A kiló nem százat jelent.

Szájer József magánügye nem közügy, a Fidesz közpolitikája közügy

2020. december 02.

Igazán és őszintén sajnálom Szájer Józsefet. Nem a magyar EP-képviselővel volt baj.

#hipsterjózsef #szájer #ep #fidesz

Közzétette: A kiló nem százat jelent. – 2018. augusztus 7., kedd

Szerintem Szájer Józseffel semmi baj nem volt. Legalábbis és legfőképp, ami a magánéletét illeti.

1. Azzal a melegeket provokáló propagandával van baj, amit Szájer József pártja, a Fidesz csinál teljesen indokolatlanul és feleslegesen a homofób gyűlöletkeltés húrjain játszva mindig épp érintőlegesen, hogy aki akarja értse, márpedig az ilyesmit érteni szokták, akik erre vannak kihegyezve, és többet jár az eszük más azonos neműek nemi életén, mint azoknak, akik történetesen tényleg saját nemükhöz vonzódnak. Amin ma már annyira nem kéne meglepődni sem.

2. Meg persze azokkal a diktatúrába illő belga törvényekkel van baj, amik tiltják most, hogy felnőtt emberek azt csináljanak egymással, amit akarnak. Olyan beavatkozás ez a belga rendőrség, tehát az állam részéről a magánéletünkbe, ami egy fejlett demokráciában elképzelhetetlen lett volna nagyon régóta egészen 2020-ig. Persze most mindent el lehet már képzelni. És sokan tapsolnak is ennek. Elfojtott, formálatlan indulataik, gyűlöletük ölthet most testet, élhetik ki legalantasabb ösztöneiket. 

Miközben az egyszerű embereket pánikba kergették és kijárási tilalommal sújtják, ennek szükségességét épp az cáfolja, hogy vezetőinkról sorra derül ki, hogy eszük ágában sincs a korltozásokat betartani: mert nincs miért. Valójában az egész elit "orgiákra" jár, amíg Te egy zsömléért se szaladhatsz le már 8-kor...
Még a belga mortalitási adatsoron sem nagyon látszik meg a COVID-19

A lakhatási válság vagy a munkanélküliség nem hozza lázba annyira a nyárspolgárok tömegét (üdv a klubban!?), mint mások szexpartija... (Ki tudja, lehet itt még az irigység vagy a kapuzárási pánik is közrejátszik. Szájernek legalább úgy tűnik volt nemi élete... De akik csak másokat baszogatnak?)

Hogy ki, mit/kit szeret, ízlés kérdése.

A gyűlölet viszont mindig lealacsonyít.

3. Harmadrészt azokkal az ellenzéki mémekkel és kommentekkel van a baj, amik most e kicsiny közjáték után beindították a zsigeri reflexeket, ami miatt nem tudok eléggé szekunderszégyent érezni. A Fidesz Brüsszelbe száműzött vagy menekült, de azért vezető politikusának bukása feletti kárörömbe vegyült buzizás, sőt zsidózás felerősödése aztán mindent bizonyít csak azt nem, hogy az ellenzék morálisan felette áll a kormány akár meleg- vagy idegenellenesnek beállított politikájának. 

A gyűlöletkeltés alól nem ment fel semmi, nincs rá menlevele az embernek, ha baloldalinak is vallja magát. Ezt jó lenne tudatosítani. De jobboldalinak sem áll jól, akár mennyire is kifizetődő. Ó, tudom én, hogy a jobboldali politikus számára bizony kifizetődő, ha mást is gondol, mint 80-as IQ felett érzésem szerint minden jóérzésű ember, ahogy feltételezem. Ez a képmutató cinizmus az egyik legkárosabb jelenség a közéletünkben. A baloldal kettős mércéje mellett.

Vétkesek közt cinkos, aki néma. Szájer József, ha tevőlegesen nem is, hallgatásával ebben egész biztos elmarasztalható volt eddig. Ennek vált áldozatává. Ezt is jó, ha tudatosítjuk. 

4. Végül jó lenne újra olyan világban élni, ahol alapvető emberi jogainkat nem vonják és nem is vitatják el. És ebbe akár az alkalmi drogfogyasztást is beleérthetjük, mert valójában ahhoz sem lehet sok köze senki másnak, ha az ember nem árt vele senki másnak. Az áldozat nélküli bűncselekmények jó részének szankcionálása az állam legszörnyűbb bűnei és pótcselekvései közé tartoznak. 

A blog azért indult, hogy az ideológiai szekértáborokon túllépve tiszta vizet öntsön a pohárba. Olvasottságunk idén lépte át az egymilliót. Posztjainkat számos országos és helyi portál megosztotta vagy hivatkozta az Indextől a Mandinerig, a Mércétől a Propellerig, a Hírolvasótól a Kapuig, a Balmixtől a social mediáig. 
Oszd meg írásainkat, lájkolj és kövess minket: facebook.com/kilonem100 
Támogass: patreon.com/kilonem100 Köszönjük!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kilonem100.blog.hu/api/trackback/id/tr8216312414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.12.02. 10:51:07

Nem tudok azzal egyetérteni, hogy Józsi lemondott a pozíciójáról! Óriási hiba volt, föleg azután, hogy Katka az elsök között hívta fel a szolídásáról biztosítva, valamint az ajánlattal hogy a #momentum EP csoportjában folytathatná a harcot a homofóbia ellen!!!!

alöksz róz 2020.12.02. 11:09:56

"Miközben az egyszerű embereket pánikba kergették és kijárási tilalommal sújtják, ennek szükségességét épp az cáfolja, hogy vezetőinkról sorra derül ki, hogy eszük ágában sincs a korltozásokat betartani: mert nincs miért." - meg is lepődtem volna, ha nem kötöd össze :-)

Politológus Mihály 2020.12.02. 11:24:29

Szájer ipadjén készültek a melegek számára hátrányos alkotmánymódosítások.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.12.02. 11:42:24

@Politológus Mihály:
Sajnos ez egy ismert szociologiai ellentmondás, mejnek a homofóbia szigorúbb büntetésével lehet majd véget vetni.

cicmen 2020.12.02. 18:03:33

@Politológus Mihály: Szájer ipadjén készültek a melegek számára hátrányos alkotmánymódosítások......................................

Szerinted melyek (!!!!!!!!! Juli!!!!!!) ezek és indokold meg, hogy mivel módosítás, mely meglévő jogaikat csorbítja (ilyen egyébként nincs szerintem) valamint mi alapján van joguk ahhoz, amit korlátoznak!

cicmen 2020.12.02. 18:16:18

Szerintem Szájer Józseffel semmi baj nem volt. Legalábbis és legfőképp, ami a magánéletét illeti................................

Hát először is az orgiázás nem a rendezett magánélet jele, ezt szögezzük le!
Másrészt ugyan az orgia szerintem is jó dolog, bár én a heterót preferálom és a gangbang partit kihagynám, mert ott sokadik lenni nem szeretnék!
Harmadrészt Szájer diplomata, aki egy országot képvisel, azon belül egy pártot, amelynek a tevékenységét ezer felől támadják, tehát ebben a pozícióban egy barom állat, aki ilyet csinál, mert egyértelműen utaznak rá a titkosszolgálatok! tehát nincs itt semmiféle magánügy, ami pedig a libsi sajtónak fel van hányva, az is egy nagy lószar, hiszen évek óta nyíltan alkalmazzák a kettős mércét, az európai parlament is a kettős mércéről szól, ezen felesleges moralizálni, ezt tudomásul kellett volna venni és még jobban vigyázni! Emiatt nincs mentsége Szájernek!

BiG74 Bodri 2020.12.02. 18:55:53

Kilo! Megint fatális hibát ejtettél! Biztos csak függetlenként.
Az ellenzékről beszélsz fideszesen, mint valami homogén csoportról, nem pedig a fidesz által egybeszorított csoportokról, melyek adott gyűjtőfogalom alá tartoznak.
Pedig a fideszes egybemosás és aljas erőlködés ellenére ezek nem egyformák kicsit sem.
Úgyhogy szerintem nyugodtan szégyeld magad, ha a szégyelni való kijelentés a te vállalt almodból jött, ami elvileg ellenzéki.
Szájer pedig nem sajnálnivaló, és ezer helyen leírták már, hogy nem az általad is kiragadott momentumok miatt, melyeket hajlamos vagy önmagukban nézni.

cicmen 2020.12.02. 19:33:16

@BiG74 Bodri: a fidesz által egybeszorított csoportokról, melyek adott gyűjtőfogalom alá tartoznak.
Pedig a fideszes egybemosás és aljas erőlködés ellenére ezek nem egyformák kicsit sem...........

:DDDDDDD szegény csoportok, ez is a fidesz bűne, hogy nem szavaznak rájuk, ezért a szarrá náczott Jobbik egy kis puccs után össyzeáll a full libsi bandával, meg Gyurcsánnyal!
Amúgy te nagy kényszerellenzéki, meséld már el, hogy képzeled a fényes jövőt, hogy fog kormányozni koalícióban a szerinted is teljesen összeegyezhetetlen mentalitású horda közösen? Gyurcsány lesz a kormányfő, ez már remek, Kunhalmi a másik nagy pártból valami miniszter, aztán Széll Bernike, aki szerint Karigerit el akarták ásni , meg Vadai, meg Bangóné, meg Hadházy lófaszt Ákos, meg Jákob pszichoPéter, ajtóragasztó büdösszájú Tordai, hogy a legaktívabb, tehát befutó politikusaitokat említsem? Biztosan beköszönt a kánaán? Fejtsd már ki, mire számítasz egy esetleges ellenzéki győzelemben reménykedve!

BiG74 Bodri 2020.12.02. 19:54:39

@cicmen:
Ne képzelegj, egy szóval nem mondtam, hogy a fidesz miatt vannak kis csoportok. Elég kényszeres egy gondolat.
Mint ahogy az is, hogy számít, én mit gondolok az ellenzéki összefogásról, melyet a fidesz kényszerített ki állampártként.
A fényes jövőt pedig hagyjuk, azt a fidesznél sem látni, csak egy rohadó szarkupacot.
Te csak rettegj nyugodtan, reálisan tényleg csak neked van vesztenivalód!

cicmen 2020.12.02. 20:03:19

@BiG74 Bodri: Tehát semmi! Gondoltam, ennyi az eszetek, ennyi a tervetek, hogy válccsuk le Viktort!

BiG74 Bodri 2020.12.02. 22:25:18

@cicmen:
Ó, mert a te terveidet rendszeresen végrehajtja a fidesz, sőt a nemzeti konzultációkon sírva könyörögnek neked, hogy írj. Te tervezel, a fiityisz meg végrehajt?
Vannak problémáid a fogalmakkal.
Az meg, hogy mit várok egy ellenzéki győzelemtől azt nem fogom pont egy fidesznyikkel megbeszélni.

mgdé 2020.12.02. 23:04:11

@cicmen:

Van megoldás. :D
Minden kormányposztot véletlenszerű sorsolással döntenek el a magyar lakosság tagjai között.

Minden egyes poszton, a többi poszttól teljesen függetlenül, 4 kimenet lehetséges:
A) rendes ember és ért a kapott területhez.
B) rendes ember és nem ért a kapott területhez
C) nem rendes ember (úgy is mint g.c.) és ért a kapott területhez
D) nem rendes ember (úgy is mint g.c.) és nem ért a kapott területhez

Na most, ha Viktor osztja el a posztokat, akkor az A) csoport teljességgel kiesik a lehetőségek közül.

Na, ezért van jobb. :P

BiG74 Bodri 2020.12.02. 23:33:53

@mgdé:
Igen, ez is játszik...:)

alöksz róz 2020.12.02. 23:53:57

@mgdé: "Na, ezért van jobb" - de csak elméletben létezik :DDD
elméletben mindennél lehet jobbat mondani
mondjuk rosszabbat is

mgdé 2020.12.03. 00:26:28

@alöksz róz:

A puding próbája az evés. :P

Lehet, hogy téged sorsolnának ki sportminiszternek!

GyMasa 2020.12.03. 00:53:01

@BiG74 Bodri:
"Kilo! Megint fatális hibát ejtettél! Biztos csak függetlenként."
Én nem hiszem...

"Az ellenzékről beszélsz fideszesen, mint valami homogén csoportról, nem pedig a fidesz által egybeszorított csoportokról, melyek adott gyűjtőfogalom alá tartoznak."
Az ellenzékről beszél, mint egy egységes csoportról, ami képes leváltani a mostani kormányt.

Éppen az ellenzék által "egybeszorított" ellenzéki csoportokról van szó...
Akiknek meg kell küzdeniük a saját démonaikkal...
Pl. azzal, hogy boldogulnak egy olyan emberrel, aki a saját nemét kedveli?
Ha az illető balos, akkor hős, ha jobbos, akkor áruló?

"Úgyhogy szerintem nyugodtan szégyeld magad, ha a szégyelni való kijelentés a te vállalt almodból jött, ami elvileg ellenzéki."
Pedig, melegnek lenni, ha jól emlékszem, balos "érték"
Akkor most hogy is van ez?

"Szájer pedig nem sajnálnivaló,..."
Ez így van!
Alapvetően nem lett volna szabad a csávónak elkerülnie a saját sorsát..
A Mai EU-s értékrendben ezzelel nincs semmi baj..

és ezer helyen leírták már, hogy nem az általad is kiragadott momentumok miatt, melyeket hajlamos vagy önmagukban nézni.

pilicserA 2020.12.03. 01:13:18

A szerző korábbi műveiből:
- Nem áldozatok az SZFE-sek, minek ajvékolnak, miért nem kussolnak?
- Nem áldozatok az Indexesek, minek ajvékolnak, miért nem kussolnak?

Na de amint egy teljhatalmú, amúgy erősen homofób párt, házas, magasrangú alapítótagja lebukik egy karanténszabályok ellenére megtartott homoszexuális gang-bang bulin, majd illegális drogokkal a hátizsákjában menekül - sikertelenül - az igazságszolgálatás elől és ezek után még azt hazudja ország-világnak, hogy lemondásának oka az, hogy a "napi politikai küzdelem egyre nagyobb lelki megterhelést jelent számára", akkor máris íródik a poszt, mert hát jajjjjjjszegény, ártatlan, üldözött ember.

Más, sokkal kevesebbért, sokkal jobban - amúgy Szájer pártja által - meghurcolt emberekért nem ragad tollat (klaviatúrát) a szerző, legfeljebb csak azért, hogy leírja, "minek ajvékolnak ezek, miért nem kussolnak?"

De a szerző, amúgy saját bevallása szerint nem Fideszes, véletlenül se.

Ahogy mindenbizonnyal Szájer József is azt vallotta volna magáról még egy hete is, hogy ő bizony nem meleg.

Hiába no, ilyen ez a comint out, valakinek így sikerül, valakinek úgy...

BiG74 Bodri 2020.12.03. 01:48:55

@GyMasa:
Nem nagyon érted, vagy nem akarod, ugye?
Az ellenzék ha egységben képes is leváltani orbánt, nem egységes. Orbánnak pont ez a lényeg, hogy egymásra tol olyan csoportokat, akik amúgy nem közösködnének egymással. Az ellenzék buzizó része az ellenzék egy része, ez van, de nem az ellenzék. Ezért írtam, hogy ha ellenzékiként szégyenli ezeket a hangokat, akkor nyugodtan tegye, annak az ellenzéki csoportnak részeként, akik buziznak, de ne általánosítson az egész ellenzékre.
Innen jön az is, hogy értelmesebb jobbos, balos, liberális ellenzékinek a homoszexualitás megítélése most már huszadrangú kérdés. Nincs démon csak a hülyéknél, akik az élet kérdéseit kihegyezik a homoszexualitásra, illetve ennek példaértékű gránitosítására.
Amúgy szintén szánalmas az ilyen megnyilatkozás, hogy a homoszexualitás balos érték. Az ilyenből látni milyen kicsavart a gondolkodásod. A homoszexualitás nem érték, önmagában semmi sem az. Viszont egy normális embernek ( nem balos, jobbos, stb. csak ember) a homoszexuális embertársa is érték, ezáltal nem súlytja mindenféle kényszerképzetes baromsággal és nem nyomorítja meg életét.

De ne törd rajta a fejed, ez fideszességnél, a politizálás legaljánál többet kíván.

BiG74 Bodri 2020.12.03. 02:06:18

@BiG74 Bodri:
Természetesen az sújt, akar lenni.

mtultras 2020.12.03. 10:53:02

elég érdekes poszt, ami inkább a fideszes narratívát tolja, kivéve persze azt, hogy titkosszolgálati akció volt. nem szájeren, hanem a jelenségen és a fideszen röhögnek az emberek. milyen diktatúrába hajló belga törvények? ez egy ismert klub volt, amihez hozzá sem szóltak, azt csináltak, amit akartak. de ha itthon csinálnál bármilyen bulit este nyolc után, több mint tíz emberrel, itthon is kimennének hozzád a rendőrök. csak itt egy olyan buliban, ahol meglátnának egy képviselő urat, udvariasan elköszönnének. a kedves polgárokat meg zavarja a munkanélküliség és a lakhatási válság, kivéve persze a fideszt, ami egy szót sem szól erről, vagy bagatellizálja, vagy visszamutogat gyurcsányra, vagy azt mondja, annyi munkahely lesz, mint volt. a baloldal nem a melegek ellen kelt gyűlöletet. az alapvető emberi jogokat meg leginkább a fidesz igyekszik elvonni, és kár felkapnod a vizet a belga rendőrök drog miatti intézkedése miatt, mert idehaza ugyanezt kapnád, itthon is kriminalizálják a drogbirtoklást és fogyasztást.

cicmen 2020.12.03. 11:05:43

@BiG74 Bodri: Ó, mert a te terveidet rendszeresen végrehajtja a fidesz, sőt a nemzeti konzultációkon sírva könyörögnek neked, hogy írj. Te tervezel, a fiityisz meg végrehajt?.........

Bírom az ilyen barom extremitásba hajló válaszokat, ez olyan libsis!
Nem bástya, nem hajtják végre a terveimet az utolsó betűig, de nem is erről szól a pártválasztás, hanem, aról, hogy van egy alap édrtékrende és ahhoz a legközelebb eső pártot rendeled hozzá, oszt arra szavazol, vagy rosszabb esetben látsz egy számodra teljesen elfogadhatatlan, az országra nézve káros politikai formációt és ellenük szavazol, egy kevésbé kretén társaságra leadva a voksodat!
Nálam a fidesz lefedi az a kívánt értékrendem nagy részét, tehát már eddig is rendben van és az ellenzék magatartása még jobban megerősít a választásom helyességében!

Glokta 2020.12.03. 14:12:56

@mtultras: hát mondjuk az, hogy ez titkosszolgálati akció volt, lehet hogy fideszes narratíva, de alighanem az igazsághoz is közel jár. Elvileg Szájer már korábban is szervezett ilyen bulikat, mégis most buktatták le, az időzítés lehet véletlen, de nem valószínű, hogy az.

cicmen 2020.12.03. 15:43:03

@Glokta: Elég sok a véletlen és nem nagyon hallottam egyébként, hogy a homoszexuálisokra ajtókat törögetnek, hiszen védett csoport!
Ezzel együtt ebben a pozícióban ez a fajta bulizás nem fér bele, erről egyedül Szájer tehet!
A titkosszolgálatok meg a másik nyilvánvaló veszély, hiszen ha Merkelt lehallgatták a közös legjobb barátaink, akkor az után már egy óvodás is tudja, hogy ebben a játékban nincs kecmec!
Ja, Kaleta története is érdekes, mert a "legenda" szerint amerikai nyomozóügynökség "figyelmeztette" a magyar külügyet! Namármost a sztori szerint Kaleta a hivatali laptopjára töltötte le a több ezer fényképet, ami felől vannak kétségeim, hogy egy profi diplomata belép egy külügyes gépen a darkwebre és arra másol ilyen jellegű dolgokat, másrészt ugyebár hogy jutottak be a gépre a nyomozók, vagy egyáltalán, hogy volt ez? Eléggé intő jelnek tűnik ez is ugyebár!

mgdé 2020.12.03. 15:49:14

@cicmen:

"erről egyedül Szájer tehet"

Nem egyedül.
Meg Viktor is, aki őt odahelyezte, úgy, hogy pontosan tudott róla mindent.

(Azt is, hogy zsarolható,
s azt is, hogy akaratgyenge, nem tud nagyon tud ellenállni az ösztöneinek.)

S ez most nagyon nem azért, mert "mindenért Orbán a hibás" ...

mgdé 2020.12.03. 15:50:25

@mgdé:

1 tud minusz,

... nem nagyon tud ...

mtultras 2020.12.03. 15:52:14

@Glokta: persze, hogy nem, hiszen valószínűleg nem kijárási tilalom és gyülekezési korlátozás, meg járvány idején szervezett bulit. lehet, hogy a rendőrök utaztak már a szervezőre, meg a résztvevőkre, mert a tilalom ellenére szervezték az összejöveteleket, szájer csak véletlenül akadt horogra

Tüdő testvér 2020.12.03. 18:10:49

Világos, hogy megint az ellenzékkel van a baj. Meg az ellenzéki mémekkel. A Fidesz fő bloggere ismét megragadta a történet lényegét. :)

Nem is csodálkozom, hogy ez a blog agyba-főbe van tolva, mióta a Fideszé az Index.

Nagyon várom már a blogger "Trump győzni fog" folytatásos scifi regényének 3. részét, de igazi vírustagadó poszt is rég volt már - bár ok, azért ebben volt egy csipetnyi, de a blogger feketeöves vírustagadásaihoz képest ez csak nasi.

Én mondjuk megváltoztatnám a blog címet, kiló nem százat jelentről, "Hogy értelmezd a világot elvakult Fideszesként?"-re, sokkal autentikusabb lenne és a célcsoport is jobban értené.

cicmen 2020.12.03. 18:48:37

@mgdé: "erről egyedül Szájer tehet"
Nem egyedül.
Meg Viktor is, aki őt odahelyezte, úgy, hogy pontosan tudott róla mindent.
(Azt is, hogy zsarolható,
s azt is, hogy akaratgyenge, nem tud nagyon tud ellenállni az ösztöneinek.)
S ez most nagyon nem azért, mert "mindenért Orbán a hibás" ..,,,,,,,,,,,,,,,

Azért mert buzi, nem lehet hátrányban részesíteni a munkahelyén (mert ez is az) az én munkahelyemen is van egyébként és normálisan dolgozik, tehát ez nettó hülyeség!
Orbán meg nem foghatja állandóan a kezét, az a faszi egyébként hiperművelt, ki gondolná, hogy diplomáciai beosztásban és pont akkor, amikor egy bizonyos kör mindenáron a fidesz torkára akarja tenni a kést, ilyen kreténséget csinál!
Ja és persze hogy most nem azért írod, mint ahogy általában még a késő vonbatért is okoljátok, hanem most a magasabbrendű igazságérzet szól belőled, naná!
Mire célzol, cak nem arra, hogy mondjon le? :DDDD Bírnátok ugye?
Tudod, az a baj ezzel az ellenzékkel, hogyha a fidesz nem indulna,akkor sem tudnátok nyerni, balfékek!

mgdé 2020.12.03. 19:11:47

@cicmen:

Nem mondtam egy szóval sem, hogy ezért mondjon le. Még csak nem is gondoltam. :D

De felelőtlenségnek tartom, hogy erre a polcra tette, s igazából te is. (Le is írtad már, csak épp Józsink esetében 'csak azért sem' vagy hajlandó konzekvens lenni. :D) Mert "az ott" nem egy sima munkahely (ezt is írtad már te is :P), nem helyezünk oda esetlegesen könnyen zsarolható figurákat, ha tudjuk is, hogy bizony az. S persze nem lehet általánosítani, pl. Epameinondasz nem volt az. Volt is két szép lánya: Leuktra és Mantinea. A Redlnek - aki meg igen - viszont két ilyen szép lányka helyett csak egy átadott mozgósítási terve. Csak hogy kulturálódj is. :P

mgdé 2020.12.03. 19:17:34

@cicmen:

"az a faszi egyébként hiperművelt"

És ha szándékosan akarta a fidesz torkára rakni a kést, mert már qrvára megunta már őket? :DDD

Különben miért menekülne egy hiperrművelt, már nagyon sok mindent látott-megtapasztalt profi jogász télvíz idején alig_feltűnő_pucéran, kábszeres hátizsákkal? Na ugye ...

Glokta 2020.12.03. 19:23:30

@mtultras: Nem hinném, hogy ez számítana.
A drogos sztori különösen gyanús, ha Szájer tényleg felajánlotta, hogy drogtesztet tesz, akkor valaki más tette azt a táskájába.
Végül pedig azt az embert, aki a bulit szervezi, feltehetőleg körözik Lengyelországban: www.psc.isr.umich.edu/pubs/abs/1389

HWTom 2020.12.03. 19:23:46

"Meg persze azokkal a diktatúrába illő belga törvényekkel van baj, amik tiltják most, hogy felnőtt emberek azt csináljanak egymással, amit akarnak. Olyan beavatkozás ez a belga rendőrség, tehát az állam részéről a magánéletünkbe, ami egy fejlett demokráciában elképzelhetetlen lett volna nagyon régóta egészen 2020-ig. Persze most mindent el lehet már képzelni. És sokan tapsolnak is ennek. Elfojtott, formálatlan indulataik, gyűlöletük ölthet most testet, élhetik ki legalantasabb ösztöneiket. "

AZT
A
KVA!

:)))))

Hát ezt kimaxoltad ecsém!

A híres belga "diktatúra", az.

Világjárvány, tömegek halála naponta, az úgy nincs mi? Csak úgy szórakozásból tiltják a gyülekezést, mert "Elfojtott, formálatlan indulataik, gyűlöletük ölthet most testet". Banyek. :) Mondja mindezt egy vérfideszes propagandista. :) Hát bekaksizok..

A tabletta elgurult valahova, de nagyon, esetleg sok volt az eki a Józsi zsákjából.

Mindig van lentebb...

cicmen 2020.12.03. 19:24:11

@mgdé: Mert "az ott" nem egy sima munkahely (ezt is írtad már te is :P), nem helyezünk oda esetlegesen könnyen zsarolható figurákat,...............................

Először is azt értsd meg, hogy a buzisága miatt nem különböztethetik meg hátrányosan és ilyen alapon egy hetero is nemzetbiztonsági kockázat, mert az meg elmegy egy kupiba gangbangolni egy hátizsák extasyval, vagy lebuktatják úgy, mint Borkait, aki egy másik országban egy hajón sem tudta megúszni! Vagy megbuktatják máshogy, leitatják egy nyaralóban, mint Kurzot és várják, hogy hülyeséget mondjon! Vagy feltörik a számítógépedet és telebasszák gyerekpornóval!

Glokta 2020.12.03. 19:24:39

@mtultras: bocs, ez egy teljesen más link, ne olvasd el :)
Ez az a cikk, ami a témával foglalkozik: www.tvp.info/51157144/bruksela-czy-informator-onetu-to-poszukiwany-dawid-manzheley

mgdé 2020.12.03. 19:31:32

@Glokta:

Tökmindegy, hogy (neked, vagy másnak) gyanús-e, nevetségesek lettek, s ezzel nem tudnak mit kezdeni.

Szerintem szegény Tompika is lemondta már a jövő hétre betervezett fidelitaszos aktuális új kiscsajok brüsszeli tanulmányútját. S nem, nem a járvány miatt, nem attól kókadt le.

cicmen 2020.12.03. 19:36:31

@mgdé: Különben miért menekülne egy hiperrművelt, már nagyon sok mindent látott-megtapasztalt profi jogász télvíz idején alig_feltűnő_pucéran, kábszeres hátizsákkal? Na ugye .................

Bocsi, de a pánikhajlam nem műveltségi kérdés, én egyébként nem vágom a ház képét nézve, hogy egy középkorú ürge miből gondolta, hogy ott lemászik, úgyhogy ezzel az ereszes sztorival is fenntartásaim vannak, viszont a menekülés valamilyen kísérletét elhiszem és az indokát te támasztottad alá azzal amit felsoroltál, ugyanis a rendőrök megjelenésekor azonnal tudatosult benne, hogy a jogászi karrierjének, a több évtizedes pályafutásának és a jól fizető alibiállásának abban a percben lett vége! Tudod ez a lebukási stressz, ilyenkor még a rutinosabb csibészek sem tudnak jól gondolkodni, azért kezdik őket azonnal kihallgatni akár hajnalban is a zsaruk!

mgdé 2020.12.03. 19:38:31

@cicmen:

Akkor küldjenek ki nőket! :P

(Vagy éppen - listásan választják őket, így tőkmindegy kik a nevek - profi, teljesen aszexuális japán bérdiplomatákat. S rajtuk még Tóni is kereshetne egy kis zsebpénzt a letelepedési kötvénnyel, az a züllött, libsi életvitelű Cili biztos kizsebelte szegényt.)

mgdé 2020.12.03. 19:43:12

@cicmen:

Ugyan már. :P Felesleges a pánik, komoly ember nem pánikol. Engem is hallgattak már ki hajnalban zsaruk, de csak azt tudtam mondani, hogy szülinapom volt, s azért baktatok már jócskán hajnalban saruban, rövidnadrágban. Mikor megérkezett végre egy írástudó többcsillagos, a személyimből ki is derült, hogy jogosan nem pánikolok. :D

cicmen 2020.12.03. 20:01:39

@mgdé: Mikor megérkezett végre egy írástudó többcsillagos, a személyimből ki is derült, hogy jogosan nem pánikolok. .................

Odahívták a szakaszvezetőt? :D Mi volt a személyidben, amitől elaléltak, a juhászt átírtad jogásznak?

mgdé 2020.12.03. 20:19:29

@cicmen:

Az iskolai végzettségnél vagy hol, egy qrva nagy, cirádás, színes egyetemi pecsét! :D
(Ami meg azért volt, mert a dékáni irodán az adminisztrátor nem találta a szokványos pecsétet, ezért valami díszpecséttel nyomott rá a szövegre.)

Nem sokkal az egyetem elvégzése után volt, a személyimben - lásd fent - nem egyszerű, kézzel beírt szöveg volt a mittudoménmárhogyhívták rovatban, s mivel ők még sosem láttak ilyet, egyből azt hitték, valami nagyon-nagyon-nagyon komoly atomtudós mászkál itt kibaszott nagy hajjal, Nazarethet meg Rusht dudorászva, s a végén tiszta szívből jó munkát kívántak. Meg finoman megérdeklődték milyenek voltak a csajok a szülinapi bulin. De elsőre láthatólag teljesen meg voltak zavarodva, főleg, hogy kezdésként elég szaftos rám förmedéssel indítottak az utca túloldaláról.:D

Glokta 2020.12.03. 20:24:00

@mgdé: Bocs, de ez nem nekem gyanús, hanem valószínű, hogy titkosszolgálati akció volt: hvg.hu/itthon/20201201_Eddig_csak_Szajer_kerult_celkeresztbe_a_szexpartizok_kozul
és azt az embert, aki a bulikat szervezte és tucatjával adta az interjúkat, csalás vádjával körözik Lengyelországban: 444.hu/2020/12/03/soha-nem-lesz-vege-lengyelorszagban-korozott-csalo-szervezhette-a-brusszeli-szexpartit

Az meg hogy nevetségesek lettek... az ellenzéki szavazók számára.
A kormánypárti szavazók többsége inkább hősként vagy titkosszolgálati akció áldozataként tekint Szájerre.
A kérdés az, melyik narratíva győzi meg a pártfüggetlen szavazókat...

cicmen 2020.12.03. 20:29:37

@mgdé: Mondjuk ha elmész rendőrnek, akkor azzal az igazolvánnyal be sem visznek! :D

mgdé 2020.12.03. 20:32:29

@Glokta:

Nézd, én pontosan tudom Szájerről, hogy meglehetősen értelmes.
A gyenge focista :P három főméltóságunkról is van némi fogalmam, találkoztam velük a pályán.

Az - azért semmiképpen nem teljesen ártatlan, önként baszoda látogató - áldozat még talán-talán elmegy, De hogy valaki hősnek higgyje, ahhoz azért irdatlanul hülyének kell lenni.

mgdé 2020.12.03. 20:40:26

@cicmen:

Egy időben jártam az akkori motoros akciócsoport vezetőjének a lányával, mehettem volna, ha akarok. De azt mondta az öreg, hogy nem lehetek rögtön vezérezredes, sima tisztként kezdeni meg minek. :D (Mondjuk, elég komoly Kawasaki és Yamaha motorjaik voltak, ha motorbuzi lettem volna, lehet hogy meggyőz. A tek viszont biztosan nem érdekel, páncélozott izékkel menni tüntető egyetemista kislányok ellen, abban ugyan mi a férfias? :P)

Glokta 2020.12.03. 21:02:54

@mgdé: "e hogy valaki hősnek higgyje, ahhoz azért irdatlanul hülyének kell lenni."
Azt csak hiszed, elég sokan fognak hinni ebben ezek után: roviden.hu/2020/12/02/jeszenszky-zsolt-elmagyarazta-a-fidesz-hivoknek-hogy-szajer-jozsef-valojaban-egy-hos

BiG74 Bodri 2020.12.03. 21:24:42

@cicmen:
Ha fidesz lefedi az értékrendedet, legyen.
Amiről lehetne vitatkozni, az bizony, ez az értékrend, és ennek megvalósítása.
És itt jön be, hogy ezen röhög most az egész ország, és a világ egy része.
Viszont hozzád hasonló fidesznyikkel, erről nem lehet vitatkozni, mert elvakult hívő vagy. Unalmas, hozod a szánalmas fideszes sablonokat, és a maximális következetlenséget, ami természetes is. Hiszen nem értékrendet követsz, hanem egy pártot szolgálsz ki. Értékrend, na ne nevettess!
Ráadásul én, akit lelibsiztél kis komcsi, hozzád képest kurvára konzervatív vagyok.

mgdé 2020.12.03. 21:50:12

@Glokta:

No de a kis dj Jeszy szerintem ugyancsak az irdatlan hülye kategória
(meg még nagyjából ingyenélő is ...), tehát teljesen stimmt a megállapításom,
s az is nyilvánvaló, hogy a saját szintjének szövegel, azok közt celeb. :D

mgdé 2020.12.03. 23:38:11

@Glokta:

(Azt, természetesen csak szép csendesen, megkérdezhetem a Kisjeszytől, hogy egy HŐS-t ugyan miért is kell kiléptetni abból a pártból, melynek szavazói hősként tisztelik őt azért ami tett? Hibázott volna a pártvezér miniszterelnök úr? Vagy ő annyira zseniális, hogy még Fischer vagy Kaszparov is örömében zokogva tenné össze a két kezét, ha egy ilyen tudna húzni? Mondjuk azt nem tudom, Kisjeszy látott-e már valaha is sakktáblát, vagy bármi egyéb csak kicsit is gondolkodás serkentőt ...)

alöksz róz 2020.12.03. 23:59:52

@mgdé: mit összehablatyolsz itt...

mgdé 2020.12.04. 01:54:29

@alöksz róz:

Ja, kedves Rózsika, hogy te azok közül való vagy, akiknek Kisjeszy szónokol, s hősnek hiszed Szájert. :DDD

Ez esetben a tinitekicsopvezséged messze a képességeid feletti beosztás, gratulálok a kitartásod és a szorgalmad meghozta óriási nagy sikeredhez! :D

cicmen 2020.12.04. 05:30:35

@BiG74 Bodri: Ha fidesz lefedi az értékrendedet, legyen.
Amiről lehetne vitatkozni, az bizony, ez az értékrend, és ennek megvalósítása.
És itt jön be, hogy ezen röhög most az egész ország, és a világ egy része.......................

A hazához és a libsizmushoz való hozzáállásuk miatt nyerők nálam, annyira hülye meg azért te se légy, hogy Szájer tettét nevezd az értékrend megvalósításának! Az európai parlament amúgy is egy politikai temető, ott kapnak jólfizető helyet, akiket ki akarnak vonni a fősodorból valamiért, Morvain kívül ott igazán dolgozni senkit sem láttam! Szájertől függetlenül marad az értékrend, hiszen a nagytöbbségnek köze nincs az esethez nem kérhető rajtuk számon Szájer tette, bármennyire is szeretnétek!
Végezetül az ügyről!
Jelen állás szerint csak a járványügyi szabályok megszegése bizonyított, a drogügy kicsit sántít, mert azt nyilatkozta a nála lévő drogokra, hogy nem az övé, fel is ajánlotta, hogy végezzenek drogtesztet, amit gyanús módon nem tett meg a rendőrség, tehát ez a része szerintem ugrott és hát mint a poszter is írta, felnőtt emberek azt csinálnak amit akarnak, úgyhogy abban sincs felróható cselekmény!
Na tehát mi a baj, hogy a Józsi nyolc után nem volt otthon? :DDDDDDDDDD
Tudom hogy nem de ezt lehet ráverni, többet nem nagyon, a moralizálásra meg pont a ibsiknek nincs joga, pláne a buzizásra, hiszen ez a genderőrület amúgy libsiszakterület, ők toljk állandóan, tehát most ne ereszcsatornázzanak és szexorgiázzanak!

tipik 2020.12.04. 10:43:35

@cicmen:

"a drogügy kicsit sántít, mert azt nyilatkozta a nála lévő drogokra, hogy nem az övé"

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Megnéznék egy statisztikát arról, hogy amikor valakit elkapnak droggal a táskájában, 10-ből vajon hány mondja azt, hogy nem az övé. Szerintem kb 11. :)
Ne vicceljünk már, majd biztos be fogja vallani, hogy "igen biztos úr, az enyém a drog." Szerintem az életben nem hangzott még el ez a mondat semmilyen razzián, soha, sehol, a világtörténelem kezdete óta. De neked ettől sántít a történet, mert ő tagadta és akkor biztos így van, mert ő sose hazudott még. :)

"fel is ajánlotta, hogy végezzenek drogtesztet, amit gyanús módon nem tett meg a rendőrség"

Aha, persze. Hol van erről a jegyzőkönyv? Hol van bármi ami bizonyítja, hogy ő felajánlotta ezt és nem épp a mentemi jogára meg a diplomata státuszára hivatkozva követelte, hogy hagyják elmenni?

Az megvan, hogy az igazmondó Józsi vasárnap még a poltikai küzdelmek lelki terheire hivatkozva mondott le? Arról is kiderült utólag, hogy mennyire volt igaz. Meg az elmúlt 30 évéről is...

Az a helyzet nyuszikám, hogy miközben nyomjátok az ájtatos kereszténykedést, a libernyákozást, genderezést, nemzethyieskedést, stb, közben tele vagytok melegekkel, kurvázokkal, drogosokkal, pedofilokkal. Utóbbit ráadásul konkrétan Bayer Zsolti valotta be, a HírTV-ben, mintegy megemlítve, hogy az egyik régi barátja és "harcostársotok" bevallotta neki, hogy “homokos”, majd két év múlva “röhögve” azt is elmondta neki: azért szeret Thaiföldre járni, mert ott “kisfiúk is rendelkezésre állnak”. Feljelentést persze nem tett, mert hát így működik ez a keresztény-nemzethy cosa nostra...

Ezek vagytok ti, "keresztény" "konzervatív" "nemzethyiek".

Nem Szájer bukott le most, hanem a Fidesz teljes ideológiája bukott meg. Jöhet újra a "csuhások, térdre, imához!" vonal, az legalább még őszinte volt.

cicmen 2020.12.04. 11:20:24

@tipik: Aha, persze. Hol van erről a jegyzőkönyv? Hol van bármi ami bizonyítja, hogy ő felajánlotta ezt és nem épp a mentemi jogára meg a diplomata státuszára hivatkozva követelte, hogy hagyják elmenni?..........................................

Hol van a jegyzőkönyv arról, hogy megtagadta? Egyébként még a szar libsi média is úgy prezenbtálta, hogy nem volt nála igazolvány és hogy kérte a drogtesztet, ne haluzz neked t6etsző dolgokat ha vitatkozol és ne keresztény könzevatívozz, mert akkor elfogadom az általánosítást és ilyen alapon te meg Gréczy módjára szerencsétlen aberrált kreténként lerejszolt meztelen fotókat küldözhetsz udvarlás gyanánt nőknek, meg cigánykurvánál mondja fel a faszod a szolgálatot, mint a Wintermantel, vagy hogy a tökömbe hívják polgármester úrnak! :P Balfasz!

tipík 2020.12.04. 14:04:51

@cicmen: Én nem vagyok Gréczy pártjának híve, szóval ez mellément, magadat viszont elég alacsonyra pozícionáltad ezzel a kommenttel. A kétségbeesés mindenesetre jól látható a megnyilvánulásaidból, hisz te is pontosan tudod, hogy ezt sehogy nem lehet kimagyarázni, végleg lehullott a Fideszről az ájtatos keresztény álca, ezért csak őrjöngeni tudsz. Sebaj, add ki magadból, bár ettől nem lesz jobb.

A média egyébként úgy prezentálta, hogy Szájer ezt mondta, nem pedig úgy, hogy bizisten így történt.

Amit 100%-os biztonsággal tudunk, az az, hogy Szájer József táskájában drog volt, ezen kívül azt tudjuk teljes biztonsággal, hogy HAZUDOTT a lemondása inkolásakor, HAZUDOTT a nemi identitásáról évtizedekig, az eseményen való részvételéről és az elfogása körülményeiről kiadott közleményben pedig mondjuk úgy finoman, nem fejtette ki az igazság minden részletét (házibuli = meleg orgia, drogot találtak = drogot találtak az ő táskájában, stb...). Ezek után azért nem adnék túl nagy hitelt a szavának, tekintetbevéve, hogy eddig se ismert be semmit magától, csak miután lebukott vele.

Most komolyan, azt akarod mondani, hogy ha övé lett volna a drog, akkor beismerte volna? :)) Hagyjuk már ezt a kamu dumát, te is tudod, én is tudom, hogy az övé volt. Még ha ezt soha a büdös életben nem is fogod elismerni, akkor is tudom, hogy tudod.

Nem is lenne ezzel semmi baj, ha a Fidesz nem állította volna be magát ájtatos keresztények konzervatív gyülekezetének, de mint most végleg és visszavonhatatlanul kiderült, ezzel csak a magadfajtákat hülyítették, miközben valójában melegek, pedofilok, drogosok gyülekezete.

Szájer a Fidesz alapítója, az alaptörvény megírója, Orbán Viktor jóbarátja, Pontosan tudta róla mindenki a Fideszben, hogy melyik kapura játszik, pont le is szarták, csak keresztyén kamu színjáték miatt elhallgatták mindezt a magadfajták elől.

Hát most megtudtad. Ahogy azt is, hogy az imádott vezetőid szarnak a pofádra és ott kúrnak át ahol akarnak. Aztán a képedbe is röhögnek, két unga-bunga parti között. :) Te meg tapsolsz hozzá és az utolsó leheletedig véded őket, ingyen és bérmentve.

alöksz róz 2020.12.04. 16:03:55

az immunológus a vakcináról...
0:30-tól 1:15-ig elég megnézni.
de azt a részt mindenkinek kötelező :-)

www.atv.hu/videok/video-20201202-mikor-kezdodhet-a-magyar-lakossag-beoltasa

alöksz róz 2020.12.04. 16:21:30

"Miközben az egyszerű embereket pánikba kergették és kijárási tilalommal sújtják, ennek szükségességét épp az cáfolja, hogy vezetőinkról sorra derül ki, hogy eszük ágában sincs a korltozásokat betartani: mert nincs miért."

szlovénia adatai
www.gov.si/hu/temak/covid-19-jarvany/a-szloveniai-covid-19-jarvany-aktualis-adatok/
komoly kijárási tilalom, közösségi közlekedés leállítása stb. mellett
ennyi idő alatt már illett volna csökkeni

Glokta 2020.12.04. 17:05:59

@alöksz róz: Mikor vezettek be Szlovéniában korlátozásokat és milyeneket? Mert jónéhány hét kell ahhoz, hogy ezeknek meglátsszon a hatása.
A maszkviselés kapcsán egyébként itt egy cikk:
www.pnas.org/content/early/2020/12/02/2015954117
ami szerint a kötelező maszkviselés bevezetése Németországban 20 nap után 45%-al csökkentette a fertőzöttek számát. Szóval elég megalapozottnak tűnik...

Amire viszont a 'másik oldalról' kíváncsi lennék, az egy becslés arra, hogy mi lesz a lockdown hosszú távú pszichológiai-fizikai hatása - pl. mennyien híznak el súlyosan miatta (ami egy elég nagy rizikófaktor a betegségeknél), mennyien lesznek öngyilkosok, mennyire rontja le a digitális oktatás a diákok teljesítményét ésatöbbi. Mert ezt is figyelembe kell venni...

alöksz róz 2020.12.04. 18:46:18

@Glokta: "Mikor vezettek be Szlovéniában korlátozásokat és milyeneket?" - október közepén vezették be. az már elég hosszú idő, nem? de.
kijárási és lakhelyelhagyási tilalom, kötelező maszkviselés, iskolák-óvodák bezárása, üzletek bezárása (élelmiszerboltok, gyógyszerek, posták kivételével, de hát mondjuk ezeket eleve nem is lehet bezárni), szolgáltatások szüneteltetése.
erre jött pluszban november közepétől a teljes gyülekezési tilalom és a közösségi közlekedés leállítása.

"Mert jónéhány hét kell ahhoz, hogy ezeknek meglátsszon a hatása." - hát persze.
jónéhány hét alatt magától is lelassul egy járvány terjedése.
mármint a való életben, nem a mi-lenne-ha grafikonon.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.04. 20:44:53

Bakker!te több baromságot tudsz mondani egy szuszra mint Bende Balázs!
Pedig aztán az sem kispályás!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.04. 21:02:44

@cicmen: mi van cicc?
Még nem elég szaros a szád?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.04. 21:04:13

Amúgy szokásos droidok merre vannak?
Miért nem védik a mundér becsületét?

GyMasa 2020.12.05. 05:12:03

@BiG74 Bodri:
"Nem nagyon érted, vagy nem akarod, ugye?"
Mégis, mit nem értek?
A saját véleményemet?

"Az ellenzék ha egységben képes is leváltani orbánt, nem egységes."
Én ezt jól tudom.
Sőt, nekem az is tiszta, (amit eddig az elmúlt 10 év választásai is bizonyítottak), hogy nagyon nem egységesek.
Az egész "összefogás", tulajdonképpen az mszp/dk hatalmi játszmája, amivel magukat próbálják, a valós érdemeik, és választói képvisletük fölött jóval a hatalomba visszacsempészni.

" Orbánnak pont ez a lényeg, hogy egymásra tol olyan csoportokat, akik amúgy nem közösködnének egymással."
Bocs, de nem orbán tolja őket egymásra, hanem az "ellenzéki összefogás"!

" Az ellenzék buzizó része az ellenzék egy része, ez van, de nem az ellenzék."
Szerintem, meg le kellene már állni ezzel a "buzizással"
Az embereket a teljesítményük alapján kellene megítélni és nem valami olyan tulajdonságuk alapján, amire nincs ráhatásuk.
Csak ez az elv kurvára nincs összhangban a balos osztályalmélettel.

" Ezért írtam, hogy ha ellenzékiként szégyenli ezeket a hangokat, akkor nyugodtan tegye, annak az ellenzéki csoportnak részeként, akik buziznak, de ne általánosítson az egész ellenzékre."
Te egy értelmes balos srác vagy az eddigi tapasztalataim szerint.
Nekem egy alapvető döntési feltétel egy ellenzéki párttal szemben, hogy hogyan viszonyul az "összefogás"-hoz.
Számomra az "összefogás" támogatása, vagy az abban való részvétel egyenlő az illető politikai párt végével.
Nézd meg, mi lett az utóbbi években felmerül, majd ugyanolyan gyorsan a sűllyesztőbe került balos pártokkal?

"Innen jön az is, hogy értelmesebb jobbos, balos, liberális ellenzékinek a homoszexualitás megítélése most már huszadrangú kérdés."
Ez pontosan így van!
Ezért kellene, hogy a balosok leálljanak már végre az osztályelméleteikkel.
Ugyanis annak egyértelmű következménye
A homofóbia, a rasszizmus, és a hasonló, "építő" gondolatok.

" Nincs démon csak a hülyéknél, akik az élet kérdéseit kihegyezik a homoszexualitásra, illetve ennek példaértékű gránitosítására."
Ebben a balos, és a jobbos oldal is élen jár, csak másképpen.

"Amúgy szintén szánalmas az ilyen megnyilatkozás, hogy a homoszexualitás balos érték."
Miért is?
A keresztény értékrend szerint bűn.
A balos értékrend szerint meg jó dolog.
Akkor kinek érték???

" Az ilyenből látni milyen kicsavart a gondolkodásod."
AZ idézőjel az "érték" körül ugye megvolt?

" A homoszexualitás nem érték, önmagában semmi sem az."
Ez így van!

" Viszont egy normális embernek ( nem balos, jobbos, stb. csak ember) a homoszexuális embertársa is érték, ezáltal nem súlytja mindenféle kényszerképzetes baromsággal és nem nyomorítja meg életét."
Én az embereket a tetteik alapján ítélem meg.
Nem érdekel a bőrszínük, a vallásuk, vagy a szexuális érdeklődésük.
Az érdekel, hogy milyen emberek.
( a 2. és a 3. legjobb barátom egy amerikai és egy indiai csávó)
Ha ezt nem értetted eddig meg, akkor csak sajnálni tudom.

"De ne törd rajta a fejed, ez fideszességnél, a politizálás legaljánál többet kíván. "
Az már csak a te hibád, ha a "nem ellenzéki" gondolatvilág számodra "fideszes".
Ez egyedül rólad mond el dolgokat.
A politika pedig nem érdekel.
Elmondom a saját véleményemet, aztán csak rajtad múlik, hogy a nagy toleranciád hogy kezeli azt, ha nem egyezik meg a véleményünk.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.05. 22:19:10

Amúgy nem értem gyerekek!
Most akkor kétharmad van,vagy deazellenzék?!

mgdé 2020.12.05. 22:48:55

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Csakis a fideszen belüli homo... meg minden egyéb belső ellenzékre gondolhatnak. :D
Védelmező Orbán Viktor munkáját ugyanis senki nem képes akadályozni, csak ő maga, az általa irányítottak szó szerint önfeláldozó, olykor-olykor akár még nyilvánosan vérüket is hullató munkája segítségével. Neveket nem sorolok, aki akarja, tudja. (Amúgy a Dórácskát is vajh ki és mi irányítja?) Szegény Viktor sajnos már nagyon unatkozik, s mivel gyerekkorában távirányítós kisautó híján sokat nézte a Mézga sorozatot, hát monománozik. S számára mi mind lettünk a játék kis kövei.
süti beállítások módosítása