a párt elit. Legalábbis a republikánus pártban. A demokratáknál ugye Bernie-t a pártelit golyózta ki. Pl. Lehet anélkül se nyert volna, lehet nyert volna, nem tudjuk.

Trump máskor is figurázott ki hasonló gesztusokkal másokat. Erről szól a két belinkelt videó. Nincs amúgy semmi jelentősége. Jaj, szegény mozgássérült. Teljesen mindegy, hogy mozgássérült.

Trump minden mondatát ízekre szedi a sajtó. Még azokat is, amikben igazából jóindulattal lehet látni értelmet. Bidennel viszont kesztyűs kézzel bántak. Noha tapintható a demenciája. Mégis: a New York Times-tól a NBC-n át a Facebook-ig igyekeztek tisztára mosni a botrányos ügyeit.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.09. 10:23:32

@copass: Az a büdös nagy helyzet, hogy mozgássérültek sem mentesülnek a hülyeségük számonkérése alól. Ugyanolyan mértékben lehet kritizálni őket, mint mást.

copass 2020.11.09. 11:22:49

@A kiló nem százat jelent.: egy ország elnöke ne figurázzon ki senkit.
de úgy látom neked mindegy mit mondanak, te is ugyanazt hajtod ami beragadt nálad.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.09. 11:31:42

@copass: akkor Biden sem lehet elnök. :)

Egyébként az USA alkotmánya nem tesz erről említést. Ez egy nettó politikai hisztéria. Abból is mínuszos. Nem helyeslem Trump gesztusait. Annyit mondtam, hogy mindig így reagál. NEm kifejezetten a béna fickónak szólt. Kár a gőzért. Ez még nem diszkvalifikálja az elnökségre, ahogy a szavazatszámán sem látszik. Még sosem kapott hivatalban lévő elnök ennyi voksot.

copass 2020.11.09. 12:02:51

@A kiló nem százat jelent.: ja hogy mindig így reagál, akkor rendben van!:D
nagyon nincs rendben, ez sérő az összes sérült emberre nézve.
sokra ment a rekord voksokkal, amiben azért én kételkedek egy picit hogy mennyire tükrözi a valóságot.
trump a múlt. mondhatsz bármit mellette, senkit nem érdekel már mit akar.
leváltása után majd előveszik hogy akkor hogy is voltak ezek a trump hoteles utak mr.trump?

GyMasa 2020.11.09. 21:04:47

@copass:
MOst nem értem, miért foglalkozol még mindig vele?
Hiszen veszített, és már történelem, vagy nem?
süti beállítások módosítása